Čunga Lunga Cat

Vse o modelih čolnov z motorji z notranjim izgorevanjem (FSR-V/H, Offshore,...).

Moderatorji: tornadofenix

Odgovori
tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a tavzy » 21 Jul 2012, 11:43

Rad bi predstavil svoj čoln,ki ga še vedno sestavljam z vašo pomočjo.Takšen čoln sestavljam prvič,naredil sem že nekaj začetniških napak,upam da jih ne bo še več.
Trup je kitajski German cat (http://www.baorcshop.com/shop/article_4 ... d%3D428%26),motor K30,pogonski deli so iz TFL Hobby-glede na ceno in kvaliteto so tudi ti verjetno kitajski.Zelo slabo je bila izdelana gred,ki gre skozi strut-opletala je 0,6mm.

Slika

Za bolše hlajenje sem preluknjal kar se je dalo,verjetno bom moral še prednji ''šipi'' zamenjati z tanko mrežico.Skozi zgornji sredinski zračnik se vidi kako malo prostora je v trupu za motor.

Slika

Na zadnjem delu sem za boljši pretok zraka zvrtal luknje skozi ''okrasne'' izpuhe,na zadnji pokrov pa naredil reže.Krmilo je home made.Tu se vidi kako kvalitetni so kitajski trupi-z mojega na enem delu odpada omet :roll: Pozimi bo trup deležen lepotne obdelave oz spremembe v Miss Geico.

Slika

Za notranjo razdelitev komponent sem imel znan samo položaj motorja.

Slika

Na dno čolna sem na vsako stran trupa naredil dva odduška za vodo,improvizirana iz medeninaste cevi,dveh kroglic za airsoft in dveh O-ringov katerih notranja luknja je ravno dovolj velika da skoznjo ne gre kroglica.Na drugo stran je nalotana tanka medeninasta žička.Zadeva deluje 1:približno...

Slika

Z čolnom imam še nekaj težav.
-čoln mi recimo ovinek v desno naredi včasih tudi na mestu ,ovinek v levo pa pri večji hitrosti skoraj ni izvedljiv oz moram zmanjšati hitrost.
Krmilo je sicer home made vendar po merah ostalih proizvajalcev (bom naredil bolše slika samo krmila).Kolikšna je mera od sredine propelerja do skrajnega spodnjega konca krmila?
-kako dobro mora biti zbalansiran prop (moj je iz neke zlizine-ne alu,brusim in balansiram ga sam oz se še učim),ker mi strut,ko teče v štangasu močno trese in vibrira dokler ne spremenim vrtljajev...
Ponovno sem ga balansiral na magnetni tehnici za letalske prope.Ni še zbalansiran v nulo, a je toliko da ga že rahel veter vrti...,je to dovolj?
-uplinjač sem nastavil po vaših navodilih in dela kot mora,kako pa ga nastavim da da pri polnem gasu res vse od sebe? V mojem primeru se po glasu sliši da je še nekaj rezerve..

Še eno vprašanje off topic;kje spuščate svoje modele (okolica MB,Velenjsko jezero mogoče)?
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3845
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Re: Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 21 Jul 2012, 13:31

Tista žička za smerno krmilo mi deluje nekam preslabotno za tak model..
Glede balansiranja ni pomembno to da ga lahko obrne že veter pač pa to da se ne povesi dol vedno isti krak..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Uporabniški avatar
tornado
Dr. Modelar
Prispevkov: 2378
Pridružen: 17 Jan 2003, 01:00
Kraj: Maribor

Re: Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a tornado » 21 Jul 2012, 13:56

Katamarani imajo to ''slabost'' da ne obračajo tako dobro kot mono trupni čolni, so pa hitrejši. Vzrok je jasen- zelo plosko naleganje na vodno površino.
Prvo kar moraš napraviti je, to, da na komandi zmanjšaš hode krmila. Če krmilo preveč zagrabi obvezno sledi pirueta. Ti čolni niso namenjeni zelo ostremu zavijanju. Na tekmovanju so boje v razmaku 20m.

Prop mora biti zbalansiran čimbolj natančo. S tem se izogneš nepotrebnim vibracijam in posledično uničenju gredi.
Na tem posnetku lahko vidiš kako je potrebno balansirati prop:
http://www.youtube.com/watch?v=IYjP50mX ... ature=plcp
Več o balansiranju boš našel v moji temi na tem forumu.

Če misliš, da ima motor še rezerve H iglo zapri še za 1/16 obrata in poskusi z vožnjo, če je še premalo zapri še za 1/16 obrata. Vmes kontorliraj svečko. Barva mora biti lepo rjavkasta- barva lešnika.
http://web.archive.org/web/200304120439 ... caoing.htm

Za treninge se vglavnem dogovarjamo v MS.
Lp Rado


Slika
Slika


Skype: tornado2405

tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Re: Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a tavzy » 24 Jul 2012, 15:23

Sem upošteval navodila in sedaj je čoln še nekoliko hitrejši.Tudi vžiga veliko bolje,le prvi vžig je še včasih problematičen,če motor stoji dalj časa.Nisem si predstavljal takšne moči iz bencinskega motorja oz da dosega takšno hitrost da je treba previdno z polnim gasom.
Zdi se mi ,če gledam na svečko da je motor še vedno malo vroč,nisem pa prepričan ,če je to nastavitev vplinjača ali je krivo slabo hlajenje.Če vozim npr po razburkani površini vode,je večina čolna v zraku,takrat pa je curek,ki prihaja od vodnega hlajenja motorja zelo slab.

Zakaj pa se uporablja ta vodna črpalka. http://www.tfl-hobby.de/product_info.ph ... pumpe.html

Zanima me š, na kakšne intervale naj mažem pletenico in pa strut?
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...

Uporabniški avatar
tornado
Dr. Modelar
Prispevkov: 2378
Pridružen: 17 Jan 2003, 01:00
Kraj: Maribor

Re: Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a tornado » 24 Jul 2012, 15:44

Če čoln stoji nekaj časa se izpraznijo cevke za gorivo in uplinjač. Ob štartu je pač potrebno počakati, da povleče gorivo.
Ko štartaš takšen motor daj na uplinjač prst tako, da malo pomagaš pri črpanju goriva. To napravi na 2-3 potegih zaganjača.

Kar se tiče temperature da je ''motor malo vroč'' zelo subjektivna ocena. Bencin zgoreva pri višjih temperaturah kot npr. metanol. Posledično je tudi temperatura motorja in izpuha višja. Glava motorja naj bi imela nekaj 80-90°C. Izpuh se zagreja preko 150°C.
Kje imaš zajem vode za hlajenje? Večinoma se uporablja zajem na krmilu. Od tukaj je vedno dovolj vode za hlajenje in tudi dotok je konstanten.
V kolikor imaš to rešeno kot je potrebno na rabiš dodatne črpalke. [-X [-X

Črpalka, ki jo gledaš je namenjena črpanju vode za hlajenje. To črpalko uporabljajo bolj pri ''scale'' modelih, ki imajo vgrajeno tudi centrifugalno sklopko po vzoru avtomobilov. Pozabi na to izvedbo! [-( [-(
Prilepi slike krmila!
Lp Rado


Slika
Slika


Skype: tornado2405

Uporabniški avatar
tornado
Dr. Modelar
Prispevkov: 2378
Pridružen: 17 Jan 2003, 01:00
Kraj: Maribor

Re: Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a tornado » 24 Jul 2012, 23:28

Pletenico moraš demontirati, očistiti in vsaj naoljiti po vsaki vožnji.
Po dveh- treh dneh se že pozna učinek vode - rjavenje.
Pred vsako vožnjo je lepo namažeš z mastjo zmontiraš nazaj. To opravilo ti vzame max. 5 min. časa. :wink:
Lp Rado


Slika
Slika


Skype: tornado2405

tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Re: Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a tavzy » 25 Jul 2012, 15:37

S tem,ko sem rekel ,da mislim da je motor malo vroč sem mislil vroč glede na barvo svečke.Včasih recimo po nekaj min vožnje (s takim nasmehom :D :D :D :wink: ) ,ko dam poln gas enostavno ugasne.Tega še ne znam odpravit drugače je zakon 8)

Za ''ziher'' hlajenje sem mu izrezal prednji šipi,ki jo bom zamenjal z neko fino mrežico.

Slika

Slika krmila;

Slika

Zamenjal sem navadne komande za avtomobilsko ''pištolo'' ,da lahko za krmiljenje uporabljam exsponentne hode.Hode sem tudi malo zmanjšal,vendar v eno stran krmilo skoraj ne deluje.A je to mogoče posledica vrtenja propa v eno stran ali je lahko težava v preozkem krmilu (zgoraj meri rezilo 36 spodaj pa 30mm)
Zajem vode imam na dnu zadnjega dela trupa,posebej za motor in za izpuh.Te cevi za zajem vode sem moral podaljšat,ker ,ko so bile ravne z dnom,voda ni krožila po čolnu.
Žal ne morem zvrtati luknje za zajem vode v krmilo ker je iz komaj 4mm debelega Alu.

Slika

Malo sem eksperimentiral z mazanjem struta,da ga ne bo treba vsakič raznašati,ne vem pa katero mazivo bi z lahkoto spravljal po tako tanki cevki...

Slika

Hvala za vse odgovore.
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...

Uporabniški avatar
tornado
Dr. Modelar
Prispevkov: 2378
Pridružen: 17 Jan 2003, 01:00
Kraj: Maribor

Re: Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a tornado » 25 Jul 2012, 16:11

Motor največkrat ugasne zaradi premalo bencina na polnem gasu. Odpri H iglo za 1/4 obrata in poskusi. V koliko bo slabše pomeni, da je goriva preveč. Z zapiranje navzdol bodi ''nežen'', zapri za za 1/16 obarta i poskusi, ter ponavljaj dokler nisi zadovoljen.
Na komandi imaš slabo nastavljene hode. Snami ročico na servoju, hode na komandi postavi na sredino, vrni ročico in potem nastavljej hode!
Hlajenje po tem principu bi moralo delovati. Predlagam, da oba voda z ''Y'' spelješ v enega, najprej na glavo in od tam na izpuh. Tako se ne more zgoditi, da ostaneš brez hlajenja.
Mazanje pletenice je lahko konstantno med vožnjo. Za ta se lahko poslužiš različnih izvedb. Najbolj simpl je izvedba z avtomobilskim tankom od avtov 1:10. Lahko uporabiš kakšno malo plastenko od koder počasi doteka olje.
Kar se tiče čiščenja pletenice še ve vedno velja; PO VSAKI VOŽNJI VEN IN OČISTITI!!!!!!!
Lp Rado


Slika
Slika


Skype: tornado2405

Uporabniški avatar
spic
Tekmovalec
Prispevkov: 444
Pridružen: 27 Apr 2005, 19:50
Kraj: Koper

Re: Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a spic » 25 Jul 2012, 21:34

Zamenjal sem navadne komande za avtomobilsko ''pištolo'' ,da lahko za krmiljenje uporabljam exsponentne hode.Hode sem tudi malo zmanjšal,vendar v eno stran krmilo skoraj ne deluje.A je to mogoče posledica vrtenja propa v eno stran ali je lahko težava v preozkem krmilu (zgoraj meri rezilo 36 spodaj pa 30mm)
Pozdravljen,
krmilo je v redu, probleme imaš verjetno s servotom, pri takem čolnom servo naj bi imel navora vsaj 16 kg ali več (ne manj!), povezava krmilo - servo pa naj bo 3mm os iz inoxa.

tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Re: Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a tavzy » 28 Jul 2012, 19:52

Povezava je mogoče malo švoh je iz 2mm inoxa,servo je pa od losijevega crawlerja za krmiljenje ,obrne mislim da cca 12kg...
Danes sem imel smolo.Zgleda se je odtegnila matica,ki drži prop da ne pade dol iz gredi,prop je odletel v krmilo in se cca 2mm zarezal v rob krmila nato pa potonil nekje v Dravi... :( :( :(

Sedaj sem pa pred dilemo kakšen prop izbrati ?A je bil dosedanji prave velikosti za ta motor ?
Sedaj sem imel prop iz bronze 71mmx1,6 ,na tri krake. Vozim v Dravi kjer je zadnje čase veliko svinjarije.Zapel sem že eno večjo vejo,vendar se na propu ni poznalo,zato bi najraje ostal na bronzi oz prop iz alu bi bil verjetno cel zvit..?

Ker bom moral narediti tudi novo krmilo me zanima,če ga naredim daljšega,širšega?
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...

Uporabniški avatar
tornado
Dr. Modelar
Prispevkov: 2378
Pridružen: 17 Jan 2003, 01:00
Kraj: Maribor

Re: Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a tornado » 30 Jul 2012, 20:13

Mislim, da ni potrebno pretiravati z krmilom. Tukaj sta dve sliki krmila na katamaranu.
Slika
Slika

Kakšen prop je najboljši ni pravila. Isti prop na identičnih čolnih lahko deluje različno.
Za pravilni izbor je samo potrebno samo testirati, testirati, testirati,...........
Če misliš, da je obstoječi prop pravi nabavi identičnega in vozi naprej. Veje na tekočih vodah so pač neprijetnost, ki jo moraš sprejeti.
Če ti bi kaj pomagalo imam dva propa Octura X572 in X670. Oba sta obdelan in rahlo zmanjšana.
Lp Rado


Slika
Slika


Skype: tornado2405

tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Re: Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a tavzy » 02 Avg 2012, 15:11

Danes sem sprobal nov prop in novo krmilo.Krmilo je iz 4 +1 mm debelega Alu,znotraj pa ima porezkan utor za zbiranje vode.
Čoln sedaj zavija dosti bolje,čeprav še vedno na eno stran manj,je pa vseeno dosti bol ubogljiv.

Slika

Slika

Prop je skoraj enak le z korakom 1,5.Razlika je pri pospeševanju kjer se čuje kot bi speljeval z sklopko,končna hitrost pa je še vedno velika,ne morem pa oceniti a je večja ali manjša.Zdi se kot da je ta prop bol masiven,težji od prejšnjega.
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...

Uporabniški avatar
tornado
Dr. Modelar
Prispevkov: 2378
Pridružen: 17 Jan 2003, 01:00
Kraj: Maribor

Re: Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a tornado » 02 Avg 2012, 16:44

Včeraj sem si ''v živo'' ogledal čoln. Žal ni bilo dosti časi za kakšno daljšo debato.
Potrebno bo malo popravkov, da bo zadeva funcionirala.
Prva zadeva je to, da je potrebno zamenjati izpušni kolektor. Sedanji kolektor je tako, dolg, da izuh sploh ni v rezonanci. Predlagam izbiro enega od naslednjih 90°- ih kolektorjev. Pravilno ''globino'' moraš izmeriti, ker so v ponudbi 50, 60, 65 mm. S tem boš pridobil potrebno dolžino resonance, ki je nekje med 320-340 mm, namesto dosedanjih 440mm. #-o #-o #-o Ko bo to zamenjano bo motor ''zapel'' in obrnil v prave obrate.
http://www.tfl-hobby.de/index.php?cat=c ... 6-ccm.html
Naslednji popravek so povezave na servojih.

Čez zimo predlagam podaljšanje cevi za pletenico. Razmik med cevko in sklopko naj bo 15-20mm, kot je na sliki.
Za centriranje pri postavitvi izdelaš takšen centrirni trn.
Slika
Priponke
catsetup.jpg
Nekaj osnovnih pravil postavitve pogonskega sklopa.
catsetup.jpg (22.81 KiB) Pogledano 4275 krat
cat6.jpg
cat6.jpg (80.03 KiB) Pogledano 4275 krat
Lp Rado


Slika
Slika


Skype: tornado2405

Uporabniški avatar
tornado
Dr. Modelar
Prispevkov: 2378
Pridružen: 17 Jan 2003, 01:00
Kraj: Maribor

Re: Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a tornado » 02 Avg 2012, 20:52

Še slika principa merjenja resonance.
Priponke
PipeLengthDiagR1.jpg
PipeLengthDiagR1.jpg (46.77 KiB) Pogledano 4256 krat
Lp Rado


Slika
Slika


Skype: tornado2405

tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Re: Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a tavzy » 09 Avg 2012, 19:10

Danes sem začel odpravljati napake na izpuhu.Obstoječo krivino sem skrajšal kolikor se je dalo.90 stopinjska mi ne bi pasala ker je izpuh daljši od vhoda v motor.Sedaj je mera cca 35cm.Ne vem če bo dovolj oz bolj ne gre... :roll:

Slika

Slika

Komaj čakam da vidim kakšen bo ta ''kick'' pri polnem gasu.
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...

Uporabniški avatar
Mr. S2k
Freak
Prispevkov: 791
Pridružen: 10 Maj 2010, 21:52
Kraj: Mengeš
Kontakt:

Re: Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a Mr. S2k » 10 Avg 2012, 15:03

Lepo si tole naredil =D>
Yes we can! ;)

www.jelen.si
Slika

tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Re: Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a tavzy » 14 Avg 2012, 16:52

Mr. S2k napisal/-a:Lepo si tole naredil =D>
Hvala,preizkušen v praksi se model sedaj zavrti do polnih obratov ,ki jih je dosegel z dolgo krivino,čez kakšno dobro sekundo pa se zavrti v še višje obrate.

Sprobal sem še izmeriti dejansko hitrost z GPS,kjer je na ''frišno'' namazan čoln dosegel komaj 64km/h,čez nekaj voženj ko je zmetal ven večino masti 72km/h,nazadnje,ko pa sem ga namazal z WURTH tekočo mastjo v spreju,malo zmanjšal procent mešanice je dosegel 84km/h.
Ne vem pa za koliko lahko gps ''laže'' ker ga imam na telefonu.

Upam da bom lahko spravil vsaj na 90 8)

Slika

Nekaj voženj se je končalo takole;

Slika
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...

Uporabniški avatar
tornado
Dr. Modelar
Prispevkov: 2378
Pridružen: 17 Jan 2003, 01:00
Kraj: Maribor

Re: Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a tornado » 14 Avg 2012, 17:17

tavzy napisal/-a:
Hvala,preizkušen v praksi se model sedaj zavrti do polnih obratov ,ki jih je dosegel z dolgo krivino,čez kakšno dobro sekundo pa se zavrti v še višje obrate.

Sprobal sem še izmeriti dejansko hitrost z GPS,kjer je na ''frišno'' namazan čoln dosegel komaj 64km/h,čez nekaj voženj ko je zmetal ven večino masti 72km/h,nazadnje,ko pa sem ga namazal z WURTH tekočo mastjo v spreju,malo zmanjšal procent mešanice je dosegel 84km/h.
Ne vem pa za koliko lahko gps ''laže'' ker ga imam na telefonu.

Upam da bom lahko spravil vsaj na 90 8)
Če prav razumem, motor sedaj po krajšanju krivine dobi višje obrate kot prej? :-k :-k

Kaj pomeni ''frišno namazan čoln''. Predvidevam, da misliš namazana pletenica?
Ne spomnim se ali imaš pletenico v teflonu ali leti po mesing cevi?
Če leti po teflonu in tudi sicer ni potrebno pretiravati z mazanjem. Pred vožnjo vzameš kakšno vodoodporno mast in jo čisto na tanko namažeš.
Po vožnji obvezno demontirati pletenico jo obrisati in naoljiti.
Lahko uporabiš kakšno malo posodico z oljem, ki jo preko cevke povežeš z mesing cevjo in olje počasi doteka v pogonski sklop, vse opravi fizika.

Iz koliko na koliko si zmanjšal procent olja?
Lp Rado


Slika
Slika


Skype: tornado2405

Uporabniški avatar
MatejMusic
Freak
Prispevkov: 658
Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
Kraj: Cerklje

Re: Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a MatejMusic » 14 Avg 2012, 19:29

Bravo, čestitam za uspešno prvo vožnjo! Čoln zgleda super! =D>

tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Re: Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a tavzy » 14 Avg 2012, 20:28

Ja,mislil sem namazana pletenica in strut z mastjo.Pletenica je pa v teflonu.
Čakam pošto iz TFL,za takrat imam v planu popravit še ostale napake.Olje pa mešam na 1000ml 70ml olja oz sem v to mešanico dodal še 1dl čistega bencina (95)...
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...

Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4017
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Re: Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a brejker » 14 Avg 2012, 20:59

tornado napisal/-a: Slika
Hvala za tole sliko!
www.okarbon.eu

tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Re: Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a tavzy » 19 Feb 2013, 12:54

Zelo počasi se pripravljam na novo sezono z tem čolnom.Žal nisem imel veliko užitkov ob vožnjah ,ker so se pojavljale tri večje težave.Čoln je uhajal izven dosega-to bom rešil z novo rc Futaba 4PL,občasno se je čoln pregreval in ugašal,največja težava pa so bili težki štarti čolna brez sklopke oz ustavljanje ter počasna vožnja ki žal ni bila mogoča.
Zato imam letos namen ugradit črpalko za hlajenje in sklopko-da bo čoln bol prijazen do uporabnika :wink:
Mi lahko kdo svetuje kje nabaviti enostavno dokaj poceni sklopko??
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...

Uporabniški avatar
bostjan9a
Tekmovalec
Prispevkov: 308
Pridružen: 01 Dec 2009, 21:22
Kraj: Ljubljana, Sostro

Re: Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a bostjan9a » 19 Feb 2013, 21:12

Tukaj se da dobiti po dobri ceni, http://www.horracing.com/index.php

lp b

tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Re: Čunga Lunga Cat

Odgovor Napisal/-a tavzy » 11 Jul 2014, 20:26

Po skoraj enem letu spet popravljam ta zaprašen čoln.Kot prvo bi rad vgradil centrifugalno sklopko,le ta pa močno spremeni kot motorja,nekoliko dvigne težišče,na novo pa bo potrebno naredit tudi vodilo pletenice. :roll:
Potrebnh bo kar nekaj sprememb zato sem našel še eno alternativo o kateri pa imam kar nekaj vprašanj.Predelava na elektro z novim motorjem iz HK in pa z novim 200A regulatorjem.Motor naj bi imel preko 5kW.
Moči čez glavo,cena zelo ugodna,možnost dveh vezav motorja,nobenih večjih težav pri predelavi modela,...zanima pa me če bi npr ta combo uporabil v tem čolnu na 10S 6000mah,kako dolg bi bil runtime,kakšne hitrosti bi lahko pričakoval?
Link motorja; http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Motor.html

Ima mogoče kdo vakumsko črpalko naprodaj?
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...

Odgovori

Vrni se na