Ja mogoče pa bomo šli na eksplozijske!
Ja mogoče pa bomo šli na eksplozijske!
Zdravo!
Že od nekdaj so me zelo zanimali modeli z eksplozijskim motorjem, zato sem se odločil, da bi drugo leto med počitnicami kaj takega tudi nabavil!
Upam, da ste dobili letošnji(letnik 2005) TIM 3, v katerem je objavljen čoln Maček. Zanima me, kaj mislite o njem, saj sta ga skonstruirala kar dva!!! Vprašal bi tudi, če bi ga lahko povečal, še za enkrat(torej, da bi bil ves ta načrt v merilu 1:2), in bi dal v njega bencinski motor(ali nitro!)!
Aja, nekje sem slišal, da so bencinski motorji samo od 7ccm in naprej, torej bi potem takem moral obvezno kupit motor na nitro(metanol!)? Ali lahko tudi kak bencinar pride v poštev?!
Evo, zdaj pa na dan z odgovori, kako se vam model zdi, napake modela, nasveti pri gradnji, pa obvezno bi ga moral zaradi tresljajev prekrit z stekleno tkanino, ne?! Ali bi bil motor 2,5ccm dovolj?
Hvala!
Lp Simon
Že od nekdaj so me zelo zanimali modeli z eksplozijskim motorjem, zato sem se odločil, da bi drugo leto med počitnicami kaj takega tudi nabavil!
Upam, da ste dobili letošnji(letnik 2005) TIM 3, v katerem je objavljen čoln Maček. Zanima me, kaj mislite o njem, saj sta ga skonstruirala kar dva!!! Vprašal bi tudi, če bi ga lahko povečal, še za enkrat(torej, da bi bil ves ta načrt v merilu 1:2), in bi dal v njega bencinski motor(ali nitro!)!
Aja, nekje sem slišal, da so bencinski motorji samo od 7ccm in naprej, torej bi potem takem moral obvezno kupit motor na nitro(metanol!)? Ali lahko tudi kak bencinar pride v poštev?!
Evo, zdaj pa na dan z odgovori, kako se vam model zdi, napake modela, nasveti pri gradnji, pa obvezno bi ga moral zaradi tresljajev prekrit z stekleno tkanino, ne?! Ali bi bil motor 2,5ccm dovolj?
Hvala!
Lp Simon
Re: Ja mogoče pa bomo šli na eksplozijske!
[Vprašal bi tudi, če bi ga lahko povečal, še za enkrat(torej, da bi bil ves ta načrt v merilu 1:2), in bi dal v njega bencinski motor(ali nitro!)!
Merilo 2:1 misliš
Lp Simon[/quote]
Merilo 2:1 misliš
Lp Simon[/quote]
Lp, Žiga Debevec
Mislim da bi šlo, sicer pa je najbolje za metanol ali bencinske motorje da je čoln narejen in kalupa... Mislim pa da bi bilo za 1 meter dolžine 2,5 kubikov premalo... Malo poglej na MSM forumu...
http://www.msm-rc.net/forum/viewtopic.p ... 21d4a1c481
viewtopic.php?t=4255
Veliko uspeha .
http://www.msm-rc.net/forum/viewtopic.p ... 21d4a1c481
viewtopic.php?t=4255
Veliko uspeha .
Lp, Žiga Debevec
Zdravo!
Videl sem model od alesb, vendar me zanima, koliko kubičen motor je v tem čolnu???
Videl sem model od alesb, vendar me zanima, koliko kubičen motor je v tem čolnu???
mail: [email protected]
hvala!
Zanima pa me, če ima kdo link od kakšne strani, ko prodajajo motorčke za čolne, ker sem pač na vsah straneh našel motorčke z največ 7,5 ccm
Hvala!
Zanima pa me, če ima kdo link od kakšne strani, ko prodajajo motorčke za čolne, ker sem pač na vsah straneh našel motorčke z največ 7,5 ccm
Hvala!
mail: [email protected]
Ne zastrašuj začetnikov. Saj ni potrebno, da je že na začetku model sestavljen z ne vem kakimi vrhunskimi komponentami. Veliko stvari lahko narediš sam, le stružnico potrebuješ; in malo znanja.vunek napisal/-a:Samo za informacijo, cena motorja ne predstavlja niti polovico vložka v
celotni čoln !
Lp Boris
Je pa res, da to niso enostavni modeli in zahtevajo dosti dela in predvsem poznavanja delovanja navy motorja.
Le pogumno
Lp
Tomaž
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
No vsaj nekdo se je oglasil, ki zna opogumit začetnike. Sam pri meni je denar problem. Sem žal šele 1. letnik srednje šole . Tako da dragi modeli sploh ne pridejo v poštev.
mail: [email protected]
@vunek
Sem pomislil na to, sam je še zmeraj drago( ko bom sam zaslužil si bom kupil).
Sem pomislil na to, sam je še zmeraj drago( ko bom sam zaslužil si bom kupil).
mail: [email protected]
Zdravo
Kot vsepovsod tudi za "bencinski" čoln rabiš neke začetne pripomočke, ki pa jih potem le redko menjaš. Čisto iz nič je res drago, potem pa ne več, če le nimaš smole ali pa si zelo zahteven. Motor je seveda treba kupit, tudi reduktor običajno, je pa drugačen od avionskih. Ima togo sklopko, ki traja kar precej časa, če je v redu pogon, če pa kaj povoziš pa tudi crkne.
Pokuriš kaj nekaj goriva, zamenjaš nekaj svečk in elis. Motorju pa lahko zamenjaš ojnico, cilinder in bat in ležaje. Vse dele pa dokupiš, pa niso predragi.
Čoln zelo leti in vožnja ni tako enostavna. Na tekmi imaš pogosto mehka kolena in tresoče roke. Vendar če imaš veselje vsekakor vložek v čoln ni prevelik. Tudi nasveta in pomoči ti čolnarji ne odrečejo.
LP Niko
Kot vsepovsod tudi za "bencinski" čoln rabiš neke začetne pripomočke, ki pa jih potem le redko menjaš. Čisto iz nič je res drago, potem pa ne več, če le nimaš smole ali pa si zelo zahteven. Motor je seveda treba kupit, tudi reduktor običajno, je pa drugačen od avionskih. Ima togo sklopko, ki traja kar precej časa, če je v redu pogon, če pa kaj povoziš pa tudi crkne.
Pokuriš kaj nekaj goriva, zamenjaš nekaj svečk in elis. Motorju pa lahko zamenjaš ojnico, cilinder in bat in ležaje. Vse dele pa dokupiš, pa niso predragi.
Čoln zelo leti in vožnja ni tako enostavna. Na tekmi imaš pogosto mehka kolena in tresoče roke. Vendar če imaš veselje vsekakor vložek v čoln ni prevelik. Tudi nasveta in pomoči ti čolnarji ne odrečejo.
LP Niko