Za izboljšanje performans motorja Zenoah (in njegovih klonov) se priporoča modifikacija uplinjača. Obdelati oz. povečati je potrebno vstopno odprtino zraka.
Zainteresirani za tovrstno obdelavo naj se javijo na ZS.
Modificiranje uplinjača Walbro WT
Modificiranje uplinjača Walbro WT
- Priponke
-
- Walbro WT257.jpg (137.86 KiB) Pogledano 2339 krat
Lp Rado
Rado je to samo za WT257 ali za celo WT družino?
Ker sem jaz to naredil na WT603, pa imam sedaj probleme z ˝štand gasom˝. Šele kasneje sem videl, da ima WT257 tiste mini luknjice - šobice bolj noter, kot pa npr WT603. Tako da sem postružll vplinjač do prve luknjice - po oceni cca 5mm manj v globino kot pri WT257. Ali bi moral še naprej postružit čez luknjice? Na tvoji sliki je videt da si postružil cez šobico.
Ker sem jaz to naredil na WT603, pa imam sedaj probleme z ˝štand gasom˝. Šele kasneje sem videl, da ima WT257 tiste mini luknjice - šobice bolj noter, kot pa npr WT603. Tako da sem postružll vplinjač do prve luknjice - po oceni cca 5mm manj v globino kot pri WT257. Ali bi moral še naprej postružit čez luknjice? Na tvoji sliki je videt da si postružil cez šobico.
To verjetno velja ze celo družino WT, ki ima izvrtino 12,7mm!
Čolnarji bolj uporabljajo WT 257, 771, 813 in 929.
WT 603 se bolj uporablja na avtih.
Glede na dimenzije je postopek tudi za ta uplinjač identičen.
Ali ima tvoj uplinjač čok?
Čolnarji bolj uporabljajo WT 257, 771, 813 in 929.
WT 603 se bolj uporablja na avtih.
Glede na dimenzije je postopek tudi za ta uplinjač identičen.
Ali ima tvoj uplinjač čok?
- Priponke
-
- Walbro WT257 2.jpg (151.53 KiB) Pogledano 2193 krat
Lp Rado
Ne nima čoka, ima pa bučko za črpanje goriva. Sem se zmotil, WT771 je.
Na sliki se vidi da je izvrtina 12,7mm tukaj cca 5mm manj globoko kot pri WT257.
Ali mogoče imaš podatek kako globoko od lica je narejen venturi na WT257?
Razmišljam da bom postružil utor do premera 12,7mm in vstavil v vplinjač postružen venturi, ki bo gledal malo ven iz vplinjača, da bom dobil takšne mere kot so na WT257.
Nisem pa nikjer zasledil da bi kdo naredil to na WT813 / 919 ali se motim?
LP
Na sliki se vidi da je izvrtina 12,7mm tukaj cca 5mm manj globoko kot pri WT257.
Ali mogoče imaš podatek kako globoko od lica je narejen venturi na WT257?
Razmišljam da bom postružil utor do premera 12,7mm in vstavil v vplinjač postružen venturi, ki bo gledal malo ven iz vplinjača, da bom dobil takšne mere kot so na WT257.
Nisem pa nikjer zasledil da bi kdo naredil to na WT813 / 919 ali se motim?
LP
WT 771 in WT257 sta praktično identična uplinjača. Razlika je v iglah za nastavitev in v dodatni pumpici na 771, ki je 257 nima.
WT 771 ima krajše igle in bolj fine špice. To naj bi omogočalo bolj natančno nastavitev proti WT 257. Na ameri forumu se ''vodijo vojne'' okrog tega kateri je najboljši. V debato so vključeni praktično vsi guruji bencinarjev, a žal ekzaktnega odgovora ni. Vsak zagovarja svojo teorijo in vsem čolni letijo ''kot snete sekire''.
Na sliki so mere obdelave mojega WT 257 kupljenega in obdelanega preko luže.
WT 771 ima krajše igle in bolj fine špice. To naj bi omogočalo bolj natančno nastavitev proti WT 257. Na ameri forumu se ''vodijo vojne'' okrog tega kateri je najboljši. V debato so vključeni praktično vsi guruji bencinarjev, a žal ekzaktnega odgovora ni. Vsak zagovarja svojo teorijo in vsem čolni letijo ''kot snete sekire''.
Na sliki so mere obdelave mojega WT 257 kupljenega in obdelanega preko luže.
- Priponke
-
- Walbro WT257 2.jpg (32.83 KiB) Pogledano 2132 krat
Lp Rado