Prekmurski FSR-O
Prekmurski FSR-O
Končno je uspelo tudi meni dokončati čoln in demantiram da prekmurci spimo. Je prenovljen Wunek ob izdatni pomoči Radota, Wuneka ter Sašota, katerim se iskreno zahvaljuje še posebej pa Radotu. Motor je Zenoah katerega so predelali Amerikanc firma Bonzi, resonanca je od iste firme. Sicer ga še treba malo našminkat ter ognjeni krst.
- Priponke
-
- IMG_0210.jpg (83.87 KiB) Pogledano 3476 krat
-
- IMG_0209.jpg (103.36 KiB) Pogledano 3476 krat
-
- IMG_0167.jpg (64.44 KiB) Pogledano 3476 krat
- MatejMusic
- Freak
- Prispevkov: 658
- Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
- Kraj: Cerklje
Izpuh boš moral definitivno skrajšati.
Merjeno od prirobnice do ''kegla'' na rezonanci moraš imeti podane mere. Za začetek bodi ''nežen'' z rezanjem cevi. To delaj postopoma.
Merjeno od prirobnice do ''kegla'' na rezonanci moraš imeti podane mere. Za začetek bodi ''nežen'' z rezanjem cevi. To delaj postopoma.
- Priponke
-
- img_0210_8.jpg (85.69 KiB) Pogledano 3330 krat
-
- Na tej sliki poglej kako je rezonanca blizu cilindra.
- DELTA FORCE (57).JPG (68 KiB) Pogledano 3330 krat
Lp Rado
- MatejMusic
- Freak
- Prispevkov: 658
- Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
- Kraj: Cerklje
Kaj pa letos?MatejMusic napisal/-a:Jaz sem imel od vrha svečke pa do 'kegla' 340mm lansko leto čez celotno sezono!
Glej zeleno črto!
Ker mi merjenje ''S'' kolektorja ni najbolj jasno sem povprašal na ameri forumu in dobil odgovor:
Most likely it won't completely tune on that header. Wrap to centers are a very long header. Slide it all the way in and cut off what header is stuck up in pipe at 1/4" past the inside o-ring and run it.
13" back following around centerline for starters if it can go that short
Lp Rado
- MatejMusic
- Freak
- Prispevkov: 658
- Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
- Kraj: Cerklje
[quote="brejker"]Optimalna dolžina resonance se lahko matematično izračuna-je pa odvisna od kota odpiranja izpušnega kanala,temperature,območje delovanja (/min),prop,itd.
Merjenje od svečke do krme pride v poštev v tem primeru zato, ker če meriš klasično, pride čez 380mm sam kegel, merjeno pri mojem primeru!
Tako mi je bilo svetovano, če pa imaš 100* ali 105* kolektor pa pride upoštev rdeča črta. S tem da je potem dolžina med 330-345mm.
Ni potrebe po računanju, vse mere so znane, potreba je pri testiranju nastavitev!!
Rado, si pozabil, 105* vozim sedaj...
Merjenje od svečke do krme pride v poštev v tem primeru zato, ker če meriš klasično, pride čez 380mm sam kegel, merjeno pri mojem primeru!
Tako mi je bilo svetovano, če pa imaš 100* ali 105* kolektor pa pride upoštev rdeča črta. S tem da je potem dolžina med 330-345mm.
Ni potrebe po računanju, vse mere so znane, potreba je pri testiranju nastavitev!!
Rado, si pozabil, 105* vozim sedaj...
- uros.skoflek
- Razpravljalec
- Prispevkov: 164
- Pridružen: 20 Maj 2008, 11:39
- Kraj: Velenje
- Kontakt:
Zdravo,
a je tukaj kaj drugače kot pri metanolarju, da stiskas skupaj izpuh dokler pač propeler žene oz. dokler je temperatura motorja še OK?
Mislim, da stiskaš skupaj v tem kompromisu. Pri nas je problem še edino temp. svečke ker je na nitko tega pri vas verjento ni.
LP,
a je tukaj kaj drugače kot pri metanolarju, da stiskas skupaj izpuh dokler pač propeler žene oz. dokler je temperatura motorja še OK?
Mislim, da stiskaš skupaj v tem kompromisu. Pri nas je problem še edino temp. svečke ker je na nitko tega pri vas verjento ni.
LP,
^^^
(.)(.)
------
***SLO-131***
(.)(.)
------
***SLO-131***
Ni ravno smisel v neskončnem krajšanju rezonance. Dobiti je potrebno dolžino, da motor optimalno deluje.uros.skoflek napisal/-a:Zdravo,
a je tukaj kaj drugače kot pri metanolarju, da stiskas skupaj izpuh dokler pač propeler žene oz. dokler je temperatura motorja še OK?
Mislim, da stiskaš skupaj v tem kompromisu. Pri nas je problem še edino temp. svečke ker je na nitko tega pri vas verjento ni.
LP,
V kolikor ga stisneš preveč motor ne dobiva dovolj goriva, preveč raztegnjen pa spušča uporabno gorivo v izpuh.
Lp Rado
- uros.skoflek
- Razpravljalec
- Prispevkov: 164
- Pridružen: 20 Maj 2008, 11:39
- Kraj: Velenje
- Kontakt:
Aha, se pravi rada bi dobila dolžino, kjer motor najbolj optimalno deluje in glede na njo dobila npr. pravi propeler.Ni ravno smisel v neskončnem krajšanju rezonance. Dobiti je potrebno dolžino, da motor optimalno deluje.
V kolikor ga stisneš preveč motor ne dobiva dovolj goriva, preveč raztegnjen pa spušča uporabno gorivo v izpuh.
^^^
(.)(.)
------
***SLO-131***
(.)(.)
------
***SLO-131***
- MatejMusic
- Freak
- Prispevkov: 658
- Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
- Kraj: Cerklje
tornado napisal/-a:No, ravno to te sedaj vprašujem!MatejMusic napisal/-a:
Rado, si pozabil, 105* vozim sedaj...
Koliko imaš sedaj dolžino in kakšni so rezultati?
Sem že v prejšnem postu napisal, da sedaj, ko imam 105* kolektor je razdalja enaka zgoraj napisani.Tako mi je bilo svetovano, če pa imaš 100* ali 105* kolektor pa pride upoštev rdeča črta. S tem da je potem dolžina med 330-345mm.
Ja, s premikom Iščeš nekako optimalno mero, da se motor zavrti do optimalnih obratov pod obremenitvijo. Vse je odvisno seveda od prop-a, nastavitev struta, trimtab-ov in pa seveda CG-ja samega čolna. Zdej če imaš natjunan motor, povprašaj tam kjer si ga kupil za samo začetno mero dolžine resonance.
Bencinarji niso tok občutljivi kot metanolar, razen če imaš res ntjunan motor.When you're comparing the same pipe with the same header, it really doesn't matter. If the pipes are the same, but the headers are different, you need to measure along the header to the same reference point on the pipe.
When you are comparing completely different setups on different engines, you need an accurate estimate of the true tuned length. Most people feel that is the distance from the piston along the center of the pipe and header to the middle of the baffle cone. That gets confusing when a pipe uses anything but a single cone, straight baffle.
Most setups that we use can be measured from the cylinder's face along the header to the start of the baffle cone. Since the reflection from the baffle cone is what we are trying to tune, the baffle cone position is what is important.
Lohring Miller