K&B motor- tehnično vprašanje

Vse o modelih čolnov z motorji z notranjim izgorevanjem (FSR-V/H, Offshore,...).

Moderatorji: tornadofenix

Odgovori
Uporabniški avatar
tornado
Dr. Modelar
Prispevkov: 2398
Pridružen: 17 Jan 2003, 01:00
Kraj: Maribor

K&B motor- tehnično vprašanje

Odgovor Napisal/-a tornado » 18 Mar 2011, 16:54

Ali ima kdo izkušnje z upravljenjem takšnega motorja?
Kako se obnese takšen sistem v praksi? Predvidevam, da je to zelo star sistem.

Motor nima klasične ročice za dodajanje in odvzemanje gasa. Upravljanje se vrši preko nekakšne ročice na izpuhu.
Predvidevam, da se motor nastavi na optimalno delovanje pri polnem gasu.
Za zmanjševanje in dodajanje gasa se dušijo plini na izpuhu in se tako regulirajo obrati.
Ali razmišljam pravilno?

K&B 3,5
Priponke
K&B3,5.jpg
Ob cilindru je vidno ''vzvodovje'' za regulacijo
K&B3,5.jpg (136.6 KiB) Pogledano 1412 krat
Lp Rado


Slika
Slika


Skype: tornado2405

Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
Prispevkov: 2975
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a AlesZ » 18 Mar 2011, 21:34

Ja,tako zadevo,mislim s tako regulacijo sem nazadnje vozil na Šobcu,tam okoli 78desetega......notranji motor,je bil pa K&B
Slika

Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
Prispevkov: 2975
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a AlesZ » 19 Mar 2011, 10:46

Sem prebrskal škatlo z starimi slikami.Takrat smo očitno zelo malo uporabljali" foto ",vsaj jaz.K&B mislim,da je bil takrat en redkih motorjev narejenih v "marine"seriji.Sicer pa so to bili komaj začetki FSR-a
Priponke
IMGP0530.JPG
Ta zadeva je bila kupjena za zamenjavo k&b-ja,vandar ni bila nikoli uporabljena,je prihajala doba reduktorjev......
IMGP0530.JPG (121.05 KiB) Pogledano 1293 krat
K&B 1980.jpg
K&B 1980.jpg (47.77 KiB) Pogledano 1293 krat
Slika

Uporabniški avatar
tornado
Dr. Modelar
Prispevkov: 2398
Pridružen: 17 Jan 2003, 01:00
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a tornado » 19 Mar 2011, 15:11

Hvala za trud in prezentacijo zgodovine, a še vedno nisem dobil odgovora na moje vprašanje. :wink:
Lp Rado


Slika
Slika


Skype: tornado2405

Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
Prispevkov: 2975
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a AlesZ » 19 Mar 2011, 16:38

Sem mislil ,da bo še kdo kaj omenil.Sam sem to potrdil samo z besedico "ja".To sem mislil kot odgovor na tvoje vprašanje.V tistih časih se je uporabljal ta zasun ali zapora na izpušnem izhodu,s priperanjem si lahko zamnjševal hitrost .Z priperanjem se ti je zviševala temperatura na motorju,tako da to no bilo za dolgotrajno uporabo.Si pa lahko varno pristal oziroma rešil nevarno situacijo.
Slika

Uporabniški avatar
tornado
Dr. Modelar
Prispevkov: 2398
Pridružen: 17 Jan 2003, 01:00
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a tornado » 19 Mar 2011, 18:14

Se pravi, da sem razmišljal v pravo smer. :-k :-k
Motor nastaviš na polno, vržeš v vodo in v primeru potrebe upočasnjevanja- ''nogo med špice''.:lol: :lol: :lol:

Poskusil sem z iskanjem po medmrežju abrez upseha, zato prosim za pomoč. Če ima kdo kje kakšen link principa delovanja takšne motorja se priporočam.
Lp Rado


Slika
Slika


Skype: tornado2405

Uporabniški avatar
uros.skoflek
Razpravljalec
Prispevkov: 164
Pridružen: 20 Maj 2008, 11:39
Kraj: Velenje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a uros.skoflek » 19 Mar 2011, 23:03

Rado kontaktiraj Pajota v Beograd on to ve 1000% pa napiši kaj bo povedal.
^^^
(.)(.)
------

***SLO-131***

Odgovori

Vrni se na