ASP 21MX Marine Engine

Vse o modelih čolnov z motorji z notranjim izgorevanjem (FSR-V/H, Offshore,...).

Moderatorji: tornado, fenix

Odgovori
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

ASP 21MX Marine Engine

Odgovor Napisal/-a brejker »

Nitro mi je všeč.
Ker sem iz bolj hribovitega konca naše dežele nočem na veliko zapravljati.

Rabljene zadeve katere sem dobil ponujene so bile previsoke kakovosti za moj žep.
Zaradi tega sem presurfal internet in našel ta komplet:
http://www.hobbydream.com/asp-21mx-mari ... 11309.html
http://www.hobbydream.com/crrcpro-tuned ... 12234.html
In verjetno u bend kolektor, da usmerim izpih proti krmi.
Ali pa naredim prenos preko zobnikov, da spravim gred pod motor.
*O.S. .18 ima še enkrat toliko obratov a je ravno toliko dražji :roll:
Všeč mi je pull start ker ne rabim nosit štarterja in zanj akumulatorja na teren. Poleg tega imam pa tudi jermenico prosto za razne eksperimente
8-[

Motor bom vgradil v polmaketo hidroplana dolžine 700-800mm.
Ima motor premalo obratov za vikendaško glisiranje?

Če pa imate doma v predalu kak zaprašen 21 motor.
Se pa priporočam.

Hvala za pomoč
Priponke
ASP-21MX-Glow-Nitro-Marine-Engine-for-RC-boat.jpg
ASP-21MX-Glow-Nitro-Marine-Engine-for-RC-boat.jpg (31.22 KiB) Pogledano 5318 krat
Zadnjič spremenil brejker, dne 28 Feb 2011, 14:59, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
uros.skoflek
Razpravljalec
Prispevkov: 164
Pridružen: 20 Maj 2008, 11:39
Kraj: Velenje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a uros.skoflek »

Pri pull starterju se fedra tako zagreje da postane vijolična sploh če dolgo voziš motor na vodi npr. 20min in slej ko prej tako ali tako crkne ta pull starter in potem ti je samo v napoto ta del.
^^^
(.)(.)
------

***SLO-131***
Uporabniški avatar
Kladu
Profesor
Prispevkov: 1306
Pridružen: 29 Mar 2005, 15:09
Kraj: Center Evrope-Šiška
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Kladu »

Nekoč smo take motorje (vključno z .40) dajali na reduktorje. Zato imajo izpuh tako obrnjen pa zreducirta se jim vrtljaje.
Preveliki obrati na elisi povzročijo zanimivo dogajanje vode okoli :wink:

Vsako peljanje izpuha okoli ovinka #-o :lol: :lol:
Če bo model lahek, ne bo nobenega problema za glisiranje.

Lp

Tomaž
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Uporabniški avatar
Jaro
Freak
Prispevkov: 722
Pridružen: 20 Maj 2003, 10:48
Kraj: Izlake

Odgovor Napisal/-a Jaro »

Ko si ravno omenjal OS:

viewtopic.php?p=375282#375282
Lep pozdrav,

Jaro

___________________________________
"Zeit ist weg! Letzte Runde!" (Ivan Kneys)
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brejker »

Ah dvajset minut je že maratonska vožnja! :o :lol:

@Kladu:
Prenos preko zobnikov bom zagotovo naredil.
A bo prenos 1:1 če ne celo 1:1.5 (nekaj v tem smislu)...
Ima borih 17000/min max vrtljajev :-?
Konkurenca ima 21 motorje ki se vrtijo od 30000 do 36ooo+ /min.

Delal bom bolj za dušo a vseeno bi rad videl, da zadeva leti po zraku :roll:

@Jaro:
Forumski iskalnik je našel tvoj oglas. A potrebujem potezni zaganjač.
Če se izkaže, da me nitro potegne vem koga kontaktirati.
Uporabniški avatar
vunek
Tekmovalec
Prispevkov: 266
Pridružen: 12 Jun 2002, 01:00

Odgovor Napisal/-a vunek »

Pozdravljeni !

Ne rabiš reduktorja in si ne delaj dodatnih težav,
Daš gor en plastični propelerček in je.

Os obvezno pletenica 3,2mm (vibracije)

Koliko je videti, gre za malo boljši letalski motor (sodim po velikosti frgazerja), in če ima napisano, da se vrti na 17.000 se bo v vodi še manj in že s tega vidika ne rabiš reduktorja.

Dolžino čolna: prevelika za ta motor, prej bi rekel 60-max 70cm.

LP Wunek
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brejker »

če ima napisano, da se vrti na 17.000 se bo v vodi še manj in že s tega vidika ne rabiš reduktorja.
Nočem majhnih obratov.

Zaradi tega imam v mislih na gonilni gredi večji zobnik in na gnani manjšega.
Dobil bi na obratih. Mogoče bom spremenil prestavno razmerje le za zob ali dva :roll:

Imam znanca, ki mi bo reskal Al tako, da bom jaz samo konstruktor nosilca za motor- za vzor bom imel sliko TAKIH nosilcev . Zobnike bom pa probal dobiti pri avtomobilistih :roll:

Tvoj predlog o dolžini bom upošteval. Hvala vunek .
www.okarbon.eu
Uporabniški avatar
modelarcina
Profesor
Prispevkov: 1038
Pridružen: 18 Jan 2006, 13:30
Kraj: kamnik

Odgovor Napisal/-a modelarcina »

Nočem majhnih obratov.

Zaradi tega imam v mislih na gonilni gredi večji zobnik in na gnani manjšega.
Dobil bi na obratih. Mogoče bom spremenil prestavno razmerje le za zob ali dva :roll:

.
Bratec tole bo pa multiplikator #-o :lol:




lp
www.okarbon.eu
Uporabniški avatar
vunek
Tekmovalec
Prispevkov: 266
Pridružen: 12 Jun 2002, 01:00

Odgovor Napisal/-a vunek »

Meni je sicer vseeno, samo tako mali propeler ne vem kje boš dobil,
Zato da povečuješ obrate rabiš moč in navor.

LP Wunek
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brejker »

Našel sem stran kjer se najdejo kakšne stvari ceneje kot v drugih trgovinah:
http://www.funrcboats.com/ProductInfo.a ... id=PRB2283

Kje vi kupujete jeklenice, drivedoge propelerje,strute..?
www.okarbon.eu
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brejker »

Pa ga imam!
8)
Slika

Uplinjač je res gromozanski :lol:
Za enkrat še nimam pripomb.

Le oblika resonance mi nekako ne paše (ima vgrajeni dušilec)
A ima pa vodno hlajen kolektor :)
Bolj so mi všeč takšne:
http://www.macspro.com/marinetunedpipes.asp
Ker že po obliki kar kličejo da so sposbne.

Obliko kakršno imam sedaj imam tudi na modelu letala (7.5ccm) in delo opravlja odlično.
Bomo videli kako bo predla ta.


Vtekanje!?

Naj namestim porezan propeler kakor to počno avtomobilisti?
Ali naj ga "verglam" brez česar koli (hladil bi ga z vodo,verjetno)?

Hvala za pomoč
www.okarbon.eu
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brejker »

Dolžina modela bo 65cm.
Slika

Slika
www.okarbon.eu
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brejker »

Potrebujem pomoč!

Našel sem veliko različnih ponudnikov kjer bi lahko kupil Flex "koplet" ampak povsod prodajajo le posamezne dele (posebaj pletenica, posebaj teflon, strut-puša?, drive dog, drive dog matica,... :roll:
Če bi sam izbiral, vem da bi nekje zasral in kupil napačen setup :-?

Mi lahko nekdo sestavi "košarico" v kateri naj bi bilo vse, da se lahko zadeva že zmontira na model?
Da se sicer kupiti komplet. Ampak stane 50funtov+ :roll: Kar je preveč!
Še najbolje bi bilo kupit nekaj rabljenega :-k
Hvala za pomoč....

LP iz Kamnika
Uporabniški avatar
AnteJ
Freak
Prispevkov: 560
Pridružen: 08 Okt 2007, 07:11

Odgovor Napisal/-a AnteJ »

Sklopka - kakšen navoj imaš na motorju ? - ponavadi je 1/4-28 UNF, ta spodaj je za M5:
http://www.offshoreelectrics.com/prodde ... -ocfh5mm15

Strut:
http://www.offshoreelectrics.com/prodde ... t-20-strut

Os:
http://www.offshoreelectrics.com/prodde ... oc150L-24c

Rabiš še cev za os premera 1/4":
http://www.offshoreelectrics.com/prodde ... -tb&cat=70

Prav zastojn ne bo, na koncu boš plačal za pogon več kot za motor.
Uporabniški avatar
MatejMusic
Freak
Prispevkov: 658
Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
Kraj: Cerklje

Odgovor Napisal/-a MatejMusic »

AnteJ napisal/-a:Sklopka - kakšen navoj imaš na motorju ? - ponavadi je 1/4-28 UNF, ta spodaj je za M5:
http://www.offshoreelectrics.com/prodde ... -ocfh5mm15

Strut:
http://www.offshoreelectrics.com/prodde ... t-20-strut

Os:
http://www.offshoreelectrics.com/prodde ... oc150L-24c

Rabiš še cev za os premera 1/4":
http://www.offshoreelectrics.com/prodde ... -tb&cat=70

Prav zastojn ne bo, na koncu boš plačal za pogon več kot za motor.
Točno tako! =D> =D>

Nevem kje je smisel delati cnc trup, če šparaš pri pogonu? Verjemi, ti bo samo živce požrlo, ko boš čez par mescev menal to in ono...
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brejker »

Kose sem izrezal na fuš v našem modelarskem klubu.
Dal sem za plato Vezane plošče več pa tudi ne...

20€ za prevrtan in malo porezkan strut pa ne dam. Sorry.
Našel sem nekaj preko malih oglasov.
V skrajnem primeru bom dejansko kupil komplet ](*,)
www.okarbon.eu
Uporabniški avatar
HyperJack
Profesor
Prispevkov: 1230
Pridružen: 16 Maj 2004, 11:07
Kraj: Kočevje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a HyperJack »

Sam en primer, če se sam spravim delat, recimo nosilec ležaja-strut, all in rosfrai, rabim samo za nastavek, postružen+povrtan slabo uro, potem sledi izrez plošče, katera bo privarjena na nastavek 10min, hardlotanje 10min, in poliranje v nulo cirka pol ure.
------------------------------------- vse to samo za strut

potem sledi še puša, ali grafiten ležaj + nastavek za prop, s katerim je samo igranje ;)

Ena ura struženja je 30€, potem pa narediš računico in vidiš, da vsako stvar ki jo prodam, jo prodam pod ceno.

Kar se pa tiče masovne proizvodje, vsi deli cnc, ki so ponavadi aluminija, je pa spet druga zgodba.

čau
trempy
Začetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: 04 Jan 2012, 15:34
Kraj: Koper

Izkušnje z ASP 21 MX

Odgovor Napisal/-a trempy »

Res da nekoliko zamujam pa vendar...
Zanima me, kakšne so tvoje izkušnje z motorjem. Ko ga primerjam s prejšnjo serijo, je očitna razlika. Kot izgleda, je tvoj narejen na osnovi njihovega avtomobilskega motorja in me čudi, da so podatki o moči in obratih tako zmerni. takšne podatke namreč ima prejšnji, ki ima bistveno manjši karburator, stranski izpuh itd. in se mu vidi, da izhaja iz standardnega letalskega motorja.
(http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... gine_.html)
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brejker »

Motorja še nisem vžgal. Niti še nisem dokončal modela.
Vem samo to, da sem kupil najcenejši motor na svetovnem tržišču.

Kakšni bodo obrati na kakšnem propelerju z koliko procentov Nitrota bomo videli.
Konec koncev je moped v rangu "hobby programa" in brutalnih karakteristik ne pričakujem.
www.okarbon.eu
trempy
Začetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: 04 Jan 2012, 15:34
Kraj: Koper

Re: ASP 21MX Marine Engine

Odgovor Napisal/-a trempy »

Pozdravljen.
Na slikah so lepo vidne razlike, o katerih sem govoril. Razlika v teži je kar precejšnja. ASP 21 M 242 gr, ASP 21 MX 439 g! Podatki o moči in obratih pa totalno enaki ?!

lp

p.s. ne dovoli mi dat slike gor ker so prevelike in moje znanje računalništva premajhno. Ko jih uspem zmanjšat na 300k jih pošljem.
Odgovori

Vrni se na Eksplozijski