Kako preveriti delovanje vžigalne tuljave?????
Kako preveriti delovanje vžigalne tuljave?????
Zanima me ali obstaja kakšen način mereitve delovanja vžigalne tuljave na bencinskem motorju. Kot izgleda mi je ''pihnila'' že tretja tuljava.
Motor se nahaja v čolnu, vsa elektrika je v stiku z vodo. To ne bi smel biti problem saj so ti motorji namenjeni za vodne modele.
Muči me tudi vprašanje vzroka, zakaj tako pogosto odpove tuljava? Ali ima kdo kakšne konkretne izkušnje.
Motor se nahaja v čolnu, vsa elektrika je v stiku z vodo. To ne bi smel biti problem saj so ti motorji namenjeni za vodne modele.
Muči me tudi vprašanje vzroka, zakaj tako pogosto odpove tuljava? Ali ima kdo kakšne konkretne izkušnje.
- Priponke
-
- VĹľigalna tuljava.jpg (63.04 KiB) Pogledano 11430 krat
Lp Rado
Hvala za link.
Scott Schneider, ki je nedvomno starosta in eden večjih poznavalcev bencinskih motorjev piše tako:
Scott Schneider, ki je nedvomno starosta in eden večjih poznavalcev bencinskih motorjev piše tako:
Če prav razumem je potrebno zagotoviti dobro zemljitev med tuljavo in motorjem (moja angleščina je bolj li-la). Ali mi lahko kdo točno prevede to misle.Generally all that is required is for the Engine and it's coils to all have a good ground between them.
A jumper wire from the mounting area of each coil to a cylinder bolt is ideal. On secondary coil make sure the brass tab is scuffed up and gets a daub of dialectic grease on it, same with the primary coil area against case. Signal lead plug between coils as well !!
Lp Rado
Na grobo,prevedeno..
V glavnem je pomembna dobra ozemljitev med motorjem in tuljavo.
Povezava z žico iz pritrdilnega dela tuljav do vijaka cilindra je idealna.Na sekundarni tuljavi je potrebno nahrapiti medeninasto površino ter namazati z "dialetic grease"(dialitetična mast sklepam..),isto velja za primarno tuljavo pri površini ki se stika z ohišjem motorja.
""Signal lead plug between coils as well.(isto velja za signalen svinčen vtikač med tuljavama)"" Nisem čist prepričan v tale zadnji del.. Saj se na zadeve še ne spoznam veliko oz se toliko kolikor preberem preden bo šlo za res..
Upam da je kaj pomagalo tole...
Je pa to kar pogost problem rcmk motorjev vsaj kolikor berem...
V glavnem je pomembna dobra ozemljitev med motorjem in tuljavo.
Povezava z žico iz pritrdilnega dela tuljav do vijaka cilindra je idealna.Na sekundarni tuljavi je potrebno nahrapiti medeninasto površino ter namazati z "dialetic grease"(dialitetična mast sklepam..),isto velja za primarno tuljavo pri površini ki se stika z ohišjem motorja.
""Signal lead plug between coils as well.(isto velja za signalen svinčen vtikač med tuljavama)"" Nisem čist prepričan v tale zadnji del.. Saj se na zadeve še ne spoznam veliko oz se toliko kolikor preberem preden bo šlo za res..
Upam da je kaj pomagalo tole...
Je pa to kar pogost problem rcmk motorjev vsaj kolikor berem...
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Diagnoza napačno postavljena.
Ni kriva tuljava pač pa t.i. ''killswitch'', ki ga uporabljam kot stikalo za ugasniti motor in fail safe.
V rezervi imam še eno tuljavo in ker tudi ta ni dajala iskre sem iskal naprej. Prav tako imam definitvno dokazano neispravno tuljavo.
Z inštrumentom sem zaznal, da v pokvarjeni ni nikakršne prevodnosti v ostalih dveh pa so. Po preverbi svečke, zazora med magnetom in elektroniko za iskro sem še odklopil stikalo. Iskra je zasvetila, kot da oznanja rojstvo novega Božjega sina.
Prilagam tudi tabelo o vrednostih za elektriko na 26ccm motorjih. Za vrednosti izražene v ohmih pojma nimam kaj določajo.
Ni kriva tuljava pač pa t.i. ''killswitch'', ki ga uporabljam kot stikalo za ugasniti motor in fail safe.
V rezervi imam še eno tuljavo in ker tudi ta ni dajala iskre sem iskal naprej. Prav tako imam definitvno dokazano neispravno tuljavo.
Z inštrumentom sem zaznal, da v pokvarjeni ni nikakršne prevodnosti v ostalih dveh pa so. Po preverbi svečke, zazora med magnetom in elektroniko za iskro sem še odklopil stikalo. Iskra je zasvetila, kot da oznanja rojstvo novega Božjega sina.
Prilagam tudi tabelo o vrednostih za elektriko na 26ccm motorjih. Za vrednosti izražene v ohmih pojma nimam kaj določajo.
- Priponke
-
- Tabela.jpg (42.87 KiB) Pogledano 11279 krat
Lp Rado
Re: Kako preveriti delovanje vžigalne tuljave?????
Zelo uporaben nasvet, ko si v dvomih ali je ze elektriko vse OK: LINK
Lp Rado
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 171
- Pridružen: 14 Jul 2012, 14:10
- Kraj: Ljubljana
Re: Kako preveriti delovanje vžigalne tuljave?????
tukaj so debatirali o tem http://www.elektronik.si/phpBB2/viewtop ... cin%B9pula in http://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=31680
pa če ti pride kaj prav...
pa če ti pride kaj prav...
Re: Kako preveriti delovanje vžigalne tuljave?????
Vsak nasvet je dobrodošel, četudi z veliko zamudo.
V tabeli, ki sem jo priložil so podane vrednosti za konkretne motorja, ki jih mi koristimo v modelarstvu.
V tabeli, ki sem jo priložil so podane vrednosti za konkretne motorja, ki jih mi koristimo v modelarstvu.
Lp Rado
Re: Kako preveriti delovanje vžigalne tuljave?????
Tole sem našel na http://www.ModelPowerBoat.com in se mi zdi zelo uporabno:
Jim asked Zenoah about specifications for the manufacturers coils. That's the response:
RED Coil: Secondary voltage Ignition Timing
@1.000 rpm 16KV @ 7.000 rpm 30 BTDC
@7.000 rpm 28KV @10.000 rpm 28 BTDC
GRAY Coil: @1.000 rpm 20KV @ 7.000 rpm 28 BTDC
@7.000 rpm 20KV @10.000 rpm 25 BTDC
"As you maybe know, the gray coil has good performance at low (idle-7.000rpm) and the red coil has good performance at high (over 7.000rpm) range."
"This difference is set up according to the engine purpose, red coil (G230PUH/PUM is for high power at high rpm range, gray coil G230PU) is for easy starting by propeller flipping and good power at mid (7.000)rpm range."
Komatsu said the coil/flywheel gap should be .3mm, and .2mm if you can get it. The smaller gap the hotter the fire.
Not a word on the mysterious black coil.
Additional information from the 260 Zenoah Manual
Source Coil 1160-71211:
Between Coil core and Red wire = infinite resistance (open)
Between Coil core and Black wire = 185 ohms
Source Coil 2629-71210:
Between Coil core and Red wire = infinite resistance (open)
Between Coil core and Black wire = 255 ohms
Jim asked Zenoah about specifications for the manufacturers coils. That's the response:
RED Coil: Secondary voltage Ignition Timing
@1.000 rpm 16KV @ 7.000 rpm 30 BTDC
@7.000 rpm 28KV @10.000 rpm 28 BTDC
GRAY Coil: @1.000 rpm 20KV @ 7.000 rpm 28 BTDC
@7.000 rpm 20KV @10.000 rpm 25 BTDC
"As you maybe know, the gray coil has good performance at low (idle-7.000rpm) and the red coil has good performance at high (over 7.000rpm) range."
"This difference is set up according to the engine purpose, red coil (G230PUH/PUM is for high power at high rpm range, gray coil G230PU) is for easy starting by propeller flipping and good power at mid (7.000)rpm range."
Komatsu said the coil/flywheel gap should be .3mm, and .2mm if you can get it. The smaller gap the hotter the fire.
Not a word on the mysterious black coil.
Additional information from the 260 Zenoah Manual
Source Coil 1160-71211:
Between Coil core and Red wire = infinite resistance (open)
Between Coil core and Black wire = 185 ohms
Source Coil 2629-71210:
Between Coil core and Red wire = infinite resistance (open)
Between Coil core and Black wire = 255 ohms
- MatejMusic
- Freak
- Prispevkov: 658
- Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
- Kraj: Cerklje
Re: Kako preveriti delovanje vžigalne tuljave?????
Uff, dobro je tole vedeti kar se tiče upornosti.
Re: Kako preveriti delovanje vžigalne tuljave?????
Zanimivo mi je, da z sivo tuljavo lahko vžgeš motor z obračanjem propelerja
Re: Kako preveriti delovanje vžigalne tuljave?????
Kolikor razumem je z sivo lažje vžigati na roke(za letala)..Z rdečo pa crkneš:)
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
- MatejMusic
- Freak
- Prispevkov: 658
- Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
- Kraj: Cerklje
Re: Kako preveriti delovanje vžigalne tuljave?????
Pazi na prste!!Mr. S2k napisal/-a:Zanimivo mi je, da z sivo tuljavo lahko vžgeš motor z obračanjem propelerja
Re: Kako preveriti delovanje vžigalne tuljave?????
Fantje imam eno tehnično vprašanje - crknila mi je primarna tuljava (rdeča Zenoah).
Ali je RCMK-jeva tuljava bolj kvalitetna od Zenoahove? Ali je primerljiva v delovanju In ali dela na Zenoahov vztrajnik / magnet?
Kakšne izkušnje imate s temi tuljavami? Se rade kvarijo ali so bolj občutljive sekundarne tuljave?
Pa še nekaj me zanima; gledam tele Gizmomotors-ove tuljave, ki so smešno poceni:
http://www.gizmomotors.com/index.php?pa ... &Itemid=56
http://www.gizmomotors.com/index.php?pa ... &Itemid=56
Ali je kdo zasledi na kakšnem tujem forumu kaj o njih? Za kakšne linke bi bil zelo vesel, da si malo preberem...
LP
Ali je RCMK-jeva tuljava bolj kvalitetna od Zenoahove? Ali je primerljiva v delovanju In ali dela na Zenoahov vztrajnik / magnet?
Kakšne izkušnje imate s temi tuljavami? Se rade kvarijo ali so bolj občutljive sekundarne tuljave?
Pa še nekaj me zanima; gledam tele Gizmomotors-ove tuljave, ki so smešno poceni:
http://www.gizmomotors.com/index.php?pa ... &Itemid=56
http://www.gizmomotors.com/index.php?pa ... &Itemid=56
Ali je kdo zasledi na kakšnem tujem forumu kaj o njih? Za kakšne linke bi bil zelo vesel, da si malo preberem...
LP
Re: Kako preveriti delovanje vžigalne tuljave?????
Baje sta rdeča in siva tuljava enako kvalitetni. Razlika je v sekundarni tuljavi. RCMK -jeva je zelo ''muhasta''.
Te poceni tuljave so kitajska varijanta. Jaz bi za vsaki primer vzel saj dve. Siccer pa so okrog teh kitajskih kopij imeli na ameri forumu žolčno debato.
Bruce (Gizmomotors) je ponudil zelo poceni tuniran kitajski motor, ki ga pač zaradi miselnosti nekateri nočejio sprejeti.
V odgovor vsem ''nejavernim Tomažem'' je prilepil ta video:
http://www.youtube.com/watch?v=YGqie-FX5_Q
Da se vrnem k temi in vprašanju. Kupi takšno tuljavo kot si jo imel in ne boš kisnil.
Te poceni tuljave so kitajska varijanta. Jaz bi za vsaki primer vzel saj dve. Siccer pa so okrog teh kitajskih kopij imeli na ameri forumu žolčno debato.
Bruce (Gizmomotors) je ponudil zelo poceni tuniran kitajski motor, ki ga pač zaradi miselnosti nekateri nočejio sprejeti.
V odgovor vsem ''nejavernim Tomažem'' je prilepil ta video:
http://www.youtube.com/watch?v=YGqie-FX5_Q
Da se vrnem k temi in vprašanju. Kupi takšno tuljavo kot si jo imel in ne boš kisnil.
Lp Rado
Re: Kako preveriti delovanje vžigalne tuljave?????
Rado katere tuljave pa bolj crkavajo? Primarne ali sekundarne? Da si nabavim še kakšno za rezevo?