NEW AXE ROSSI .90 / 15ccm

Vse o modelih čolnov z motorji z notranjim izgorevanjem (FSR-V/H, Offshore,...).

Moderatorji: tornadofenix

Odgovori
Uporabniški avatar
uros.skoflek
Razpravljalec
Prispevkov: 164
Pridružen: 20 Maj 2008, 11:39
Kraj: Velenje
Kontakt:

NEW AXE ROSSI .90 / 15ccm

Odgovor Napisal/-a uros.skoflek » 23 Feb 2009, 18:06

Dragi moji upam, da bo cimpreje zavladolo še kaj takega v naših čolnih poleg CMB-ja.

Upajmo tudi, da bodo dobavitelji resni. Kar se tiče 3,5ccm ROSSI (AXE) so zelo profesionalni pri pomoči in dobavi.

Zadeva je prišla ven 10-tega februarja ven in že je na našem forumu.

FORZA ROSSI na pota stare slave
:):):)
Priponke
Rossi-90-marine3.jpg
Rossi-90-marine3.jpg (15.12 KiB) Pogledano 2225 krat
New-Rossi-90.jpg
New-Rossi-90.jpg (17.08 KiB) Pogledano 2225 krat
Rossi-90-marine2.jpg
Rossi-90-marine2.jpg (14.19 KiB) Pogledano 2225 krat
^^^
(.)(.)
------

***SLO-131***

EURO-DRIVER
Začetnik
Prispevkov: 27
Pridružen: 28 Sep 2008, 07:50

Odgovor Napisal/-a EURO-DRIVER » 23 Feb 2009, 18:26

=D> =D> =D> =D> vecina vozi cmb ker je edini na trziscu (7.5-15 ccm)
ampak upam da se ti casi iztekajo tako kot si napisal... kaksna je pa cena uros?? kaksne informacije??

AXE :lol:

Uporabniški avatar
uros.skoflek
Razpravljalec
Prispevkov: 164
Pridružen: 20 Maj 2008, 11:39
Kraj: Velenje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a uros.skoflek » 23 Feb 2009, 18:34

Ne vem kolko sam drazja ko CMB ziher ne bo. Nas g. Braghi si je kr fajn napihnu cene za stvari ki jih prodaja.

Vem pa tudi da NOVAROSSI pripravlja skirto razlicico 7,5ccm R45 Nova!

To mi je pa ze bolj vsec, da tem monopolistom "CMB" mal za ovratnik pihnejo. Jebes to da si motor svetovnega prvaka ce itak ni drugega na trziscu :):):)
^^^
(.)(.)
------

***SLO-131***

Uporabniški avatar
uros.skoflek
Razpravljalec
Prispevkov: 164
Pridružen: 20 Maj 2008, 11:39
Kraj: Velenje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a uros.skoflek » 23 Feb 2009, 22:47

Aja da ne bo izpadlo da sam govorim spodaj slika ze izdelanega 5ccm R28 NOVAROSSI
Priponke
Novarossi28-tether1.jpg
Novarossi28-tether1.jpg (27.34 KiB) Pogledano 2102 krat
^^^
(.)(.)
------

***SLO-131***

Uporabniški avatar
tornado
Dr. Modelar
Prispevkov: 2399
Pridružen: 17 Jan 2003, 01:00
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a tornado » 24 Feb 2009, 08:16

uros.skoflek napisal/-a:Ne vem kolko sam drazja ko CMB ziher ne bo. Nas g. Braghi si je kr fajn napihnu cene za stvari ki jih prodaja.

Vem pa tudi da NOVAROSSI pripravlja skirto razlicico 7,5ccm R45 Nova!

To mi je pa ze bolj vsec, da tem monopolistom "CMB" mal za ovratnik pihnejo. Jebes to da si motor svetovnega prvaka ce itak ni drugega na trziscu :):):)

CMB ni postal postal monopolist na področju ladijskih modelarjev zato, ker ni drugih motorjev pač pa zaradi svojega pristopa do tržišča in dolgoročnega planiranja. Res je, da se dogajajo tudi takšne zadeve kot so se tebi, a vseeno je napravil največ. Na tržišču imaš še poleg CMB-ja motorje:
PICCO, Nova Rossi, OPS, Kalistratov, Rossi, Avarjanov, OS, RB.........
Vsi ti proizvajalci so zastopani z max 15% tržnim deležem. Cenovno so približno isti vendar postavlja se vprašanje zakaj jih ni več? Problem je v dobavi rezervnih delov in razvoju. Žal ostali proizvajalci niso mogli slediti razvoju in so krepko zaostali za vodilnim. Moraš vedeti, da je Braghieri na razvoju delal pametno in potrpežljivo, samo, da bi uničil ostale proizvajalce.
V motorju 15ccm sta bat in puša kompatibilna od praktično druge serije motorjev iz 80' let vse bo prihoda modela RS, kjer so spremenili hod in premer bata. Edine spremembe, ki so se dogajale so bile v kotih prelivnih kanalov. Zakaj? Samo zato, ker si tako lahko z minimalnim vložkom sledil njihovemu razvoju. Ostali proizvajalci ali so zaspali na razvoju ali pa so šli v tako radikalne razvojne spremebe, da niso nikoli pokazali rezultata. Spomnim se primer Picco, ko so na SP na Polskem prišli z ''revolucionarnim'' XP motorjem. Mislim, da v kvalifikacijah Andrea ni napravil več kot 10 krogov.

Sicer pa so takšne razprave v našem okolju nekoristne in neplodne. Mislim, da je bolje, da se z svojim problemi oglasiš na Marles-ovem forum in tam razkrinkaš barabije, ki jih počenja CMB in končno spoznajo kdo sta Cammilo in Mauro Braghieri.
Lp Rado


Slika
Slika


Skype: tornado2405

Uporabniški avatar
uros.skoflek
Razpravljalec
Prispevkov: 164
Pridružen: 20 Maj 2008, 11:39
Kraj: Velenje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a uros.skoflek » 24 Feb 2009, 08:30

Rado sej se strinjam tudi na MARLESOV forum bom počasi to izpostavu če se mi na RS45-u pojavijo kakšni problemi (upajmo da ne ker bo to mene drago stalo).

Drugače pa mislim, da bo ROSSI prišel nazaj na tržišče in zasedel mesto kot ga je imel v 90-ih :D
Malo še počakamo da pride ven več detajlov o moči in ostalih podatkih in če bo konkurenčen ne bom razmišljal dvakrat kaj nabavit za 15ccm :D:D:D
^^^
(.)(.)
------

***SLO-131***

Uporabniški avatar
janezm
Tekmovalec
Prispevkov: 275
Pridružen: 14 Avg 2006, 19:38
Kraj: Velenje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a janezm » 10 Mar 2009, 19:09

Uroš priporočam, da počakaš kakšno leto, ko pridejo tile novinci na tržišče in čolne. Takrat se bo dejansko videlo iz kakšnega testa so.
Samo po izkušnjah je vse od 3,5 ccm naprej v oblasti CMB-ja.
Drugače se pa strinjam z Radotom, saj sta Mauro in Camilo veliko vložila in je tudi prav, če so drugi samo sanjali. Načrtno je CMB od 1992 leta vlagal v razvoj in zato je tudi tako uspešen. No nekatere motorje je tudi zaj..... ampak v glavnem je zelo uspešen. Kar rezultate poglejte, težko jih bo kdo konkuriral.
Moje izkušnje so, da sem začel z OPS, PICCOtom in sedaj sem na CMB-ju.
To pa samo zaradi tega ker niso sledili razvoju, pa nisi mogle dobiti rezervnih delov itd.
LP
Lep pozdrav čolnarjem!
SLO-120

Odgovori

Vrni se na