CMB Valvola RSV07

Vse o modelih čolnov z motorji z notranjim izgorevanjem (FSR-V/H, Offshore,...).

Moderatorji: tornadofenix

Odgovori
Uporabniški avatar
uros.skoflek
Razpravljalec
Prispevkov: 164
Pridružen: 20 Maj 2008, 11:39
Kraj: Velenje
Kontakt:

CMB Valvola RSV07

Odgovor Napisal/-a uros.skoflek » 20 Feb 2009, 08:01

Kako se vam kej zdi tale motor če ga kdo seveda že ima???

Men je naredu tolk problemov čez sezono 2008, da sem raje kar AXE Cobro.21 kupu pa NovaRossi-ja.

Mislim da tale CMB ne zna več delat dobrih motorjev, upam le da bo RS45 vsaj zdrzal eno dirko preden vse skupaj odnese kam :(
^^^
(.)(.)
------

***SLO-131***

Uporabniški avatar
tornado
Dr. Modelar
Prispevkov: 2399
Pridružen: 17 Jan 2003, 01:00
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a tornado » 20 Feb 2009, 08:57

Očitno si tudi ti podlegel preveliki želji imeti najnovejši motor.
Nabaviti nov model motorja, ki še ni preizkušen je velika loterija. Žal se kaj hitro pokažejo problemi. Praktično vsi smo že imeli to izkušnjo.
Vedno je treba počakati, da se motor dobro ''odpelje'' na nekaj dirkah in šele potem iti v nabavo le-tega. Treba je pustiti, da motor testirajo tovarniški vozniki.
Če lani novega motorja v Stutgartu ni vozil Christoph Schneider potem še sigurno ni vse 100%. Kolikor vem je tudi sam povedal, da mu ta motor dela veliko problemov in zato še vedno vozi staro Valvolo.
Lp Rado


Slika
Slika


Skype: tornado2405

EURO-DRIVER
Začetnik
Prispevkov: 27
Pridružen: 28 Sep 2008, 07:50

Odgovor Napisal/-a EURO-DRIVER » 23 Feb 2009, 18:57

ce naredis novi motor pricakijes da je izbolsan od stare vezije oz predhodnika le tega. kar je naredil mauro je vse skupaj en velik umazan posel katerega sem okusil tudi jaz, ker je pa tako umazan se znamke CMB ne pritaknem vec oz nebom vec prakticiral zadeve!! #-o #-o #-o #-o ](*,) ](*,) :ratata: :ratata: :ratata:

Uporabniški avatar
uros.skoflek
Razpravljalec
Prispevkov: 164
Pridružen: 20 Maj 2008, 11:39
Kraj: Velenje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a uros.skoflek » 23 Feb 2009, 19:13

Js bi temu rekel, da so testni driverji pogoreli na celi crti. V podjetjih bi nekdo za to odgovarjal AMPAK mi imamo to za hobi tak da je vsak od nas neke vrste testni druver :)

Brača sj je ROSSI Cobraaaaaaa pa NOVAROSSI BTK
^^^
(.)(.)
------

***SLO-131***

Uporabniški avatar
janezm
Tekmovalec
Prispevkov: 275
Pridružen: 14 Avg 2006, 19:38
Kraj: Velenje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a janezm » 10 Mar 2009, 19:27

EURO-DRIVER napisal/-a:ce naredis novi motor pricakijes da je izbolsan od stare vezije oz predhodnika le tega. kar je naredil mauro je vse skupaj en velik umazan posel katerega sem okusil tudi jaz, ker je pa tako umazan se znamke CMB ne pritaknem vec oz nebom vec prakticiral zadeve!! #-o #-o #-o #-o ](*,) ](*,) :ratata: :ratata: :ratata:
Zgleda, da si samo CMB poskusil. Ko boš daljše obdoje v nitro motorjih, boš videl, da je edino ta firma nekaj naredila na razvoju, hitrosti itd.
Žal pa je to, da so ostali scagali, nič niso vložili v razvoj in niso bili sposobni zagotavljat še starih rezervnih delov. Sam sem namreč poskusil in vozil TIGRA, OS, OPS, PICCO, itd. ko je bilo potrebno kakšen del menjati pa si bil v !?!?
Edino CMB je dal zmeraj kaj novega ven, pa kar nekaj let so šli deli skupaj... Da o rezultatih ne debatiram, ker bodo ostli proizvajalci morali nekaj let garati. Cena pa konkurenca je pa taka kot so potrošniki oz. trg. Če si sam določaš vse od ... do... No pa da neboš mislil da so bivši vzhodnjaki poceni, kar pošteno vedo kaj je € in sledijo €
Lep pozdrav čolnarjem!
SLO-120

Uporabniški avatar
uros.skoflek
Razpravljalec
Prispevkov: 164
Pridružen: 20 Maj 2008, 11:39
Kraj: Velenje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a uros.skoflek » 01 Jun 2009, 13:28

No nekaj ugotovitev in nasvetov za vse tiste ki ste kupili ta nikakeršen motor in upam vam bo morda koristil. Komaj čakam ta nujno potreben popravljen kit o katerem se nekaj šušlja.

Motor mora imeti razmerje na getribah vsaj 1/2,11 in pa trubo na nekje 190-180cm (nitra pa koliko kot ga je pač treba da funkcionira vsaj na 190cm). Če še vedno preveč počepa na ovinkih je potrebno spremeniti stopinje na kanalih (tega še sicer nisem preizkusil v celoti se je pa kar poznalo ko sem spremenil Transfer na 126) takrat je motor vsaj začel delati:
nujne spremembe na cilindru so:
Exhaust 182
Transfers 128
Boost 131
Induction opens 151 BTDC closes 56 ATDC (29/56)

Lepo in počasi in vztrajno bi reku Mauro. Ampak mi nismo test driverji, ki dobivamo cylindre zastojn to CMB-ju ni jasno
^^^
(.)(.)
------

***SLO-131***

Uporabniški avatar
spic
Tekmovalec
Prispevkov: 444
Pridružen: 27 Apr 2005, 19:50
Kraj: Koper

Odgovor Napisal/-a spic » 15 Jul 2009, 20:31

uros.skoflek napisal/-a:No nekaj ugotovitev in nasvetov za vse tiste ki ste kupili ta nikakeršen motor in upam vam bo morda koristil. Komaj čakam ta nujno potreben popravljen kit o katerem se nekaj šušlja.

Motor mora imeti razmerje na getribah vsaj 1/2,11 in pa trubo na nekje 190-180cm (nitra pa koliko kot ga je pač treba da funkcionira vsaj na 190cm). Če še vedno preveč počepa na ovinkih je potrebno spremeniti stopinje na kanalih (tega še sicer nisem preizkusil v celoti se je pa kar poznalo ko sem spremenil Transfer na 126) takrat je motor vsaj začel delati:
nujne spremembe na cilindru so:
Exhaust 182
Transfers 128
Boost 131
Induction opens 151 BTDC closes 56 ATDC (29/56)

Lepo in počasi in vztrajno bi reku Mauro. Ampak mi nismo test driverji, ki dobivamo cylindre zastojn to CMB-ju ni jasno
no ne boš dobil samo cilinder ampak celo garnituro zastonj(v najkrajšem ti jo pošljem)!
S to novo garnituro je CMB rešil problem kurjenja svečk in drugih nastavitev.
Drugi mesec pride tudi nova truba na tržišče, ki s to garnituro motor pošteno požene na obrate.

Uporabniški avatar
uros.skoflek
Razpravljalec
Prispevkov: 164
Pridružen: 20 Maj 2008, 11:39
Kraj: Velenje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a uros.skoflek » 16 Jul 2009, 05:58

Dobra novica, zdaj Naročam še novo trubo in kolektor Claudio če se strinjaš :-)

JUPIIIIIIIIIIII pa da vidimo kaj je pripravil Mauro --> nazaj na pota stare slave (ZELENA glava CMB to je bil motor) in mislim da se vrača v rdeči barvi.

HVALA Claudio!
^^^
(.)(.)
------

***SLO-131***

Uporabniški avatar
uros.skoflek
Razpravljalec
Prispevkov: 164
Pridružen: 20 Maj 2008, 11:39
Kraj: Velenje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a uros.skoflek » 20 Avg 2009, 06:44

Dobil novi CMB izpuh za 3,5ccm.
Resonator je popolnoma drugačen od starega, z drugačnim kolektorjem (notranji fi-lule je dobro obdelan in povečan) spremenjen je tudi difuzorski del. Zanimivo je, da je izpuh odprt tako, da lahko vidiš skozi njega hmmmmmm upam, da ne bom preglasen :)

Kako se obnese nova generalka za 3,5ccm bom preveril v kratkem.

Lep pozdrav za enkrat
^^^
(.)(.)
------

***SLO-131***

Uporabniški avatar
uros.skoflek
Razpravljalec
Prispevkov: 164
Pridružen: 20 Maj 2008, 11:39
Kraj: Velenje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a uros.skoflek » 23 Avg 2009, 20:48

No sprobano in morem priznati da je bilo to res fer od Maurota, da je razdelil nove generalke za Valvolo RSV07.
Toliko, da vas seznanim z ugotovitvami če bo koga zdaj ali pa kasneje to zanima:
- motor deluje zelo obro in ima ogromno moči spodaj
- nujno je uporabiti novi kolektor z novim izphom, ki se popolnoma razlikuje od starega in je SUPER ne vozi pod 180-190mm!!! tam motor res izvrstno zapoje
- še vedno pa more biti motor dokaj sproščen no vsaj v mojem primeru sem moral uporabiti razmerje 1:2,05 (zobniki 15/31 ali 32)
- izkazalo se je tudi, da je rešen problem s svečkami vsaj na prvem treningu je bilo tako upam da tudi naprej. Predlagam pa še vedno preventivno svečke zlate CMB čeprav je Rossi R8 delovala prav tako zelo dobro.

Mislim da bo drugo leto na svetovnem prvenstvu v 3,5ccm kakšna Valvola več in kakšen Novarossi manj ;)
^^^
(.)(.)
------

***SLO-131***

Odgovori

Vrni se na