Bencinski rezervoar, zelo praktično.....

Vse o modelih čolnov z motorji z notranjim izgorevanjem (FSR-V/H, Offshore,...).

Moderatorji: tornado, fenix

Odgovori
Uporabniški avatar
tornado
Dr. Modelar
Prispevkov: 2463
Pridružen: 17 Jan 2003, 01:00
Kraj: Maribor

Bencinski rezervoar, zelo praktično.....

Odgovor Napisal/-a tornado »

Ko sem iskal pomoč pri nabavi vrečke za infuzijo se je kar nekaj modelarjev javilo z vprašanjem zakaj rabim te vrečke. Ker se mi zdi ta rešitev zelo funkcionalna jo bom opisal tukaj, da boste jo videli vsi.

Pri gradnji mojega novega čolna sem prišel do problema vgradnje rezervoarjev. Ker bencinski motorji ne rabijo toliko goriva (500-600 ml) kot ''nitraši'' (1,5l za en tek) se mi je zdelo smiselno, da rezervoarjev ne vgradim v bok čolna. S tem zvišam težišče in povzročim nepotrebno zibanje levo-desno v času vožnje.

Ta sistem že nekaj časa uporablja alesb v svojem katamaranu. Na srečo je v tej vrsti čolna kar precej prostora za vgradnjo, mono čolni ga pač imajo zaradi oblike manj.

Dal sem si malo truda in prebrskal ameriške forume in ugotovil, da Ameriji že dalj časa uporabljajo ta sistem za gorivo. Ko sem kontaktiral nekaj uporabnikov so mi zatrdili, da odkar uporabljajo ta sistem nimajo nikakšnih problemov z rezevoarji.
Prednosti te vrste rezervoarja proti trdi plastiki:
-z postavitvijo znižaš težišče
-postaviš ga lahko v težišče čolna in mu z tem ne rušiš razmerja
-za napajanje in polnjenje lahko uporabiš samo en priključek (lahko tudi več)
-''zračenje'' rezervoarja ni potrebno saj membranska črpalka potegne potrebno količino goriva
-penjenja goriva in mehurčkov ni
-enostavnost in cenovna ugodnost

Za lažje razumevanje prilagam sliko tipične vgradnje v monotrupni čoln.
Mislim, da bi ta sistem zlahka uporabili tudi letalci (vkolikor ga že ne koristite).
Nja povem, da zdravstvo uporablja različne sisteme priključkov vrečk, vsem je edino le to, da so standardizirane velikosti -250, 500, 1000 ml.


Slika
Lp Rado
Odgovori

Vrni se na Eksplozijski