Stran 1 od 1

CMB 26ccm

Objavljeno: 14 Feb 2008, 18:47
Napisal/-a spic
Za radovedneže:

Objavljeno: 14 Feb 2008, 21:59
Napisal/-a vunek
Izgleda kot 35-ka, če bo še tako dober in za normalno ceno potem lahko prešaltamo na benzin.
Kdaj lahko pričakujemo teste in to kar nas najbolj zanima zanima.

LP Wunek

Objavljeno: 15 Feb 2008, 07:37
Napisal/-a alesb
So pa res vohunske slike :lol: ! Imaš slučajno malo večje? Škoda, da niso šli v koncept z inline izpuhom. [-o< cena čoveška [-o<

Objavljeno: 15 Feb 2008, 18:56
Napisal/-a spic
Ta 26CMBje piston port, rojen za ameriško tržišče, stroga pravila predpisujejo tako gradnjo.
Kar nas zanima pa je kasnejša verzija ˝competition˝disk, avspuh direkt, ki bo izšla za evropsko tržišče v glavnem en mali 35ccm

Objavljeno: 10 Mar 2008, 19:55
Napisal/-a spic
še zadnje slike :o

Objavljeno: 13 Mar 2008, 18:25
Napisal/-a janezm
Zgleda kot deli od 15 ccm, sam hod ojnice je podaljšal.
...

Objavljeno: 06 Apr 2008, 19:58
Napisal/-a spic
Iz zadnjih virov 26ka se testira v rdečem lazerju. Hitrost je nad pričakovanj, upajmo, da ne bo tudi cena.
spodaj testni model.

Objavljeno: 25 Apr 2008, 06:11
Napisal/-a spic
Da ne bo tema zamrla,
26ka se sedaj sprobava na tekmah, v Gonzagi, Mantovi in sedaj na zadnje v Ravenni, motor se vrti, da je veselje. Problemi po pregretju, so nastali zaradi različnost materjalov (jeklo-aluminij) v vezavi kolektor-avspuh.
V kratkem bodo tudi to uredili.

Objavljeno: 25 Apr 2008, 11:12
Napisal/-a AnteJ
Kako visoko se stvar zavrti ?

Zanimovo da uporabljajo pušo v cilindru - v motorjih se taka rešitev ne uporablja že dolgo - zaradi slabega prenosa toplote med pušo in cilindrom.
Že tako je med cilindrom in pušo kaka stotinka zračnosti, zaradi segrevanja
pa se zračnost še poveča ker je koeficient toplotne razteznosti Al večji od
medenine.
Pri motorjih je drsna površina cilindra (Al litina) je prevlečena z nikelj silicijevo prevleko (Nikasil). Taki cilindri ponavadi zdržijo nekaj par menjav batov preden je potrebno prevleko obnoviti.

Zanimivo bi bilo šlišati mnenje CMBja. Mogoče jim tehnologija ni dostopna ?

Edini ki po mojem vedenju uporablja pušo v cilindru je Husaberg, pri čemer je pa hlajenje izvedeno tako da je voda v direktnem stiku z pušo.

Objavljeno: 25 Apr 2008, 19:51
Napisal/-a spic
Motor je še vedno v fazi testiranja. Podatki motorja so še vedno :-#
Glede tehnologije zaupam v CMB jovo, njihovi motorji so še vedno vodilni na Svetovnih prvenstvih, če temu dodamo , da 90% modelarjev vozi CMB.

Claudio

Objavljeno: 30 Jul 2008, 06:15
Napisal/-a janezm
Nekaj novega o motorju je objavljeno na strani
http://www.iansboats.co.uk/

pa še slike =D>
Kaj in kako pa bomo videli na SP v Lenu.

Objavljeno: 20 Feb 2009, 13:13
Napisal/-a uros.skoflek
Me res zanima ce bo na temu motorju tudi tak ko je za CMB v navadi lomlo blajerce pa bate al pa kake sornike. To je za CMB ze standard hehehehee
Veliko sreće z njim Claudio :D

Objavljeno: 14 Jun 2009, 10:25
Napisal/-a spic
uros.skoflek napisal/-a:Me res zanima ce bo na temu motorju tudi tak ko je za CMB v navadi lomlo blajerce pa bate al pa kake sornike. To je za CMB ze standard hehehehee
Veliko sreće z njim Claudio :D
najslajše se smeje tisti, ki se zadnji smeje.
mislim, da imaš še nekaj milj na vodi... za zvozit.
Lep Pozdrav
Claudio

Objavljeno: 14 Jun 2009, 19:00
Napisal/-a uros.skoflek
Claudio se strinjam s tabo in že delamo na tem :-)

Drugače pa tako vemo, da je CMB najboljši motor prva tri mesta v Lenu so bila njegova in to v vseh kategorijah V, H, O.