Slike notranjosti vaših offshore čolnov

Vse o modelih čolnov z motorji z notranjim izgorevanjem (FSR-V/H, Offshore,...).

Moderatorji: tornadofenix

Odgovori
junction
Razpravljalec
Prispevkov: 61
Pridružen: 16 Jul 2007, 17:29

Slike notranjosti vaših offshore čolnov

Odgovor Napisal/-a junction » 19 Jan 2008, 14:17

A bi lahko tisti, ki imate offshore čolne na eksplozijske motorje (3.5-15 cm3) če bi lahko malo poslikali notranjost vaših čolnov.

Prosil bi predvsem za kake detajle izreza luknje za izpuh v krovu, montaže motorja, zaščite sprejemnika/servomotorjev pred vodo.

Uporabniški avatar
spic
Tekmovalec
Prispevkov: 444
Pridružen: 27 Apr 2005, 19:50
Kraj: Koper

Re: Slike notranjosti vaših offshore čolnov

Odgovor Napisal/-a spic » 19 Jan 2008, 15:23

junction napisal/-a:A bi lahko tisti, ki imate offshore čolne na eksplozijske motorje (3.5-15 cm3) če bi lahko malo poslikali notranjost vaših čolnov.

Prosil bi predvsem za kake detajle izreza luknje za izpuh v krovu, montaže motorja, zaščite sprejemnika/servomotorjev pred vodo.

V kratkem dobiš šlike, lahko opišes, kakšen model in motor imaš?
LP
Claudio

junction
Razpravljalec
Prispevkov: 61
Pridružen: 16 Jul 2007, 17:29

Odgovor Napisal/-a junction » 19 Jan 2008, 22:18

Claudio modela in motorja nimam. Zaenkrat gre pri meni vse na elektriko. Razmišljam da bi si mogoče omislil tudi kakšen model na eksplozijski motor.

Nekako sem mislil da bi si za začetek naredil kakšen offshore model z 3.5 cm3 motorjem (mogoče tudi rigger če se mi bo ljubilo mučiti z samogradnjo).

Za riggerje sem našel kar precej slikc na netu (galerija na intlwaters). Tudi glede FSR-V je na netu precej detajlov (Ians boats).

Glede offshore eksplozijskih modelov pa je bolj revščina - npr. trupov za 3.5 cm3 motorje sploh nisem zasledil, razen na Hydromarine.de - vendar imam občutek, da so tisti trupi narejeni bolj za elektriko kot za eksplozijske motorje.

Rad bi malo videl kako so rešeni razni detalji da se bom lahko odločil za primeren čoln. Toliko da malo vidim obstoječe rešitve, ki se dobro obnesejo. Z elektriko imam nekaj izkušenj, glede eksplozijskih motorjev
in čolnov pa nimam pojma.

Uporabniški avatar
tornado
Dr. Modelar
Prispevkov: 2403
Pridružen: 17 Jan 2003, 01:00
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a tornado » 19 Jan 2008, 23:23

Lp Rado


Slika
Slika


Skype: tornado2405

junction
Razpravljalec
Prispevkov: 61
Pridružen: 16 Jul 2007, 17:29

Odgovor Napisal/-a junction » 20 Jan 2008, 10:06

Tornado - hvala za slikce.

Imam še par vprašanj.

Kako je z izhodom pogonske osi ? Na slikah ni videti da bi bilo kaj zatesnjeno.

Zakaj pri tisti Delti 21 uporabljajo reduktor ? A ni to bolj za FSR-V modele ?

A ni teža prazne lupine DF 21 malo prevelika (1.2 kg) - koliko tehta približno RTR offshore čoln ?

A je uporaba tistega vmesnega rezervoarja (verjetno zaradi bolj konstantnega dovoda goriva) nujna ?

Koliko so veliko rezervoarji pri 3.5 FSR-O ?

Kako je z težiščem ? A so rezervoarji postavljeni v težišče tako da se med praznjenjem težišče ne spreminja ?

Kako pritrdite servomotorje v tisto škatlo za RV opremo ? (slikce ?)
Kako je pritrjena ta škatla ?

"Trim flapi" - a so potrebni ? Pri elektriki velja da stvar ustvarja nepotreben upor.

A ima kdo mogoče še kako sliko offshore čolna v katerim je motor ki ima izpuh spredaj (uporablja 180 st. koleno) ? (mislim da to velja za večino 3.5 cm3 motorjev).
Za tak motor bi pri DF 21 imel v poklovu eno veliko prazno luknjo, ker bi moral speljati izpuh bolj pri strani.

Uporabniški avatar
spic
Tekmovalec
Prispevkov: 444
Pridružen: 27 Apr 2005, 19:50
Kraj: Koper

Odgovor Napisal/-a spic » 20 Jan 2008, 16:27

nekaj slik imaš spodaj:
Osebno sem mnenja , da najboljše odgovore dobiš v živo in to pri ogledu tekme Offshore, več modelarjev, več idej, in več znanja.
1. Pogonska os je zatesnjena in pritrjena na sredini, od sredine do struta je v kanalu tako , da jo lahko poljubno reguliraš.
2. Večina zmagovalnih čolnov 3,5 in tudi 7,5 ccm uporablja reduktor, vozijo pa tudi brez.
3. (1.2kg) očitno ni preveč, osebno imam raje lažje . čolna nisem še stehtal.
4. rezervar za kostantni nivo goriva ni nujen , je pa boljše ga imet.
5.za tekmo zadostuje rezervar od 4dc za finale rabiš 6 dc , jaz imam vgrajeno 2×4dc.
6. težišče pri 3,5ccm je 30-33% dolžine čolna od krme.rezervarji so postavljeni v težišče.
7. trim flapi (obvezni)
8.zelo redko se uporablja koleno 180°saj imaš veliko izgub. 90% modelarjev uporablja CMB motorje, ki so zgrajeni za riduktor ali direkt pogon.
Če si se odločil za offshore 3,5 ccm brez reduktorja, Jaz ti svetujem čoln Mogli GT FRP iz navadnih vlaken je 150€ boljši iz karbona 270€ + motor CMB 21 diret.
Priponke
3.jpg
3.jpg (40.47 KiB) Pogledano 2549 krat
2.jpg
2.jpg (48.38 KiB) Pogledano 2549 krat
1.jpg
1.jpg (58.62 KiB) Pogledano 2549 krat

Uporabniški avatar
spic
Tekmovalec
Prispevkov: 444
Pridružen: 27 Apr 2005, 19:50
Kraj: Koper

Odgovor Napisal/-a spic » 20 Jan 2008, 20:53

rc prostor Delta Force 90 (15ccm)
Za lažji dostop do zadnje stene rc box je snemljiv.Pritrjen je z 4mm vijaki na 4 nosilce iz AL U oblike, mikroservoti so pritrjeni na 1,5mm ploščici, ki se uporablja za tiskano vezje. Maxi servo pa je pritrjen na dveh nosilci L oblike iz AL.
LP
Priponke
4.jpg
4.jpg (58.9 KiB) Pogledano 2500 krat

Odgovori

Vrni se na