Malo sem pregledal forum ter nikjer našel opisa delovanja offshore pogona.
To vidim, da vijak reže napol po vodi, napol po zraku, ampak zakaj?
Prav tako nisem nikjer našel, zakaj imajo nekateri čolni cevko iz krmila napeljano!?
Mogoče so tole banalna vprašanja, a nimam nobenega drugega za vprašat...
Malo razjasnjevanja pojmov začetniku
Malo razjasnjevanja pojmov začetniku
Lp,
Matevž
Matevž
Glede cevke ti jaz lahko povem in sicer to služi za hlajenje motorja ,naj bo explozijski ali elektro .
Na krmi je alu cevka ki požira vodo seveda z brzino čona(brez kakršne koli črpalke,in ta voda kroži po špiralasti cevki okoli motorja,ter ga na ta način hladi,pri strani je pa ponavadi speljan odvod.
Mogoče sem malo zakompliciran povedal vse skupi,ampak upam da razumeš
Na krmi je alu cevka ki požira vodo seveda z brzino čona(brez kakršne koli črpalke,in ta voda kroži po špiralasti cevki okoli motorja,ter ga na ta način hladi,pri strani je pa ponavadi speljan odvod.
Mogoče sem malo zakompliciran povedal vse skupi,ampak upam da razumeš
- Priponke
-
- untitled.JPG (15.2 KiB) Pogledano 2987 krat
Kot si ugotovil imajo čolni prevrtano krmilo in izpeljano cev za hlajenje. Razlog je čisto praktičen: ker so čolni dosti iz vode se zajemanje na trupu ne obnese najbolje, krmilo je pa skozi v vodi.
Glede teorije propov pa na googlu vtipkaj ''cavitation' in odprlo se ti bo kup povezav z teorijo propov.
Glede teorije propov pa na googlu vtipkaj ''cavitation' in odprlo se ti bo kup povezav z teorijo propov.
Lp Rado
Ja to sem opazil jest tud pri mojem offshore gliserju ki ima isto na krmilu in res ne zajema dosti vode,zato sem pa pri svojem home made gliserčku to cevko vgradil v dno modela,pa še malenkost večjo sem dal tko da super srka vodo
- Priponke
-
- PICT 003.jpg (60.38 KiB) Pogledano 2963 krat
-
- PICT 002.jpg (74.33 KiB) Pogledano 2963 krat
pozdravljeni
odločil sem se za gradnjo colna na eksplozijski pogon.to bi bil moj prvi drugace pa ze imam izkusnje z gradnjo električnih colnov.
a bi mi lahko kdo kaj povedal o izbiri pogona, materjalih, načrtih in vse kar spada zraven.
hvala v naprej tistemu ki bi mi hotel kaj povedati, sporočiti ali podati kakšen nasvet!
lp
odločil sem se za gradnjo colna na eksplozijski pogon.to bi bil moj prvi drugace pa ze imam izkusnje z gradnjo električnih colnov.
a bi mi lahko kdo kaj povedal o izbiri pogona, materjalih, načrtih in vse kar spada zraven.
hvala v naprej tistemu ki bi mi hotel kaj povedati, sporočiti ali podati kakšen nasvet!
lp
Zdravo
Najprej se odloči v kateri temi boš pisal in poglej, če imaš slučajno na tipkovnici tipko Shift? (hy).
Kot si najbrž ugotovil (če si kaj brskal po forumu) delimo tipe čolnov v
V - podvodni pogon
O - offshore eno ali dvotrupne s površinskim pogonom in
H - hidro oskotrupni s plovcema in površinskim pogonom.
Poleg tega pa se vsi tipi delijo še po prostornini motorja ki jih poganja
do 3,5 ccm,
do 7,5 ccm,
do 15 ccm in
do 35 ccm.
Kar tako odločanje "od oka" je zelo težko in nepremišljeno. Priporočal bi ti ogled posnetkov plovbe čolnov, potem kako vprašanje o tem in onem, dogovor z modelarjem ki tak čoln že ima, obisk pri njem ali ogled tekme, kjer bodo taki čolni vozili.
Ko se boš odločil ti pa priporočam, da vstrajaš toliko časa, da boš svoj čoln tudi preizkusil na vodi.
LP Niko
Najprej se odloči v kateri temi boš pisal in poglej, če imaš slučajno na tipkovnici tipko Shift? (hy).
Kot si najbrž ugotovil (če si kaj brskal po forumu) delimo tipe čolnov v
V - podvodni pogon
O - offshore eno ali dvotrupne s površinskim pogonom in
H - hidro oskotrupni s plovcema in površinskim pogonom.
Poleg tega pa se vsi tipi delijo še po prostornini motorja ki jih poganja
do 3,5 ccm,
do 7,5 ccm,
do 15 ccm in
do 35 ccm.
Kar tako odločanje "od oka" je zelo težko in nepremišljeno. Priporočal bi ti ogled posnetkov plovbe čolnov, potem kako vprašanje o tem in onem, dogovor z modelarjem ki tak čoln že ima, obisk pri njem ali ogled tekme, kjer bodo taki čolni vozili.
Ko se boš odločil ti pa priporočam, da vstrajaš toliko časa, da boš svoj čoln tudi preizkusil na vodi.
LP Niko