Pozdrav svima!
Imam camac duzine 700mm i sirine 270mm, kolega je plasticar pa mi je napravio jedno korito.
Sad ja u njega zelim staviti motor od modela auta nitro 2.5ccm!
Slijede pitanja:
1. Da li mogu koristiti postojece kvacilo od auta ili ide direktno bez kvacila?
2. da li moram raditi prijenos ili moze odmah direktno bez prijenosa?
Ja sam namjeravao staviti posotjeci prijenos i kvacilo od autica i onda samo na to spojiti osocinu i prop.
koju velicinu propa koristiti za taj motor i camac te velicine?
Nadam se vasoj pomoci?
LP
Mario
Nitro coln
Zdravo
Načeloma se da ta motor uporabiti za pogon čolna, obstajajo pa določene pomanjkljivosti: motor nima vodnega hlajenja, dobro je imeti reduktor in togo sklopko. Pri čolnih 3,5 ccm je reduktor 1:2,3 in ima eliso 40 mm z različnim korakom.
Lahko pa vgradiš vse od auta in izbiraš med različnimi elisami za pogon.
LP Niko
Načeloma se da ta motor uporabiti za pogon čolna, obstajajo pa določene pomanjkljivosti: motor nima vodnega hlajenja, dobro je imeti reduktor in togo sklopko. Pri čolnih 3,5 ccm je reduktor 1:2,3 in ima eliso 40 mm z različnim korakom.
Lahko pa vgradiš vse od auta in izbiraš med različnimi elisami za pogon.
LP Niko
Hvala Niko, hvala Alesb na brzim odgovorima.
Mislio sam uzeti prijenos od auta znaci zupcanik sto ide na zvono kvacila i onaj veci plasticni centralni. Neznam tocno broj zubaca(nemam model trenutno kod sebe)
Radio bi podvodni pogon jer mi se cini jednostavniji i lakse se postavi nego povrsinski setup.
Motor je 2,5ccm Force sa mozda 0.7KS pri 30.000okr/min ?!!!
A imam i jos jedan motor 3.5ccm Force sa 1.8KS!
Sto se hladjenja tice motor od auta ima vedosta veliki hladnjak na cilindru tako, jer ni hladjnje u autu nema bas neko savrseno rijesenje. ali uz to sve mislim jos staviti vodeno hladjenje na taj hladnjak kako se koristi kod elektro motora sa cijevcicom oko hladnjaka!
Mislio sam uzeti prijenos od auta znaci zupcanik sto ide na zvono kvacila i onaj veci plasticni centralni. Neznam tocno broj zubaca(nemam model trenutno kod sebe)
Radio bi podvodni pogon jer mi se cini jednostavniji i lakse se postavi nego povrsinski setup.
Motor je 2,5ccm Force sa mozda 0.7KS pri 30.000okr/min ?!!!
A imam i jos jedan motor 3.5ccm Force sa 1.8KS!
Sto se hladjenja tice motor od auta ima vedosta veliki hladnjak na cilindru tako, jer ni hladjnje u autu nema bas neko savrseno rijesenje. ali uz to sve mislim jos staviti vodeno hladjenje na taj hladnjak kako se koristi kod elektro motora sa cijevcicom oko hladnjaka!