Mini Hidro/Mono
Moderatorji: KlemenR, Intruder, brejker, StEEm
http://www.rumrunnerracing.com/plans/hydromite.htm
Nadomestite CP1300 z 800/700 AR ali dobrimi "high amp" AA kot npr gold 1000 mAh in imate lustkan Mini hidro! Malce bi spremenil sicer zelo burkljast zgornji del za pokrov Mini Kiwija...
Nadomestite CP1300 z 800/700 AR ali dobrimi "high amp" AA kot npr gold 1000 mAh in imate lustkan Mini hidro! Malce bi spremenil sicer zelo burkljast zgornji del za pokrov Mini Kiwija...
www.lipo.si
Se konc cez Drtiscico.
Mini Hydro2(12 goldov) je ze skoraj koncan in do vikenda ce bo usoda nanesla bo sproban(skurjen).
Mini ECO pa je skelet ze koncan in po moje bo kar letel:manjsi od Bingota in teza na minimum.Po obliki je zelo podoben ECOtu iz TIM-a konstruktorjev M&J Team.
Vse je stara dobra balsa.
Adios GV
Mini Hydro2(12 goldov) je ze skoraj koncan in do vikenda ce bo usoda nanesla bo sproban(skurjen).
Mini ECO pa je skelet ze koncan in po moje bo kar letel:manjsi od Bingota in teza na minimum.Po obliki je zelo podoben ECOtu iz TIM-a konstruktorjev M&J Team.
Vse je stara dobra balsa.
Adios GV
Vceraj smo bli mal na Floridi z samo enim colnetom new Mini H2 z getribam.
Slo je kar solidno le prevec casa je slo.
Hitrost z X435 okol 34km/h(mal bl kot ECO start) Zglisira brez problema le zavijanje je mal smotan ker sem mel krmilo od Siminovega monota.
Motor na konc "le" topel tko da sem bil kar vesel da je vse celo.
Ko pa ga nastimam na 5 min bo pa to kr letel z Y535.
Zdej smo zvedl da se da SP400 tud na 12 celic trajbat.
Mini ECO pa je lupina fertik sam se vgradnja komponent.
Se tehnikalje:
L=28cm
Zdaj tehta 30g(brez osi, krmila...)
Os bo flex
PRO 400 7,2V Jamara
7*500AR, 7*Goldi (mogoce 3+4 postavljene)
Adios GV
Slo je kar solidno le prevec casa je slo.
Hitrost z X435 okol 34km/h(mal bl kot ECO start) Zglisira brez problema le zavijanje je mal smotan ker sem mel krmilo od Siminovega monota.
Motor na konc "le" topel tko da sem bil kar vesel da je vse celo.
Ko pa ga nastimam na 5 min bo pa to kr letel z Y535.
Zdej smo zvedl da se da SP400 tud na 12 celic trajbat.
Mini ECO pa je lupina fertik sam se vgradnja komponent.
Se tehnikalje:
L=28cm
Zdaj tehta 30g(brez osi, krmila...)
Os bo flex
PRO 400 7,2V Jamara
7*500AR, 7*Goldi (mogoce 3+4 postavljene)
Adios GV
@Grega:
Res pohvalno…sam motorcku nisem prerokoval dolge zivljenjske dobe…predvsem zaradi obratov. Kaksen izgleda kolektor? Kako je kaj v teoriji - v Kalkulacki?
Mini ECO izgleda zanimivo…
_________________
Miha, M&J Racing Team (Mengeš)
<font size=-1>[ This Message was edited by: mihah on 2002-03-29 21:01 ]</font>
Res pohvalno…sam motorcku nisem prerokoval dolge zivljenjske dobe…predvsem zaradi obratov. Kaksen izgleda kolektor? Kako je kaj v teoriji - v Kalkulacki?
Mini ECO izgleda zanimivo…
_________________
Miha, M&J Racing Team (Mengeš)
<font size=-1>[ This Message was edited by: mihah on 2002-03-29 21:01 ]</font>
Ja Mini so zakon!
Motocalc je pokazal 70% izkoristka, 37000 obr/min, 12,5V 95W ven
Za kolektor bom moral mal vec vozt, ker je zdaj kar cel.
Zdaj je isti motor previt z 24*1 ov. drot kot pri velikih bratcih, vse lepo zbalanseran z epoxi. Vrtelo se ja kot po maslu in zelo hitro (7cell) po pa je 1 ovoj zastrejkal in zlezel ven (vonjave ).
Bom moral zalit z epoksi da bo vse celo ostal.
Getribe so 1:2,3 Multiplex.
Cena z makino (Permax400) cca4500 SIT v Gasilcu.
Teza je minimalna mislm da 18g, poraba pa je bila za 0,18A vecja z getribam kot brez njih.
So pa sam za velikost 400 in plasticne-Simpl in ucinkovit.
Adios GV
Motocalc je pokazal 70% izkoristka, 37000 obr/min, 12,5V 95W ven
Za kolektor bom moral mal vec vozt, ker je zdaj kar cel.
Zdaj je isti motor previt z 24*1 ov. drot kot pri velikih bratcih, vse lepo zbalanseran z epoxi. Vrtelo se ja kot po maslu in zelo hitro (7cell) po pa je 1 ovoj zastrejkal in zlezel ven (vonjave ).
Bom moral zalit z epoksi da bo vse celo ostal.
Getribe so 1:2,3 Multiplex.
Cena z makino (Permax400) cca4500 SIT v Gasilcu.
Teza je minimalna mislm da 18g, poraba pa je bila za 0,18A vecja z getribam kot brez njih.
So pa sam za velikost 400 in plasticne-Simpl in ucinkovit.
Adios GV
Dejmo se zmenit kako je z maksimalno dolžino v mini kategoriji!
Naj vsak napiše pod kaj naj spada dolžina (samo trup ali vse skupaj) in zakaj se je tako odločil...
Jaz sem za 450mm trupa.
-Železnina lahko gleda ven izven predpisane mere.
Zakaj:
Ker je kategorija zelo všečna za modelarje začetnike.
Ker ti vedno raje sestavijo manjši model in se na njem učijo. (So izjeme ki štartajo na 700mm catamarana ampak pustimo sedaj to...)
Mera 450mm trupa je super ker vanjo lahko brez problema spraviš vso opremo.
Če pa dodamo poleg minus 50mm za krmila in zajem vode nam takoj zmanjka prostora za servomotor mini dimenzij
Rišem nov model
LP iz Kamnika
Naj vsak napiše pod kaj naj spada dolžina (samo trup ali vse skupaj) in zakaj se je tako odločil...
Jaz sem za 450mm trupa.
-Železnina lahko gleda ven izven predpisane mere.
Zakaj:
Ker je kategorija zelo všečna za modelarje začetnike.
Ker ti vedno raje sestavijo manjši model in se na njem učijo. (So izjeme ki štartajo na 700mm catamarana ampak pustimo sedaj to...)
Mera 450mm trupa je super ker vanjo lahko brez problema spraviš vso opremo.
Če pa dodamo poleg minus 50mm za krmila in zajem vode nam takoj zmanjka prostora za servomotor mini dimenzij
Rišem nov model
LP iz Kamnika
www.okarbon.eu
V starih časih smo vozili na krtačne motorje z nimh celicami,sprejemniki si bili večji.............in sedaj ko je vse vsaj za 30%manjše in lažje (cenejše) imaš pa probleme..............Če pa dodamo poleg minus 50mm za krmila in zajem vode nam takoj zmanjka prostora za servomotor mini dimenzij
maximalna dolžina je bila vedno dolžina "čez vse".........
Sem zato, da se držimo pravil navige, ki pravijo 450mm od repa do glave. Zakaj? Zakaj ne? Smo morda kaj posebnega? Moja aycula menda ni niti 400mm, pa ni glih počasna ali nekonkurenčna, tako da SE DA. Izgovor o "ni prostora" je popolnoma brezvezen. Dan danes ni problem dobiti komponent (in to po zelo nizkih - smešnih cenah) ki pašejo tudi v manjše modele, in so še vedno dovolj močni. Če ti v 400mm dolgi TRUP ne spraviš vsega, je to bolj posledica dizajna, kakor omejitve dolžine. Problem pri "vaših" modelih predstavljajo zelo ozki - praktično neuporabni, zadnji deli trupa.
Mojih 50 cent/evrov
Jan
P.S.
Če je Crappy morda prevelik, mislim, da ni razloga za izdelavo novega. Tudi Jaro in Jernej imata večje, pa bota (sta) prav tako lahko vozila. Ne bomo delali okrog 2cm prevelike zdrahe, ker nas je tako ali tako premalo. Naredi, pridi in vozi. Mi pa vseeno ni jasno, kako lahko ob POZNAVANJU PRAVILNIKA vseeno skoncepiraš prevelik model.
Mojih 50 cent/evrov
Jan
P.S.
Če je Crappy morda prevelik, mislim, da ni razloga za izdelavo novega. Tudi Jaro in Jernej imata večje, pa bota (sta) prav tako lahko vozila. Ne bomo delali okrog 2cm prevelike zdrahe, ker nas je tako ali tako premalo. Naredi, pridi in vozi. Mi pa vseeno ni jasno, kako lahko ob POZNAVANJU PRAVILNIKA vseeno skoncepiraš prevelik model.
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
- blaž berden
- Profesor
- Prispevkov: 1510
- Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
- Kraj: Murska Sobota - Maribor
Hm...glede na moderne setupe bi bilo lazje ce je dolzina trupa brez zeleznine...
Zakaj?
Ettijev mini mono ima 45cm brez zeleznine, nekateri so modelom podaljsevali osi in krmila, ravno na minicah in z tem pridobili na stabilnosti.
Ja, aycula je majhna ampak stane kar nekaj, kak mlad modelar (zacetnik)ne bo kar tako kupil...
Pa se moj model ima 45cm brez hardwearja...
Zakaj?
Ettijev mini mono ima 45cm brez zeleznine, nekateri so modelom podaljsevali osi in krmila, ravno na minicah in z tem pridobili na stabilnosti.
Ja, aycula je majhna ampak stane kar nekaj, kak mlad modelar (zacetnik)ne bo kar tako kupil...
Pa se moj model ima 45cm brez hardwearja...
LP Blaž
Kot povedano, kje je potem poanta MINI klase. Če bo sprejeto drugače, več ne bo razlike med H1/M1 in mini H/M. Če si želite večje modele, pa tekmujte v H1?
@blaž
Jaz z Ayculo nisem apeliral na nakup tega modela. Hotel sem le povedati, da NI RES, da mali čolni niso primerni oz. nepriročni za opremo. Šlo je le za odgovor na Brejkerovo trjenje, da je 45cm premalo prostora.
Jan
P.S.
Jaro bo pa itak napisal to, kar mu jaz rečem
@blaž
Jaz z Ayculo nisem apeliral na nakup tega modela. Hotel sem le povedati, da NI RES, da mali čolni niso primerni oz. nepriročni za opremo. Šlo je le za odgovor na Brejkerovo trjenje, da je 45cm premalo prostora.
Jan
P.S.
Jaro bo pa itak napisal to, kar mu jaz rečem
- blaž berden
- Profesor
- Prispevkov: 1510
- Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
- Kraj: Murska Sobota - Maribor
Potem je potrebno pravilnik osvežiti in točno povedati od kje do kje!KlemenR napisal/-a: Če gre kdo nov čoln delat ima jasen pravilnik in naj se ga drži.
Lp
Klemen
Piše:
Max L dolžina čolna 450mm.
Če si 20% tekmovalcev to tolmači drugače je nekaj narobe v sistemu.
Koliko "nas" sploh vozi mini?
Naj bi bila to stvar dogovora tekmovalcev, ki dejansko vlagajo trud in znoj v to kategorijo. Jaz in Blaž na primer imava čolne lastne konstrukcije.
Najde se še dećko iz Grosuplja z lesenim Protonom in ostali furajo kupljeno plastiko. (Pa brez zamere. Tako to je.)
Matej O. in Blaž B. sva za 450mm dolžine trupa. Železnina je poljubna.
Kaj pa vi?
www.okarbon.eu
Domači ali kupljen. Kakšno vezo bi to naj imelo?
Ko potegnem črto:
______________________________________________
Mi je vseeno, kako boste dorekli. Če se obrne vam v prid, bo morda celo Klemen lahko svojo 600mm "lopatko" vozil med "minicami". Jaz ostajam zvest majhnim čolnom, kar Aycula, Mozilla in Eco Fiky SO. Med tem ko sem prav tako ogorčen nad povečanjem velikosti pri kategoriji Mini ECO. Big fiky prav nič več ne liči na "Mini kategorijo".
Jan
Zakaj,... me bi moralo biti sram, ker si nisem sam naredil modela?Brez zamere!
Pravzaprav ne vem, kaj je tu spornega. MAKSIMALNA DOLŽINA = 450mm. Če bi hoteli izpostaviti, da je govora o trupu, bi pisalo predvidevam Max hull (rumpf) L = 450mm. Če si ti in še nekdo kiksnil, še ne pomeni, da je pravilnik zrel za spremembo. Zakaj ti Max L = 450mm ni delal težave v razumevanju, še preden si celoten model sploh začel delati? Mislim, da gre zgolj za to, da si zdaj pogruntal, da je prevelik, in bi si rad prilagodil previlnik. Pa brez zamere. Moje besede se morda berejo ostro, pa vendar ne želim nobenemu nič slabega. Tisti, ki spremljate malo letalsko sekcijo, bodo opazli, da se ponavlja zgodba iz začetka F5J scene. Kaj se je zgodilo? Zaradi prilagajanja pravil svojim modelom (in pogonom) je nastalo 5 kategorij, v kateri je bilo po 4 tekmovalce.Max L = 450mm
Ko potegnem črto:
______________________________________________
Mi je vseeno, kako boste dorekli. Če se obrne vam v prid, bo morda celo Klemen lahko svojo 600mm "lopatko" vozil med "minicami". Jaz ostajam zvest majhnim čolnom, kar Aycula, Mozilla in Eco Fiky SO. Med tem ko sem prav tako ogorčen nad povečanjem velikosti pri kategoriji Mini ECO. Big fiky prav nič več ne liči na "Mini kategorijo".
Jan
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
Do sedaj imel dva mini hidro čolna.Intruder napisal/-a:Zakaj ti Max L = 450mm ni delal težave v razumevanju, še preden si celoten model sploh začel delati?
In oba sta imela po 440mm dolg trup.
Zakaj temu tako?
Zaradi ne obrazloženega stavka v pravilniku.
Hidro št.3 (znan kot Drekec ) je risan po enakem kopitu.
Rišem pa nov čoln ki bi znal potegniti še kakšnega začetnika.
(V tem primeru ne rišem zase ampak poizkušam približati čolnarstvo zunaj meja foruma)
In v takem primeru je potrebno, da se zadeva izpelje ko se šika.
Mogoče izgleda, da ponovno filozofiram... ampak!
Red pa mora bit !
450mm ostane.
Do trupa ali pa do krmila bomo pa še videli.
www.okarbon.eu