Krivljenje flex osi

Debate o Hydro & Mono colnih.

Moderatorji: KlemenRIntruderStEEmbrejker

Odgovori
Fliiix
Začetnik
Prispevkov: 8
Pridružen: 12 Dec 2014, 19:43

Krivljenje flex osi

Odgovor Napisal/-a Fliiix » 14 Apr 2015, 12:50

Pozdravljeni,

po dolgem času se malo bolj resno vračam v modelarstvo, ko sem na polici zagledal na pol dokončan model protona... =P Malo delam načrte glede komponent, ki bi jih vgradil in berem po spletu malo, pa ne najdem nič pametenega na temo krivljenja flex osi. Mogoče malo neumno vprašanje, ampak kako se lotiti tega, da naprimer ne bi prišlo do deformacije notranjega obsega teflonske cevke? Aja še to, ogledano pa imam zaenkrat ta sistem flex osi:

http://hydromarine.de/product_info.php?products_id=101

Hvala in LP =)

Uporabniški avatar
Mr. S2k
Freak
Prispevkov: 884
Pridružen: 10 Maj 2010, 21:52
Kraj: Mengeš
Kontakt:

Re: Krivljenje flex osi

Odgovor Napisal/-a Mr. S2k » 15 Apr 2015, 21:34

Jaz jo zakrivim tako, da jo napolnim z mivko (oba konca poselotejpam) in pogrejem z plamenom, da mesing postane mehak in postopoma počasi zakrivim v željeno obliko. Jaz uporabljam večjo 10mm cev, tako da tebi verjetno ne bo potrebno mehčati mesinga. Sem jo pa tudi zakrivil tako, da sem vstavil vanjo teflon in flex os in počasi zakrivil v željeno obliko ;)
Yes we can! ;)

www.jelen.si
Slika

Odgovori

Vrni se na