Stran 2 od 2

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 02 Mar 2015, 21:37
Napisal/-a rc-ryder
Včeraj in danes se je zgodilo krmilo...

Posebej navdušen sem nad nožem krmila, ki je izdelan iz 7075 in je sedaj oster kot britev in lahek :D

Me ima, da bi takoj naredil še enga, tanjšega...

Slika

Slika

Slika

Čaka me še izdelava osi za vrtišče ter karbonskih delov za vgradnjo na trup.

LP

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 03 Mar 2015, 07:57
Napisal/-a HyperJack
Big brother watching you!

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 03 Mar 2015, 23:04
Napisal/-a rc-ryder
Pred kakim letom sem bil na obisku pri enem partnerju na Danskem. Dela od doma in med klepetom v pisarni si je zaželel en čik. Sem stopil z njim ven in ko sva bila že na dvorišču, me je povabil v delavnico in mi pokazal perfektno restavrirano Vespo.

Zadevo je izvedel od nule do konca v enem letu namesto gledanja televizije ;-) Cirka 2 uri na dan...


Slika

Malo sem še pobožal zadevico in postružil štift, ki ima skozi luknjo in M3 navoj, da ga sploh lahko izvlečem iz luknje. Pa še lažji je :whistle:

LP

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 13 Mar 2015, 21:54
Napisal/-a rc-ryder
Gradnja je malo zastala zaradi nenapovedanih motenj tipa Water Jet (viewtopic.php?f=8&t=90816) - ampak, gremo naprej.

Nosilčki za vpetje baterije (ala AlesZ - viewtopic.php?f=4&t=88103&start=30), na isti način še objemke za vezice.

Ampak res, ko sem že glih pri delu - kdo pa pravi da mora biti turnfin iz RF? 8)

Slika

LP

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 19 Mar 2015, 21:42
Napisal/-a rc-ryder
Zgleda, da se bom moral malo zmigat... Tekme so tik pred vrati :-?

Lepljenje cevk v trup in igra pravokotnosti...

Slika

LP

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 22 Mar 2015, 21:47
Napisal/-a rc-ryder
Nadaljevanje z vgradnjo komponent. Vse po malem - motor, baterije, železnina...

Struženje srajčke:
Slika

Lotanje priključkov na vse žive konce:
Slika

Lepljenje trupa:
Slika

Slika

Montaža fitingov na srajčko:
Slika

Montaža krmila na trup:
Slika

testna montaža motorja in preverjanje poteka kablovja in izpusta za vodo:
Slika

Montaža nosilcev za baterije:
Slika

Pa nastavka za izhod krimila:
Slika

LP

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 24 Mar 2015, 19:52
Napisal/-a rc-ryder
Ja, poklopec bo treba naredit....

Slika

Mašina ne ve kaj dela, da naredi eno žajfo ali pa kaj bolj zanimivega traja isto...

Na grobo:
Slika

in na fino:
Slika

LP

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 29 Mar 2015, 18:52
Napisal/-a rc-ryder
Gusty z Logatca se je specializiral za izdelavo buggy karoserij in mi je odtisnil en kos poklopaca:

Slika

Slika

Morda ga bom še pobarval :-?

Montaža elektrike mi je dala malo tinte piti...
Slika

Priklopim in dela.

Odklopim in še vedno dela :o

Po petnajstih minutah tuhtanja in pretikanja konektorjev je definitivno potrjeno - karbon je zelo prevoden! Z varnostno povezavo ali brez je v leru le malo razlike!

Končno sem dokončno vlepil gred:
Slika

Spotma je ratal še nosilec antene:
Slika


Matr vzamejo cajta teli detajli...

Lp

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 07 Apr 2015, 21:44
Napisal/-a rc-ryder
No, pa smo čisto blizu...

Čoln sem cel rakopal in premazal z enim slojem epoksija... Ko bo do konca zakrknil, ga bom še na fino prebrusil.

Danes sem ga montiral, v družbi tehtnice:

nosilec tablice:
Slika

Me je zanimalo, koliko tehta, ker zgleda kot bitva na tankerju #-o Bom verjetno kasneje zglodal kaj karbonskega, če bo čas...

Palice za plovke, odrezane na mero:
Slika

Nosilca struta:
Slika

Krmilo z nosilcem:
Slika

Vijaki:
Slika

Motor: :o
Slika

Regler: :o
Slika

Trup čolna:
Slika

Plovke:
Slika

Servo:
Slika

Baterija:
Slika

Čoln brrez večine železnine (samo kar je vlepljeno:
Slika

Zadnji del zapečaten (manjka še M2 vijak)

Zmontirano vse skupaj, preko kile z baterijo. (EEEE na vagi...)
Slika

Jutri odrežem še trunfin in grem v Koseze probat...

LP

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 07 Apr 2015, 22:22
Napisal/-a Mr. S2k
rc-ryder napisal/-a:
Montaža fitingov na srajčko:
Slika
Uuuuu sexy :D

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 08 Apr 2015, 09:05
Napisal/-a AlesZ
Če priključek za hlajenje zakovičiš,potrebuješ manj lepila,pa po moje je tak spoj tudi zdržljivejši,rabiš pa "papagajke "in ležajno kroglico.......

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 08 Apr 2015, 20:51
Napisal/-a rc-ryder
Yep, krst je uspel! :kronik:

Skratka vrhunski Antejev dizajn se je izkazal iz prve. Zadeva leti strašljivo hitro in sem rabil par krogov, da sem se navadil na hitrost, ki jo čoln dosega :o

Smer je še malo živčna, a upam, da se bo ob pravih nastavitvah to izboljšalo.

Kako je v primerjavi z ostalimi - bomo pa videli čez dobra dva tedna...

Na pomolu s pravo krstno proceduro:
Slika

Slika

Pa vožnja (druga...), tudi dva testa trdnosti ;-)
http://youtu.be/g9NQj64nGLo

LP

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 09 Apr 2015, 10:37
Napisal/-a The Edge
Bravo!! =D> =D> =D>

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 11 Apr 2015, 09:59
Napisal/-a AnteJ
Super ! Perfektna izdelava in rezultati so zagotovljeni.

To da je krmilo zelo občutljivo je normalno - jaz zreduciram hod na krmilu na minimum - toliko, da ko zavijem na polno, je model
sposoben iti na poln gas skozi ovinek, ko prideš na ravnino samo spustiš krmilo in stvar pelje ravno do naslednjega ovinka. Pustim
si le malo rezerve tako da lahko rešim kakšne nepredvidljive situacije.

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 11 Apr 2015, 21:11
Napisal/-a Mr. S2k
Dobro šiba =D> =D>

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 19 Apr 2015, 18:22
Napisal/-a rc-ryder
Danes je bil trenutek resnice. Predvsem me je žulilo vprašanje, koliko časa bom s setupom iz škatle lahko vozil. Doslej sem uspel čoln namočiti dvakrat in v drugo so bile vetrovne razmere neprimerne za uspešno testiranje.

Tako sem na ognjeni krst prišel prilično nepripravljen...

V prvem teku se je čoln izkazal perfektno, tako vodljivost, stabilnost in hitrost. Čas vožnje je bil dobrih 5 minut. To je edino, kar bo treba uredit z manjšimi korekcijami propa.

Sicer pa je Mitjev dizajn preprosto vrhunski v vseh pogledih "out of the box" in ga toplo priporočam.

Vrhunski užitek v vožnji ;-)

Lp

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 19 Apr 2015, 19:43
Napisal/-a Stanko P.
V nulo narejeno, o taki železnini pa nas večina lahko samo sanja.

=D>

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 19 Apr 2015, 20:43
Napisal/-a rc-ryder
AnteJ napisal/-a:
RTR teža danes (brez akku) = 1026g (novi plovci, bolj masivno krmilo, nekaj popravil, nov bolj masiven nosilec krmila, etc.)
Zadnjič ponovno vrgel na tehtnico, ko je bilo vse pripravljeno: 881g brez baterije.

LP

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 20 Apr 2015, 06:28
Napisal/-a Ultralajt
AnteJ napisal/-a:Super ! Perfektna izdelava in rezultati so zagotovljeni.

To da je krmilo zelo občutljivo je normalno - jaz zreduciram hod na krmilu na minimum - toliko, da ko zavijem na polno, je model
sposoben iti na poln gas skozi ovinek, ko prideš na ravnino samo spustiš krmilo in stvar pelje ravno do naslednjega ovinka. Pustim
si le malo rezerve tako da lahko rešim kakšne nepredvidljive situacije.
Morda bom postavil butasto vprašanje, vendar vseeno...
Ali bi bilo uporabno, oziroma praktično, če bi lahko napogramiral maksimalni možni odklon krmila v navezi s položajem ročke za vrtljaje motorja? Bolj, ko bi ga žgal, manj bi se obračalo krmilo.....?

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 20 Apr 2015, 06:35
Napisal/-a rc-ryder
Ultralajt napisal/-a:Morda bom postavil butasto vprašanje, vendar vseeno...
Ali bi bilo uporabno, oziroma praktično, če bi lahko napogramiral maksimalni možni odklon krmila v navezi s položajem ročke za vrtljaje motorja? Bolj, ko bi ga žgal, manj bi se obračalo krmilo.....?
Butastih vprašanj ni. Butasti so tisti, ki jih nič ne zanima ;-)

Pištolske komande so glede tega nebogljene, da je groza! Malo lahko programiraš kak expo, morda še Dual rate in to je to.... Smo včeraj pred tekmo uštelali po Mitjevih priporočilih in gre lepo.

Pa tudi sicer bi to prineslo bolj malo vpliva. Čoln je vozen med 70 in 100% hitrosti, ostalo sploh ne glisira... Speed machine :D

LP

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 20 Apr 2015, 19:31
Napisal/-a AnteJ
Stvar se vozi bolj ali manj poln gas, mogoče malo spustiš pred ovinkom v prvih minutah tekme, da
se stvar malo lepše pelje skozi ovinek, po par minutah se akumulatorjem malenkost posede napetost tako
da se čoln precej umiri in ga lahko voziš na polno brez da bi se kaj igral z "plinom".

Gas služi samo takrat ko kaj zaj*** (napačen vstop/izstop v ovinek) ali pride do kakšnih nepredvidenih situacij.

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 20 Apr 2015, 20:49
Napisal/-a rc-ryder
AnteJ napisal/-a: Gas služi samo takrat ko kaj zaj*** (napačen vstop/izstop v ovinek) ali pride do kakšnih nepredvidenih situacij.
Recimo labod v parterju ob drugi boji :-/

Lp

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 30 Apr 2015, 21:30
Napisal/-a rc-ryder
Na zadnji tekmi me je največ stala prevelika poraba energije....

O dizajnu ni dvoma, ostane samo še optimiranje propa...

Takole sem se lotil Octure X438:
Slika

Tale kalulator pravi, da naj bi bil prop 36mm http://www.radiocontrolinfo.com/informa ... ator/#Prop

Tudi prop, ki sem ga imel na tekmi je dobil treturo in sicer prehod na fi 37 (prej 37,6) in tanjšanje listov.

Gre za tale prop: VXP X438 - VXP X438 CNC Propeller Nitro EP Boat Non Lifting Prop 38mm 1.4p 3/16" 4.76mm - http://www.ebay.com/itm/VXP-X438-CNC-Pr ... 1079027768

Prop je v osnovi kar soliden, a ima ob korenu zelo debel list, občutno bolj kot Octura.

Je pa tako, da bolj ko gledam ponudbo propov, bolj sem zmeden :-?

Če prav razumem čim manj lifta, pravi korak in premer, tanjki listi ter ostro kot britev...

LP

Re: Hydro 1 / V6

Objavljeno: 16 Maj 2015, 21:41
Napisal/-a rc-ryder
Zadnjo tekmo sem imel največ opravka s tem, da sem sploh naštelal čoln, po tekmi pa je že kar šlo #-o

pa po vrsti...

Razmišljanje v zvezi z vračanjem čolna k pomolu, če se prevrne:
Slika
vezava direkt na 3 kanal z relejem, brez krmiljenja hitrosti...

Druga zadeva, ki mi je še vedno mala uganka je njegovo veličanstvo prop:

Neuporaben kitajski prop (po temeljiti obdelavi), Octura (obdelana), kopija Octure, (neobdelana)

Slika Slika Slika

Vsi trije skupaj, privi pa Graupnerjev carbo:
Slika

Kitajska kopija Octure mi je bila všeč predvsem zato, ker ni berilija....
http://www.ebay.com/itm/390989456736?_t ... EBIDX%3AIT
Tudi 14.5$ ni huda cena za dostavo...

listi so enako debeli kot pri originalu, korak naj bi bil 1.5 namesto 1.4
Slika

Sem pa tja kaka drobna napaka v površini...
Slika

Aluminijasti kitajček ( VXP X438 CNC) ni vreden, da ga pes o$&ije! Listi so obupno predebeli, material pa mehek:
Slika Slika

Po temeljiti obdelavi, ko sem mu zmanjšal liste na minimum je takoj kavitiral in čoln se ni niti izkopal iz vode. Štart je bil mogoč samo z metom iz pomola...

Sedaj se bo treba malo poigrat z ostalima propoma, pa z nastvitvami reglerja.

A nismo več daleč, saj je čoln peljal 5 minut na 3.7Ah baterijo :D

LP