Štajerska roundnose dvojčka
Moderatorji: KlemenR, Intruder, brejker, StEEm
- blaž berden
- Profesor
- Prispevkov: 1510
- Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
- Kraj: Murska Sobota - Maribor
- blaž berden
- Profesor
- Prispevkov: 1510
- Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
- Kraj: Murska Sobota - Maribor
- blaž berden
- Profesor
- Prispevkov: 1510
- Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
- Kraj: Murska Sobota - Maribor
Pozdrav.
Devičnost je odvzeta.
Zvezde so se poklapale, in na terenu se je zbrala celotna mursko-štajerska delegacija. Blaž, Klemen, Jernej kot komisija, z fotoaparati, kamerami, telefoni in pametnimi komentarji, in jaz, kot voznik. Začelo se je slabo - stopil sem v pasji drek. Ker slabše ni moralo biti, sem bil z nadaljnim zadovoljen. Čoln zglisira z lahkoto, že pri zelo majhnem plinu, za 2s se pelje solidno hitro (ne pozabite - hitrost ni poanta tega modela) in na vodi izgleda zelo veličastno - kakor pravi. To sicer ne pomeni, da na kakšni tekmi ne bomo probali zadevo posiliti z 3s in konkretnim propom, ampak...prišparajmo plavanje za toplejše čase Okroglonos je bil po prvi vožnji popolnoma suh, po drugi je priteklo pri osi zanemarljivo malo vode. Ovinki so leni - skoraj preleni, kjub 100% odklonom krmila. Krmilo bom verjetno moral poglobiti in podalšati, turnfin bo verjetno ok, ali v bodoče celo pomanjšan. Zajem vode za hlajenje deluje abnormalno dobro, a ima svojo ceno. Predvidevam, da mi levi plovek posledično poskakuje. Zaviranja nisem opazil. Model je striman ravno, in tako tudi gre. Po končani vožnji je motor hladen, med tem ko je regulator na vrhuncu zabeležil 60°, kar pa dvomim - na otip je bil mlačen. Maksimalna moč je bila pri 23A 160W, kar pomeni, da vse komponente delujejo na minimalnih zmogljivostih. Celice so bile zbujene iz zimske hibernacije, o tem priča graf napetosti, ki je bil predsej nizek ob obremenitvi.
Na voljo vam je še nekaj slik ter video posnetek. Več informacij po želji.
Devičnost je odvzeta.
Zvezde so se poklapale, in na terenu se je zbrala celotna mursko-štajerska delegacija. Blaž, Klemen, Jernej kot komisija, z fotoaparati, kamerami, telefoni in pametnimi komentarji, in jaz, kot voznik. Začelo se je slabo - stopil sem v pasji drek. Ker slabše ni moralo biti, sem bil z nadaljnim zadovoljen. Čoln zglisira z lahkoto, že pri zelo majhnem plinu, za 2s se pelje solidno hitro (ne pozabite - hitrost ni poanta tega modela) in na vodi izgleda zelo veličastno - kakor pravi. To sicer ne pomeni, da na kakšni tekmi ne bomo probali zadevo posiliti z 3s in konkretnim propom, ampak...prišparajmo plavanje za toplejše čase Okroglonos je bil po prvi vožnji popolnoma suh, po drugi je priteklo pri osi zanemarljivo malo vode. Ovinki so leni - skoraj preleni, kjub 100% odklonom krmila. Krmilo bom verjetno moral poglobiti in podalšati, turnfin bo verjetno ok, ali v bodoče celo pomanjšan. Zajem vode za hlajenje deluje abnormalno dobro, a ima svojo ceno. Predvidevam, da mi levi plovek posledično poskakuje. Zaviranja nisem opazil. Model je striman ravno, in tako tudi gre. Po končani vožnji je motor hladen, med tem ko je regulator na vrhuncu zabeležil 60°, kar pa dvomim - na otip je bil mlačen. Maksimalna moč je bila pri 23A 160W, kar pomeni, da vse komponente delujejo na minimalnih zmogljivostih. Celice so bile zbujene iz zimske hibernacije, o tem priča graf napetosti, ki je bil predsej nizek ob obremenitvi.
Na voljo vam je še nekaj slik ter video posnetek. Več informacij po želji.
- Priponke
-
- P3230314.jpg (54.56 KiB) Pogledano 3291 krat
-
- P3230311.jpg (79.2 KiB) Pogledano 3291 krat
-
- rdečo - napetost, zeleno - tok, črno - temperatura
- graf_1strun.jpg (50.79 KiB) Pogledano 3291 krat
Kitiš se z tujim perjem.KlemenR napisal/-a:Pa sem tudi jas mojga stestiral
http://www.youtube.com/watch?v=_5KB6xYj ... re=related
Lp Rado
Rado, malo heca mora biti!tornado napisal/-a:Kitiš se z tujim perjem.KlemenR napisal/-a:Pa sem tudi jas mojga stestiral
http://www.youtube.com/watch?v=_5KB6xYj ... re=related
Danes sem ponovno odpeljal eno rundo z istim setupom kot prej, le propeler sem opazil, da bo bolje, če uporabljam manjši. Predvidevam, da bo X430 idealen - danes sem vozil z X427. Z X632 sicer tok (A) ni prevelik, prav tako hitrost je super, tudi stabilnost, vendar ima propeler prevelik prop walk. Potrebno bo pa zamenjati krmilo, saj ima prevelik kot na vpadni stranici in tako ob ovinku dviguje rit in skače.
Jan
Ahoj!
Danes test s 3S 1800mAh. Overkill od 75% naprej. Dvakrat sem ga čakal, da mi ga veter pinese na obalo. Ob določeni hitrosti enostavno poleti. Na dogodek opozori s 2 - 3x stresenimi plovki, nato pa blowover. Se je pa zgodil en neljubi dogodek. Ob hitrem prehodu, čim bližje ob obali sem zadel žabo. Revica ni morala biti na slabšem mestu v celotni mlaki.
Če bo slika preveč sporna, bom jo takoj odstranil!
Jan
Danes test s 3S 1800mAh. Overkill od 75% naprej. Dvakrat sem ga čakal, da mi ga veter pinese na obalo. Ob določeni hitrosti enostavno poleti. Na dogodek opozori s 2 - 3x stresenimi plovki, nato pa blowover. Se je pa zgodil en neljubi dogodek. Ob hitrem prehodu, čim bližje ob obali sem zadel žabo. Revica ni morala biti na slabšem mestu v celotni mlaki.
Če bo slika preveč sporna, bom jo takoj odstranil!
Jan
- Priponke
-
- IMAG0129.jpg (128.55 KiB) Pogledano 3429 krat
Holy f***! :S R.I.P. žabica ... Kje si to spuščal Jan? Zgleda da ti ta zajem povzroča nesimetrijo plovcev in zaradi tega (v smeri vožnje)osno nestabilnost. Boš že pogruntal.
lp, Jernej
lp, Jernej
Zadnjič spremenil StEEm, dne 27 Apr 2011, 20:46, skupaj popravljeno 1 krat.
- blaž berden
- Profesor
- Prispevkov: 1510
- Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
- Kraj: Murska Sobota - Maribor