Hydro_1v5_323

Debate o Hydro & Mono colnih.

Moderatorji: KlemenR, Intruder, brejker, StEEm

Odgovori
Uporabniški avatar
samo07
Razpravljalec
Prispevkov: 135
Pridružen: 31 Avg 2007, 18:40
Kraj: Škofja Loka

Hydro_1v5_323

Odgovor Napisal/-a samo07 »

Živjo

No ker imam poleg gradnje katamarana očitno preveč časa se bom lotil še izdelave novega Hydrota da nadomestim izgubljenega Protona. Dele trupa imam tako, da se izdelava lahko prične. :lol:
Priponke
Kar dva seta če enga spet izgubim
Kar dva seta če enga spet izgubim
19122010192.jpg (153.03 KiB) Pogledano 1772 krat
Ja takle mamo!
Uporabniški avatar
AnteJ
Freak
Prispevkov: 560
Pridružen: 08 Okt 2007, 07:11

Odgovor Napisal/-a AnteJ »

Kar dva na enkrat ?

Nekaj navodil za štart:

Trup:

1 - na stranice zalepiš ojačitve (kjer pridejo skozi cevke za plovce)
2 - skupaj zlepiš nosilec servomotorja (2 kosa + tanka vezana plošča (0.8 mm na zgornji strani))
3 - stranice zlepiš skupaj z rebri + ojačitvami dna + letvico 8x8 v nosu - pazi na pravokotnost !
4 - na stranice zalepiš 0.8 mm vezano ploščo (malo večjo 3-5 mm),
čoln naj z eno stranico sloni na mizi drugo stran daš drugo oplato + leseno ploščo (20-30mm) + obtežitev
5 - obrežeš in zbrusiš da je vse lepo poravnano

6 - zalepiš dno (ureži malo večje, kasneje obrežeš in zbrusiš), pri lepljenju dna namažeš z lepilom po obeh stranicah, rebrih, ... Na mizo
položiš spodnjo oplato, nato trup, in ga dvema ploščama in cvingami stisneš na mizo (pazi da kaj ne zviješ !). Stranice opreš z Al profili (tako da je vse ravno !). Nato sprednji ukrivljen del dvigneš do trupa (8x8 letvica) in še tam spneš z cvingami - če vezana plošča ne lepo sloni na
stranicah si pomagaj z podlaganjem z lesenimi letvicami, ...

Najbolje da zgornjo operacijo najprej stestiraš na "suho" - ko vidiš da je
vse OK stvar zalepiš. Pazi da se lepilo res posuši - meni se je parkrat
zgodilo da sem bil prehiter in se mi je odlepil prednji ukrivljen del med brušenjem.

Za brušenje si naredi leseno ploščo velikosti 8x20x2 cm na katero z obojstranskim papirjem nalepiš brusni paipr (#100) - menjavaš ko se
obrabi.

Nato prebiješ luknje za cevke za plovce (medenina fi9/fi8), luknje
povečaš točno do lasersko rezane luknje. Pred lepljenjem cevk preveri
,da ko trup sloni na mizi sta obe strani cevke enako oddaljeni od mize.

Potem lahko vlepiš nosilec motorja, narediš luknjo za os, krmilo, strut, ....
Na koncu zalepiš še prednji in zadnji del iz 0.8mm vezane plošče, ki pokrivata špico in zadek trupa.


Plovce lahko delaš kar sproti:

1 - najprej na stirodur 30 mm nalepiš notranji stranici obeh plovcev (jaz uporabljam Mitopur E45)
2 - nato obrežeš stirudur (namizna modelarska žaga)
3 - nalepiš drugi dve stranici
4 - nalepiš oplate (glej vstni red na risbi) (pusti večje kasneje odbrusi)
5 - narediš luknje za lesene čepe (šablona) in jih vlepiš (pusti daljše kasneje odbrusi)
6 - naredi luknje za cevke (šablona) - ko lepiš cevke v plovce morajo biti levi in desni plovec na mizi (površina v stiku z vodo) - vlepiš dve dolgi cevki (spredaj in zadaj), ki ju kasneje ločiš - tako si prepričan da bosta plovca pravilno postavljena glede na vodno gladino

Še par slikc da bo mogoče kaj bolj jasno:


http://www.shrani.si/?3u/ze/4iEHS3Dg/le ... ce-001.jpg
http://www.shrani.si/?28/8d/1Jqy5u9G/le ... na-002.jpg
Uporabniški avatar
samo07
Razpravljalec
Prispevkov: 135
Pridružen: 31 Avg 2007, 18:40
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a samo07 »

Poleg katamarana je napredek tudi pri hidrotu razvidno iz slik.
S katerim lepilom so lepljene cevke v polovcih ter trupu in pa a medeninaste cevke pritrdim z vijaki kjer pridejo ena v drugo. :-?
Priponke
05012011226.jpg
05012011226.jpg (156.06 KiB) Pogledano 1537 krat
05012011225.jpg
05012011225.jpg (135.35 KiB) Pogledano 1537 krat
05012011224.jpg
05012011224.jpg (152.53 KiB) Pogledano 1537 krat
Ja takle mamo!
Uporabniški avatar
AnteJ
Freak
Prispevkov: 560
Pridružen: 08 Okt 2007, 07:11

Odgovor Napisal/-a AnteJ »

Cevke v trup zalepiš z epoksi lepilom. Povezovalne cevke med plovci in trupom naredi iz karbonskih cevi premera 8 mm - tiste medeninaste so pretežke in obenem se bodo zaradi obremenitev hitro skrivile.

Plovce pritrdiš enostavno - spoj med karbonsko/medeninasto cevko tesno oviješ z več sloji izolirnega traku. Vijaki prej ali slej dobijo luft v karbonskih cevkah pa še pozicije plovcev ne moraš nastavljat.

Lahko pa uporabiš kaj takega:

http://www.mcmaster.com/#locking-rings/=ah2ui5

Drugače zgleda OK.
Odgovori

Vrni se na Hydro & Mono