hydro Atlas van lines

Debate o Hydro & Mono colnih.

Moderatorji: KlemenRIntruderStEEmbrejker

Uporabniški avatar
AnteJ
Freak
Prispevkov: 560
Pridružen: 08 Okt 2007, 07:11

Odgovor Napisal/-a AnteJ » 27 Jan 2010, 14:22

Čolna bi moralo z obemi motorji približno enako. Ker si omejen z časom vožnje v H2 (5 min) bi
moral na tistega z več obrati dati malo manjši propeler. Če gre samo za zabavo potem
vzemi tistega z 2600 rpm/V + 40-42 mm propeler. Ti težko svetujem, ker ne vem kako dobro
bo čoln glisiral na vodi - če bo zadnji konec preveč v vodi (propeler skoraj cel pod vodo) potem
bo niti motor z 2000 rpm/V ne bo imel dovolj navora da ne bi vlekel preveč toka.

Uporabniški avatar
mero
Začetnik
Prispevkov: 35
Pridružen: 21 Jul 2008, 13:54
Kraj: Grosuplje

Odgovor Napisal/-a mero » 27 Jan 2010, 15:10

če bo zadnji konec preveč v vodi (propeler skoraj cel pod vodo) potem bo niti motor z 2000 rpm/V ne bo imel dovolj navora da ne bi vlekel preveč toka.
Na tole kljub toliko prebranim temam nism nikoli pomislu oz sm vedno spregledal. Nikol nism sploh pomislu na to čeprav so tudi načrti tako skonstruirani.
ps. to je še vredu če imaš na razpolago oba. hujši problem se pojavi ko naročuješ in se ne znaš odločiti...motor pa ima vrednost 200 ali pa 300€
Ja to dilemo sem imel tudi jaz amapk za teh par evrov koliko je ta motor stal je bilo vseeno, in pa že nekaj časa se na stelaži praši mono čoln, ki čaka na nov motor tako da bo izključeni motor bo romal tja notri.

Koliko pa so kaj teže H2 čolnov, ker mene kar malo skrbi končna teža čolna s tem setupom?

Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
Prispevkov: 2978
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a AlesZ » 27 Jan 2010, 16:37

Citiram:
če bo zadnji konec preveč v vodi (propeler skoraj cel pod vodo) potem bo niti motor z 2000 rpm/V ne bo imel dovolj navora da ne bi vlekel preveč toka.
Jaz bi vseeno stavil na tega........pri 66A bi šlo ven nekako 900W,cca 23000U/min na 45 elisi.......
Slika

Uporabniški avatar
A6_quattro
Profesor
Prispevkov: 1169
Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
Kraj: lj

Odgovor Napisal/-a A6_quattro » 27 Jan 2010, 17:21

jaz tudi, pa se to bi zacel iz 42 eliso...

Uporabniški avatar
mero
Začetnik
Prispevkov: 35
Pridružen: 21 Jul 2008, 13:54
Kraj: Grosuplje

Odgovor Napisal/-a mero » 28 Mar 2010, 11:54

Čoln nikamor ne napreduje ker imam ogromne probleme z pogonom. že od samga začetka se mi dogaja da mi sklopka spušča. To se mi dogaja pri prov vseh modelih neglede na osovine(fleks toge) in sklopke(original, narejene pri strugarju). Do sedaj mi še ni uspelo vozit več kot 1m pod polnim gasom ker je vedno imbus v sklopki spustil. Probal pa sem že praktično vse(menjal osovine, spreminjal naklon...). Kako imate to drugi narejeno da vam ne spodleti sklopka?

Uporabniški avatar
Jaro
Freak
Prispevkov: 695
Pridružen: 20 Maj 2003, 10:48
Kraj: Izlake

Odgovor Napisal/-a Jaro » 28 Mar 2010, 14:01

Os mora biti na mestu, kjer jo "sreča" vijak malenkost zabrušena.
Če imaš narejeno tako, se ne sme zavrteti.
Lep pozdrav,

Jaro

___________________________________
"Zeit ist weg! Letzte Runde!" (Ivan Kneys)

Uporabniški avatar
mero
Začetnik
Prispevkov: 35
Pridružen: 21 Jul 2008, 13:54
Kraj: Grosuplje

Odgovor Napisal/-a mero » 28 Mar 2010, 18:16

Ja to sem pozabil omenit, tudi zabrušena toga os je spustila. Fleks osi pa nisem zabrusil, ker se mi je zdela pretanka da bi jo še zabrusil in stanjšal.

Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4023
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brejker » 28 Mar 2010, 18:32

Locktite, pomaga.
Meni se je kardanski zglob v prazno vrtel na tekmi v Blokah...
MM mi je posodil 2kapljici in hudič še vedno drži!
Slika
www.okarbon.eu

Uporabniški avatar
Krofek
Freak
Prispevkov: 620
Pridružen: 21 Apr 2006, 21:20
Kraj: Ivanjkovci

Odgovor Napisal/-a Krofek » 28 Mar 2010, 19:03

Loctite je zakon. Ko rabiš da drži fajn zalepiš, ko nočeš da drži sergreješ pa popusti... Na ta način me je na tekmi rešil ko je na sklopki navoj za šrauf bil uničen. Loctite v skopko in na os od motoja, drži kot mora! Doma pa malo segreti pa lepo dol zdrsne, ni lepšega...
Drugače vedno uporabljam notranje vijake m3x3 ali m3x5.
"Kdor nikdar ni storil napake, ni nikdar poizkusil nič novega."-Albert Einstein

Uporabniški avatar
A6_quattro
Profesor
Prispevkov: 1169
Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
Kraj: lj

Odgovor Napisal/-a A6_quattro » 29 Mar 2010, 02:35

ce os laufa u "0" ne rabis limat vijakov...ker vibracije in ekscenter edino povzrocajo da se vijaki odvijajo.

Uporabniški avatar
MatejMusic
Freak
Prispevkov: 658
Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
Kraj: Cerklje

Odgovor Napisal/-a MatejMusic » 29 Mar 2010, 11:06

mero napisal/-a:Čoln nikamor ne napreduje ker imam ogromne probleme z pogonom. že od samga začetka se mi dogaja da mi sklopka spušča. To se mi dogaja pri prov vseh modelih neglede na osovine(fleks toge) in sklopke(original, narejene pri strugarju). Do sedaj mi še ni uspelo vozit več kot 1m pod polnim gasom ker je vedno imbus v sklopki spustil. Probal pa sem že praktično vse(menjal osovine, spreminjal naklon...). Kako imate to drugi narejeno da vam ne spodleti sklopka?
1 minuto pod polnim gasom, a ni to malo prehuda? Sam imam Missbud dolgega cca. 450mm pa ga minuto nikoli ne držim pod polnim plinom.
Poganja ga previta Cobra 2200Kv in pa 60a ESC, vozim pa na 3s 2200mAh.
Upam, da ne boš jezen, če pripopam eno fotografijo...

Fotka:


Slika


Lp, Matej

Uporabniški avatar
AnteJ
Freak
Prispevkov: 560
Pridružen: 08 Okt 2007, 07:11

Odgovor Napisal/-a AnteJ » 29 Mar 2010, 11:53

Pri H1&H2 dam gas na začetku in tam tudi ostane (če ne naredim kakšne napake) dokler ne spraznim akumulatorja. Samo čoln mora biti pravilno nastavljen da lahko greš na polno skozi ovinek.

Uporabniški avatar
ace
Freak
Prispevkov: 549
Pridružen: 06 Jun 2006, 12:02
Kraj: ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a ace » 29 Mar 2010, 13:06

točno tako...

Uporabniški avatar
MatejMusic
Freak
Prispevkov: 658
Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
Kraj: Cerklje

Odgovor Napisal/-a MatejMusic » 29 Mar 2010, 17:50

No, vidiš, tega pa nisem vedel. :oops:

Uporabniški avatar
mero
Začetnik
Prispevkov: 35
Pridružen: 21 Jul 2008, 13:54
Kraj: Grosuplje

Odgovor Napisal/-a mero » 29 Mar 2010, 18:51

ce os laufa u "0" ne rabis limat vijakov...ker vibracije in ekscenter edino povzrocajo da se vijaki odvijajo.
Ja to sem tud skos probaval doseč pa mi ni ratal. Toge osi imajo kar nekaj vibracij in to je tisto česar nisem mogel preprečit ampak fleks os pa naj nebi imela vibracij že zaradi svoje zgradbe pa se to vseen dogaja.

Uporabniški avatar
mero
Začetnik
Prispevkov: 35
Pridružen: 21 Jul 2008, 13:54
Kraj: Grosuplje

Odgovor Napisal/-a mero » 19 Apr 2010, 22:16

No pa mi ga je končno uspelo stestirat :) ampak vedno pa je kaj narobe. Testiral sem ga na 4s 5000 in k42 eliso. Zgodilo se je podobno kot pri katamaranu ko je samo eno dolžino zdržal poln gas in nič več. Kje bi lahko bila težava? Regler je marine 120A in je tisti ki ga sumim da je kriv. Motor je bil tud precej vroč na koncu, baterije pa so se spraznile v dveh minutah pa pol. Video pride ko bo upload na you tubu mogoč.

Pa še eno vprašanje imam glede baterij, ker jih nemorem do konca nafilat oz polnilc jih lahko fila v nedogled. Do zdej sem v njih največ spravu 3150mAh po tem, ko sem kar nekaj časa vozil tako, da je regler odklapljal. Imajo pa za sabo mogoče 4 cikle.

Uporabniški avatar
mero
Začetnik
Prispevkov: 35
Pridružen: 21 Jul 2008, 13:54
Kraj: Grosuplje

Odgovor Napisal/-a mero » 19 Apr 2010, 22:53


Uporabniški avatar
blaž berden
Profesor
Prispevkov: 1510
Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
Kraj: Murska Sobota - Maribor

Odgovor Napisal/-a blaž berden » 20 Apr 2010, 06:15

Ti akumulatorji so malo sumljivi :-?
Mogoče probaj z malenkost manjšim propom, če imaš možnost z drugimi celicami.
LP Blaž :)

Uporabniški avatar
AnteJ
Freak
Prispevkov: 560
Pridružen: 08 Okt 2007, 07:11

Odgovor Napisal/-a AnteJ » 20 Apr 2010, 06:25

Problem je verjetno v tem (video) da model zglisira prav. Potem ti namesto da bi v povprečju teklo 50A toka vleče 100A toka - zaradi tega tu tudi baterije držijo samo 2.5 minuti. Poizkusi težišče spravit bolj naprej in os pod kotom ~3 stopinje.

Glede polnjenja - preveri z voltmetrom (ali na balenserju - med polnjenjem!) kako je z napetostjo posameznih celic - mogoče je ena slaba, oziroma balanser balansira z tako majhnim tokom da to podaljša čas polnjenja.

Uporabniški avatar
mero
Začetnik
Prispevkov: 35
Pridružen: 21 Jul 2008, 13:54
Kraj: Grosuplje

Odgovor Napisal/-a mero » 02 Maj 2010, 22:39

No težavo z reglergem smo rešili. Nabavil sem nov regler in zdej gre čoln še kar hitro. Ostaja pa težava z osovino in sicer se mi dogaja da mi osovina poči v sklopki. Danes sem probal z zajlo pa se ni dobro končalo. Poleg tega da mi je uničlo osovino mi je tudi odtrgalo nosilec motorja. Torej kako scentrirate os?
Imam nove sklopke, ki naj bi bile točne pa se je vseen to zgodilo.

Slika

Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13455
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt » 03 Maj 2010, 06:21

Najboljše zdravilo je natančna izdelava!
Po sliki sodeč, gred motorja in cevka gredi propelerja "ciljata" vsaka nekam čisto po svoje. To je glavni vzrok težav.

Uporabniški avatar
alesb
Profesor
Prispevkov: 1624
Pridružen: 03 Maj 2001, 01:00
Kraj: Nova Gorica

Odgovor Napisal/-a alesb » 03 Maj 2010, 08:57

Slika

Razdalja L je predolga. Ker imaš namontiran še dodaten debalans, se ti pri določenih obratih pojavijo vibracije in gredi pokajo. Spravi cevko bližje k sklopki in dobro poravnaj! Tisti prečrtan košček pa odstrani.

Uporabniški avatar
mero
Začetnik
Prispevkov: 35
Pridružen: 21 Jul 2008, 13:54
Kraj: Grosuplje

Odgovor Napisal/-a mero » 04 Maj 2010, 21:30

Misliš da bi res lahko tista varovalka povzročala takšne vibracije, da se zato os lomi? Bom odstranil pa preveril. Glede dolžine osi v čolnu pa sem videl že tudi dalše napeljave predvsem v monotih. Žal ne vidim razlike med tem če dam več osovine v vodo ali pa da je v čolnu. Če je res razlika bi prosil za razlago.
Ultralajt
Najboljše zdravilo je natančna izdelava!
Po sliki sodeč, gred motorja in cevka gredi propelerja "ciljata" vsaka nekam čisto po svoje. To je glavni vzrok težav.
Ja tukaj je nosilc motorja prestavljen in pa tudi cevka osovine je v treh kosih. Slika naj bi prestavljala škodo tako da ni merodajna.

Prosil bi še da mi svetujete na kaj naj bom pozoren pri vgradnji, ker počasi že obupujem nad tem čolnom. To bo že 5 ali 6 menjava osovine pa gre vedno nekaj narobe.

Uporabniški avatar
ace
Freak
Prispevkov: 549
Pridružen: 06 Jun 2006, 12:02
Kraj: ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a ace » 04 Maj 2010, 21:40

edina navodila, ki za to obstajajo so:
pri krivljenju osovine imej čimbolj enakomeren kot (pomožnosti čim manjši)

osovina more sesti naravnost v luknjo sklopke (ko jo porineš v čoln), ki je že prišraufana na motor (in je v centru)

že na suhem bi moral opaziti vibracije...

lp Gregor

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3858
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 04 Maj 2010, 22:36

Zaradi prevelike razdalje med sklopko ter začetkom cevke po kateri gre osovina začne osovina rahlo oscilirati oz vibrirati sem ter tja in naposled poči..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Odgovori

Vrni se na