hydro Atlas van lines

Debate o Hydro & Mono colnih.

Moderatorji: KlemenRIntruderStEEmbrejker

Uporabniški avatar
mero
Začetnik
Prispevkov: 35
Pridružen: 21 Jul 2008, 13:54
Kraj: Grosuplje

hydro Atlas van lines

Odgovor Napisal/-a mero » 24 Jun 2009, 01:07

Naredil sem čoln Atlas van lines po načrtu. meni sicer izgleda bolj miss budweiser letnik 1980 ampak to niti ni pomembno. Čoln bi rad optimiral tako, da bi lahko tudi če se mi bo dalo prišel z njim na kakšno tekmo pogledat. Čoln je bil testiran in pojavil se je problem da je težko obvladljiv. Probleme predstavlja predvsem krmiljenje in pa prednji del čolna, ki ga voda kaj hitro zalije pri počasnem štartu ali minimalni hitrosti(ko model spravljaš v vodo in iz nje). Sledijo še slike in pa posnetek prve vožnje(kasnejših posnetkov nimam ker se mi je pri prvi vožnji čoln razlimal in se je kar nekaj časa potem sestavljal nazaj).
Želel sem tudi narediti kalup vendar mi ni uspelo najbolje. Delal sem sicer iz poliestra, sedaj pa sem nabavil tudi epoxi vendar sem se odločil prej malce povprašati za mnenja da nebi metal stran materiala.
Nek setup že imam in bi ga rad tudi čim manj spreminjal.

Setup:
motor- kms 380/10 http://shop.mantua-model.si/index.php?i ... od_id=2198
bec-cobra 80Ahttp://shop.mantua-model.si/index.php?i ... od_id=4246
baterije-LiPo 3s 2500mAh-5000mAh

toga os http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... ts_id=5636

propeler je 29mm

Uporabniški avatar
mero
Začetnik
Prispevkov: 35
Pridružen: 21 Jul 2008, 13:54
Kraj: Grosuplje

Odgovor Napisal/-a mero » 24 Jun 2009, 01:47

Zadnjič spremenil mero, dne 23 Nov 2009, 23:29, skupaj popravljeno 1 krat.

danedani
Razpravljalec
Prispevkov: 58
Pridružen: 05 Jun 2009, 12:45
Kraj: Bled

Odgovor Napisal/-a danedani » 24 Jun 2009, 06:39

S tem motorjem gre tako hitro?
Kok pa je zadeva dolga in težka?
Lp
Dani

Uporabniški avatar
mero
Začetnik
Prispevkov: 35
Pridružen: 21 Jul 2008, 13:54
Kraj: Grosuplje

Odgovor Napisal/-a mero » 24 Jun 2009, 10:22

Čoln je dolg 67cm težek pa cca 1500g RTR.
Zadnjič spremenil mero, dne 15 Dec 2009, 17:04, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
mero
Začetnik
Prispevkov: 35
Pridružen: 21 Jul 2008, 13:54
Kraj: Grosuplje

Odgovor Napisal/-a mero » 06 Jul 2009, 15:09

hmm... a nihče nima nobenega predloga ali morda tema ni zanimiva? Je mogoče kaj narobe s samim čolnom? Sprejmem tudi kritike ker se bom na ta način nekaj naučil in bom lahko na drugem čolnu popravil napake ki sem jih zagrešil pri tem. Tako da bi prosil za kakršne koli komentarje v zvezi z modelom.
Hvala.

Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4023
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brejker » 06 Jul 2009, 21:30

Lepo, da se še izdelujejo leseni čolni :roll: .
Na filmčku lepo vodo ven meče (zame najlepši karakter vsh hidrotov).
Tamal(a) ma tudi ful simpatične zvočne vložke not :D

Sam se tudi na podobnem dizajnu ukvarjam.
Ali imaš zadnji spojler pod kakšnem kotu? Mogoče 2° navzgor, da
krmo ven iz vodo "tišči" ?

Daj kakšno detailno sliko krmila nalepi. Zelo me zanima kako si izdelal nosilec.

Imaš turn fin samo na desni? Naj bi se hidroti vozili le v desno stran.
Malo zmanjšaj hode krmila (ali uporabi exponetne funkcije, da "olajšaš" efektivnost krmila), da se ti čoln nebo tako agresivno prevračal.
Z težiščem si tudi že kaj experimentiral? Ali je "po načrtu" v piko?

Kar tako naprej 8-[
www.okarbon.eu

Uporabniški avatar
mero
Začetnik
Prispevkov: 35
Pridružen: 21 Jul 2008, 13:54
Kraj: Grosuplje

Odgovor Napisal/-a mero » 07 Jul 2009, 11:07

Ker je bil to moj prvi resni čoln(prej sem jih izdeloval iz stirodurja) sem ga naredil iz lesa. Na sliki krmila se pa dobro vidi pomanjklivost lesa. Po vsaki vožnji ga moram popravljat. Les pač ne zdrži vseh teh sil ki jih čoln premaguje med vožnjo. Zdej je v načrtu da ga naredim iz epoksija ampak težave presdtavljajo vsi ostri robovi na dnu čolna. Kalup že imam neznam pa si predstavljat kako bom vanj vlival model.
Kar se tiče krmiljenja sem že popravil, spremenil sem tudi naklon osi in tako se čoln zelo lepo obnaša na vodi. Zdej se je pa pojavil problem ker se mi vsi lipoti nenormalno grejejo motor in regler pa sta samo topla(vodno hlajena). Kako merite tok, ki ga porabi motor med vožnjo in pa s katerim instrimentom?(Najbrš navadn kitajček ki gre do 10 ali pa 20A ni dovolj)

Spojler je toliko pod kotom kolikor je ukrivljen pokrov čolna(cca 2-3°).

Težišče je odvisno od baterij ki jih priklopim. Ko so bili v njem 5000mAh lipoti je čoln v štartu kar potonil enkrat pa je bil celo podmornica. Z ostalimi bterijami pa mislim da je kar dobro uravnotežen.

Uporabniški avatar
mero
Začetnik
Prispevkov: 35
Pridružen: 21 Jul 2008, 13:54
Kraj: Grosuplje

Odgovor Napisal/-a mero » 07 Jul 2009, 11:10

Evo še krmilo.
Priponke
P7070914.jpg
P7070914.jpg (120.38 KiB) Pogledano 3569 krat

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3858
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 07 Jul 2009, 12:40

Tale žica za krmiljenje je kar tako prosto ali je na rebri speljana žez kos bovdna, ne spoznam se toliko na te stvari samo možno da ko zavijaš se žica zvija ti pa še bol zavijaš potem pa se žica sprosti kot vzmet s tem pa tudi potem preveč zavije..

Uporabniški avatar
mero
Začetnik
Prispevkov: 35
Pridružen: 21 Jul 2008, 13:54
Kraj: Grosuplje

Odgovor Napisal/-a mero » 07 Jul 2009, 13:28

Verjetno da je bilo tako. Zdej sem dal debelejšo žico in nimam več težav bom pa vseeno preveril tudi za to žico koliko se zvija v čolnu pod obremenitvijo. Hvala za idejo.

Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
Prispevkov: 2977
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a AlesZ » 08 Jul 2009, 16:40

Spojler je toliko pod kotom kolikor je ukrivljen pokrov čolna(cca 2-3°).
Oblika barke dviga
Kot osi dviga
Vrtenje elise dviga
Priponke
kotx.jpg
kotx.jpg (29.38 KiB) Pogledano 2915 krat
kot.jpg
kot.jpg (45.92 KiB) Pogledano 2915 krat
Slika

Uporabniški avatar
mero
Začetnik
Prispevkov: 35
Pridružen: 21 Jul 2008, 13:54
Kraj: Grosuplje

Odgovor Napisal/-a mero » 13 Jul 2009, 21:48

Žico sem stem stestiral in je vredu prejšnja je bila nekoliko premehka zato so bile težave. Ali se da ta model narest iz epoksija. Skrbijo me predvsem ostri robovi. pri izdelavi kalupa sem imel kar precej problemov tako da imam ponekod tudi luknje.
Prilagam še slikco dna čolna.
Slika

Tadej Vretič
Začetnik
Prispevkov: 7
Pridružen: 28 Jul 2009, 11:59
Kraj: Horjul

Odgovor Napisal/-a Tadej Vretič » 28 Jul 2009, 12:30

Jaz delam prav isti model.
Naredil ga bom iz 3mm lepljene plosce, stranski plovci (katamaran) pa bodo iz purpen pene.
Cel hidro pa bo nato se oblecen s steklenimi vlakni.
Dolzina 550mm
Predvidena koncna teza naj bi bila cca 1200g
Pogon ima povodni

Zanima me ce se bo sploh premaknil s speed 400 motorjem.
Uporablam pa lipo celice 7.4 V 1600mAh

Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4023
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brejker » 28 Jul 2009, 14:52

Tadej Vretič napisal/-a:Jaz delam prav isti model.
Naredil ga bom iz 3mm lepljene plosce
Cel hidro pa bo nato se oblecen s steklenimi vlakni.
Dolzina 550mm
Predvidena koncna teza naj bi bila cca 1200g


Zanima me ce se bo sploh premaknil s speed 400 motorjem.

Uporablam pa lipo celice 7.4 V 1600mAh
Na 400 sem imel takšnega hidrota.
Imel je 520g RTR. Grajen iz 2mm balse+poliesterkit+barva&lak
Na 7 nimh celic. Dolžina je bila krajša od 450mm.
Površinski pogon.
Je šel kar fajn.

Tvoj bo šeenkrat težji od mojega :-?
Razmišljaj o kakšnem speed 600 ali 700. (če te zanima imam doma 80A regler viška)
Brez krtačni pogon je pa vsekakor najbolj ekonomska rešitev.
www.okarbon.eu

Tadej Vretič
Začetnik
Prispevkov: 7
Pridružen: 28 Jul 2009, 11:59
Kraj: Horjul

Odgovor Napisal/-a Tadej Vretič » 28 Jul 2009, 21:02

brejker napisal/-a:
Tadej Vretič napisal/-a:Jaz delam prav isti model.
Naredil ga bom iz 3mm lepljene plosce
Cel hidro pa bo nato se oblecen s steklenimi vlakni.
Dolzina 550mm
Predvidena koncna teza naj bi bila cca 1200g


Zanima me ce se bo sploh premaknil s speed 400 motorjem.

Uporablam pa lipo celice 7.4 V 1600mAh
Na 400 sem imel takšnega hidrota.
Imel je 520g RTR. Grajen iz 2mm balse+poliesterkit+barva&lak
Na 7 nimh celic. Dolžina je bila krajša od 450mm.
Površinski pogon.
Je šel kar fajn.

Tvoj bo šeenkrat težji od mojega :-?
Razmišljaj o kakšnem speed 600 ali 700. (če te zanima imam doma 80A regler viška)
Brez krtačni pogon je pa vsekakor najbolj ekonomska rešitev.
Kok pa hoces za regler?
A to mas avtomobilski regler ali?
Btw stehtu sem hidro in trenutno tehta (brez poliestra in barve) 500g

Tadej Vretič
Začetnik
Prispevkov: 7
Pridružen: 28 Jul 2009, 11:59
Kraj: Horjul

Odgovor Napisal/-a Tadej Vretič » 29 Jul 2009, 07:52

Mam se 1 uprasanje
Kako zatesnite spoj med pokrovom in trupom?
Neki kolega mi je rekel da spoj prelepi z izolir trakom???

Uporabniški avatar
igli
Razpravljalec
Prispevkov: 118
Pridružen: 29 Nov 2005, 20:57
Kraj: Stranice - Zreče

Odgovor Napisal/-a igli » 29 Jul 2009, 08:52

Tadej Vretič napisal/-a:Mam se 1 uprasanje
Kako zatesnite spoj med pokrovom in trupom?
Neki kolega mi je rekel da spoj prelepi z izolir trakom???
Najlažje je z mal bl širokim izolir trakom, tak vsaj dela večina modelarjev, ker je najcenej pa najbol praktično!
-HPI Baja 5b
-Futaba 2PL

Slika
Slika

Tadej Vretič
Začetnik
Prispevkov: 7
Pridružen: 28 Jul 2009, 11:59
Kraj: Horjul

Odgovor Napisal/-a Tadej Vretič » 29 Jul 2009, 10:46

Hvala za odgovor.
Kako se pa locijo kategorije hidrotov?

Tadej Vretič
Začetnik
Prispevkov: 7
Pridružen: 28 Jul 2009, 11:59
Kraj: Horjul

Odgovor Napisal/-a Tadej Vretič » 29 Jul 2009, 11:20


Uporabniški avatar
mero
Začetnik
Prispevkov: 35
Pridružen: 21 Jul 2008, 13:54
Kraj: Grosuplje

Odgovor Napisal/-a mero » 23 Nov 2009, 23:41

Čoln ravno preživlja malenkonste izbolšave. Prekril sem ga s tkanino ter pobarval dno čolna. No prišel sem do ideje, da bi zamenjal motor in me zanima kaj bi kle gor pasalo? Trenutno imam v mislih nekaj takega:

http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... v_Inrunner
ali pa tale
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... s_Inrunner

Prehudo?

Uporabniški avatar
A6_quattro
Profesor
Prispevkov: 1169
Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
Kraj: lj

Odgovor Napisal/-a A6_quattro » 15 Dec 2009, 13:50

Glede na velikost colna je za h2 se pravi 4s paket 5000mah, bi jaz vzel motor 540L velikost motorja ter cca 2200 kV.

Uporabniški avatar
mero
Začetnik
Prispevkov: 35
Pridružen: 21 Jul 2008, 13:54
Kraj: Grosuplje

Odgovor Napisal/-a mero » 26 Jan 2010, 12:32

No danes je končno po enotedenski zamudi zaradi carine prišla pošiljka. Vedno zanimive stvari pridejo ravno med izpiti, da potem za njih nimaš več časa. No v paketu je bilo več stvari vendar za ta čoln pa so prišle
baterije
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... duct=10307
in motorja
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=6527
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=6676

no tukaj se sedaj postavi dilema katerega izbrat za ta čoln. Ker sem do zdej delal samo z 380 velikostjo motorjev bi prosil za mal pomoči pri nastavitvi teh motorjev. Trenutno imam vgrajeno togo os ki pa jo bo sedaj zamenjala flex os. Ker imam nekaj teh doma in lahko izbiram med 1.2 in 1.5mm me zanima katero je bolš uporabit. Potem pa me zanima še kakšen propeler priporočate. Zaenkrat bom uporabljal K serijo ker octure še ne znam obdelat.

Kaj pa naredite z baterijskimi konektorji? Trenutno so gor 5.5mm konektorji, ampak moram spravit na 3.5mm ker imam vse standardiziran na to velikost.

Uporabniški avatar
AnteJ
Freak
Prispevkov: 560
Pridružen: 08 Okt 2007, 07:11

Odgovor Napisal/-a AnteJ » 26 Jan 2010, 15:24

Os - 1.5 mm

Propelerji, začni z malimi (K36 na 2600 rpm/V motorju), (K39 na 2200rpm/V motorju). Plastike na 3/16" se začnejo od velikosti 40 mm.

Jaz na H2 z 2200 rpm/V motorjem uporabljam Prather 225 (premer 46mm, korak 1.5).

Konektorje kar pusti 5.5 mm, 3.5 mm za take moči niso uporabni (razen MPJETovih, katere pa je težko lotati na 4 mm^2 kable).

Uporabniški avatar
mero
Začetnik
Prispevkov: 35
Pridružen: 21 Jul 2008, 13:54
Kraj: Grosuplje

Odgovor Napisal/-a mero » 27 Jan 2010, 13:58

Hvala AnteJ samo še vedno se ne morem odločit kateri motor dat notri. Včeraj sem mal računal hitrosti propelerjev pri teh dveh motorjih in dobil tele rezultate:

14,8V baterija 2200k/V propeler K 40 ima hitrost 10853mm/s
14,8V baterija 2600k/V propeler K 40 ima hitrost 12826,6mm/s

to so obodne hitrosti propelerja brez obremenitve in pri 100% izkoristku. Verjetno v vodi hitrost pade za cca 30% in pa ker je 2600 motor bolj obremenjen se bolj greje tako da izgube prinesejo pri tej velikosti propelerja približno enako končno hitrost(ranga 0~5Km/h). To je moja teorija, nevem pa če drži.
Po tej logiki se bolj splača vgradit 2200 motor ampak kot sm že napisal nimam toliko izkušenj in nevem kateri je bolj primeren. Testiranje pa od oka nevem če bi prineslo tiste prave rezultate. Nimam instrumentov da bi lahko meril tokove, moči, obrate in temperaturo.

Uporabniški avatar
ace
Freak
Prispevkov: 549
Pridružen: 06 Jun 2006, 12:02
Kraj: ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a ace » 27 Jan 2010, 14:13

če imaš možnost naredi vožnjo z obema....
daš v vodo in po 2eh minutah prečekiraš temperature. naslednjo vožnjo probaš odpeljati 5 minut oz. do konca...
potipaš use komponente kolk so vroče in daš celice filat. ko nafila si zapomneš kolko je šlo notri.
vajo ponoviš še iz motorjem št.2

rezultate primerjaš ( hitrost, čas vožnje, temperature) in nato se odločiš. tako delamo mi

lp gregor =D>
ps. to je še vredu če imaš na razpolago oba. hujši problem se pojavi ko naročuješ in se ne znaš odločiti...motor pa ima vrednost 200 ali pa 300€ #-o

Odgovori

Vrni se na