Ker se je izdelava vmes malo spremenila(balsa+vp itd..) preverjam za sigurno..
Vsa rebra in stranice so iz 4mm topolove vp, trup je ob straneh čez 4mm topolovo vp oblečen z 0,8mm letalsko vp spodaj in zgoraj pa samo z 0,8mm letalsko vp?
Se lahko namesto 4mm topolove vp uporabi 3mm topolova vp(ob tem pa se rebre poširijo za 2mm da pridemo na isto širino?)?
Hidro I & II - načrt
Moderatorji: KlemenR, Intruder, brejker, StEEm
Re: Hidro I & II - načrt
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: Hidro I & II - načrt
Ja vezana plošča 3mm je tudi OK, reber ni potrebno širit (prostora znotraj je še preveč).
Re: Hidro I & II - načrt
Zdravo!
Me je ugriznil vodni hrošč
Za začetek sem si privoščil lanskega Tenshocka od AAndrota, teli riggerji so bili pa moje naslednje vprašanje...
Par začetniških vprašanj glede tega čolna:
- kje najdem veljaven SLO pravilnik za to kategorijo
- tipičen setup (Motor (kv in proizvajalec), prop (premer, korak), baterije (kapaciteta in teža), regler)
- kake druge omejitve pri gradnji?
Zaenkrat pospravljam delavnico in delam seznam za naslednjo zimo
Če bo kdaj kaka akcija na Koseškem bajerju pa z veseljem pridem pogledat ta čoln v akciji.
Lp
Me je ugriznil vodni hrošč
Za začetek sem si privoščil lanskega Tenshocka od AAndrota, teli riggerji so bili pa moje naslednje vprašanje...
Par začetniških vprašanj glede tega čolna:
- kje najdem veljaven SLO pravilnik za to kategorijo
- tipičen setup (Motor (kv in proizvajalec), prop (premer, korak), baterije (kapaciteta in teža), regler)
- kake druge omejitve pri gradnji?
Zaenkrat pospravljam delavnico in delam seznam za naslednjo zimo
Če bo kdaj kaka akcija na Koseškem bajerju pa z veseljem pridem pogledat ta čoln v akciji.
Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: Hidro I & II - načrt
Za setup (motor, prop) poglej kaj piše na načrtih.
Edina omejitev je število (max 3S (H1) /6S (H2) in masa celic 280g H1 (560g H2), vse drugo je prosto.
Drži se načrtov (predvsem koti plovcev, višina osi, pozicija motorja, ....) - vse
kar je v stiku z vodo mora biti izdelano zelo natančno.
Načrti niso več "zadnji hit" - ampak za štart je dovolj dobro.
Edina omejitev je število (max 3S (H1) /6S (H2) in masa celic 280g H1 (560g H2), vse drugo je prosto.
Drži se načrtov (predvsem koti plovcev, višina osi, pozicija motorja, ....) - vse
kar je v stiku z vodo mora biti izdelano zelo natančno.
Načrti niso več "zadnji hit" - ampak za štart je dovolj dobro.
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 74
- Pridružen: 02 Feb 2012, 18:33
- Kraj: Šmarje pri Jelšah
Re: Hidro I & II - načrt
Na mojem čolnu sem uporabil hk-jev motor XK2860-B-5050KV in regulator 125 A. Propeler je premera 36 mm, baterija pa je lipo 2s 5000 mah, ki pa je precej težka; nekje 340g. Čoln se pelje zelo dobro, ampak ga ne moreš voziti na kakšnem majhnem jezercu saj sta velikost in hitrost preveliki.
skype: anzazaberl23
Re: Hidro I & II - načrt
Če si hoče kdo izdelat model, je zadnja iteracija načrta spodaj v priponki.
Spremenite končnico 2. datoteke v dxf (forum ne omogoča nalaganja dxf datotek).
Spremenite končnico 2. datoteke v dxf (forum ne omogoča nalaganja dxf datotek).
Zadnjič spremenil AnteJ, dne 20 Maj 2018, 19:01, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Hidro I & II - načrt
AnteJ napisal/-a:Če si hoče kdo izdelat model, je zadnja iteracija načrta spodaj v priponki.
Spremenite končnico 2. datoteke v dxf (forum ne omogoča nalaganja dxf datotek).
Hvala! V polnih pripravah za izdelavo H1 pred naslednjo sezono.
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: Hidro I & II - načrt
Še enkrat hvala za načrte.AnteJ napisal/-a:Če si hoče kdo izdelat model, je zadnja iteracija načrta spodaj v priponki.
Se začenjam pripravljati na izdelavo (čistin zaležane projekte...) in se bo treba odločit za V5 ali V6
Vidim, da si drsno površino za trup nagnil za dodatne 0.5°.
ostalo je približno tam tam, največjo spremembo pa sem opazil pri plovkah.
Ni več nagiba, kar naj bi bilo nevarno za prevračanje pa tudi poševnega prireza ni več. A lahko malo opišeš razloge za tako spremembo?
Hvala in LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: Hidro I & II - načrt
Ravno v tem sem z prejšnjo obliko plovcev imel težave - čoln se je v ovinkih rad prevračal, zapenjal. Z temi plovci teh
težav nimam več. Tudi meni je bilo na začetku malenkost čudno zakaj je tako, ampak od kadar imam te plovce lahko
speljem praktično vsako tekmo do konca ne da bi se na kakšnem ovinku ustavil oziroma prevrnil.
težav nimam več. Tudi meni je bilo na začetku malenkost čudno zakaj je tako, ampak od kadar imam te plovce lahko
speljem praktično vsako tekmo do konca ne da bi se na kakšnem ovinku ustavil oziroma prevrnil.