Aycula mini Hydro
Moderatorji: KlemenR, Intruder, brejker, StEEm
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 83
- Pridružen: 20 Jan 2008, 22:41
- Kraj: ljubljana
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 83
- Pridružen: 20 Jan 2008, 22:41
- Kraj: ljubljana
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 83
- Pridružen: 20 Jan 2008, 22:41
- Kraj: ljubljana
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 83
- Pridružen: 20 Jan 2008, 22:41
- Kraj: ljubljana
- blaž berden
- Profesor
- Prispevkov: 1510
- Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
- Kraj: Murska Sobota - Maribor
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 83
- Pridružen: 20 Jan 2008, 22:41
- Kraj: ljubljana
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
Hey!
Že nekaj časa zatišje. Čolne smo pilili in nastavljali za tekmo, a kolikor sem slišal smo imeli vsi težave tik pred zdajci. Jaz sem svojo Ayculo fental v petek (2 dni pred tekmo) in je žal nisem imel časa popraviti pravi čas. Se vidimo na Kosezah. Ob trdem "padcu" sem zgubil turnfin z nosilcem, po vrhu pa še propeler (dont ask)! Sedaj se zadeva že vrača na stare tire!
Da ne bom nabijal le dolgočasnega dnevnika, pripopam še eno sklikco, ker vem da imate slike vsi radi!
Opis:
Levo zgoraj: Octura X427, X430, X432
Desno zgoraj: Octura X430 (obdelana), H&M 31mm
Levo spodaj: Octura X431, Y535
Desno Spodaj: graupner K29, K31
Jan
Že nekaj časa zatišje. Čolne smo pilili in nastavljali za tekmo, a kolikor sem slišal smo imeli vsi težave tik pred zdajci. Jaz sem svojo Ayculo fental v petek (2 dni pred tekmo) in je žal nisem imel časa popraviti pravi čas. Se vidimo na Kosezah. Ob trdem "padcu" sem zgubil turnfin z nosilcem, po vrhu pa še propeler (dont ask)! Sedaj se zadeva že vrača na stare tire!
Da ne bom nabijal le dolgočasnega dnevnika, pripopam še eno sklikco, ker vem da imate slike vsi radi!
Opis:
Levo zgoraj: Octura X427, X430, X432
Desno zgoraj: Octura X430 (obdelana), H&M 31mm
Levo spodaj: Octura X431, Y535
Desno Spodaj: graupner K29, K31
Jan
- Priponke
-
- To je kolekcija propov za Mini Hidro in bodoči Mini Mono.
- propi.jpg (56.44 KiB) Pogledano 3820 krat
Dolgo že nič, sedaj pa spet novice. Po zadnji tekmi na Kosezah, sem imel spet delo. Tokrat bolj obsežno in posledično tudi dražje. Na progi mi je v napoto stopila boja, in eden od plovkov je šel po svoje. Ker je bil plovek poškodovan sem se odloči, da jih zamenjam z novimi, hkrati pa trenutek izkoristil tudi za popolo obnovo modela in izboljšanje določenih detailov. Konfiguracija ostaja ista, izboljšal pa sem hlajenje na motorju, ki sedaj več nima "ozkega grla" zaradi pretanke gume na "piksni", bolje obdelani novi plovci, večji razmik plovcev ter na novo pobarvan trup in plovci.
Slika od prej:
In sedaj ponovno:
Slika od prej:
In sedaj ponovno:
- Priponke
-
- Aycula_new.jpg (79 KiB) Pogledano 3438 krat
- blaž berden
- Profesor
- Prispevkov: 1510
- Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
- Kraj: Murska Sobota - Maribor
Hvala! Že smo bli na vodi in delali kroge. moram rečti, da je Aycula res super model ........... DOKLER SE NE OBRNE NA GLAVO!
VIDEO (YouTube)
Hitrost na tem video sicer ni slaba, vendar je zaradi prilično valovite vode predsej nižja od končne. Kar je snemano je 1/2 - 2/3 polnega plina, sicer bi več pobiral, kot vozil!
Jan
VIDEO (YouTube)
Hitrost na tem video sicer ni slaba, vendar je zaradi prilično valovite vode predsej nižja od končne. Kar je snemano je 1/2 - 2/3 polnega plina, sicer bi več pobiral, kot vozil!
Jan
Težko bi ti rekel, kakšen propeler. Vse zavisi od motorja, teže, težišča...nikoli nisem tako detailno probaval kaj je bolj ustrezno. Trenutno vozim Octuro X427 in bi rekel, da je to nekje tu tu z K29 glede na to, da ima K manjši korak. Z dvigom riti ne boš imel problemov pri K seriji, to je zagotovo. Tudi zglisiral bo hitro. Več kot "probaj" ti na žalost ne bom mogel rečt.
Jan
Jan
Lep pozdrav.
Zadnja "tekma" na Koseški olimpijadi mi je dala vedeti, da je moj model daleč od stabilnega. V ovinkih sem imel velike preglavice z zdrsavanjem in popuščanjem krmila ter turnfina. Zato sem doma plunil v roke, zarezal v dober stari karbon, pleh in nastalo je sledeče. Turnfin z popolnoma novim nosilcem, je za 15mm bolj dolgi, ima malenkost več globine in je pomaknjen nazaj od roba stopnice. Tako sem dvignil vijake in karbonski nosilec stran od vode, saj mi je le ta prej delal preglavice in vlekel model v vse mogoče smeri. Moram reči, da sem zelo navdušen nad rezultati, čeprav sem bil od začetka skeptičen. Model več ne vleče niti na povsem gladki površini.
Nov nosilec krmila ter novo krmilo je prav tako odlično prestalo test. Nosilec je narejen iz 2x 1mm karbon plošče, na sredini 1mm vitroplast. Zakaj? Ker je kovinski del zadaj ujet med karbon, da skrije nosilec na katerega je pritrjeno krmilo z možnostjo nastavitve kota krmila. Krmilo samo je sedaj za 5mm daljše ter 5mm globje. Ker sem ročico na servotu pomaknil kar se da proti vrtišču sem s tem lahko dvignil hode servota na 100% in posledično dobil manjšo odstopanje ter manjšo zračnost.
Kar sem opazil je to, da je model sedaj nekoliko počasnejši, kar pa je lahko tudi posledica popolnoma "špegl glanz" vodne površine, ali pa večje naletne površine krmil pod vodo. Vsekakor pa je okretnost in stabilnost večja za faktor 2.
Lep pozdrav,
Jan
Zadnja "tekma" na Koseški olimpijadi mi je dala vedeti, da je moj model daleč od stabilnega. V ovinkih sem imel velike preglavice z zdrsavanjem in popuščanjem krmila ter turnfina. Zato sem doma plunil v roke, zarezal v dober stari karbon, pleh in nastalo je sledeče. Turnfin z popolnoma novim nosilcem, je za 15mm bolj dolgi, ima malenkost več globine in je pomaknjen nazaj od roba stopnice. Tako sem dvignil vijake in karbonski nosilec stran od vode, saj mi je le ta prej delal preglavice in vlekel model v vse mogoče smeri. Moram reči, da sem zelo navdušen nad rezultati, čeprav sem bil od začetka skeptičen. Model več ne vleče niti na povsem gladki površini.
Nov nosilec krmila ter novo krmilo je prav tako odlično prestalo test. Nosilec je narejen iz 2x 1mm karbon plošče, na sredini 1mm vitroplast. Zakaj? Ker je kovinski del zadaj ujet med karbon, da skrije nosilec na katerega je pritrjeno krmilo z možnostjo nastavitve kota krmila. Krmilo samo je sedaj za 5mm daljše ter 5mm globje. Ker sem ročico na servotu pomaknil kar se da proti vrtišču sem s tem lahko dvignil hode servota na 100% in posledično dobil manjšo odstopanje ter manjšo zračnost.
Kar sem opazil je to, da je model sedaj nekoliko počasnejši, kar pa je lahko tudi posledica popolnoma "špegl glanz" vodne površine, ali pa večje naletne površine krmil pod vodo. Vsekakor pa je okretnost in stabilnost večja za faktor 2.
Lep pozdrav,
Jan
- Priponke
-
- Poškodba od starega nosilce je še vidna, a ne več dolgo.
- finn.jpg (61.67 KiB) Pogledano 3282 krat
-
- Krmilo še ni spolirano, a tudi to pride še na vrsto.
- krmilo.jpg (62.13 KiB) Pogledano 3282 krat
Pozdravljen. Hodi so kljub 100% odklonu servota še vedno zelo majhni na račun male ročice na servotu in velike na krmilu. Tako dobiš večjo natančnost in manjša odstopanja nule (če je le ta prisotna).
Kar se pa tiče krmila zbrušenega na klin pa ne zastopim, ali imaš v mislih turnfin, ali smerno krmilo. Smerno krmilo je zbrušeno iz obeh strani na špic (domnevam, da se temu reče "na klin"), turn fin pa le iz zunanje strani. Vsi robovi so ostri, po receptu "a la Jaro" - režejo tudi najbolj suho Pohorsko Bunko.
Jan
Kar se pa tiče krmila zbrušenega na klin pa ne zastopim, ali imaš v mislih turnfin, ali smerno krmilo. Smerno krmilo je zbrušeno iz obeh strani na špic (domnevam, da se temu reče "na klin"), turn fin pa le iz zunanje strani. Vsi robovi so ostri, po receptu "a la Jaro" - režejo tudi najbolj suho Pohorsko Bunko.
Jan