hidro

Debate o Hydro & Mono colnih.

Moderatorji: KlemenR, Intruder, brejker, StEEm

Odgovori
JožeŠt
Začetnik
Prispevkov: 37
Pridružen: 22 Jun 2001, 01:00
Kraj: Ozeljan

Odgovor Napisal/-a JožeŠt »

Živjo!

Spet imam nekaj začetniških vprašanj.
Zanimajo me podrobnosti izdelave kabine za Proton.
Za hlajenje motorja pri Hidro je dovod vode za eliso. Kje pa je pametno, da naredim izhod?
S kakšnim oljem naj mažem pogonske gredi? Ali je dober kar WD40?
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9302
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Glede kabine:

Kabina mora biti dovolj velika, da prekrije motor in zice, ki gledajo iz trupa. Kaksne oblike? »Evolucijski« razvoj lahko opazis pri nama. Prva kabina je bila na prvi najini generaciji uspesnih hidrotov - Proton/Hydrogen/Tritium. Imela je kvazi izpuh in kar zajetno kabino. Hitrosti so se povisevale & povisevale in aerodinamika je imela vedno vecjo vlogo. V zdajsni generaciji Exa/Zetta/Yotta je kabinca minimalno nizka in ima skoraj zanemarljiv vpliv. Najina letosnja nova pridobitev Mini Kiwi ima kabinco kapljicaste oblike in je po mojem mnenju kar zelo blizu idela.
Za fotke glej na tej in moji strani, ce rabis kaksne res detajlne pa me kontaktiraj po emailu, da ti jih posljem. Toplo priporocam tudi obisk tujih strani - kot npr. ECO IDC ali RRR, kjer lahko vidis stvaritve ostalih.

Dovod mora biti postavljen za zgornjim krakom elise, kjer sprica voda. Tam bo zajem vode iz zakrivljene aluminijaste cevke delal najmanj preglavic in upor bo skoraj zanemarljiv.
Nekateri postavljajo zajem na desni plovek (zajem je podoben kot pri ECO colnih), pri zadnjem prototipu Hidro 2 pa je Gregor Vida naredil dotok na »ride padu« pri elisi - ( BTW: Coln bo v kratkem predstavljen na the straneh). Za se vec idej gled zgoraj omenjene strani in njihove linke.

Izhod je simpel - kar najhitreje ven z »odvecno« vodo. Idealno - direktno dol; lahko pa postavis izhodno cevko se malo po kotom, da bo pred glisiranje vodo lazje potegnilo v hladilni sistem - dovod nadtlak, izhod podtlak.
Ker je ponavadi zajetna guzva okoli reglerja in motorja, zato je izhod spodaj na levem boku kar v navadi.

Mazanje osi:

Olje oz. mesanica olja / WD-40 pase samo v teflonsko cevko pri jelkenici. Na in pri zadnjem lezaju pa je mast - najbolje kar teflonska. Za boljse mazanje midva se narediva nekaj lukenj v teflonski lezaj, ki sluzijo za majhne rezervoarcke masti.

Na koncu vsakega dneva je nujno izpiranje flexa (1.2 mm / 1.5 mm jeklenice) z WD - 40. Nekatere je to stalo kar nekaj tekem, se bolj pa dragih in dobro zbrusenih kovinskih propelerjev!

Ne pozabi na zamenjavo lezajev, ko postanjo ohlapni (neprijetni zvoki med voznjo in kar nekaj vode v colnu).

Upam, da sem ti kaj pomagal.
www.lipo.si
Odgovori

Vrni se na Hydro & Mono