Predelava Raptor 50 na elektro

Debate o helikopterjih z motorji na notranje izgorevanje

Moderator: Parky

Odgovori
JUREM
Začetnik
Prispevkov: 34
Pridružen: 01 Jan 2010, 17:54

Predelava Raptor 50 na elektro

Odgovor Napisal/-a JUREM » 16 Nov 2011, 08:53

Pozdravljeni,

Zanima me, če je že kdo med vami naredil predelavo Raptorja 50 na elektro.
Sicer se na YouTube vidi nekaj bolj testnih posnetkov predelanih Raptorjev, vendar nikjer kaj bolj zaresnega.
Torej, če je kdo že bil tak fanatik naj prosim malo napiše (opiše) kakšno konfiguracijo je sestavil, da je zadeva delala ok. Predvsem me zanima ali se kje že dobi nosilec za elektro motor, moč motorja, reglerja in Lipotov.

V končni fazi mi je jasno, da je Raptor že sam po sebi težek in kakšnega presežka se zagotovo ne da stisnit iz njega.

Uporabniški avatar
Bor00
Tekmovalec
Prispevkov: 428
Pridružen: 04 Mar 2007, 18:35

Odgovor Napisal/-a Bor00 » 16 Nov 2011, 09:54

Na heli freak forumu je en predelu. Predelava pride okoli 100$ + elektronika.
Poganja ga pa z 12S baterijami.

Še link

http://helifreak.com/showthread.php?t=1 ... conversion

Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky » 16 Nov 2011, 10:20

12S je čisto preveč ... 10S bi blo vrh glave ;)
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:

Uporabniški avatar
Boeing
Freak
Prispevkov: 699
Pridružen: 15 Nov 2004, 15:03
Kraj: Rogaška Slatina

Odgovor Napisal/-a Boeing » 16 Nov 2011, 11:37

Točno to trenutno počnem.

Pogon bo scorpion 4025-550 s 6mm osjo, 8S 5000mAh lipo in 80A CC ICE HV regler.

Ker bom poganjal 3 krako scale glavo z asimetričnimi blade-i potrebujem nižjo hitrost glave, cca 1600, zato sem nabavil R30 zobniški par (9T/86T) kar da razmerje 9.56 napram 8.5 v R50.


Isti motor na 8S z originalnim zobniškim parom 10T/85T ti da okoli 2000 obratov na glavi, kar je ravno prav.


Nisem se odločil za predelavo v E620 kot z linka na helifreaku, ker to pomeni praktično novo šasijo, kar pa ni namen - hočem klasičnega R50, ker imam doma že ogromno delov, zadeva pa gre v scale body.

Uporabiš vse original dele oz. dodatno potrebuješ samo adapter za pogonski zobnik in ploščo za pritrditev motorja. To dvoje si lahko narediš sam oz. ti nekdo postruži/porezka.



Z opisano kombinacijo boš s težo prišel zelo blizu nitro verziji... OS50hyper + servo + tanki vse skupaj pride cca dober kg, 2x 4S 5000mah + scorpion + regler + bec pa okoli 1300, 1400g.

edit: typo - 9/86 zob
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...

Powered by OS, controlled by Futaba FX-30!

Born on a HAAS!

Uporabniški avatar
Bor00
Tekmovalec
Prispevkov: 428
Pridružen: 04 Mar 2007, 18:35

Odgovor Napisal/-a Bor00 » 16 Nov 2011, 12:12

A lahko malo poslikaš in predstaviš svojo predelavo. Predvsem montažo motorja.

Uporabniški avatar
Boeing
Freak
Prispevkov: 699
Pridružen: 15 Nov 2004, 15:03
Kraj: Rogaška Slatina

Odgovor Napisal/-a Boeing » 16 Nov 2011, 12:38

Zaenkrat je še vse na papirju, financminister ne da soglasja :)

Vmes bom pofotkal vsak korak, brez skrbi...
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...

Powered by OS, controlled by Futaba FX-30!

Born on a HAAS!

Uporabniški avatar
Bor00
Tekmovalec
Prispevkov: 428
Pridružen: 04 Mar 2007, 18:35

Odgovor Napisal/-a Bor00 » 16 Nov 2011, 12:40

Haha. Zajebana situacija.

Uporabniški avatar
Bor00
Tekmovalec
Prispevkov: 428
Pridružen: 04 Mar 2007, 18:35

Odgovor Napisal/-a Bor00 » 16 Nov 2011, 14:13

Kaj misliš o 6S bateriji?
Tale motor ma 880obr/V
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 80kv_.html

Se pravi izračun pride 880obr/V*22,2V=19500obr
Trenutno razmerje zobnikov je 1:8,5
Torej 19500/8,5= 2200 obratov na glavi.

A bi to šlo al sem kaj pozabil upoštevati v izračunih. Vrjetno bi bili časi letenja precej kraši ker pač teče večji tok, ker je napetost nižja.

Uporabniški avatar
Bor00
Tekmovalec
Prispevkov: 428
Pridružen: 04 Mar 2007, 18:35

Odgovor Napisal/-a Bor00 » 16 Nov 2011, 14:18

Evo sem se še mal poigral z teorijo.

Recimo, da ima motor max moč 2kW to pomeni.
Za izračun sem vzel 5000mAh baterijo
~90A@22,2V (6S) čas letenja 3,3min
~55A@37V(10S) čas letenja 5,5min

To je seveda v teoriji pri polni moči.

Uporabniški avatar
Boeing
Freak
Prispevkov: 699
Pridružen: 15 Nov 2004, 15:03
Kraj: Rogaška Slatina

Odgovor Napisal/-a Boeing » 16 Nov 2011, 14:28

Moj nasvet (ki ga samo prodajam naprej takšnega, kot sem ga slišal ob začetku tega projekta in se mi zdi pameten) je, da za tako predelavo, kjer si ZELO omejen pri izbiri, kupiš takšen motor, za katerega dobiš točne in korektne podatke, ki jih lahko uporabiš za preračun in potem stvar špila.

Tako da bi ti svetoval da poglej za kakšnimi scorpioni, axi-ji ipd kjer dobiš kup podatkov, pri ceni pa boš pač fejst mižal na oba uča :)

Glede moči pa, kot pravi Parky, 12S bo prehuda + moraš iti s kV-jem zelo nizko in izgubiš pri izkoristku, 6S bi pa znalo biti rahlo malo... tako da razmisli okoli 8S variante -> 4S paketi so poceni in se jih hitro menjuje in še hitreje polni...
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...

Powered by OS, controlled by Futaba FX-30!

Born on a HAAS!

Odgovori

Vrni se na