Stran 2 od 2

Objavljeno: 12 Maj 2010, 11:21
Napisal/-a Karbonko
Na koncu bote vidli da sploh ni vse v moči.
Moj logo ima 3,5 kW in je še za hard 3D na momente preveč.7 kW na 700ki je čista potrata po moje sploh če je gor še kak flybarless.
Proti bencinarju al pa nitru pa elektrike itak sploh ne morš primerjat pa ma moja 600tka z rossijem čist dost moči!


Lp!

Objavljeno: 12 Maj 2010, 11:28
Napisal/-a Phoinix
Seveda ni vse v moči, ogromno je v navoru in času, da ga motor dostavi. Turbine imajo ogromne obrate, kar obratno sorazmerno pomeni manj navora in daljši čas, ki preteče do "dostave". Elektro je instant navor, zato tudi obrati manj padajo in lahko nabiješ heli do onemoglosti :D

Objavljeno: 12 Maj 2010, 19:55
Napisal/-a Melly
Sem malo govoril z Janijem, ki vozi 1:5... Abate racing 23ccm 6-7KM... Ameri pa na 30ccm 8-9KM... hja en mora probat ni kaj.

Objavljeno: 15 Maj 2010, 18:02
Napisal/-a Melly

Objavljeno: 15 Maj 2010, 18:16
Napisal/-a Parky
Hahaha jest bi se ''poscal'' na njega :lol: vsaj ugasnu bi ga :P hec hec :)

Objavljeno: 15 Maj 2010, 18:24
Napisal/-a Melly
Hja bo treba gasilne aparate na prah sabo imet... 12s4000 rata lep dimček...
Sicer pa eno 90 tko imam ogledano... je še "top sekret", če gre skozi napišem, slikam, dam za vozit :lol:

Objavljeno: 15 Maj 2010, 18:26
Napisal/-a Parky
Ti sam kup da boš videl kak luksus je letet 90size mrcine 8)
Autorotacije so zakon ;)

Objavljeno: 18 Maj 2010, 23:02
Napisal/-a Melly
Tako to delajo Hrvati....

http://www.flyfreak.net/helikopteri/gasser/30/

Pa še malo o vitroplastu FR4 (tek sem del Robyu za test frame)... đe dober kvadratni meter je na zalogi... no boljši je od znanega G10.

http://en.wikipedia.org/wiki/FR-4