.: JR Vibe 50 3D :.
Moderator: Parky
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Zdravo,
počasi študiram za nakum novega helikopterja, pa sem malo si ogledoval viba, glede na to, da ste rekli da je v svoji klasi najboljši. Pa me zanima, če bi bili malo pripravljeni "razkriti" kakšno elektroniko nosi pa vaš pod "haubo", pa kakšen nasvet kje vse to kupiti bi tudi pravl prišel. Nekaj sem gledal na fast-ladu, pa je prav pred nekaj tedni vibe 50 prišel nazaj na zalogo.
Aja pa še to, kakšen motor priporočate?
LP
počasi študiram za nakum novega helikopterja, pa sem malo si ogledoval viba, glede na to, da ste rekli da je v svoji klasi najboljši. Pa me zanima, če bi bili malo pripravljeni "razkriti" kakšno elektroniko nosi pa vaš pod "haubo", pa kakšen nasvet kje vse to kupiti bi tudi pravl prišel. Nekaj sem gledal na fast-ladu, pa je prav pred nekaj tedni vibe 50 prišel nazaj na zalogo.
Aja pa še to, kakšen motor priporočate?
LP
Zadnjič spremenil zosek, dne 10 Jun 2009, 17:12, skupaj popravljeno 1 krat.
brrrm brrrm
Moj Vibe je FBL ima vgrajeno sledece:
-servoti za ciclik 3x BLS-451
-servo za rep BLS-251
-servo za throttle NES 2700G
-FBL elektonika AC-3X
-regulator napetosti EMCOREC heli
-sprejemniske baterije Wellpower 2200 LiPo 2s (pasejo direktno pod spredni nosilec)
Stvari nabavi kjer jih imajo na zalogi in najbol ugodno ceno
-servoti za ciclik 3x BLS-451
-servo za rep BLS-251
-servo za throttle NES 2700G
-FBL elektonika AC-3X
-regulator napetosti EMCOREC heli
-sprejemniske baterije Wellpower 2200 LiPo 2s (pasejo direktno pod spredni nosilec)
Stvari nabavi kjer jih imajo na zalogi in najbol ugodno ceno
Načeloma gre tudi brez, ampak moraš pazit da ne sprazniš tanka preveč, ker boš drugače ostal v kakem zavoju brez bencina. Ne upraši kako vem. Dobra stran je tudi to, da imaš še malo več bencina in lahko dalj letiš. Slaba stran tega je dodatna teža.
Alternativa temu pa je fuel magnet. To je v bistvu utež v tanku z dodatno gobico, ki se napoji z bencinom in zato ni problem, če ne plava v bencinu. Je pa treba bolj skrbeti, ker to gobico hlapi bencina in izpušni plini hitro razgradijo.
Alternativa temu pa je fuel magnet. To je v bistvu utež v tanku z dodatno gobico, ki se napoji z bencinom in zato ni problem, če ne plava v bencinu. Je pa treba bolj skrbeti, ker to gobico hlapi bencina in izpušni plini hitro razgradijo.
Do tu sem prišel danes.
- Priponke
-
- Toliko za danes. Grem spat!
- IMG_7750om.jpg (201.96 KiB) Pogledano 8647 krat
-
- Večina vijakov je varovanih z Loctitom.
- IMG_7748om.jpg (163.9 KiB) Pogledano 8647 krat
-
- Začemo na začetku. Vrečke so lepo označene. Navodila so nedvoumna. V ozadju je viden izpuh Youngblood MP5 - 50.
- IMG_7737om.jpg (175.55 KiB) Pogledano 8647 krat
brrrm brrrm
Pa je bilo še nekaj dela zame. Pocentriral sem ventilator in sklopko. Začetno opletanje je bilo 12/100mm. Spravil sem ga na 5/100mm. Bližje ne gre.
Mipo
Mipo
- Priponke
-
- Še preverjanje sklopke. Tudi tu je rahlo pelo kladivce. Ne glej odčitka na "ur'ci", ker na sliki še ni resetirana.
- IMG_7757om.jpg (127.61 KiB) Pogledano 8555 krat
-
- Centriranje ventilatorja.
- IMG_7756om.jpg (145.08 KiB) Pogledano 8555 krat
Mehanika je na mestu. Vsa roba iz Amerike in Anglije je tu. Manjka še nekaj od lokalnih trgovcev. Tako je datum krstnega poleta še neznan.
- Priponke
-
- Youngblood se blešči in obljublja.
- IMG_7790om.jpg (156.3 KiB) Pogledano 8432 krat
-
- Glava je na 140°.
- IMG_7789om.jpg (132.24 KiB) Pogledano 8432 krat
-
- Zaenkrat je še v ČB verziji.
- IMG_7794om.jpg (169.33 KiB) Pogledano 8432 krat
Vibe je poletel že prejšnjo nedeljo. do danes ima za sabo osem poletov z nekaj vmesnimi pristanki naenjenimi nastavljanju motorja, spreminjanju krivulj, spreminjanju občutljivosti gyra, .......
Motor je še zamaščen in kadi kot da gre na bučno olje.
Pri prvih poletih je rep rahlo driftal.
Po brskanju po http://www.helifreak.com/ je padel sum na vibracije senzorja gyra. S povečanjem trdote vpetja (tanjša penica) je drift izginil.
O občutkih letenja pa bo lahko kaj povedal Matija.
Miloš
Motor je še zamaščen in kadi kot da gre na bučno olje.
Pri prvih poletih je rep rahlo driftal.
Po brskanju po http://www.helifreak.com/ je padel sum na vibracije senzorja gyra. S povečanjem trdote vpetja (tanjša penica) je drift izginil.
O občutkih letenja pa bo lahko kaj povedal Matija.
Miloš
- Priponke
-
- Desna stran. Kablovje bo potrebno še malo urediti, smo že blizu končnemu stanju.
- IMG_8131om.jpg (181.05 KiB) Pogledano 8182 krat
-
- Ploščica za pritrditev gyra je zelo velika za G-520. Konfiguracija pritrditve je: najprej dvostranski lepilni trak (Tesa - začasno), sledi kovinska ploščica, tanka penica Futaba ter Gyro.
- IMG_8112om.jpg (130.75 KiB) Pogledano 8182 krat
-
- Leva stran z vso opremo.
- IMG_8109om.jpg (197.3 KiB) Pogledano 8182 krat
Kot pravi legenda: Neko noč je škrat Maksi poslikal kabino Viba. Rezultat je pred nami.
Rihard, hvala lepa!
Rihard, hvala lepa!
- Priponke
-
- Sam še ena rezervna guma na nos, pa gremo na Woodstock.
- IMG_8688om.jpg (191.54 KiB) Pogledano 8483 krat
-
- Tud z leve mu manjka samo še folksvagnov znak.
- IMG_8686om.jpg (237.99 KiB) Pogledano 8483 krat
-
- Z desne kukr en hipijevski kombi iz šestdesetih.
- IMG_8683o.jpg (283.25 KiB) Pogledano 8483 krat
Zdravo,
danes sem imel rahlo srečo z vibom. Pridem na letališče, ga vžgem in grem letet. Naredim eno osmico, nakar se iz FF na hito ustavim. Nekaj časa lebdim na približno 20m višine (nevem no, težko je ocenit koliko je bilo, ma približno toliko), ko se kar naenkrat začne vibe vrtet, kot da bi mu odpovedal gyro. Takoj sem ugasnil motor in pristal z avtorotacijo, a ker sem bil predaleč, ga nisem mogel pripeljat do sebe in sem tako pristal v nasadu breskev. Ko sem se odpravljal proti "poškodovancu" sem si že predstavljal koliko denarja bom moral odšteti za nove krake, pa flybar, pa....še bi se dalo naštevat. Ko pridem do helija pa se mi odvali kamen od srca. Pristal sem med dve vrsti breskev. Heliju ni nič, razen posnetega zobnika, in pa grip na zadnjem rotorju je odletel(najbrž v zraku).
danes sem imel rahlo srečo z vibom. Pridem na letališče, ga vžgem in grem letet. Naredim eno osmico, nakar se iz FF na hito ustavim. Nekaj časa lebdim na približno 20m višine (nevem no, težko je ocenit koliko je bilo, ma približno toliko), ko se kar naenkrat začne vibe vrtet, kot da bi mu odpovedal gyro. Takoj sem ugasnil motor in pristal z avtorotacijo, a ker sem bil predaleč, ga nisem mogel pripeljat do sebe in sem tako pristal v nasadu breskev. Ko sem se odpravljal proti "poškodovancu" sem si že predstavljal koliko denarja bom moral odšteti za nove krake, pa flybar, pa....še bi se dalo naštevat. Ko pridem do helija pa se mi odvali kamen od srca. Pristal sem med dve vrsti breskev. Heliju ni nič, razen posnetega zobnika, in pa grip na zadnjem rotorju je odletel(najbrž v zraku).
- Priponke
-
- Zobnik
- HPIM7198om.jpg (106.99 KiB) Pogledano 8181 krat
-
- Odpadli grip - 2
- HPIM7190om.jpg (204.43 KiB) Pogledano 8181 krat
-
- Odpadli grip - 1
- HPIM7185om.jpg (190.29 KiB) Pogledano 8181 krat
brrrm brrrm
Živjo,
A bi mi lahko povedali s katerimi repnimi rotorji vi letite? 85, 87 ali 92mm in ali imate karbonske ali plastiče. Sam sem iskal 85 oz 87mm karbonske, pa jih nisem nikjer zasledil oz. je bila zaloga izpraznjena. Pa še kaj si mislite o plastičnih? A je "preformance" enak kot s karbonskimi?
A bi mi lahko povedali s katerimi repnimi rotorji vi letite? 85, 87 ali 92mm in ali imate karbonske ali plastiče. Sam sem iskal 85 oz 87mm karbonske, pa jih nisem nikjer zasledil oz. je bila zaloga izpraznjena. Pa še kaj si mislite o plastičnih? A je "preformance" enak kot s karbonskimi?
brrrm brrrm
Najbolj ugodni so KBDD so plastični z vlagni (se manj zvijajo kakor drugi plastični):
http://www.fast-lad.co.uk/store/4005_30 ... -3760.html
Za bolj hard 3D z hitrimi piro-rejti in reversi so pa boljši kakšni CF 92-95mm:
Align, Edge, Radix, V-Blades, Sab...
Karbonski so seveda dražji okoli 25€ z KBDD nimaš kaj falit, so poceni pa še fajn se vidijo v zraku
http://www.fast-lad.co.uk/store/4005_30 ... -3760.html
Za bolj hard 3D z hitrimi piro-rejti in reversi so pa boljši kakšni CF 92-95mm:
Align, Edge, Radix, V-Blades, Sab...
Karbonski so seveda dražji okoli 25€ z KBDD nimaš kaj falit, so poceni pa še fajn se vidijo v zraku
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD