.: JR Vibe 50 3D :.

Debate o helikopterjih z motorji na notranje izgorevanje

Moderator: Parky

Uporabniški avatar
Roby
Tekmovalec
Prispevkov: 408
Pridružen: 18 Nov 2004, 13:56
Kraj: Poljanska dolina

Odgovor Napisal/-a Roby »

Da kadi je normalno ker uporabljas 30% nitra (mora tako kadit), kakor si opisal je perfektno nastavljen, ce ima gladek tek se igle niti ne dotikaj vec!!!
Ce pa motor nima gladkega teka in vsake toliko zakaslja in ce opazis vibracije na repu, mehaniki ali kabini pa zapri se en klik.
Uporabniški avatar
Roby
Tekmovalec
Prispevkov: 408
Pridružen: 18 Nov 2004, 13:56
Kraj: Poljanska dolina

Odgovor Napisal/-a Roby »

Danes sem prvic letel naokrog Vajba50 z AC-3X in lahko recem :D :D :D
to je tak sroj da se mi samo :D
Vse manevre dela popolnoma brez kakrsnega koli upora in precizno da se zdi neverjetno pa iz 7 minut letenja sem prisel na 13minut z enim kestlom 8)

Zaenkrat sem popolnoma fasciniran!
Uporabniški avatar
Karbonko
Tekmovalec
Prispevkov: 277
Pridružen: 09 Sep 2008, 15:24
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a Karbonko »

13 min!! :o :o
15 % nitro?

Hmm bom mogu počas tud js mal u to smer začet študirat! :lol:
Slika Slika
Uporabniški avatar
THE DOCTOR
Freak
Prispevkov: 853
Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33

Odgovor Napisal/-a THE DOCTOR »

Ja res je !

Videl na lastne oči !

Tudi Trex700 FB se pelje okrog 12 minut ( prej Raptor 90 7 min pa fertik muzka ).

Primerjava letalnih lasnosti........................se je sploh ni.
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Uporabniški avatar
zosek
Tekmovalec
Prispevkov: 219
Pridružen: 08 Avg 2008, 13:47
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a zosek »

Zdravo,

počasi študiram za nakum novega helikopterja, pa sem malo si ogledoval viba, glede na to, da ste rekli da je v svoji klasi najboljši. Pa me zanima, če bi bili malo pripravljeni "razkriti" kakšno elektroniko nosi pa vaš pod "haubo", pa kakšen nasvet kje vse to kupiti bi tudi pravl prišel. Nekaj sem gledal na fast-ladu, pa je prav pred nekaj tedni vibe 50 prišel nazaj na zalogo.
Aja pa še to, kakšen motor priporočate?

LP
Zadnjič spremenil zosek, dne 10 Jun 2009, 17:12, skupaj popravljeno 1 krat.
brrrm brrrm
Uporabniški avatar
Roby
Tekmovalec
Prispevkov: 408
Pridružen: 18 Nov 2004, 13:56
Kraj: Poljanska dolina

Odgovor Napisal/-a Roby »

Moj Vibe je FBL ima vgrajeno sledece:
-servoti za ciclik 3x BLS-451
-servo za rep BLS-251
-servo za throttle NES 2700G
-FBL elektonika AC-3X
-regulator napetosti EMCOREC heli
-sprejemniske baterije Wellpower 2200 LiPo 2s (pasejo direktno pod spredni nosilec)
Stvari nabavi kjer jih imajo na zalogi in najbol ugodno ceno :roll:
Uporabniški avatar
zosek
Tekmovalec
Prispevkov: 219
Pridružen: 08 Avg 2008, 13:47
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a zosek »

Hvala za odgovore,
viba sm naročil, sedaj čakam na paket :D. Me pa zanima kako je z header tankom, a se sedaj na začetku da tudi brez njega letet (samo role, loopi,..nobenega močnega 3D-ja) ali je potreben tudi header?

LP
brrrm brrrm
Uporabniški avatar
Roby
Tekmovalec
Prispevkov: 408
Pridružen: 18 Nov 2004, 13:56
Kraj: Poljanska dolina

Odgovor Napisal/-a Roby »

Osebno zagovarjam uporabo hederja ker tudi iz spenjenega goriva odstranjuje zrak tako da je dotik ves cas enak seveda se da tudi brez njega na zacetku
Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ajnstajn »

Načeloma gre tudi brez, ampak moraš pazit da ne sprazniš tanka preveč, ker boš drugače ostal v kakem zavoju brez bencina. Ne upraši kako vem. :lol: Dobra stran je tudi to, da imaš še malo več bencina in lahko dalj letiš. Slaba stran tega je dodatna teža.

Alternativa temu pa je fuel magnet. To je v bistvu utež v tanku z dodatno gobico, ki se napoji z bencinom in zato ni problem, če ne plava v bencinu. Je pa treba bolj skrbeti, ker to gobico hlapi bencina in izpušni plini hitro razgradijo.
Uporabniški avatar
zosek
Tekmovalec
Prispevkov: 219
Pridružen: 08 Avg 2008, 13:47
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a zosek »

Hvala za hitre odgovore =D>
brrrm brrrm
Uporabniški avatar
zosek
Tekmovalec
Prispevkov: 219
Pridružen: 08 Avg 2008, 13:47
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a zosek »

Poštar je zvonil samo enkrat. Še vpižami sem zdivjal k vratom. Prišel je paket iz Palm Beacha (Florida).

Zosek
Zadnjič spremenil zosek, dne 11 Sep 2009, 19:06, skupaj popravljeno 1 krat.
brrrm brrrm
Uporabniški avatar
zosek
Tekmovalec
Prispevkov: 219
Pridružen: 08 Avg 2008, 13:47
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a zosek »

Do tu sem prišel danes.
Priponke
Toliko za danes. Grem spat!
Toliko za danes. Grem spat!
IMG_7750om.jpg (201.96 KiB) Pogledano 8647 krat
Večina vijakov je varovanih z Loctitom.
Večina vijakov je varovanih z Loctitom.
IMG_7748om.jpg (163.9 KiB) Pogledano 8647 krat
Začemo na začetku. Vrečke so lepo označene. Navodila so nedvoumna. V ozadju je viden izpuh Youngblood MP5 - 50.
Začemo na začetku. Vrečke so lepo označene. Navodila so nedvoumna. V ozadju je viden izpuh Youngblood MP5 - 50.
IMG_7737om.jpg (175.55 KiB) Pogledano 8647 krat
brrrm brrrm
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3304
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Pa je bilo še nekaj dela zame. Pocentriral sem ventilator in sklopko. Začetno opletanje je bilo 12/100mm. Spravil sem ga na 5/100mm. Bližje ne gre.

Mipo
Priponke
Še preverjanje sklopke. Tudi tu je rahlo pelo kladivce. Ne glej odčitka na "ur'ci", ker na sliki še ni resetirana.
Še preverjanje sklopke. Tudi tu je rahlo pelo kladivce. Ne glej odčitka na "ur'ci", ker na sliki še ni resetirana.
IMG_7757om.jpg (127.61 KiB) Pogledano 8555 krat
Centriranje ventilatorja.
Centriranje ventilatorja.
IMG_7756om.jpg (145.08 KiB) Pogledano 8555 krat
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3304
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Mehanika je na mestu. Vsa roba iz Amerike in Anglije je tu. Manjka še nekaj od lokalnih trgovcev. Tako je datum krstnega poleta še neznan.
Priponke
Youngblood se blešči in obljublja.
Youngblood se blešči in obljublja.
IMG_7790om.jpg (156.3 KiB) Pogledano 8432 krat
Glava je na 140°.
Glava je na 140°.
IMG_7789om.jpg (132.24 KiB) Pogledano 8432 krat
Zaenkrat je še v ČB verziji.
Zaenkrat je še v ČB verziji.
IMG_7794om.jpg (169.33 KiB) Pogledano 8432 krat
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3304
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Vibe je poletel že prejšnjo nedeljo. do danes ima za sabo osem poletov z nekaj vmesnimi pristanki naenjenimi nastavljanju motorja, spreminjanju krivulj, spreminjanju občutljivosti gyra, .......

Motor je še zamaščen in kadi kot da gre na bučno olje.

Pri prvih poletih je rep rahlo driftal. :evil:
Po brskanju po http://www.helifreak.com/ je padel sum na vibracije senzorja gyra. S povečanjem trdote vpetja (tanjša penica) je drift izginil. =D>

O občutkih letenja pa bo lahko kaj povedal Matija.

Miloš
Priponke
Desna stran. Kablovje bo potrebno še malo urediti, smo že blizu končnemu stanju.
Desna stran. Kablovje bo potrebno še malo urediti, smo že blizu končnemu stanju.
IMG_8131om.jpg (181.05 KiB) Pogledano 8182 krat
Ploščica za pritrditev gyra je zelo velika za G-520. Konfiguracija pritrditve je: najprej dvostranski lepilni trak (Tesa - začasno), sledi kovinska ploščica, tanka penica Futaba ter Gyro.
Ploščica za pritrditev gyra je zelo velika za G-520. Konfiguracija pritrditve je: najprej dvostranski lepilni trak (Tesa - začasno), sledi kovinska ploščica, tanka penica Futaba ter Gyro.
IMG_8112om.jpg (130.75 KiB) Pogledano 8182 krat
Leva stran z vso opremo.
Leva stran z vso opremo.
IMG_8109om.jpg (197.3 KiB) Pogledano 8182 krat
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3304
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Kot pravi legenda: Neko noč je škrat Maksi poslikal kabino Viba. Rezultat je pred nami.

Rihard, hvala lepa! =D> =D> =D>
Priponke
Sam še ena rezervna guma na nos, pa gremo na Woodstock.
Sam še ena rezervna guma na nos, pa gremo na Woodstock.
IMG_8688om.jpg (191.54 KiB) Pogledano 8483 krat
Tud z leve mu manjka samo še folksvagnov znak.
Tud z leve mu manjka samo še folksvagnov znak.
IMG_8686om.jpg (237.99 KiB) Pogledano 8483 krat
Z desne kukr en hipijevski kombi iz šestdesetih.
Z desne kukr en hipijevski kombi iz šestdesetih.
IMG_8683o.jpg (283.25 KiB) Pogledano 8483 krat
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3304
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Praktični preizkus kabine je potekal danes na pregretem letališču Lijak.
Priponke
Lebdi tudi malce višje.
Lebdi tudi malce višje.
IMG_8691om.jpg (174.56 KiB) Pogledano 8380 krat
Lebdi!
Lebdi!
IMG_8736om.jpg (202.18 KiB) Pogledano 8380 krat
Pa poglejmo če takale kabinca tudi leti.
Pa poglejmo če takale kabinca tudi leti.
IMG_8763om.jpg (203.05 KiB) Pogledano 8380 krat
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3304
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Še testi!
Priponke
Leti na hrbtu.
Leti na hrbtu.
IMG_8778om.jpg (110.57 KiB) Pogledano 8373 krat
Lebdi na hrbtu.
Lebdi na hrbtu.
IMG_8719om.jpg (131.05 KiB) Pogledano 8373 krat
IMG_8725om.jpg
IMG_8725om.jpg (129.33 KiB) Pogledano 8373 krat
Uporabniški avatar
zosek
Tekmovalec
Prispevkov: 219
Pridružen: 08 Avg 2008, 13:47
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a zosek »

Zdravo,

danes sem imel rahlo srečo z vibom. Pridem na letališče, ga vžgem in grem letet. Naredim eno osmico, nakar se iz FF na hito ustavim. Nekaj časa lebdim na približno 20m višine (nevem no, težko je ocenit koliko je bilo, ma približno toliko), ko se kar naenkrat začne vibe vrtet, kot da bi mu odpovedal gyro. Takoj sem ugasnil motor in pristal z avtorotacijo, a ker sem bil predaleč, ga nisem mogel pripeljat do sebe in sem tako pristal v nasadu breskev. Ko sem se odpravljal proti "poškodovancu" sem si že predstavljal koliko denarja bom moral odšteti za nove krake, pa flybar, pa....še bi se dalo naštevat. Ko pridem do helija pa se mi odvali kamen od srca. Pristal sem med dve vrsti breskev. Heliju ni nič, razen posnetega zobnika, in pa grip na zadnjem rotorju je odletel(najbrž v zraku).
Priponke
Zobnik
Zobnik
HPIM7198om.jpg (106.99 KiB) Pogledano 8181 krat
Odpadli grip - 2
Odpadli grip - 2
HPIM7190om.jpg (204.43 KiB) Pogledano 8181 krat
Odpadli grip - 1
Odpadli grip - 1
HPIM7185om.jpg (190.29 KiB) Pogledano 8181 krat
brrrm brrrm
Uporabniški avatar
zosek
Tekmovalec
Prispevkov: 219
Pridružen: 08 Avg 2008, 13:47
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a zosek »

Živjo,

A bi mi lahko povedali s katerimi repnimi rotorji vi letite? 85, 87 ali 92mm in ali imate karbonske ali plastiče. Sam sem iskal 85 oz 87mm karbonske, pa jih nisem nikjer zasledil oz. je bila zaloga izpraznjena. Pa še kaj si mislite o plastičnih? A je "preformance" enak kot s karbonskimi?
brrrm brrrm
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky »

Najbolj ugodni so KBDD so plastični z vlagni (se manj zvijajo kakor drugi plastični):
http://www.fast-lad.co.uk/store/4005_30 ... -3760.html

Za bolj hard 3D z hitrimi piro-rejti in reversi so pa boljši kakšni CF 92-95mm:
Align, Edge, Radix, V-Blades, Sab...

Karbonski so seveda dražji okoli 25€ z KBDD nimaš kaj falit, so poceni pa še fajn se vidijo v zraku ;)
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Uporabniški avatar
zosek
Tekmovalec
Prispevkov: 219
Pridružen: 08 Avg 2008, 13:47
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a zosek »

Hvala.

Sem videl prej kbdd ja, ampak sem mislil da je kakšna grozna razlika v letenju, od ostalih (karbonsik). Do zdej sem uproabljal radixe 92mm.
brrrm brrrm
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky »

95mm CF lahko pri autorotacijah in štartih hitro poškoduješ, KBBD se mi zdi da so tam cca. 88mm tko da so ravno pravšnje dolžine ... ;)
Aja razlika je pa vidiš pr nažiganju :P
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Uporabniški avatar
Karbonko
Tekmovalec
Prispevkov: 277
Pridružen: 09 Sep 2008, 15:24
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a Karbonko »

Men osebno najbolje delujejo alignovi 95 mm, pa še dokaj pocen so.
Edino za viba mislim da bi najbolje delali 92 mm.Jaz sem imel kar nekaj problemov z gainom pri 95 mm!


Lp!
Slika Slika
Uporabniški avatar
zosek
Tekmovalec
Prispevkov: 219
Pridružen: 08 Avg 2008, 13:47
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a zosek »

Hvala vama.

Sem naročil od kbdd-ja pa bom videl primerjavo z radixi.

LP
brrrm brrrm
Odgovori

Vrni se na Helikopterji z eksplozijskimi motorji