.: JR Vibe 50 3D :.

Debate o helikopterjih z motorji na notranje izgorevanje

Moderator: Parky

Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ajnstajn »

Na vajba daš max 92mm rotorje, ker je hub že tako uzet iz 90ke, tako je oversized in lahko s 95mm rotorji preveč obremeniš rep in posledice niso lepe. O tem piše veliko na RR.
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3304
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

:D :D
Prišla je hitra pošta in z njo paket. V njem pa: =P~
Priponke
Za povrh pa še tole.
Za povrh pa še tole.
IMG_9495om.jpg (216.68 KiB) Pogledano 13692 krat
V škatlicah pa tole.
V škatlicah pa tole.
IMG_9482om.jpg (183.59 KiB) Pogledano 13692 krat
Vsebina paketa.
Vsebina paketa.
IMG_9498om.jpg (217.43 KiB) Pogledano 13692 krat
Zadnjič spremenil Mipo, dne 12 Okt 2010, 07:06, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3304
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Ker je OS Hyper 50 malce podhranjen za Viba, ga bo zamenjal tale: KME Diamond .60 Pro Engine
Več na: http://www.world-of-heli.de/motoren/kme ... e-set.html

Sedaj so zanj razvili še nov uplinjač (prejšnji so imeli kar OS 60LH, kot ga najdemo na motorju OS Hyper 50) in novi izpušno cev.

Prejšnji model najdemo tu: http://www.rcheliresource.com/new-kme-d ... ro-engine/
Priponke
Desno
Desno
IMG_9492om.jpg (146.92 KiB) Pogledano 13676 krat
Spredaj
Spredaj
IMG_9491om.jpg (198.1 KiB) Pogledano 13676 krat
Levo
Levo
IMG_9487om.jpg (200.16 KiB) Pogledano 13676 krat
Zadnjič spremenil Mipo, dne 12 Okt 2010, 07:20, skupaj popravljeno 2 krat.
Uporabniški avatar
nori-modelar
Profesor
Prispevkov: 1075
Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
Kraj: Slovej Gradec
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a nori-modelar »

lepotica 8)
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3304
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Vibe je že brez motorja. Najprej so bile na vrsti primerjave.
Priponke
Razlika v dolžini izpušne cevi je celih 100mm.
Razlika v dolžini izpušne cevi je celih 100mm.
primerjava3.jpg (215.86 KiB) Pogledano 13539 krat
Razlika v masi motorjev z izpušno cevjo. Tu smo pridelali 134g.
Razlika v masi motorjev z izpušno cevjo. Tu smo pridelali 134g.
primerjava2.jpg (204.47 KiB) Pogledano 13539 krat
Razlika v masi motorjev je 72g.
Razlika v masi motorjev je 72g.
primerjava1.jpg (196.02 KiB) Pogledano 13539 krat
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3304
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Po dvanajstih urah v službi sem dve uri namenil Vibu. In nov motor je v njem. Vse priključne mere dejansko ustrezajo petdesetki. Razen malce igranja s centriranjem ventilatorja je vse potekalo brez zatikanj. Centriranje ventilatorja mi pa tako vedno vzame kake četrt ure.

Jutri še kontrola in fina nastavitev governorja (limite), konec tedna pa utekanje. 8)
Priponke
Še celo kabine ni bilo potrebno rezati. Izpušna cev gre mimo. Pa je res malce večja od prejšnje.
Še celo kabine ni bilo potrebno rezati. Izpušna cev gre mimo. Pa je res malce večja od prejšnje.
IMG_9533om.jpg (209.38 KiB) Pogledano 13424 krat
Izpušna cev in hladilni kanali ustrezajo.
Izpušna cev in hladilni kanali ustrezajo.
IMG_9527om.jpg (250.89 KiB) Pogledano 13424 krat
Motor je na mestu.
Motor je na mestu.
IMG_9519om.jpg (222.37 KiB) Pogledano 13424 krat
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3304
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

No, utekanje in prve izkušnje z njim so za nami.

Začelo se je zelo "mastno" (spodnja igle 0,75 gornja 1,25). Motor je pljuval in grgral, da se je skoraj utopil. S prvo svečko sploh ni hotel delati (nova OS 8). Potem sem nanj nataknil rabljeno osmico s Hyperja in je zapel.

En rezervoar na tleh na obratih pod prijemanjem sklopke. Drugi v zraku (hoover) pri 1600rpm na rotorju (~ 15000 rpm na motorju).

Spodnja igla je šla nato na 0,5 obrata (nastavljena na mizi "na pihanje skozi cevko"), kar se kaže kar blizu končnega položaja. Malce še grgra pri prehodih (raversman - popolna razbremenitev rotorja da malce dela governorju). Gornja igla je šla na en obrat, pa se po temperaturi to že kaže kot meja. Izdelovalec (USA) Jerom Mezzasalma pravi tole:
Really glad to here your engine is working great. As it should be..
1 Turn is good I would not go any leaner. we run 1.25 out.
Remember the KME likes fuel sometimes when you lean it up to much it will rob the power.
Have fun and thanks
Motor tudi pri enem obratu gornje igle "lepo kadi".
Priponke
Tudi v zraku pušča drugačno sled kot električarji.
Tudi v zraku pušča drugačno sled kot električarji.
IMG_9622om.jpg (202.52 KiB) Pogledano 13253 krat
Meglena dolina Vipavska
Meglena dolina Vipavska
IMG_9629om.jpg (201.51 KiB) Pogledano 13253 krat
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3304
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Pozabil sem napisati, kakšen je občutek pri letenju.
Moči je sedaj pri 1800 RPM na rotorju bistveno več kot prej, V ostrih zavojih motor niti ne pomisli, da bi počepnil, kar je bila navada Hyperja. Tic-toc je suveren. Seveda pa bodo vrtlaji šli še gor (2k, 2k2 ?) bomo poizkusili in se učili.

Jutri spet u luft, pa čeprav obljubljajo meglo. Če pa je ne bo, jo bomo pa sami nardil!
Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ajnstajn »

Helou :) Če bi kdo rabil mehaniko za rezervne dele v primeru neljubega dogodka--> viewtopic.php?p=415608#415608
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3304
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Re: .: JR Vibe 50 3D :.

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Pomoč, prosim!

Kje bi lahko nabavil material, ki je nalepljen v notranjost lončka sklopke? Slika
Gre za material, ki se uporablja za povečanje koeficienta trenja (Feroda).

Potrebna je zamenjava, pa ne bi kupoval novega lončka.

Lp
Mipo
Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Re: .: JR Vibe 50 3D :.

Odgovor Napisal/-a ajnstajn »

Leti še kdo vajba? (oz. karkoli na nitro sploh :lol: ) Včeraj sem za hec gledal cene delov v fast ladu, pa sem bil prav presenečen, kok so se pocenili.
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Re: .: JR Vibe 50 3D :.

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Nekomu se leti? :)
Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Re: .: JR Vibe 50 3D :.

Odgovor Napisal/-a ajnstajn »

Nekomu se leti metanol bi blo bolj korektno :lol:
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Re: .: JR Vibe 50 3D :.

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Se mi samo zdi, da sem zadnjič slišal kar nekaj kontra temu? :) Zarečen kruh, dober tek?
Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Re: .: JR Vibe 50 3D :.

Odgovor Napisal/-a ajnstajn »

Ne spomnim se točno, kako je šel pogovor, ampak skor sigurno je šel o finančni plati tega hobija? Lahko me pa spomniš, kaj točno sem rekel.
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Re: .: JR Vibe 50 3D :.

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Mastno, hrup pa še drago :)
Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Re: .: JR Vibe 50 3D :.

Odgovor Napisal/-a ajnstajn »

Ja to sm pa res najbrž reku.. ampak nisem s tem mislu, da nemaram metanola. Takrat sem to najbrž reku glede mašine za trening, če pa nisem, sem pa ziher mel to v glavi. Za trening se mi še zmer zdi elektro stokrat bolj primeren od metanolarja, ker tak heli bo za letet, nad metanolarjem se bi pa izživljal s svojim strojniškim perfekcionizmom. A me zdej razumeš :)
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Re: .: JR Vibe 50 3D :.

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Vedno :)
Uporabniški avatar
zosek
Tekmovalec
Prispevkov: 219
Pridružen: 08 Avg 2008, 13:47
Kraj: Vrtojba

Re: .: JR Vibe 50 3D :.

Odgovor Napisal/-a zosek »

ajnstajn napisal/-a:Leti še kdo vajba? (oz. karkoli na nitro sploh :lol: ) Včeraj sem za hec gledal cene delov v fast ladu, pa sem bil prav presenečen, kok so se pocenili.
Jap, še zmeraj imam tistega tvojega, pa še kar leti. Pred kratkim sem ga sicer moral popravljati :oops: ampak deluje. Sicer ga letim manj kot elektriko, ampak ko mi zapaše metanol ni boljšega 8)
brrrm brrrm
Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Re: .: JR Vibe 50 3D :.

Odgovor Napisal/-a ajnstajn »

Lepo, lepo :) Kero gorivo pa uporabljaš? Si probal mogoče rapicon?
Uporabniški avatar
zosek
Tekmovalec
Prispevkov: 219
Pridružen: 08 Avg 2008, 13:47
Kraj: Vrtojba

Re: .: JR Vibe 50 3D :.

Odgovor Napisal/-a zosek »

Ja rapicon uporabljam ja. Deluje kar dobro, ampak ni cool power [-X
brrrm brrrm
Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Re: .: JR Vibe 50 3D :.

Odgovor Napisal/-a ajnstajn »

Zanimivo. Na RR nekateri pravijo ravno nasprotno. Motor naj bi lahko tekel pri siromašnejši zmesi v primerjavi s cool powerjem za iste performanse in temperature.
Odgovori

Vrni se na Helikopterji z eksplozijskimi motorji