gy - 401 nastavitve

Debate o helikopterjih z motorji na notranje izgorevanje

Moderator: Parky

Odgovori
Uporabniški avatar
kbelcar
Razpravljalec
Prispevkov: 72
Pridružen: 07 Jan 2007, 13:25
Kraj: varazdin HR
Kontakt:

gy - 401 nastavitve

Odgovor Napisal/-a kbelcar »

Dakle kupio sam GY-401 za raptora, stanica je MC-12 Graupner.
Problem je što prilikom prikljucivanja na prijemnik gyro samo blinka crveno (svako sekundo jedan utrip) neznam dali je to dobro, u uputama pise da treba ukljuciti AVCS mode, a problem je što ja to neznam kako napraviti MC-12?

da'l netko moze napisati uputu kako ga ispravno instalirati jer nebih zelio da prvi let bude crash

hvala na pomoči
pozzz, kristijan
Uporabniški avatar
Boeing
Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: 15 Nov 2004, 15:03
Kraj: Rogaška Slatina

Odgovor Napisal/-a Boeing »

Gyro preklapljaš iz AVCS-a v gyro-only mode in nazaj s stikalom, ki mu določiš kanal (ponavadi 5).
Torej, kanal 5 upravljaš s stikalom. Odklon v eno smer pomeni AVCS, odklon v drugo pomeni gyro-only, hod (v procentih) pa pomeni občutljivost (gain) v trenutnem mode-u.

Vse kar moraš narediti je, da si nastaviš kanal 5 (oz. prostega) na stikalo oz. linearni potenciometer in vklopiš napajanje sprejemnika. Če je stikalo v poziciji AVCS, potem bo lučka na gyrotu nekajkrat hitro utripnila in nato konstantno gorela.
Ob premiku smeri levo ali desno moraš dobiti zvezni odklon, lučka pa mora med premikanjem utripati!
Ko odkloniš stikalo v gyro-only lučka ugasne in gyro takrat samo nevtralizira sunke, ne drži pa smeri.

Če bo smer stikala napačna (ko odkloniš od sebe, je ponavadi AVCS in k sebi gyro-only), samo softversko obrni smer hoda tega kanala, pa je.

Občutljivost gyrota nastavljaš s hodom kanala za gain (ponavadi 5) v obe smeri. Verjetno imaš po defoltu nastavljeno na 100/100, kar je preveč.
Za začetek si nastavi v obe smeri na 50%.
Če bo premalo (jasno razločiš sunke) nastavi na več, v korakih po 2-3%. Če je preveč, se pojavi hunting-efekt (rep sinusno niha sem in tja, podobno kot pri psu - od tod ime).

Pomembno je, da krmilni mehanizem deluje gladko in brez kakršnegakoli zatikanja, v nasprotnem primeru gyro ne bo deloval, kot bi moral!

Obvezno nastavi na gyrotu delay na 0 in limit za začetek na 60. Če imaš s9254, potem nastaviš DS na ON.

Nastavitev povezave gre tako, da vklopiš gyro v avcs in nato prestaviš na gyro-only. Takrat se ti servo postavi v nevtralni položaj in lahko nastaviš pravokotnost servo ročice glede na vzvod - če ne gre s prestavljanjem ročice, jo nastavi na najbližjo vrednost in nato malo sub-trimaj, pa bo.
Nadalje poglej repni pitch slider, ki mora biti v nevtralnem položaju med ohišjem in sliderjem 4.5mm razmika - točno katera dimenzija je to, je narisano v navodilih!
Postavi servo ročico v prej nastavljeno nevtralo (ne v avcs) in prilagajaj dolžino vzvoda tako dolgo, da na repu dosežeš omenjeni razmik 4.5mm, nato vse skupaj fiksiraj.
Zdaj odkloni ročico na komandi na polno v eno stran (tako da gre pitch slider proti ohišju) in počasi povečuj limit, dokler se slider čisto ne približa ohišju. Pitch slider se NE SME zaleteti v ohišje, raje nastavi limit na manj.
Nato preizkusi še v drugo stran in če se slider kam zaleti, zmanjšuj limit. Konkretno se limit vrti okoli vrednosti 100.

OBVEZNO preveri smer delovanja gyrota! Če stojiš za helikopterjem in ga butneš v rep, se mora rotor odkloniti tako, da deluje KONTRA sunku - se pravi če ga butneš iz desne smeri, se mora rotor odkloniti tako, kot da bi dal LEVO komando (tu je isto kot pri avionu - levo pomeni nos levo, ne rep!)


Upam da ti kaj pomaga. Če ne znaš oz. si v dvomih, se raje zapelji do koga, da ti za prvič pokaže in ti pomaga še pri ostalih nastavitvah.


Če ti še kaj ni jasno, vprašaj.
Lahko tudi na ZS.

lp
jure
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...
Uporabniški avatar
kbelcar
Razpravljalec
Prispevkov: 72
Pridružen: 07 Jan 2007, 13:25
Kraj: varazdin HR
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a kbelcar »

Puno hvala na objasnjenju, AVCS sada radi preko 5 kanala, zanima me dali je moguce da gyro radi u AVCS modu a da nije ukljucen i drugi kabel odnosno da je 5 kanal slobodan?
Sad jos trebam nastaviti kuteve zadnje elise pa cu sutra probati niski hoovering!

Zanima me jos koliko trebaju biti zategnite elise prije startanja, kako to regulirati?

hvala, pozdrav
pozzz, kristijan
Uporabniški avatar
Boeing
Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: 15 Nov 2004, 15:03
Kraj: Rogaška Slatina

Odgovor Napisal/-a Boeing »

Ne, če gain kabel ni vklopljen, se gyro po defoltu starta v gyro-only mode.

Tudi za vnaprej je gyro potrebno vedno vklopiti, ko je stikalo v avcs poziciji, drugače ne prebere nulte pozicije in ne drži smeri.


Rotorji morajo biti zategnjeni toliko, da če jih iztegneš v normalni položaj in helikopter obrneš na bok (držiš za obe nogi) ter ga z roko srednje močno udariš po glavi, se blejdi ne smejo zložiti. V nosilcu se morajo premikati malo bolj na trdo, ampak ne preveč!

lp
j
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...
Odgovori

Vrni se na Helikopterji z eksplozijskimi motorji