RAPTOR 50v2 tunned

Debate o helikopterjih z motorji na notranje izgorevanje

Moderator: Parky

Odgovori

Ali imate Raptorja 50 (v2,SE, Titan)

a.) Da
15
12%
b.) Ne
84
66%
c.) V bližnji prihodnosti ...
29
23%
 
Skupaj glasov: 128

Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ajnstajn » 19 Maj 2008, 15:48

Mene pa neki zanima. Recimo, da mam sprejemniške akumulatorje priklopljene v regulator, ki zmanjša voltažo na 6V in to vklopljen v sprejemnik. In če mam na gasu S9254, a pol dam med servo in sprejemnik še en step down regulator, kot npr. tole?

http://www.align.com.tw/shop/product_in ... ts_id=1814

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 3995
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 19 Maj 2008, 15:55

Ja, tako znižaš voltažo na futabinem servotu prijaznejših 5,1V. V primeru da imaš futabino zasedbo servo + gyro, potem ga vstaviš med gyro in servo, ker gyro "komandira" servo. Ta "step down" dobiš poleg Alignovega BEC-a.

Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ajnstajn » 19 Maj 2008, 16:22

Pazi, jest bi tak servo uporabil tudi na gasu. Za gyro in repni servo že arizona regulator poskrbi, da mata 5V, za sprejemnik maš pa na izbiro od 4,9V do 6,1V in, ker bi servo na gasu rabil manjšo voltažo, kot ostali servoti bi jo tako samo temu servotu znižal, ostali bi imeli še vedno 6V oz. karkoli že naštimaš.

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 3995
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 19 Maj 2008, 16:33

Aha, razumem. Potem bi potreboval še en step-down za ta servo, tako je.

Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky » 19 Maj 2008, 16:44

In kakšne servote misleš uporabiti?
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:

Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ajnstajn » 19 Maj 2008, 16:47

Ciklik S9452
gas S9254
rep S9254 + spartan

Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky » 19 Maj 2008, 17:03

Zakaj bi potem rabil step down za gas ? Če imaš Fromeco imaš gyro na 5V ostale 4 servoje pa med 4,8-6V.
Kakor vidim bi ti rad imel step-down za gas(governor) ostale tri pa na 6V...

Preveč kompliciraš oz. bi lahko izbral drugačne servote, da bi rešil to situacijo .
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:

Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ajnstajn » 19 Maj 2008, 17:15

Zdej šele tuhtam kako bi sploh rad imel. Po vsej verjetnosti bom tako ali tako imel 4,8V na vseh štirih, ker ne verjamem, da bom opazil razliko na hitrosti servotov. To, da kompliciram je pa zame itak značilno. :lol:

Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky » 19 Maj 2008, 17:21

Hehe tud jest sem mel podobne probleme pri Raptorju :P
Tle vsaka stvar rabi tehten premislek ;)

Sicer pa če si že kupil servote bi lahko vzel kakšnega drugega za gas :P da bi imel potem vse na 6V :)

Razlika se opazi pri hitrih in bolj hard 3D manevrih ;)
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:

Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ajnstajn » 19 Maj 2008, 17:44

Ne, nič še nisem kupil. Za enkrat je še vse na papirju in v glavi. :lol:

Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky » 20 Maj 2008, 19:55

No pa spet mal nazaj k mojmu raptorčku :D
Imel sem eno težavo s ultralight TT padli v mojem primeru rdeči, sistem za pritrditev na flybar je malo ''amaterski'', vijak gre skozi ''meso'' pedla na os.
Na začetku je stvar zdržala ampak ko daš dol pa spet gor se navoj zrabi, po mojem mnenju malo premehka plastika :roll:

Zato sem si rekel da nebom tvegal enih bogih padlov da sesujem heli [-X

Skratka V-Blejdi imajo to odlično poskrbljeno :D, več na sliki ...
Priponke
v-paddles.jpg
v-paddli
v-paddles.jpg (7.93 KiB) Pogledano 2124 krat
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:

Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky » 23 Maj 2008, 12:04

V-Blejdi so že nastavljeni :D , sem za štos primerjal teži Ultralight TT in V-blade paddlov: TTji imajo cca 20-21g, V-Blade pa 15g
S temi bo roll-rate še bolj nor kot je bil :lol:

Samo še lep vreme moram počakat =P~
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:

Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky » 30 Jun 2008, 11:36

Pred časom, sem posnel par Autorotacij z 50ko :), moram rečt da so autorotacije prav fajn zadeva :D

Video
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 3995
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 30 Jun 2008, 13:13

Super ti gredo avtorotacije =D> Pa sedaj? Inverted auto? Inverted auto, skozi tendo in pristanek na mizo? :D

Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky » 30 Jun 2008, 13:23

Phoinix napisal/-a:Super ti gredo avtorotacije =D> Pa sedaj? Inverted auto? Inverted auto, skozi tendo in pristanek na mizo? :D
Hehe za inverted auto bo treba še mal žgančkov pojest :lol:...
Ko bom dal pa kakšne Radixe ali pa maniace na R90 bo pa inverted flip + piro ;)

Včeraj mi je lepa ratala z R90 :P, še lepše so pa v živo ...
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 3995
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 30 Jun 2008, 14:10

S koliko obrati pa ti letiš? Bi blo zanimivo dat eagletree gor, da pokaže koliko dejansko lahko pridobiš obratov s tako zverino.

Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky » 30 Jun 2008, 14:22

Ja jest sem na posnetku letel na krivuljo, drugače pa ko imam Idle 1(1850rpm) ali Idle 2 (1900-2000rpm) samo trottle hold pritisnem pa naredim auto, moraš pa potem idle izklopit pa podem hold, da ga ne razbiješ ko si na tleh :lol:
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 3995
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 30 Jun 2008, 14:36

Hudo, ti lahko delaš power recovery. Če gre kaj narobe bi lahko v kratkem času spet navil obrate in rešil situacijo?

Elektro tu zmrzne, preden soft start naredi svoje na HS, že pobiraš kose :D

Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky » 30 Jun 2008, 14:39

Hehe vidiš ni vse elektro :car: Ne sej ne ... ja lahk sam če ti vrtljaji preveč padejo tudi rabi nekaj časa da motor zavrti vse skp, vsekakor pa manj kot elektro.

Edino če bi na elektru naredil na enem stikalu flat curve na 50%, če je to mogoče, sam bi moral tudi na rep pazit ;)
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 3995
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 30 Jun 2008, 14:42

pa zobnike... kva bi se to zavrtel :D

Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky » 30 Jun 2008, 14:51

Jap to je pa še en problem, čez čas bi jih samo potrgal :lol:

Tist tvoj Eagletree, kva če bi enkrat za foro dala na R50 pa da letim 3D, da vidim kok ma powerja in drugih tech podatkov :)
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 3995
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 30 Jun 2008, 15:25

Lahko bi vidu vse (HS RPM, motor RPM, temperature motorja, hitrost, višina), samo powerja pa ne, electro power only :D

Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky » 30 Jun 2008, 15:30

Po mojem bo kar zadost, najbolj da se enkrat jesen dobiva pa sprobava ;)
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:

Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky » 28 Okt 2008, 21:36

Evo Moho glej to skrapocalo :P
Mah sam lak bi rabu da mi ne razžre ;)

Slika
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:

Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky » 10 Nov 2008, 16:15

Danes sem naredil en let z 50 :)... Motor se mi je vrtil noro visoko, sedaj imam brez governorja na krivuljo. Bi kdo vedel zakaj se motor zavrti na tako visokih obratih... po zvoku sedeč preglasi 90ko :lol: , od oka bi rekel da je tam nekje 2150-2200RPM.

Cevke v rezervarjih so vse nove, imam filter, motor se vrti ko nor ampak kadi veliko in se ne pregreva ...
Sicer po drugi strani gre ko sneta skera, vendar to niso njegovi delavni obrati :-?
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:

Odgovori

Vrni se na