RAPTOR 90v2 tunned
Moderator: Parky
Iz Futabine uradne strani (http://www.futaba-rc.com/servos/brushlessservos.html)
BLS-451
Volts Torque Speed
4.8V 118 oz-in. 0.13 sec/60°
6.0V 147 oz-in. 0.10 sec/60°
Iz JRjeve uradne strani (http://www.jrradios.com/Products/Techni ... D=JRPS8717)
Volts Torque Speed
4.8V 160 oz/in 0.09 sec/60°
6.0V 196 oz/in 0.07 sec/60°
Lp
BLS-451
Volts Torque Speed
4.8V 118 oz-in. 0.13 sec/60°
6.0V 147 oz-in. 0.10 sec/60°
Iz JRjeve uradne strani (http://www.jrradios.com/Products/Techni ... D=JRPS8717)
Volts Torque Speed
4.8V 160 oz/in 0.09 sec/60°
6.0V 196 oz/in 0.07 sec/60°
Lp
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Če je že tema zašla off topic se bom še sam malce priključil... to sezono nameravam menjati servote in gyro. Razlog? Servoti so že malce v letih, gyro pa zgolj zato, ker me zanima dejanska razlika med GY-401 in TOP line opremo.
Glede na prebrano na RR in HF lahko rečem slednje:
-TOP gyroskopi so trije: Spartan, Solid-G in morda CSM 720SL. ( 611 je "zastarela" )
-TOP servoti: JR 8717 (BLS-451 po uradnih podatkih Futabe NI heli servo in so bili že problemi z "motnjami" in se trenutno ne uvršča v sam vrh)
Moja izbira bo verjetno JR8717 in Solid-G (z Futabo S9256).
Sicer pa roko na srce...zgoraj navedeno opremo v polni meri izkoristijo piloti ala Bobby Watss, Daniel Jetschin,...
GY-611 in ta hudi servoti nas NE bodo naredili boljše pilote, vse je v treningu, treningu,...
lp,S
Glede na prebrano na RR in HF lahko rečem slednje:
-TOP gyroskopi so trije: Spartan, Solid-G in morda CSM 720SL. ( 611 je "zastarela" )
-TOP servoti: JR 8717 (BLS-451 po uradnih podatkih Futabe NI heli servo in so bili že problemi z "motnjami" in se trenutno ne uvršča v sam vrh)
Moja izbira bo verjetno JR8717 in Solid-G (z Futabo S9256).
Sicer pa roko na srce...zgoraj navedeno opremo v polni meri izkoristijo piloti ala Bobby Watss, Daniel Jetschin,...
GY-611 in ta hudi servoti nas NE bodo naredili boljše pilote, vse je v treningu, treningu,...
lp,S
fly it like u stole it
Saphir napisal/-a:
Sicer pa roko na srce...zgoraj navedeno opremo v polni meri izkoristijo piloti ala Bobby Watss, Daniel Jetschin,...
GY-611 in ta hudi servoti nas NE bodo naredili boljše pilote, vse je v treningu, treningu,...
lp,S
Raje vzemi BLS-241 za rep, kakor pravijo je celo boljši od 9256
Kar se tiče BLS-451 so ameriji naredl celo štalo k je mel en motnje
Futaba kao dala samo za uporabo v avte, sedaj so spremenili to tudi za helije, tudi 9451 je za avte pa jo imam na R50
Pa še za konec Bobby Watss fura na svoji 90ki te servote, pa celo na 7Voltov! Tko da po mojem so čist kul ...
Je pa res kar si zgoraj napisal rokca je rokca, čeprav 611 zmore še vedno vse akrobacije, fora je v tem da kar TOP ELITA v svetu fura potem morajo(mo) tudi drugi
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
No krstni je bil narejen
Danes sem naredil ša par poletov ...
Motor sem zaprl 3 zobčke pri obeh iglah ... kadil je dobro, backplate se ja pa tudi malo ogrel, zadnjič je bil mlačen
Sem pa že malo 3D izzival, servoti so NORO dobri , 2x sem ga mal zgubu drugače je pa kr šlo...
Aja 611 ni še čist naštelana, sem dal danes za probo na predzadnjo lukno in se mi zdi da je občutno manj treslo... bo treba dat kar na zunanjo luknjo(17mm) kakor je Saphir rekel!
Ko bo motor naštelan, pa samo še GV--1 na 1900rpm pa sm zmagu
Danes sem naredil ša par poletov ...
Motor sem zaprl 3 zobčke pri obeh iglah ... kadil je dobro, backplate se ja pa tudi malo ogrel, zadnjič je bil mlačen
Sem pa že malo 3D izzival, servoti so NORO dobri , 2x sem ga mal zgubu drugače je pa kr šlo...
Aja 611 ni še čist naštelana, sem dal danes za probo na predzadnjo lukno in se mi zdi da je občutno manj treslo... bo treba dat kar na zunanjo luknjo(17mm) kakor je Saphir rekel!
Ko bo motor naštelan, pa samo še GV--1 na 1900rpm pa sm zmagu
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Danes sva Pr kurah z Robijem spedenala heli kakor je treba , Se še enkrat zahvaljujem Robiju, da mi je najdel napake, katere sam nebi nikoli
G.Kuder (upam da sm prav napisal ) je delal brisance ostali so pa treniral za ... vsi vemo kaj
Skratka Heli je prpravljen ... kar me najbolj veseli , zdej pa sam še galone praznit !
G.Kuder (upam da sm prav napisal ) je delal brisance ostali so pa treniral za ... vsi vemo kaj
Skratka Heli je prpravljen ... kar me najbolj veseli , zdej pa sam še galone praznit !
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
No pa gremo spet malo nazaj na tematiko
Danes sem kljub slabemu vremenu(popoldanska nevihta-naliv) naredil 2 leta z 90ko.
Prvič sem poskusil nove 690mm V-Blejde ---> Textured Surface Technology"---> TST Edition
Blejdi se obnašajo čisto drugače kot stari V2 verzija, skratka zvok imajo edinstven, ko sem dal na idle sva se s očetom samo čudila kakšne zvoke spuščajo blejdi . Razlika od starih je kar očitna, predvsem so bolj odzivni, mogoče imajo malo manj ''lifta'' (vzgona), ampak so dosti bolj namenjeni 3D letenju
Skratka sem zadovoljen V-Blejdi so še vedno No.1
Lp
Borut
Danes sem kljub slabemu vremenu(popoldanska nevihta-naliv) naredil 2 leta z 90ko.
Prvič sem poskusil nove 690mm V-Blejde ---> Textured Surface Technology"---> TST Edition
Blejdi se obnašajo čisto drugače kot stari V2 verzija, skratka zvok imajo edinstven, ko sem dal na idle sva se s očetom samo čudila kakšne zvoke spuščajo blejdi . Razlika od starih je kar očitna, predvsem so bolj odzivni, mogoče imajo malo manj ''lifta'' (vzgona), ampak so dosti bolj namenjeni 3D letenju
Skratka sem zadovoljen V-Blejdi so še vedno No.1
Lp
Borut
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD