RAPTOR 90v2 tunned
Moderator: Parky
Lahk ti dam vrtljaje motorja glavnega rotorja pa prek razmerja na zadnjega rotorja ... potem ti dam pa še kot zadnjih blejdov
Ejga kakšne samozaporne matice to je profi zadeva jest mam vse navoje v kose aluminija
No lej tkole sva z Robijem fikserala boom, da se ne pomika več ven (glej zgoraj vijak - imbus)
Drgač je pa odvisno od materiala boom-a, grem stavit če bi zamenjal z aluminijastem boom-om da nebi imel teh težav, karbonski bom je gladek+trd potem pa še mal mastan od olja pa je probljem
Boom je biu pred letom ravno zategnjen pregledan
Ejga kakšne samozaporne matice to je profi zadeva jest mam vse navoje v kose aluminija
No lej tkole sva z Robijem fikserala boom, da se ne pomika več ven (glej zgoraj vijak - imbus)
Drgač je pa odvisno od materiala boom-a, grem stavit če bi zamenjal z aluminijastem boom-om da nebi imel teh težav, karbonski bom je gladek+trd potem pa še mal mastan od olja pa je probljem
Boom je biu pred letom ravno zategnjen pregledan
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Zanimivo je da je na opornicah na bumu tudi polezel po objemki objemke spredaj in od opornic na bumu so drzale toliko da bi prej zdrobil bum kot pa jih premaknil
Ocitno je pri priblizno 600-700°/s narepu dovol velika masa da je bum spolzel skozi objemke (mogoce je tukaj tudi nekaj vpliva zunanjih temperatur in razlicnega raztezanja materjalov)
Ocitno je pri priblizno 600-700°/s narepu dovol velika masa da je bum spolzel skozi objemke (mogoce je tukaj tudi nekaj vpliva zunanjih temperatur in razlicnega raztezanja materjalov)
Da se razumeva, izračun obremenitve je za centrifugalno silo na vpetju booma, ki ga vleče ven iz vpetja. Tu servomotor ne trpi nič drugega kot sile na repnem rotorju.Parky napisal/-a:Računaj da sta tale razmerja: 8.27: 1 : 4.65 (glavni zobnik pa repni zobnik)
Main rotor RPM je cca 1850.
Praviš da je 10Kg to se ti ne zdi dost če ima servo bls-251 le 3.8Kg ?
Obesi na rep 10kg bo sam pokat začel
Pravtako pri centrifugi na boom ne vplivajo obrati ali prestavno razmerje.
Če držiš helikopter z nosom navzgor in na konec booma obesiš 10kg, se obremenitev nosi le na vpetju booma, ne na servomotorju.