Stran 1 od 13
RAPTOR 90v2 tunned
Objavljeno: 24 Dec 2006, 12:31
Napisal/-a Parky
No da vam predstavim mojega raptoja 90 :d v bistvu je še stara varianta V2, VENDAR je modificerana da ni skoraj nič starega ostalo
Podatki:
Motor YS91st /
Futaba Servoti 3x 9252, rep 9254, pitch Airtronics 94359Z /
Gyro 502 /
Governor GV-1 /
Arizona regulator+pinFlag+Li-Ion baterije /
Sprejemnik Futaba R149DP /
Glavni+repni V-Blades (690mm,105mm za repne nisem prepričan) /
V-MAX upgrejt (carbonski frejmi) /
Glava kovinska QuickUK (ter nekaj repa) /
V bistvu je cev karbonski
upam da nisem kaj pozabil
No v tej temi se bo pisalo vse o RAPTORJU 90
Še par slikc:
Objavljeno: 24 Dec 2006, 15:32
Napisal/-a Saphir
Ultimate 3D machine
...moram pa malce pokomentirat:
-YS91-st..."baje" dela samo na 30% cool power, ampak potem bo pa trgalo
GY-502...
Upam, da ti bo ok delal, ker kot jaz poznam ta gyro je bolj tako,tako...kolegi so imeli z njim velike težave...
Blejde maš take kot Alan
...samo tisti paddli me spominjajo na "štok" TT... imam prav
lp,S
Objavljeno: 24 Dec 2006, 15:51
Napisal/-a Saphir
Pomembno!!!
Vijak s katerim pritrdimo glavo helikopterja na glavno os ,je šibki člen ki nas lahko drago stane. Pri nekaterih kitih so bili vijaki neustrezne kakovosti in so počili. ...tak vijak je tudi na spodnji strani glavne osi med osjo in zobnikom.
Sam sem imel srečo, da sem to opazil na tleh...rezultat je na sliki.
Angleški izraz za ta vijak je Jesus bolt
lp,S
Objavljeno: 24 Dec 2006, 16:00
Napisal/-a Saphir
Modifikacija št.2
R90 ima za pogon repnega rotorja togo povezavo...Gred je sestavljena iz 3-eh delov centralni del + 2x utorni del. Spojeni so z nakrčevanjem. Ker so bili primeri, da je spoj popustil (posledice so znane) je ta modifikacija obvezna. Uporabimo vijak M2 + samozavorno matico...ostalo je razvidno iz slike.
lp,S
Objavljeno: 24 Dec 2006, 16:11
Napisal/-a Parky
OK hvala za koment
tko kr fajn žvalca YS bom videl kako bo ... TT paddli so stock ... naslednja invisticija za V-blejde (ali pa RED paddles od TTja)
.
Kaj je pa blo s temi problemi na GY-502 kakšna napaka ali se pri 3Dju ne obnese ???
Dobro si tole predstavil drugače je pa že fotr reku da bo un vijak treba zamenjat in tudi bo zamenjan. Tisto za gred pa že imam narejeno
Objavljeno: 24 Dec 2006, 17:30
Napisal/-a Ali
Zdravo
A lahko mal poslikaš in predstaviš Arizona regulator+pinFlag+Li-Ion baterije in kako se obnese pa kako si vezal ter kakšne izhode ima regulator.
LP
Aleš
Objavljeno: 24 Dec 2006, 17:42
Napisal/-a Parky
To zadevo imam šele naročeno od njihove original strani drug teden upam da bom dobil, ko bom dam takoj na net
Podatki regulatorja:
http://www.fromeco.org/shop/aarizona%20reg.htm
Lp
Objavljeno: 24 Dec 2006, 18:41
Napisal/-a Saphir
PAddle pa takoj zamenjat...saj to je greh met na takšnem modelu
Rolo boš delal en dan
Za začetek mu kar ene KS gor obesi, so sicer malo majhni za tak model ampak ga lepo sučejo
lp,S
Objavljeno: 24 Dec 2006, 19:14
Napisal/-a Parky
Heheh vrjamem ja
paddle bom že ene zrihtu čez zimo a mogoče veš kok morajo bit milimetrski mere pa to ???
Objavljeno: 24 Dec 2006, 20:29
Napisal/-a Saphir
Misliš V-blade? Te bi vzel kar 95mm...če bo predivje boš dal pa uteži na bell hilerja.
Objavljeno: 28 Dec 2006, 10:12
Napisal/-a Parky
Simon ali imava samo midva Raptorja ??? Glede da sam midva debaterava
Objavljeno: 28 Dec 2006, 11:31
Napisal/-a Saphir
Ima ga še Seme,...pa pri Weisu je bil eden, to je pa tudi vse
No morda se kje še kakšen skriva ampak za tega ne bomo vedeli nikoli, ker leti na svojem travniku, na srečanja pa se jim itak "ne da" hodit...kot komur paše...
lp,S
Objavljeno: 31 Dec 2006, 18:37
Napisal/-a Parky
Srečno novo leto vsem Helikopterašem
čimveč helijev pa čimanj
krešov vam želim
mejte se Čaw
Objavljeno: 01 Jan 2007, 18:28
Napisal/-a Parky
No glede Paddlov bom najverjetneje uzel rdeče od TTja baje se zelo dobro obnesejo na 50ko pa zelene od TTja ... pol bomo pa vidl kako gre
Btw: kere si pa ti saphir mel na svoji 90ki??
lp
Objavljeno: 01 Jan 2007, 22:55
Napisal/-a Saphir
Najprej KS-e, potem pa Hirobo (Freya) brez notranjih uteži...razlika ko noč in dan. In kaj pravijo o teh "rdečih" TT ?
lp,S
Objavljeno: 04 Jan 2007, 16:39
Napisal/-a Parky
Tukaj sem mal brskal:
http://www.runryder.com/helicopter/t310103p1/
Za prvih par letov bojo še tastari potem bom pa še videl ...
Lp
R
Objavljeno: 06 Jan 2007, 18:16
Napisal/-a Parky
Tale zverina bo pa poganjala Pitch na 90ki: Airtronics 94359Z
SPECS: Length: 1.54"
Width: 0.79"
Height: 1.47"
Torque: 160 oz-in (@4.8V)
200 oz-in (@6.0V)
Speed: 0.13/60 deg (@4.8V)
0.10/60 deg (@6.0V)
(Regulatorja sem tudi dobil tako da bom jutri mal prčkal
)
Objavljeno: 07 Jan 2007, 09:15
Napisal/-a Seme
Heli je fantastičen !
Če boš rabu ke rezervnih delov, mam jest celo škatlo.
Žiro ti pa svetujem da daš že kar v startu gor Futabo 611 ali CSM 720 ali pa logoteca 6100.
Ta helikopter je enostavno predober da bi imel gor prišravfano 502 gyro.
Jamada bi pa mogla kar sekat če se mene kej vpraša, samo nekako odsvetujejo musclepipe za ta motor, to pa zaradi tega ker ima navoje za prišravfat auspuf direkt v blok motoja.
Menda moraš dat tistga Hatorija ki je nataknjen na nek oring patem pa šele na motor.
LP Seme
Objavljeno: 09 Jan 2007, 17:45
Napisal/-a Parky
Zaenkrat bom ostal na tem kar imam. Sicer če bo pa Gyro 502 hecal pri 3Dju
ga bom pa spremenil v 601 pa še zahtevno ni preveč
http://www.runryder.com/helicopter/t187 ... 1168361555.
Pa še nekaj zanimivega (secret parameters):
http://www.natew.com/rcheli/frame_main. ... tabaSecret
Me pa nekaj zanima imam 12V Štarter od Protecha koliko celic naj napajam ta štarter, da mi bo vrtel 90ko. Vzel bi Ni-Cd Sub-C 2400mAh.
Lp;)
Objavljeno: 10 Jan 2007, 16:32
Napisal/-a Saphir
Tole o predelavi iz 502 v 601 sem pa že čisto pozabil
... ja je že star trik tole...
Kar se tiče kurblanja 90ke, rabiš zares dober štarter in paket celic da jo "obrne", sploh če je že malce preveč "župe" popila in jo zalita. 12 celic bo dovolj, sem pa teral tudi na 14
lp,S
Objavljeno: 10 Jan 2007, 19:28
Napisal/-a Saphir
V Januarski številki
Rotorworld-a je objavljen test Quick UK V-max conversion kita za Raptor 60-90. Gre za predelavo modela na sistem
e-CCPM. ki se se v zadnjem času uporablja na vseh top modelih (Synergi, JR Vibe, Aurora).
Rezultati testa so za ljubitelje "hard" 3D-ja odlični (Richard Budd je uporabil kit na svojem R90 SE). Prednost je v zelo "odzivnem" cyclic-u, največji
+ pa je v izboljšani odzivnosti collectiv-a, kar omogoča izvajanje "pumping" manevrov, ki so z "stock" modelom zelo težko izvedljivi.
Kaj vsebuje
KIT -->glej pod Thunder Tiger parts-->V-max
lp,S
Objavljeno: 10 Jan 2007, 19:29
Napisal/-a Parky
A to si na 12V štarter kurblov, ker moj je sicer za 15kubične motorje.
Potem bom pa 2 paketa moral narest ker mi polnilec sam do 10 celic fila
ps: konc tedna grem sprobat Raptor50 mam nov servo za pitch(9252) pa
regulator (fromeco) +4800mAh) tko da bom vidu kako gre
Objavljeno: 10 Jan 2007, 19:32
Napisal/-a Parky
Opa tale V-Max je pa novo
no sej jest mam nekaj delov od tukaj
Objavljeno: 10 Jan 2007, 19:37
Napisal/-a Saphir
12 celic in nič manj
Drugače boš "porival"...
Za V-max bomo še videl...še oklevam nitro-elektro
lp,S
P.S.: Za wekend se pa lahko dobimo eno odletimo pol pa
...
Objavljeno: 10 Jan 2007, 19:47
Napisal/-a Parky
Simon a bi ti pršu konc tedna recimo v Soboto v Logatec pa gremo pol skup v
Planino na pisto če še nisi biu te bom pa krstu
baje bo lep vreme