Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600

Akrobatski in 3D modeli
Odgovori
Uporabniški avatar
Damjan
Začetnik
Prispevkov: 50
Pridružen: 04 Apr 2003, 10:35

Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600

Odgovor Napisal/-a Damjan » 16 Sep 2014, 13:40

Odločam se za nakup novega helikopterja velikosti od 500 do 600. Za kaj večjega žal nimam prostora ob hiši, kjer najbolj pogosto letim. Pa tudi finančno je to večji zalogaj.

Trenutno se najbolj nagibam k velikosti 550 in sicer predvsem zaradi baterij 6s/5000, ki jih lahko kasneje uporabim tudi n.pr. na seriji 700, če me bo že zagrabilo imeti tako velik helikopter.

Vaše izkušnje so dobrodošle.

Uporabniški avatar
Roby
Tekmovalec
Prispevkov: 406
Pridružen: 18 Nov 2004, 13:56
Kraj: Poljanska dolina

Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600

Odgovor Napisal/-a Roby » 16 Sep 2014, 19:49

Ce ti ni tole prevec denarja je tole odlicen heli in zelo kvaliteten:
http://www.ercmarket.com/logo-500-super-combo-yge.html

Rabis se sprejemnik in baterijo in imas vse.
˙ʇı ʞɐǝɹq 'ǝʞoɹq ʇ,uıɐ ʇı ɟı

Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600

Odgovor Napisal/-a ajnstajn » 17 Sep 2014, 10:35

Pri 550 klasi je prednost cena baterij (odvisno tudi od izbire motorja), pri 600 pa rezervni deli. Razlika v ceni rezervnih delov med npr. t-rex 550 in 600 ali pa logo 550sx in 600sx je zelo majhna, določene dele pa uporabljata obe klasi celo iste.

Uporabniški avatar
FlyByWire
Profesor
Prispevkov: 1115
Pridružen: 21 Mar 2009, 20:52
Kraj: LJ-BROD

Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600

Odgovor Napisal/-a FlyByWire » 17 Sep 2014, 17:52

Vsaka klasa ima svoje prednosti in slabosti. Če bi bil začetnik bi ti verjetno predlagal klaso 500, čim si pa bolj advanced uporabnik pa vsekakor 600 oz. SAB pozna 630 klaso. Večji kot je heli bolj je nedovzeten za raznorazne vremenske vplive, predvsem je pa vse skupaj povezano z globino denarnice. Velikih cenovnih razlik med temi klasami niti ni ( v mislih imam kvalitetne komponente), tko, da bi rekel, kar ti srce poželi oz. finance dopuščajo ;)
Semi-scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics- under development,
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
Futaba Transmitter 10CHG !

Uporabniški avatar
goodhunting
Freak
Prispevkov: 842
Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14

Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600

Odgovor Napisal/-a goodhunting » 19 Sep 2014, 13:43

Res je to je hobi in je v prvi meri vezan na financni razpon vsakega posameznika. Osebno sem mnenja da vecje je tudi boljse (beri lazje za letenje kot je opisal kolega pred menoj).
Je pa res da se tudi na rabljenem trgu kaj ugodno dobi brez kaksne nepotrebne drame pri vsem skupaj. Je pa priporocljivo da imas kaksno izkusnjo ali pa vsaj koga na katerega se lahko obrnes z vprasanji.

Lp
Gh

Uporabniški avatar
goodhunting
Freak
Prispevkov: 842
Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14

Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600

Odgovor Napisal/-a goodhunting » 19 Sep 2014, 13:45

Roby napisal/-a:Ce ti ni tole prevec denarja je tole odlicen heli in zelo kvaliteten:
http://www.ercmarket.com/logo-500-super-combo-yge.html

Rabis se sprejemnik in baterijo in imas vse.
Tole je pa res ugodno za cel komplet....

Gh

Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600

Odgovor Napisal/-a Brane » 19 Sep 2014, 15:32

Iz mojih oči, kdor koleba med 500, 550 in 600 klaso lahko 500 klaso odpiše, razen če iz trenutno neznanega razloga nebi imel raje manjšega helikopterja.
Velikostno sta si 550 in 600 klasa zelo sorodni, saj se večinoma helikpterji razlikujejo le po velikosti krakov, dolžini repne cevi in po malenkostni razliki v teži, vse ostalo, mehanika okvir je pa vsaj velikostno, če že ne povsem enako. 500 pa je bistveno manjši helikopter.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???

Uporabniški avatar
Damjan
Začetnik
Prispevkov: 50
Pridružen: 04 Apr 2003, 10:35

Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600

Odgovor Napisal/-a Damjan » 22 Sep 2014, 09:40

Brane napisal/-a:razen če iz trenutno neznanega razloga nebi imel raje manjšega helikopterja.
Bingo O:) ; 500 imam v mislih predvsem oz. samo zaradi Protos Carbon 500 FBL, poleg katerega sedaj ugodno dobiš tudi njihov Brain Fbl controller.

Malce pa me skrbi, da zadeva počasi umira, saj ga je večina znanih trgovcev v naši okolici umaknila iz prodaje. Če pa gledam njihove zastopnike v EU pa so po večini neke tretjerazredne garažne firme na katere se nebi ravno zanašal. Še internetne strani imajo urejene da bog se usmili. Če se ne motim je tudi SLO predstavništvo "umrlo".

No ima ga Fast Lad, vsaj to.

Uporabniški avatar
goodhunting
Freak
Prispevkov: 842
Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14

Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600

Odgovor Napisal/-a goodhunting » 22 Sep 2014, 16:21

če boš gledal samo na dosegljivost poceni rezervnih delov potem si si sam odgovoril...
Align se je tako razpasel da ga dobiš (skorajda) povsod... in to za ugoden denar...

pa še nič ni narobe z njim tako da ...
je pa res da je protos "boljši"

ne se obesit na kit komplete. Elektroniko se da ugodno skompletirat za vsak žep...
poglej še saab goblina ki pride v vseh velikostih od 500 pa do 770...
če nisi zbirčen pobereš malo rabljeno elektroniko po forumih za ugoden denar in na ta način ti ostane dovolj za to da investiraš v mehnaiko...

gh

Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600

Odgovor Napisal/-a Brane » 23 Sep 2014, 21:19

No če imaš ogledanega protosa 500 carbon, jaz imam navadnega in lahko rečem da je kvaliteten in deli so relativno poceni. Verjetno je za karbonsko verzijo kaj malo dražje, a tako pač je luksuz se plača.
Kar se delov tiče v Fast ladu res ni problema, slovenski trgovci pa... najbrž vsak rad nekaj zasluži, kot vsak, ki dela na koncu meseca rad dobi plačo... ampak od tistih nekaj Protosov kar jih leti v Sloveniji, na koncu meseca najbrž ni plače, še posebej če moraš biti najcenejši, da bo sploh kdo kaj kupil in to v državi, ki je požrešna čez vse skrajnosti.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???

Uporabniški avatar
Damjan
Začetnik
Prispevkov: 50
Pridružen: 04 Apr 2003, 10:35

Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600

Odgovor Napisal/-a Damjan » 24 Sep 2014, 12:07

Vsem skupaj se zahvaljujem za zapisane nasvete.

Logo in še posebej saab goblin so res mamljivi, vendar pa se bojim, da bi se z njimi obul v prevelike čevlje.

Trenutno obvladujem letenje v 3D prostoru, sedaj sledi lepotni del obvladovanja letenja. Potrebujem torej delovno kljuse :), ki je malce bolj stabilno v vetru, kot pa sta moja Blade 450. Pri nas je namreč burja doma in resnično so redki trenutki brez nje. Običajno samo zgodaj zjutraj.
Brane napisal/-a:Verjetno je za karbonsko verzijo kaj malo dražje, a tako pač je luksuz se plača.
Razlika v ceni med plastičnim in karbonskim je cca 10% oz. tam nekje 50€. To še lahko pogoltnem z ozirom, da gre za novejši model in bo najbrž dlje časa podprt s strani proizvajalca.

Brane z ozirom, da imaš Protos in HK550, kakšna je kaj med njima razlika v letenju?

Sicer pa imam trenutno v ožjem izboru:
- Protos 500 carbon FBL,
- Align T-REX 550L Dominator in
- zgoraj omenjeni LOGO 500 Super Combo YGE, ki pa mislim (kljub zgoraj navedeni ugodni ceni), da je dolgoročno dražji heli za letenje kot pa T-REX.

Saab Goblin pa je zaenkrat samo motivacija za treniranje.

Protosu v prid so še obstoječe baterije, ki jih imam za B450. Za 6S lahko uporabim dve obstoječi bateriji 3S 2200mAh. Bo pač malce krajše letenje a poceni O:)

Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600

Odgovor Napisal/-a Brane » 24 Sep 2014, 13:57

Da imam Protosa 500 in HK 550. Na obeh imam Beastex, leti pa Protos lepo, zelo je živahen in odziven pri letenju z njim ne razmišljaš koliko tehta, HK 550 leti bolj mirno, precizno, bolj stabilno, čuti se da je bistveno večji in težji in s tem tudi nekoliko bolj len na komandah.
Nekomu z dobrim znanjem 3D letenja bi priporočil Protosa, za bolj običajno letenje, ki vključuje soft 3D bi priporočil HK 550, še posebej, če bi računal, da bo veliko letenja v (ne vedno najbolj zmernem) vetru.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???

Uporabniški avatar
FlyByWire
Profesor
Prispevkov: 1115
Pridružen: 21 Mar 2009, 20:52
Kraj: LJ-BROD

Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600

Odgovor Napisal/-a FlyByWire » 24 Sep 2014, 18:39

Jaz bi ti od naštetega priporočal al Protosa ali pa Logo 500, ker slednjega lahko predelaš v Logo 600, ko usuješ ali pa želiš preiti na večji heli.
Semi-scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics- under development,
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
Futaba Transmitter 10CHG !

Odgovori

Vrni se na