JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600 (1:6,5)
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
V bistvu me ne skrbijo več, ker sem uspel zvohat nesimetrične levo vrteče z 12mm korenom dolžine 680mm in sicer sem poslal mail temle fantom: http://www.helitec-magic.com, ki so rekli, da lahko napravijo parček zame cena pa bi bila tudi malce nižja kot če delajo trojček. Zadeve so se počasi začele sukat v pravo smer.
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
Zanimivo, hvala za link.
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
V bistvu je link zrihtal Roby, samo so vmes imeli neke nadgradnje spletnih strani, pa niso imeli na voljo vseh produktov, zato sem jih tudi kontaktiral. Treba bo naročit pa probat. Je pa lastnik celo tako natančen, da hoče imet podatke o teži helija, razmišljam, da bi naročil tudi repne blejde pri njih. Ne spomnim se ali sem te spraševal če ima pravi repne blejde simetrične ali asimetrične, če ne bom pokukal v dokazno gradivo Ena zadeva oz. mera me pa zanima kolk je visoko glavna os od konca ohišja do konca glave na pravemu Jet Rangerju. Zvohal sem namreč tudi daljšo os ki paše na T600@700.
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
Repni so simetrični, a ti zaradi nizkih vrtljajev priporočam asimetrične. Samo zato, ker je pravi švoh v rep, ni treba da je tudi tvoj
Bom jutri izmeril.
Bom jutri izmeril.
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
Sicer po slikah sodeč mi delujejo asimetrični, verjamem da ti točno veš, hvala za podatek. Glede repa mi ga še vedno mal biksa kljub asimetričnim tail blejdom samo, da drifta rep desno, ne tako kot pri ostalih, ki jim ga suče v levo. To zdej ravno študiram z Vbar ekipco, zakaj. Lahko je pa tudi težava v še vedno prekratkih blejdih sedaj imam gor 105mm,.. no ja bomo rešili
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
Drifta desno, glavni rotor je pa kontra uri, ne? Če je to to, imaš problem s potiskom. Podaljšaj krake ali vrtljaje na repni gredi.
EDIT: Sprehod do kleti mi pravi, da te je fotka dodobra zavedla še na tej čudno izgleda, ampak je simetričen.
EDIT: Sprehod do kleti mi pravi, da te je fotka dodobra zavedla še na tej čudno izgleda, ampak je simetričen.
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
Hehehe na steni jih maš, noro . Ja slikca, ki jo imam je tako slikana, da me je zavedlo. Glede dolžine blejdov, bi pa rekel, da je zelo verjetno v tem težava in ta težava zna bit s težo še večja,.. bo treba poskusit 115-120mm repne blejde.
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
Evo z veseljem sporočam, da je bil današnji izlet na Letališče v Lajše (Aeroklub Gorenje), pravo olajšanje za moje težave z repom . Vse nastavljeno in delujoče u nulo, še enkrat hvala Žiga Rozman in Kristjan Pustinek za pomoč:) Zdej se pa počasi začne modelarski del,... No ja malce bo še nastavljanja mehanike ko pride nova glava, daljša os in blejdi 680mm asimetrični levo vrteči z 12mm debelino korena
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
Sorry, busy dan:
Se pravi imaš vse zrihtan? Video? Navali na trup!
Se pravi imaš vse zrihtan? Video? Navali na trup!
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
Japp mehanika zrihtana, bo treba začet z modelarstvom khm,.. maketarstvom .
Bo pa še nekaj časa trajalo - beri finc , da dobim pravo glavičino in blejde ter daljši shaft.
Videa nažalost ni, ker smo vsi akterji (Žiga, Kristjan in moja malenkost), aktivno gledali, snemal pa noben, prilimam ob priliki, ko nafehtam hčerko, da me posname itaq bo treba še kakšno fineso popedenat.
P.S.:Hvala za mere
Bo pa še nekaj časa trajalo - beri finc , da dobim pravo glavičino in blejde ter daljši shaft.
Videa nažalost ni, ker smo vsi akterji (Žiga, Kristjan in moja malenkost), aktivno gledali, snemal pa noben, prilimam ob priliki, ko nafehtam hčerko, da me posname itaq bo treba še kakšno fineso popedenat.
P.S.:Hvala za mere
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
Mera 60 je kar se vidi gredi od strani, 74 pa do vrha glave.
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
Hvala, si tudi zelo nazorno prikazal na fotografiji, še enkrat najlepša hvala.
EDIT: Powerca je bla pa na šihtu, ko si tole slikco prtisnu
EDIT: Powerca je bla pa na šihtu, ko si tole slikco prtisnu
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
Nema na čemu, če še kaj rabiš pa sporoči.
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
Razveselil vas bom z enim današnjim posnetkom in sicer Kristjana Pustineka in njegovega SAB Goblina 700. Posnetek ni najboljši, ker sem snemal s telefonom. Ko bo YouTube prežvečil video bo na temle naslovu: http://youtu.be/bABPZrgJ8KM
Jure hvala za pomoč, se sigurno še oglasim, kahlca je še čist na začetku, nobenega konkretnega posega še nima,...
Jure hvala za pomoč, se sigurno še oglasim, kahlca je še čist na začetku, nobenega konkretnega posega še nima,...
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
Pravično je in spodobi se, da podam nekaj detajlov na temo nadgradenj, ki sem jih opravil pred laširanjem mehanike, ki so precej pomembne za ugodno delovanje le te.
Nadgradil sem nihajno ploščo ang. swashplate, ker je Chaos/Flasher postregel s skoraj zaribanim ležajem v sredini swashplate-a, ki se kot tak praktično ni premikal. Izbral sem preverjeno rešitev podjetja Quick UK, ki tudi tokrat ni razočaral. K vsemu skupaj sem dodal še nove zaključne plastike za kroglični zglob tudi od Quick UK.
- Swashplate;
http://www.quickuk.eu/products/5/websho ... xc-05.html
- ball joints;
http://www.quickuk.eu/products/305/webs ... h2031.html
Preventivno sem tudi zamenjal os glavnega rotorja in uporabil original ALIGN-ov produkt. Zamenjave so bili deležni tudi rotorji na repu in sicer za Spinblades asimetrične, dimezije 105mm, desno-sučni sistem (CW). Podaljšane roke od ALIGN-a mi nažalost niso prišle v poštev, ker je bil navoj prevelik. Za pomoč sem poprosil Roby-a, ki je našel salamonsko rešitev, da ni bilo potrebno mučit stružnice je imel na zalogi 2 kosa podaljšanih ročic z kroglico od JR VIBE 50. Hvala Roby še enkrat za tole odlično, sicer začasno rešitev a odločujočo ker brez nje bi bila kr težava z laširanjem. Glava bo namreč v prihodnje zamenjana za scale verzijo, ki sem jo zbrskal iz spleta.
Predelava:
-ALIGN main shaft for 600E/N kataloška številka :H60159T
-Spinblades asymetrical 105mm:
http://spinblades.com/en/products/tail- ... ale-detail
Da pa bo začasna glava lepo delovala na nizkih obratih, sem zamenjal še blaženje - damping za preiskušeno metodo z O-ringi, ta Dottore rešitev je še vedno najboljša.
O-RING-e dobite pri TENG-u oz. po novem ALTES na spletnem naslovu: http://www.altes.si/o-ringi.html
To je bilo tudi na kratko vse, kar se je dogajalo od mojega zadnjega slikovnega "post-a" do laširanja pred par dnevi, bilo je še nekaj težav z repom, vendar so bile tudi te težave rešene s pomočjo mislim, da lahko brez dvoma rečem dvema vrhunskima 3D Heli pilotoma Karbonko-a in Pustinek-a , ki kraljujeta v nastavitvah Vbar-a in 3D letenju na Slovenskem, fanta še enkrat hvala!
Kot sem že omenil v prejšnjih "post-ih", me sedaj čaka nadgradnja glavne osi z daljšo, zaradi avtentičnosti dolžine pri pravem Jet Rangerju ter zelo dober pribljižek "scale" glave glavnega rotorja in nenazadnje rotorji predvidevam, da bodo v dolžini 680mm z 12mm korenom ter asimetrični kot pri pravem.
Upam, da bom počasi tudi uspel upasat mehaniko v ohišje, da opravim krstni let tudi z ohišjem, vendar predvidevam da slednjega ne bom počel dokler ne bodo dela na mehaniki v celoti zaključena,...
se nadaljuje,...
Nadgradil sem nihajno ploščo ang. swashplate, ker je Chaos/Flasher postregel s skoraj zaribanim ležajem v sredini swashplate-a, ki se kot tak praktično ni premikal. Izbral sem preverjeno rešitev podjetja Quick UK, ki tudi tokrat ni razočaral. K vsemu skupaj sem dodal še nove zaključne plastike za kroglični zglob tudi od Quick UK.
- Swashplate;
http://www.quickuk.eu/products/5/websho ... xc-05.html
- ball joints;
http://www.quickuk.eu/products/305/webs ... h2031.html
Preventivno sem tudi zamenjal os glavnega rotorja in uporabil original ALIGN-ov produkt. Zamenjave so bili deležni tudi rotorji na repu in sicer za Spinblades asimetrične, dimezije 105mm, desno-sučni sistem (CW). Podaljšane roke od ALIGN-a mi nažalost niso prišle v poštev, ker je bil navoj prevelik. Za pomoč sem poprosil Roby-a, ki je našel salamonsko rešitev, da ni bilo potrebno mučit stružnice je imel na zalogi 2 kosa podaljšanih ročic z kroglico od JR VIBE 50. Hvala Roby še enkrat za tole odlično, sicer začasno rešitev a odločujočo ker brez nje bi bila kr težava z laširanjem. Glava bo namreč v prihodnje zamenjana za scale verzijo, ki sem jo zbrskal iz spleta.
Predelava:
-ALIGN main shaft for 600E/N kataloška številka :H60159T
-Spinblades asymetrical 105mm:
http://spinblades.com/en/products/tail- ... ale-detail
Da pa bo začasna glava lepo delovala na nizkih obratih, sem zamenjal še blaženje - damping za preiskušeno metodo z O-ringi, ta Dottore rešitev je še vedno najboljša.
O-RING-e dobite pri TENG-u oz. po novem ALTES na spletnem naslovu: http://www.altes.si/o-ringi.html
To je bilo tudi na kratko vse, kar se je dogajalo od mojega zadnjega slikovnega "post-a" do laširanja pred par dnevi, bilo je še nekaj težav z repom, vendar so bile tudi te težave rešene s pomočjo mislim, da lahko brez dvoma rečem dvema vrhunskima 3D Heli pilotoma Karbonko-a in Pustinek-a , ki kraljujeta v nastavitvah Vbar-a in 3D letenju na Slovenskem, fanta še enkrat hvala!
Kot sem že omenil v prejšnjih "post-ih", me sedaj čaka nadgradnja glavne osi z daljšo, zaradi avtentičnosti dolžine pri pravem Jet Rangerju ter zelo dober pribljižek "scale" glave glavnega rotorja in nenazadnje rotorji predvidevam, da bodo v dolžini 680mm z 12mm korenom ter asimetrični kot pri pravem.
Upam, da bom počasi tudi uspel upasat mehaniko v ohišje, da opravim krstni let tudi z ohišjem, vendar predvidevam da slednjega ne bom počel dokler ne bodo dela na mehaniki v celoti zaključena,...
se nadaljuje,...
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
No končno je uspel tudi posnetek mehanike v zraku, še nekaj finega nastavljanja me čaka vendar je v grobem zadeva pripravljena.
Video ko ga Youtube pripravi bo na na bljižnici: http://youtu.be/Fn28xiKkpwo
,..se nadaljuje
Video ko ga Youtube pripravi bo na na bljižnici: http://youtu.be/Fn28xiKkpwo
,..se nadaljuje
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
Prispeli so scale "blejdi" Vse pohvale na račun prijaznosti in učinkovitosti lastniku in izdelovalcu scale rotorjev gospodu Kai Rathmann-u. Priskrbel mi je rotorje velikosti 680mm s 12mm korenom, levosučne (CCW) in pol-simetrične, na kratko podobne krake le v večji velikosti vrti pravi Jet Ranger III.
Če boste imeli željo po malce izvenserijski izvedbi tega kar ponuja na svojih spletnih straneh http://derblattschmied.com/ mu pišite na njegov email : [email protected] in vam bo zelo hitro in ustrežljivo rešil težavo.
Prispeli paketek je bil dobro zaščiten, tako, da do poškodbe vsebine ni moglo priti. Izdelava je res vrhunska! Kraka nameščena. Proti prvotnim 600 milimetrskim sta 680 milimetrska kraka videti prava velikana Preveril sem zbalansiranost rotorjev in ugotovil, da sta kraka odlično zbalansirana in ni potrebe po kakšnem dodatnem obteževanju.
Za začetek bom uporabil namestitev Pitch krivulje da bo kot na min -5 na sredini 0 in na maksimumu+8 stopinj, glede na to da zunaj neusmiljeno dežuje, bo test letenja moral malce počakati.
EDIT: Še en podatek mi je zanimiv, malce sem dal na tehtnico vse komponente; mehanika, Lipoti,ohišje in pristal nekje na teži 5,602Kg. Na koncu računam, da bi bil nekje okrog 6Kg,...
,..se nadaljuje,..
Če boste imeli željo po malce izvenserijski izvedbi tega kar ponuja na svojih spletnih straneh http://derblattschmied.com/ mu pišite na njegov email : [email protected] in vam bo zelo hitro in ustrežljivo rešil težavo.
Prispeli paketek je bil dobro zaščiten, tako, da do poškodbe vsebine ni moglo priti. Izdelava je res vrhunska! Kraka nameščena. Proti prvotnim 600 milimetrskim sta 680 milimetrska kraka videti prava velikana Preveril sem zbalansiranost rotorjev in ugotovil, da sta kraka odlično zbalansirana in ni potrebe po kakšnem dodatnem obteževanju.
Za začetek bom uporabil namestitev Pitch krivulje da bo kot na min -5 na sredini 0 in na maksimumu+8 stopinj, glede na to da zunaj neusmiljeno dežuje, bo test letenja moral malce počakati.
EDIT: Še en podatek mi je zanimiv, malce sem dal na tehtnico vse komponente; mehanika, Lipoti,ohišje in pristal nekje na teži 5,602Kg. Na koncu računam, da bi bil nekje okrog 6Kg,...
,..se nadaljuje,..
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
Malce sem se poglobil v teorijo krakov glavnega rotorja in izbrskal nekaj informacij, ki sem jih primerjal z nedavno prispelimi scale kraki za moj Jet Ranger projekt. Sicer nekako nedvoumno ni nikjer zapisano za kakšen točen profil krakov gre pri pravem Agusta Bell 206B aka Jet Ranger III tu bo moral Jure podat kakšno točno informacijo. Kar sem uspel zbrskat v bazi profilov je, da naj bi bil uporabljen profil NACA 0012 mod (11,3%) ,...
Profil glavnih krakov na pravem Jet Rangerju III: Nazivi različnih profilov, ki sem jih našel na spletu. Še najbolj podobni profil od Bell 206B se mi zdi profil FX-69-H-098 In še profil pri mojih scale krakih: Danes sem uspel scale krake tudi stestirat, ugotovil sem, da bo na maksimum +8 stopinj "pitcha" rahlo premalo. Heli sicer leti ampak je občutno premalo kota.
Posnetek testnega poleta ravno pred dežjem: http://youtu.be/sFRB29F3JH4
Profil glavnih krakov na pravem Jet Rangerju III: Nazivi različnih profilov, ki sem jih našel na spletu. Še najbolj podobni profil od Bell 206B se mi zdi profil FX-69-H-098 In še profil pri mojih scale krakih: Danes sem uspel scale krake tudi stestirat, ugotovil sem, da bo na maksimum +8 stopinj "pitcha" rahlo premalo. Heli sicer leti ampak je občutno premalo kota.
Posnetek testnega poleta ravno pred dežjem: http://youtu.be/sFRB29F3JH4
Zadnjič spremenil FlyByWire, dne 31 Avg 2014, 18:39, skupaj popravljeno 1 krat.
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
Džetakov profil je precej star, saj se od prve certifikacije ni spreminjal. NACA0012 bo kar ustrezal.
Kakšen je kaj občutek z novimi kraki?
Kakšen je kaj občutek z novimi kraki?
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
Občutek z novimi kraki je odličen, "pitch" sem za test dal manjši vendar bom poskusil s +10 stopinjami na maksimumu medtem ko -5 na minimumu zadošča. Včeraj je kr pihalo ko sem delal test vendar se je heli odlično obnašal, potem je pa začelo kapljat in sem rajši hitro zaključil.
Ali ima Jet Ranger izpeljanko NACA 0012, ker po izgledu mi ne deluje čistokrvna NACA 0012, lahko je pa samo zaradi kota slike tak občutek ?
Ali ima Jet Ranger izpeljanko NACA 0012, ker po izgledu mi ne deluje čistokrvna NACA 0012, lahko je pa samo zaradi kota slike tak občutek ?
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
Hello, danes sem se spet malce igral s "pitch" nastavitvami in obrati. Trenutno imam 1350 obratov in 10 stopinj pitcha na pozitivi, ampak imam še vedno občutek, da je premalo. No ja še en sprehod helija je hčerka uspešno posnela : http://youtu.be/ZAadzwcpvLA
,...
,...
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
Kdaj se boš pa kaj trupa lotil?
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
Ne bo več dolgo ko se ga lotim, prvo bom še napravil testni let s trupom in daljšo osjo glavnega rotorja, potem pa potegnem mehaniko ven in se v celoti posvetim trupu, pristajalnim sanem in kokpitu,.. Kr precej bo treba trup "spimpat" , da bo podoben S5-HPE
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
No danes sem se odločil, da vstavim mehaniko v ohišje in opravim nekaj manjših posegov. Ne morem več čakat na daljšo os., ki bo prispela na Krtina Funfly
Repni del počasi dobiva obliko. Vertikalni stabilizator nameščen. Čakam na daljšo os glavnega rotorja, prav zanima me kakšen izgled bo ponujal heli po tej modifikaciji. Zaenkrat glava še vedno sedi prenizko nad "doghouse-om".
,.. se nadaljuje
Repni del počasi dobiva obliko. Vertikalni stabilizator nameščen. Čakam na daljšo os glavnega rotorja, prav zanima me kakšen izgled bo ponujal heli po tej modifikaciji. Zaenkrat glava še vedno sedi prenizko nad "doghouse-om".
,.. se nadaljuje
Zadnjič spremenil FlyByWire, dne 01 Sep 2014, 18:57, skupaj popravljeno 2 krat.
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Re: JET RANGER III 700 z mehaniko velikosti 600
Zdi se mi, da bo zelo prepričljiv z višjim rotor mastom. Repne krake boš barval? Glavni rabijo le rumen zaključek.