Kot relativno novopečeni helikopteraš, malo bolj pogosto obiskujem ta del foruma, pa ni ravno pretirane aktivnosti.
Ker sem po naravi tak, da rad experimentiram in preizkušam tudi začel nisem, kot so mnogi tu na forumu priporočali začetnikom. Z mojega zornega kota je to imelo samo pozitivne rezultate, saj sem se leteti s helikopterjem vseeno naučil, bistveno manj zapravil, obenem pa sem se naučil tudi marsikaj takega, kar mnogim sploh ni treba vedeti, ker pač kupijo 10x dražjo preizkušeno robo.
V tokratnem prispevku bi rad opisal, kako poravnam glavno gred na 450 helikopterju.
Znano je, da kitajci nimajo ravno top materialov in ker sem letel v glavnem s kitajci, čeprav nisem pretirano razbijal, vseeno pride obdobje, ko kar precej tolčeš. No glavna gred pri HK 450 je kriva preden jo dobro pogledaš.
Morda bo kdo rekel, ali se splača ravnati če 3 nove gredi stanejo 1€
Se splača, ker je hitreje kot menjava in ker ni rečeno da je vsaka nova povsem ravna.
Glavno gred poravnam tako, da snamem oba rotorja. Če je močneje zvita in se vidi že na oko, to za silo poravnam takoj po občutku. Kitajska se da poravnati s prosto roko, kaka trša npr orig alignova, pa je običajno pretrda, tako, da je za to opravilo dobro najti kako cevko, ki olajša delo. Seveda je treba helikopter prijeti na primernem mestu, da pri ravnanju ne naredimo škode.
Ko je gred približno ravna, poženem helikopter in se z alkoholnim flomastrom približam vrteči gredi, tako da se jo rahlo dotaknem. Tako se zelo, lepo vidi, kam gred opleta, to skušam poravnati in ponovno preizkusim ravnost s flomastrom. Zadnje prejšnje oznake ne zbrišem, da vidim ali sem pri ravnanju poravnal premalo ali preveč.
Z nekaj občutka, po nekaj poizkusih ostane sled flomastra samo še lep enakomeren krogec in gred je ravna.
Tako se da poravnati gred glavnega in tudi repnega rotorja.
Veliko veselja heliirajte še naprej.
Triki in nasveti
Triki in nasveti
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Re: Triki in nasveti
Super ideja za temo.
Že nekaj časa se spravljam k temu, da naredim generičen tutorial o osnovnih nastavitvah, pa ne uspe skozi čas.
Že nekaj časa se spravljam k temu, da naredim generičen tutorial o osnovnih nastavitvah, pa ne uspe skozi čas.
Re: Triki in nasveti
Bi bil zelo zadovoljen glede osnov men sploh ne rata nastavt zadeve da bi letela kot se za gre ne poznam pa nobenga ki bi mi pomagal.
Bolje biti pameten in zaskrbljen, kot pa neumen in nasmejan!
Re: Triki in nasveti
Iz svojih izkušen lahko povem to,da še zmeraj kadar sem zvil glavno os je bilo vedno potrebno menjati tudi ležaja,ki držita os vpeto v frejm.
Ko ležaj dobi udarec se deformira.
Ko ležaj dobi udarec se deformira.
Re: Triki in nasveti
Jaz pa lahko iz svojih eno letnih izkušenj letenja helija povem, da sem v začetnem obdobju kar pogostu lomil kaj na heliju. Vsakič, ko sem zvil os se je zraven pokvaril še vsaj en servo (zobnik) in nikoli ležaj. Trenutno imam na heliju 160 ur letenja in sta ležaja,ki držita os še vedno prva. Zgleda, da pač imam srečo, da sta tako vzdržljiva.
lp, andrej
lp, andrej
T-Rex 500 ESP
T-Rex 700 E DFC
T-Rex 700 E DFC
Re: Triki in nasveti
Zdravo,
Mogoče bi kdo kaj napisal, kako pripraviti helija za 3D letenje. Po enem letu sem se že močno naveličal voziti kroge v bistvu, kot da bi vozil avtomobilček . Na simulatorju sem natreniral obrate naprej, nazaj, role, lebdenje obrnjem. Sedaj pa bi rad poskusil v živo vsaj preval nazaj, vendar nimam "jaj.." zato. Kaj, če heli ni kaj pravilno nastavljen. Mi je jasno za Pitch in obrate motorja, kaj pa gain, ali pa kaj drugega. Imam blada 450 in trexa-600.
LP
Mogoče bi kdo kaj napisal, kako pripraviti helija za 3D letenje. Po enem letu sem se že močno naveličal voziti kroge v bistvu, kot da bi vozil avtomobilček . Na simulatorju sem natreniral obrate naprej, nazaj, role, lebdenje obrnjem. Sedaj pa bi rad poskusil v živo vsaj preval nazaj, vendar nimam "jaj.." zato. Kaj, če heli ni kaj pravilno nastavljen. Mi je jasno za Pitch in obrate motorja, kaj pa gain, ali pa kaj drugega. Imam blada 450 in trexa-600.
LP
Zadnjič spremenil marci_boy, dne 08 Apr 2013, 10:14, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Triki in nasveti
Glede izkušenj zvijanja osi in deformiranja ležaja se definitivno pridružujem temu kar je napisal anda. Tudi jaz sem helija že velkokrat razbil tudi tako da sem z glavnimi kraki dobesedno odsekal rep, zvil glavno os itd. Vendar nikdar nisem poškodoval ležajev ali osi repnega rotorja. Vedno pa gre ob vsaki nesreči kakšem servomor(zobniki). LP.
Re: Triki in nasveti
Če imaš pri ročici koraka v sredini korak 0 stopinj, v skrajnih legah pa recimo 10 ali 11 stopinj plusa in minusa (pri ničelnem položaju -10, v sredini 0, pri polnem +10 ) in če imaš konstantne vrtljaje, potem, če vse ostalo je, kot je treba, v praksi ne more biti dosti drugače, kot v simulatorju.marci_boy napisal/-a:Zdravo,
Mogoče bi kdo kaj napisal, kako pripraviti helija za 3D letenje. Po enem letu sem se že močno naveličal voziti kroge v bistvu, kot da bi vozil avtomobilček . Na simulatorju sem natreniral obrate naprej, nazaj, role, lebdenje obrnjem. Sedaj pa bi rad poskusil v živo vsaj preval nazaj, vendar nimam "jaj.." zato. Kaj, če heli ni kaj pravilno nastavljen. Mi je jasno za Pitch in obrate motorja, kaj pa gain, ali pa kaj drugega. Imam blada 450 in trexa-600.
LP
Malo lahko preizkušaš s suvanjem koraka gor in dol, če rep ostane stabilen, tudi pri prevalu nazaj ne bo nikamor šel.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Re: Triki in nasveti
@marci, si verjetno mislil, če gyro zna držati položaj repa, ko je obrnjen? Verjetno vsak serijski gyro drži rep v vseh položajih. Kakšen gyro uporabljaš? Kolikor sem slišal, je serijski zelo dober. Če ga imaš, nimaš kaj zgrešit. Poglej malo na youtube, kako vrtijo blade 450. Tako, da samo gasa in ga "vekslaj" .
lp
lp
T-Rex 500 ESP
T-Rex 700 E DFC
T-Rex 700 E DFC
Re: Triki in nasveti
fantje hvala za odgovore, se bo potrebno ojunačiti na narediti korak naprej.
lp,
lp,