Razlika med Alignom in "kitajcem"

Akrobatski in 3D modeli
Uporabniški avatar
sihu
Tekmovalec
Prispevkov: 351
Pridružen: 07 Sep 2011, 10:25
Kraj: Slovenska Bistrica

Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a sihu »

Vem, da bo tole pisanje marsikoga razburilo, vendar si ne morem kaj, da se ne bi oglasil tudi o tej zadevi, četudi sem sam sicer še popolni začetnik v helikopterskih vodah, tako, da iz osebnih izkušenj ne morem soditi.
Predvsem pa tega prispevka nisem napisal zato, da bi komu solil pamet oz. da bi koga žalil, samo podajam svoje videnje zadeve.
Gre za to, da je na tem forumu veliko takih, ki vse, kar je kitajskega, dajejo v nič. Od kitajskih servotov, baterij in predvsem helikopterjev. Ker me je začelo to že malo nervirati, sem si vzel čas in se odpravil raziskovat tudi po drugih svetovnih modelarskih forumih. In kaj sem ugotovil? Zanimivo, na veliki večini forumov (preko 90%) so nekaterim kitajskim izdelkom zelo naklonjeni. Tako na primer zelo hvalijo kitajski servo HXT 900 kot enega najboljših v svojem razredu, pri nas pa ga komaj kdo pogleda, zelo cenjeni so tudi njihovi regulatorji Turnigy z oznako Plush, itd.
Ker pa smo v temi za helikopterje, sem bil pozoren predvsem na te. Omejil sem se na primerjave med T-rexom in kitajčki, saj ti kopirajo helikopterje predvsem te znamke. Za začetek sva s prijateljem primerjala ob helikopterja v živo in sicer: T-rex 450SE V2 in HK 450 GT. Oba helikopterja sta Alu verzija in v preko 95% popolnoma enaka. Vsi deli so medsebojno kompatibilni in jih dobiš tako pri Alignu kot pri Hobbykingu. Ker nasprotniki kitajskega helikopterja pravijo, da je le ta zanič, me zanima, ali je kitajski aluminij oz. karbon toliko slabši od Alignovega? Ali so tolerance kitajčka res toliko večje od Aligna? Jaz z meritvami s pomičnim merilom in mikrometrom tega nisem ugotovil. Ali je potem izdelava toliko slabša? Kje so torej tiste slabosti, ki ustvarijo tako veliko razliko med Alignom in HKjem?
Ko pa je beseda o cenah, je kitajček neprimerno cenejši od Aligna (ki ga - mimogrede - tudi izdelujejo »poševnooki«), tako v osnovnem modelu, kot kasneje pri rezervnih delih.
Ali ne gre tukaj morda bolj za prestiž?
Še enkrat poudarjam, da nikomur ne solim pameti in da sem še premalo časa v heli vodah, da bi lahko sodil, zato raje javno vprašam in ne komentiram zadeve v "prijateljskih" pogovorih, kjer marsikdo »benti« čez kritike kitajčkov, na glas pa si tega ne upa izreči.
Zadnjič spremenil sihu, dne 27 Jan 2012, 09:55, skupaj popravljeno 2 krat.
Hitec Eclipse 7 Pro, RV-9, Scout, EPP Mustang P-51, Bliss Topmodel CZ, Robbe Charter, CopterX 450
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Strah, da bo tema prerasla v gonjo z baklami je upam da odveč :)

Ker sem preizkusil obe strani v večih klasah (Align in HK), lahko malenkost dopolnim tole temo. Večina, ki kupuje kitajski helikopter je navdušena nad kolikor toliko narejeno zadevo predvsem iz enega razloga. Helikopter za crashnit mora biti poceni in letel. Kitajski HK so ravno to. Poceni, kompatibilni deli, tako da lahko ključne vseeno nadomestiš z alignom če to želiš in enostavno so za dobiti brez nekih resnih stroškov.Če bi vprašal američane kateri helikopter imajo pa za resno letenje in ne za preizkušanje novih figur pa boš sigurno ugotovil da to niso HK-ji.
Sicer sta nedvomno od vseh kitajskih komponent Turnigy za regler in HXT servoti najbolj zanesljiva izbira.

HXT900 je zelo popularen servo in izmed kitajskih izdelkov še zelo v redu zadeva. Za ceno je vseeno če naročiš 100% več komponent in nisi razočaran če trije ne delajo ob odpiranju škatle.

Kar je pri HK velika razlika niso tolerance, vendar sam aluminij, ki je precej mehkejši in ležaji, kateri so večinoma brez mazanja in precej slabe kvalitete. Sicer pa se nihče ne sekira zaradi tega, saj če ga je kupil za preizkušanje figur njegova življenjska doba ne bo ravno merjena v mesecih.

Drugače pa tako Align kot HK izvirata iz Azije. Prvi so tajvanci z leti in leti izkušen, ki so se učili na lastnih napakah in s srednje razredno kvaliteto prodrli na cvetoči trg heli modelov, drugo pa kitajci, ki jim je bila stvar manj jasna, so pa dobro skopirali in s ceno konkretno posegli v delež na trgu. Nebi se omejil na "poševnooke", če delajo dobro pa naj bo to cena ali kvaliteta (povečana zanesljivost) bo to zanimivo za več različnih skupin modelarjev.

"Poševnoke" je žaljvo, tako da omejimo take vložke na 0.
Uporabniški avatar
sihu
Tekmovalec
Prispevkov: 351
Pridružen: 07 Sep 2011, 10:25
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a sihu »

Morda res niso za 3D, vendar pa jih večina kot začetniški nakup priporoča T-rexa, ko marsikdo še ne ve, ali bo sploh ostal na helikopterjih. Zato mislim, da bi bilo bolj pošteno, da priporočijo nakup HK helija, za njegovo opremo pa naj se odloči vsak posameznik sam. Lahko vgradi tudi kitajsko, saj so po forumih njihovi gyroti, ko jih z vročo plastiko fiksiraš, popolnoma dovolj za začetnika, ki še itak ne namerava izvajati 3D letenja.
Tisto poševnooko ni bilo mišljeno žaljivo - se bom pa v prihodnje temu izognil.
Hitec Eclipse 7 Pro, RV-9, Scout, EPP Mustang P-51, Bliss Topmodel CZ, Robbe Charter, CopterX 450
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Tudi za 3D se da HK uporabljat. Ravno zato - za testiranje novih manevrov.

Zaradi tega, ker večina še ne ve če jim hobi ustreza, se priporoča kak stabilen koaksialni helikopter ali ekvivalent z enojnim rotorjem (nikakor ne 3 kanalni ali pokveke od 4 kanalnih helijev - mora imeti swash, drugače je izkušnja neprimerna za oceno). Poleg tega pa simulator. Če začetnika tu še drži za nadaljni razvoj znanja, potem pa kak zanesljiv helikopter - večinoma rabljen align.

Jaz nisem šel po tej poti, ampak po precej dražji. Začel sem direktno na microstar 400 in nato shogun V2. Oba sta bila polizdelka od helikopterja in zaradi crashov sem porabil kar okrog 6x več kot sem na začetku predvideval. Komponente so odpovedovale ena za drugo, večinoma pa sem jaz mislil, da je problem v meni. Iz tega razloga sem letel s pokvarjenim reglerjem kar 3x, vsakič crash vreden 70€+. Dokler sem ugotovil kje je vzrok, sem zapravil že konkretne vsote denarja.
Prav iz tega razloga se za začetnika svetuje zanesljive komponente, četudi rabljene, samo da loči kaj dela narobe in kaj je problem helikopterja.

Če je začetnik v heli vodah ampak ne začetnik v modelarstvu je stvar bistveno lažja. V takem primeru bi se tudi sam poslužil HK robe, saj se osnove modelarstva že razume in je neznank za začetnika bistveno manj.

Potem pa je še tretja varianta, če imaš mentorja. Jaz sem sodelavcu svetoval nabavo HK-ja, saj mu pomagam pri elektroniki in vem kaj je ok ter kaj ni. Sam razlike nebi razpoznal in krivil svoje neznanje. Če ima začetnik vodiča je to zlata vredno.
Uporabniški avatar
sihu
Tekmovalec
Prispevkov: 351
Pridružen: 07 Sep 2011, 10:25
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a sihu »

Phoinix napisal/-a: Potem pa je še tretja varianta, če imaš mentorja. Jaz sem sodelavcu svetoval nabavo HK-ja, saj mu pomagam pri elektroniki in vem kaj je ok ter kaj ni. Sam razlike nebi razpoznal in krivil svoje neznanje. Če ima začetnik vodiča je to zlata vredno.
Tole se popolnoma strinjam. res je sreča, če imaš kakšnega izkušenega pilota za pomoč. Jaz sem se pa moral sam učiti tako letalskega modelarstva in kot izgleda, se bom moral tudi pri helikopterjih zanesti sam nase. Nekaj pomoči sicer dobim na forumu, toda to ni isto. Kar zadeva obvladovanje, pa se trenutno zanašam na simulator.

Pa še nekaj sem zasledil na tujih forumih. Pravijo, da če si začetnik in se učiš lebdenja in osnovih latalskih sposobnosti s helikopterjem, ne potrebuješ digitalnega servota za rep, ampak zadostuje analogni, ker itak ne potrebuješ tako hitrih odzivov. Ko korakaš naprej, pa montiraš digitalca.
Hitec Eclipse 7 Pro, RV-9, Scout, EPP Mustang P-51, Bliss Topmodel CZ, Robbe Charter, CopterX 450
Uporabniški avatar
skorp_jon
Profesor
Prispevkov: 1329
Pridružen: 09 Avg 2006, 09:02
Kraj: Beltinci

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a skorp_jon »

Pri slabem servoju za rep zna biti problem, da ti rep nikoli ne bo stal na miru. Vedno se bo premikal v eno smer. Ti lahko iz prve roke povem da je kar velika razlika če imaš servo za 20€ na repu in potem probaš namensko narejen servo za rep, ki je 60€ ali več.
Futaba 12FG & Taranis Q X7
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Kar se samega servota tiče je res. Repni servo je za začetnika bistveno manj pomemben kot npr HH žiroskop. Četudi je servo počasnejši, tega ne bo začetnik opazil medtem ko lovi helikopter gor in dol po travniku. Jaz še danes letim z standardnim servom na repu, ampak le zato, ker letim bolj kot ne scale in osnovne akrobacije.
Je pa res da ima lahko poceni kitajski servo tudi svoje probleme. Sodelavčev je bil v sredini zelo trzajoč. Ko sem ga zamenjal z drugim pa je delalo. Sicer je lahko za začetek cenejši repni servo mora pa biti izpraven.

Jaz sem začel na rate gyro in analognem servu. Polom, prišel sem tako daleč da sem snel žiroskop in letel brez. Takratnega hitec rate gyro sploh nisem pogrešal. Se mi je pa odprl svet ko sem investiral v GY401, pa čeprav sem imel za servo kar hitecov analogni servo, je bila sprememba v krivulji učenja enormna stopnica napredka.
daddyrider
Tekmovalec
Prispevkov: 204
Pridružen: 25 Jan 2007, 10:54
Kraj: Okolica Domžal

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a daddyrider »

Še moj delež:
Pri HK500 sem naredil cel remont in moram reči da je res da ima nekaj pomankljivosti ki pa jih lahko hitro odpraviš če imaš malo smisla in logike. Recimo, na mojem so imeli ležaji glavne osi luft v ohišju - ovalna luknja - pač sem malo ohišja pobrusil da se je ležaj lepo usedel in je to to, imajo zelo mehke vijake, zato sem zamenjal večino vijakov (vse razen "knipingov") z "nekitajskimi", ohišje, oziroma stranske plošče ki so iz aluminija so res izredno mehke, zato sem jih zamenjal s kitajskim karbonom. Sam karbon je dober, je pa res da so luknje narejene tako da je obup - izgleda tako kot da bi bile "štancane" luknje ampak vse lepo paše in veliko bolj togo ohišje je zaradi tega. Edino težavo imam še z jermenom - nemorem ga nastavit, kadarkoli zaženem motor se odtegne - tukaj bo treba še nekaj naštudirat. Pa blejde sem zelo težko scentriral, saj sta imela blejda zelo različno težo - ampak tudi to je uspelo (brez odvzemanja materjala - naj bi bile karbonske).

Tako da če potegnem črto - je res kar nekaj dela na kitajcu, če pa rad preživiš kak teden v delavnici zato da se ti na koncu smeje ker si končno "iztržil" nekaj ki je po tvojih želajh..... zame neprecenljivo.

Se pa definitivno stirnjam s Phoinix-om - če si čisti začetnik v modelarstvu in da nimaš ravno najboljših ročnih spretnosti, potem kitajc verjetno ne bo dobra izbira. Zame ki sem pa v modelarstvu skoraj 20 let, ampak popoln začetnik na helikopterjih pa to ni bila nobena težava, kvečjemu užitek in nov izziv!

Zdaj moram samo še nabrati dovolj "jajc" da ga počasi spravim v zrak.
Uporabniški avatar
sihu
Tekmovalec
Prispevkov: 351
Pridružen: 07 Sep 2011, 10:25
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a sihu »

Kar zadeva HXT900 - večino servotov na mojih letalih je prav teh, razen tam, kjer potrebujem kovinske zobnike oz. močnejši servo. Do sedaj sem jih naročil že kar lepo število, pa se mi še ni zgodilo, da kateri ne bi delal oz. da bi delal slabo. Je pa res, da jih je treba naročati izključno na Hobbykingu, saj drugje prodajajo HXT-je drugega proizvajalca, s temi je pa res križ. Torej, če ima kdo namen kupiti ta servo - samo Hobbyking.
Hitec Eclipse 7 Pro, RV-9, Scout, EPP Mustang P-51, Bliss Topmodel CZ, Robbe Charter, CopterX 450
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a Brane »

Kaj je to za eno sranje, tri četrt ure pišem poročilo in zbiram podatke o HK 450 v2 ki res leti odlično, hočem poslati poročilo, zahtevana ponovna prijava, se ponovno prijavim, gre vse kar sem napisal v maloro :grrrrrrrrrrr:

Zato pa sedaj na kratko, kdor se za začetek odloči za HK 450 V2 ne bo falil, pojma nimam zakaj bi bil 300ali več €vreden heli lahko boljši, sedaj po 162 poletih to že lahko rečem.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
sihu
Tekmovalec
Prispevkov: 351
Pridružen: 07 Sep 2011, 10:25
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a sihu »

Ja Brane, se popolnoma strinjam. Zato sem se tudi jaz odločil za HK 450 GT, ker ne vem, kako me bo stvar sploh "prijela". Kolikor se poznam me bo, samo se mi zdi, da bom razmišljal o kakem Protosu šele potem, ko bom tole stvarco obvladal "u nulo".

Sicer pa, saj niso vsi tako nastrojeni proti kitajcem. Phoinix recimo se mi zdi dokaj realen, kar se teh zadev tiče. So pa res nekateri, ki še vedno prisegajo samo na "znane" firme. To me spominja na letošnji majski obisk sejma in mitinga pri Schweighoferju, kjer sem se pogovarjal z nekaterimi avstrijskimi modelarji, ki so prisegali izključno na avstrijsko in nemško robo. Ko sem jih vprašal, če vedo, kje so njihova letala in helikopterji izdelani, so bili vsi prepričani, da ali v Avstriji oz. Nemčiji. Rekel sem jim, naj se pozanimajo v trgovini oz. naj drugič pogledajo na škatle, kdo je izdelal model in ne pod katerim imenom se prodaja. Čez čas je k meni pristopil eden od njih in rekel, da je v vprašal v trgovini in da niti približno ni imel pojma, da skoraj vse izdelujejo v Aziji. Tudi ostali so kar debelo pogledali.
Pa še ena stvar je precej podobna. Če namreč pogledate nemške teste za katerikoli modelarski izdelek lahko vidite, da so samo njihovi oz. mogoče še kateri izdeleki iz kakšne kao zahodnoevropske države dobro ocenjeni, vse drugo pa je po njihovem mnenju zanič.

Torej verjetno velja, da je najboljše iz prve roke izvedeti, koliko je kakšna stvar zares dobra, jo najprej preizkusiti in potem dati oceno, ne pa govoriti kar na pamet.
Hitec Eclipse 7 Pro, RV-9, Scout, EPP Mustang P-51, Bliss Topmodel CZ, Robbe Charter, CopterX 450
mdm-1
Razpravljalec
Prispevkov: 155
Pridružen: 15 Dec 2004, 13:55

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a mdm-1 »

Živjo,
samo izkušnja glede jermena. Jermena za Trex450, originalni, kupljeni v EU so zdržali 4-6 ur max.
Za hec nabavim iz HK jermen, pri katerem je še pol repnega dela za 1,6USD. Stvar deluje že 58 ur?? Men ni nič jasno.
Lp Gašper
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

mdm-1 napisal/-a:Živjo,
samo izkušnja glede jermena. Jermena za Trex450, originalni, kupljeni v EU so zdržali 4-6 ur max.
Za hec nabavim iz HK jermen, pri katerem je še pol repnega dela za 1,6USD. Stvar deluje že 58 ur?? Men ni nič jasno.
Lp Gašper
Gašper to je po načelu: bolj je poceni, bolj laufa :D :wink: . Vedno res ne velja, ampak vedno bolj pogosto :D . Zato pa v bodoče še samo kitajske bencinske motorje za modele kupujem, ne švabov, kjer crkuje elektronika, odlitki kot da so jih slepi delali, ali pa cilindri od motork z blindiranim sesalnim kanalom #-o (je pa res, da tisti švab s cilindri od motorke še najlepše dela) [-( ](*,)
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
sihu
Tekmovalec
Prispevkov: 351
Pridružen: 07 Sep 2011, 10:25
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a sihu »

Ja, tole z jermeni bo kar držalo, saj se podobne izkušnje pojavljajo tudi na tujih forumih.
Kot nekoč Japonci, ki so "kradli" tehnologijo in jo nato izboljšali, tudi Kitajcem to sedaj uspeva. Seveda so potrebovali nekaj več časa, pa vendar.
Hitec Eclipse 7 Pro, RV-9, Scout, EPP Mustang P-51, Bliss Topmodel CZ, Robbe Charter, CopterX 450
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a Brane »

skorp_jon napisal/-a:Pri slabem servoju za rep zna biti problem, da ti rep nikoli ne bo stal na miru. Vedno se bo premikal v eno smer. Ti lahko iz prve roke povem da je kar velika razlika če imaš servo za 20€ na repu in potem probaš namensko narejen servo za rep, ki je 60€ ali več.
Tole sem ujel, ko očitno nisem prebral vsega s te teme, ker imam na 450 heliju gyro za 9,90$ in servo za cca 20$ lahko direktno povem, da, tako kot imam sedaj nastavljeno, ni popolnoma nobene razlike, med obnašanjem repa na heliju kjer je kombinacija gyro- servo, ko je bila kupljena najbrž predstavljala več kot 10kratnik tega zneska.
Kombinacija http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Gyro_.html
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oduct=6775
nastavitev 1520/333 na 450 heliju dela tako perfektno, da je za začetnika vse dražje, pravo razmetavanje denarja.
Moram pa opozoriti, da mi isti servo z HK401b gyrom ni delal dobro, čeprav v mnenjih kupcev nekdo piše, kako mu ta kombinacija dela odlično. Sicer mirnost repa ni bila problematična, a odzivnost repa je bila, vsem poizkusom raznih nastavitev navkljub, čisto nekaj čudnega, kot bi imel samo 20-30% hoda serva, popolnoma neodziven rep.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
sihu
Tekmovalec
Prispevkov: 351
Pridružen: 07 Sep 2011, 10:25
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a sihu »

Brane, da se navežem na tvojo temo.
Ni se javil še nihče od tistih, ki letijo heli z analognim repnim servom (razen Phoinixa). Mnogi, predvsem na tujih forumih, ki ne navijajo samo za "robo", letijo helije s standardnimi analognimi servoti, če letijo scale in ne poizkušajo 3D. Čeprav nisem poznavalec mislim, da je za osnovno letenje dober analogni servo dovolj, ker tistih nekaj stotink sekunde pri navadnem letenju ne pomeni tako velike razlike.
Hitec Eclipse 7 Pro, RV-9, Scout, EPP Mustang P-51, Bliss Topmodel CZ, Robbe Charter, CopterX 450
Uporabniški avatar
Melly
Dr. Modelar
Prispevkov: 3879
Pridružen: 15 Feb 2007, 22:51
Kraj: Ankaran, Ocizla

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a Melly »

Samo še moja 2centa.

Vsak, ki je peljal kvaliteten repni servo (recimo kakšen bls251) in gyro (recimo spartan quark), bo potrdil, da kitajske poceni kombinacije ne sežejo niti do kolen priznanim znamkam, je pa res, da tudi taka kombinacija ne more delati čudežev na razštelani mehaniki.

Tole primerjanje je nekako kot bi primerjal multiplexova letala iz elaporja s F3A specialkami. Z obema lahko letimo, kako pa izgledajo figure je pa vsem jasno.

p.s. vsak se odloči koliko denarja in časa bo posvetil hobiju, nikakor nisem proti poceni stvarem, samo ne vem, če odtehtajo vloženi čas in trud v popravila in izboljšave...
lp Melly
Uporabniški avatar
sihu
Tekmovalec
Prispevkov: 351
Pridružen: 07 Sep 2011, 10:25
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a sihu »

Melly, strinjam se s tabo, da je razlika. O tem ni dvoma. Samo če si podrobno prebral sem napisal, da za enostavno letenje brez 3D vragolij in kar je še podobnega, digitalca za 100 EUR ali več najverjetneje ne potrebuješ.
O gyrotih pa tokrat ni bilo besede.
Zadnjič spremenil sihu, dne 04 Feb 2012, 15:51, skupaj popravljeno 1 krat.
Hitec Eclipse 7 Pro, RV-9, Scout, EPP Mustang P-51, Bliss Topmodel CZ, Robbe Charter, CopterX 450
Uporabniški avatar
Stanko P.
Profesor
Prispevkov: 1069
Pridružen: 05 Dec 2007, 19:46
Kraj: Benedikt
Kontakt:

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a Stanko P. »

bruhpilot napisal/-a:
mdm-1 napisal/-a:Živjo,
samo izkušnja glede jermena. Jermena za Trex450, originalni, kupljeni v EU so zdržali 4-6 ur max.
Za hec nabavim iz HK jermen, pri katerem je še pol repnega dela za 1,6USD. Stvar deluje že 58 ur?? Men ni nič jasno.
Lp Gašper
Gašper to je po načelu: bolj je poceni, bolj laufa :D :wink: . Vedno res ne velja, ampak vedno bolj pogosto :D . Zato pa v bodoče še samo kitajske bencinske motorje za modele kupujem, ne švabov, kjer crkuje elektronika, odlitki kot da so jih slepi delali, ali pa cilindri od motork z blindiranim sesalnim kanalom #-o (je pa res, da tisti švab s cilindri od motorke še najlepše dela) [-( ](*,)
Ja itak, kdo pa bi prenašal motorko, ki bi jo moral vsakih 5 minut štelat in kurblat :-k To je ja čista logika.
RC Addict!
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Ja 200 ccm King s cilindri od 100 kubične motorke je zakon, ampak ene 3x predrag, pa malo švoh za današnje stanje tehnike #-o . Takrat ko sem to nabavljal, žal še ni bilo kitajcev z velikimi bencinarji :evil: :evil: . Danes bi obvezno za Eagla nabavil 4 cilindričnega DLE kitajca, ki sicer ni ravno poceni, je pa vseeno najcenejši :D .
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a Brane »

Melly ali mi lahko po domače, tako da bom razumel, konkretno razložiš, kaj dela ta kombinacija

http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=15318
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oduct=6775

toliko slabše, da bi bilo začetniku vredno odšteti nekajkrat več za dražjo kombinacijo.
Pa nebi rad slišal kakega govorjenja na pamet, nočem ponovno poslušati govorjenja o težavah za katere vem, da jih ta kombinacija ne povzroča, kot tudi ne, da v odgovoru pozabiš na dejstvo, da začetnik ne rabi gyrota ki mu bo omogočal neke hude hard 3D trike. Ko bomo, če bomo, do tja prišli, bomo sami vedeli kaj nas na teh cenenih gyrotih moti, ali kje nas omejujejo.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Fantje, teme o začetnikih in 3D letalcih bo potrebno začet ločevat, ker opažam da se vse preveč prepletajo. Pazljivo...
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a Brane »

V glavnem, kitajc pri -12°C leti :wink: za Aligna pa ne vem.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Tudi pri -18 ni problema. Dajmo nehat favorizirat eno stran in se osredotočimo na vprašanja, ki jih imajo začetniki.

Pred časom (tik pred HK) sem naredil primerjavo aligna 450, gaui 550 in aligna 600. Ker takratni posti niso več aktualni in ker vidim da je veliko zagnanosti in favoriziranje enega in drugega... se kdo javi, da se naredi seznam kaj je potrebno zamenjat ob tipičnem crashu plastične HK 450 in alu HK 450 variante, da naredimo eno konstruktivno primerjavo z obstoječim seznamom Alignovega 450.
Seveda se naredi tudi stroškovna analiza in dolgoročne finančne posledice ene in druge strani.

Morda tudi, kaj je bilo pomankljivo in takoj potrebno pregleda (ležaji), morda mazanja ali celo menjave dela.

Prostovoljce bom potreboval tudi za mikro-elektro helikopterje.

Kdo se javi?
Uporabniški avatar
sihu
Tekmovalec
Prispevkov: 351
Pridružen: 07 Sep 2011, 10:25
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Razlika med Alignom in "kitajcem"

Odgovor Napisal/-a sihu »

Kar bo potrebno zamenjati po tipičnem krešu (če bo tipičen) ti bom javil takoj, ko začnem leteti z njim :)

Drugače pa sem na tujih forumih prebral, da so polomljeni deli in menjave podobne tako na Align 450 alu in HK 450 alu.
Hitec Eclipse 7 Pro, RV-9, Scout, EPP Mustang P-51, Bliss Topmodel CZ, Robbe Charter, CopterX 450
Odgovori

Vrni se na Elektro helikopterji