Heli tekma
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Heli tekma
Lep pozdrav bojsi, pa da malo popestrimo tole še na pol zimsko "mrtvilo " !
Tam nekje 21. Avgusta 2011, bomo organizirali 2. heli tekmo v Krtini.
Program, ki ga bomo izvedli bo popolnama identičen tistemu izpred dveh let.
Razlog, zakaj smo se odločili da ostanemo pri tem programu, je čisto preprost. Navzočim je bil všečen in napisan na kožo širši množici pilotov in tudi letos bi radi privabili čim večjo množico nastopajočih, od čistih začetnikov pa tja do izkušenih XD pilotov.
Zakaj se nismo odločili za F3N ter F3C, iz preprostega razloga, ker bi jih potem prišlo samo par na tekmo in bi bilo nezanimivo.
No zdej pa kniplčke v roke pa čimbolj natrenirat program
Obenem pa bi povabil, vse organizatorje prejšne tekme da bi tudi letos s skupnimi močmi speljali tole zadevo.
Vse ostale informacije glede prijav ter druge "šare" pa sledijo kasneje
Tukajle je link če koga zanima kako je zgledalo pred tremi leti
viewtopic.php?t=30095&postdays=0&postorder=asc&start=10
Pa lep pozdrav
Tam nekje 21. Avgusta 2011, bomo organizirali 2. heli tekmo v Krtini.
Program, ki ga bomo izvedli bo popolnama identičen tistemu izpred dveh let.
Razlog, zakaj smo se odločili da ostanemo pri tem programu, je čisto preprost. Navzočim je bil všečen in napisan na kožo širši množici pilotov in tudi letos bi radi privabili čim večjo množico nastopajočih, od čistih začetnikov pa tja do izkušenih XD pilotov.
Zakaj se nismo odločili za F3N ter F3C, iz preprostega razloga, ker bi jih potem prišlo samo par na tekmo in bi bilo nezanimivo.
No zdej pa kniplčke v roke pa čimbolj natrenirat program
Obenem pa bi povabil, vse organizatorje prejšne tekme da bi tudi letos s skupnimi močmi speljali tole zadevo.
Vse ostale informacije glede prijav ter druge "šare" pa sledijo kasneje
Tukajle je link če koga zanima kako je zgledalo pred tremi leti
viewtopic.php?t=30095&postdays=0&postorder=asc&start=10
Pa lep pozdrav
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Hebelacesta, kje so odzivi?
Če ne bom v prvi ali drugi službi, defenitivno pridem. Treniral sicer že dolgo nisem konkretno, ampak pomembno je sodelovati
Če ne bom v prvi ali drugi službi, defenitivno pridem. Treniral sicer že dolgo nisem konkretno, ampak pomembno je sodelovati
Zadnjič spremenil Phoinix, dne 15 Apr 2011, 10:57, skupaj popravljeno 1 krat.
Spet ta nš jambrovčk hec hec ... Jure glede na datum ti svetujem da si rezerviraš kak dan dopusta pa boš mel mir (enkrat na leto si pa lahk špogaš )Phoinix napisal/-a:Hebelacesta, kje so odzivi? Če ne bom v prvi ali drugi službi, defenitivno pridem. Treniral sicer že dolgo nisem konkretno, ampak pomembno je sodelovati
Seme count on me
PS: sem ankitiral 2go opcijo , pa spet bo največ obiskovalcev namesto tekmovalcev
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Skupna pravila Junior in Sport programa:
- Helikopter se aktivira, prižiga in ugaša, ter vzleta in pristaja izključno samo na s "H" označanem mestu v sredini tekmovalnega polja.
- V primeru, da pride med izvajanjem manevra do padca modela, se manever pri katerem je prišlo do padca oceni z 0 (nič) točkami. Kot končni rezultat štejejo VSI manevri, ki so bili izpeljani v celoti.
- V primeru da pilot, ob pomikanju helikopterja kakorkoli ogrozi varnost sodnikov in ostalih udeležencev tekmovanja, sledi diskvalifikacija.
- Predpisana programa sta sestavljena iz 5 manevrov. Čas izvajanja 5-ih manevrov je 5 minut, torej 1 minuta za en manever. V kolikor se manever v prvem poskusu ponesreči je dovoljeno eno ponavljanje. Vsak manever ima 10 točk. Dovoljena je uporaba 0,5 točke.
- Manevri vezani na polje se izvajajo na minimalni višini 1 metra in maksimalno 5 metrov.
Manevri, ki niso vezani na polje naj se izvajajo na višini primerni pilotovemu znanju vendar ne manjši od 3 metrov.
- Manevri so vezani in točkovanih tudi glede na tekmovalno polje (v skicah prikazan manever z označenim poljem).
- Smer izvajanja manevrov na tekmovalnem polju ni predpisana.
Tekmovalno polje:
Polje je sestavljeno po vzoru F3C tekmovanja. Polje je dimenzij 10 x 10 metrov. Meje polja bodo primerno označene z vidnimi elementi (zastavice, stožci ipd. izstopajočih barv). Piloti se morajo zavedati oddaljenosti od tekmovalnega polja (4 m) in modela (4 m do 14 m).
Vsak manever se začne in konča v izhodiščni točki "H" premera 1,2 metra.
1.del: Junior program:
V Junior programu smejo sodelovati le piloti z MANJ KOT 2 (DVE) LETI izkušenj na področju helikopterjev!
Pomikanje v ravni črti
http://www.shrani.si/f/m/bb/3PZoh3QZ/2.jpg
- Manever se izvaja v veter oz. lahko z repom proti pilotu.
- Helikopter se iz "H" vertikalno dvigne na izbrano višino ter se zalebdi za nekaj sekund. Iz lebdenja se helikopter premakne naprej nad označbo, zopet zalebdi za nekaj sekund, ter pomakne nazaj preko izhodiščne točke "H" v zadnjo točko, kjer se zopet zalebdi za nekaj sekund. Helikopter se nato premakne naprej, nad izhodiščem zalebdi in pristane vertikalno na "H".
Vertikalni pravokotnik
- Manever se izvaja v veter oz. z repom proti pilotu.
- Helikopter se iz "H" vertikalno dvigne na izbrano višino ter se zalebdi za nekaj sekund. Iz lebdenja se helikopter premika v obliki pravokotnika kot je prikazano na skici, ves čas na isti višini z enakomerno hitrostjo. Helikopter se ustavi po zaključeni osmici nad izhodiščem in pristane vertikalno na "H".
Vertikalni trikotnik
- Manever se izvaja nad izhodiščno točko "H".
- Helikopter se iz "H" vertikalno dvigne na izbrano višino ter se zalebdi za nekaj sekund. Iz lebdenja se helikopter premika v obliki trikotnika kot je prikazano na skici, ves čas na isti višini z enakomerno hitrostjo. Helikopter se ustavi po zaključeni osmici nad izhodiščem in pristane vertikalno na "H".
Vertikalni "M"
- Manever se izvaja v veter oz. lahko z repom proti pilotu.
- Helikopter se iz "H" vertikalno dvigne na izbrano višino ter se zalebdi za nekaj sekund. Iz lebdenja se helikopter premika v obliki črke M kot je prikazano na skici, ves čas na isti višini z enakomerno hitrostjo. Helikopter se ustavi po zaključeni osmici nad izhodiščem in pristane vertikalno na "H".
Krog
- Manever se izvaja v veter oz. iz leve proti desni (ali obratno).
- Helikopter vzleti iz "H" ter se pomakne na spodnji (bližji kvadrant polja). Od tu se helikopter v krožnici levo ali desno vrne v izhodiščno točko, od koder se pomakne nad "H", kjer pristane.
2.del: Sport program:
Manevri:
Osmica
- Manever se ne sme izvajati z repom proti pilotu.
- Helikopter se iz "H" vertikalno dvigne na izbrano višino ter se zalebdi za nekaj sekund. Iz lebdenja se helikopter premika v obliki osmice kot je prikazano na skici, ves čas na isti višini z enakomerno hitrostjo. Helikopter se ustavi po zaključeni osmici nad izhodiščem in pristane vertikalno na "H".
Valjček
- Manever se izvaja od leve proti desni (ali obratno) glede na polje oz. v veter, če je prisoten.
- Helikopter vzleti iz "H" ter se pomakne levo ali desno od tekmovalnega polja. V horizontalnem letu nad poljem se helikopter obrne okrog vzdolžne osi levo ali desno za 360° pri stalni hitrosti in višini. Manever se izvaja na višini primerni pilotovemu znanju. Helikopter po manevru pristane na izhodiščno točko "H".
Prevrat na nos
- Manever se izvaja od leve proti desni (ali obratno) glede na polje oz. v veter, če je prisoten.
- Helikopter vzleti iz "H" ter se pomakne levo ali desno od tekmovalnega polja. V horizontalnem letu nad poljem se helikopter obrne vertikalno za 90° v navpični leto, ter se pri hitrosti 0 prekucne vertikalno na nos (za 180°). Helikopter se iz navpičnega leta prevede v horizontalni let tako, da se manever zaključi na isti višini, kot se je začel. Manever oz. minimalna višina izvajanja manevra naj bo primerna pilotovemu znanju. Helikopter po manevru pristane na izhodiščno točko "H".
Raversman
- Manever se izvaja od leve proti desni (ali obratno) glede na polje oz. v veter, če je prisoten.
- Helikopter vzleti iz "H" ter se pomakne levo ali desno od tekmovalnega polja. V horizontalnem letu nad poljem se helikopter obrne vertikalno za 90° v navpični let, kjer se blizu hitrosti 0 zasuče rep za 180° (levo ali desno) torej z nosom v pozicijo vertikalno navzdol. Helikopter se iz navpičnega leta prevede v horizontalni let tako, da se manever zaključi na isti višini, kot se je začel. Manever oz. minimalna višina izvajanja manevra naj bo primerna pilotovemu znanju. Helikopter po manevru pristane na izhodiščno točko "H".
Luping
- Manever se izvaja od leve proti desni (ali obratno) glede na polje oz. v veter, če je prisoten.
- Helikopter vzleti iz "H" ter se pomakne levo ali desno od tekmovalnega polja. V horizontalnem letu nad poljem se helikopter prične vzpenjati vertikalno za 360° tako, da z gibanjem opiše krožnico. Helikopter se iz navpičnega leta prevede v horizontalni let tako, da se manever zaključi na isti višini, kot se je začel. Manever oz. minimalna višina izvajanja manevra naj bo primerna pilotovemu znanju. Helikopter po manevru pristane na izhodiščno točko "H".
- Helikopter se aktivira, prižiga in ugaša, ter vzleta in pristaja izključno samo na s "H" označanem mestu v sredini tekmovalnega polja.
- V primeru, da pride med izvajanjem manevra do padca modela, se manever pri katerem je prišlo do padca oceni z 0 (nič) točkami. Kot končni rezultat štejejo VSI manevri, ki so bili izpeljani v celoti.
- V primeru da pilot, ob pomikanju helikopterja kakorkoli ogrozi varnost sodnikov in ostalih udeležencev tekmovanja, sledi diskvalifikacija.
- Predpisana programa sta sestavljena iz 5 manevrov. Čas izvajanja 5-ih manevrov je 5 minut, torej 1 minuta za en manever. V kolikor se manever v prvem poskusu ponesreči je dovoljeno eno ponavljanje. Vsak manever ima 10 točk. Dovoljena je uporaba 0,5 točke.
- Manevri vezani na polje se izvajajo na minimalni višini 1 metra in maksimalno 5 metrov.
Manevri, ki niso vezani na polje naj se izvajajo na višini primerni pilotovemu znanju vendar ne manjši od 3 metrov.
- Manevri so vezani in točkovanih tudi glede na tekmovalno polje (v skicah prikazan manever z označenim poljem).
- Smer izvajanja manevrov na tekmovalnem polju ni predpisana.
Tekmovalno polje:
Polje je sestavljeno po vzoru F3C tekmovanja. Polje je dimenzij 10 x 10 metrov. Meje polja bodo primerno označene z vidnimi elementi (zastavice, stožci ipd. izstopajočih barv). Piloti se morajo zavedati oddaljenosti od tekmovalnega polja (4 m) in modela (4 m do 14 m).
Vsak manever se začne in konča v izhodiščni točki "H" premera 1,2 metra.
1.del: Junior program:
V Junior programu smejo sodelovati le piloti z MANJ KOT 2 (DVE) LETI izkušenj na področju helikopterjev!
Pomikanje v ravni črti
http://www.shrani.si/f/m/bb/3PZoh3QZ/2.jpg
- Manever se izvaja v veter oz. lahko z repom proti pilotu.
- Helikopter se iz "H" vertikalno dvigne na izbrano višino ter se zalebdi za nekaj sekund. Iz lebdenja se helikopter premakne naprej nad označbo, zopet zalebdi za nekaj sekund, ter pomakne nazaj preko izhodiščne točke "H" v zadnjo točko, kjer se zopet zalebdi za nekaj sekund. Helikopter se nato premakne naprej, nad izhodiščem zalebdi in pristane vertikalno na "H".
Vertikalni pravokotnik
- Manever se izvaja v veter oz. z repom proti pilotu.
- Helikopter se iz "H" vertikalno dvigne na izbrano višino ter se zalebdi za nekaj sekund. Iz lebdenja se helikopter premika v obliki pravokotnika kot je prikazano na skici, ves čas na isti višini z enakomerno hitrostjo. Helikopter se ustavi po zaključeni osmici nad izhodiščem in pristane vertikalno na "H".
Vertikalni trikotnik
- Manever se izvaja nad izhodiščno točko "H".
- Helikopter se iz "H" vertikalno dvigne na izbrano višino ter se zalebdi za nekaj sekund. Iz lebdenja se helikopter premika v obliki trikotnika kot je prikazano na skici, ves čas na isti višini z enakomerno hitrostjo. Helikopter se ustavi po zaključeni osmici nad izhodiščem in pristane vertikalno na "H".
Vertikalni "M"
- Manever se izvaja v veter oz. lahko z repom proti pilotu.
- Helikopter se iz "H" vertikalno dvigne na izbrano višino ter se zalebdi za nekaj sekund. Iz lebdenja se helikopter premika v obliki črke M kot je prikazano na skici, ves čas na isti višini z enakomerno hitrostjo. Helikopter se ustavi po zaključeni osmici nad izhodiščem in pristane vertikalno na "H".
Krog
- Manever se izvaja v veter oz. iz leve proti desni (ali obratno).
- Helikopter vzleti iz "H" ter se pomakne na spodnji (bližji kvadrant polja). Od tu se helikopter v krožnici levo ali desno vrne v izhodiščno točko, od koder se pomakne nad "H", kjer pristane.
2.del: Sport program:
Manevri:
Osmica
- Manever se ne sme izvajati z repom proti pilotu.
- Helikopter se iz "H" vertikalno dvigne na izbrano višino ter se zalebdi za nekaj sekund. Iz lebdenja se helikopter premika v obliki osmice kot je prikazano na skici, ves čas na isti višini z enakomerno hitrostjo. Helikopter se ustavi po zaključeni osmici nad izhodiščem in pristane vertikalno na "H".
Valjček
- Manever se izvaja od leve proti desni (ali obratno) glede na polje oz. v veter, če je prisoten.
- Helikopter vzleti iz "H" ter se pomakne levo ali desno od tekmovalnega polja. V horizontalnem letu nad poljem se helikopter obrne okrog vzdolžne osi levo ali desno za 360° pri stalni hitrosti in višini. Manever se izvaja na višini primerni pilotovemu znanju. Helikopter po manevru pristane na izhodiščno točko "H".
Prevrat na nos
- Manever se izvaja od leve proti desni (ali obratno) glede na polje oz. v veter, če je prisoten.
- Helikopter vzleti iz "H" ter se pomakne levo ali desno od tekmovalnega polja. V horizontalnem letu nad poljem se helikopter obrne vertikalno za 90° v navpični leto, ter se pri hitrosti 0 prekucne vertikalno na nos (za 180°). Helikopter se iz navpičnega leta prevede v horizontalni let tako, da se manever zaključi na isti višini, kot se je začel. Manever oz. minimalna višina izvajanja manevra naj bo primerna pilotovemu znanju. Helikopter po manevru pristane na izhodiščno točko "H".
Raversman
- Manever se izvaja od leve proti desni (ali obratno) glede na polje oz. v veter, če je prisoten.
- Helikopter vzleti iz "H" ter se pomakne levo ali desno od tekmovalnega polja. V horizontalnem letu nad poljem se helikopter obrne vertikalno za 90° v navpični let, kjer se blizu hitrosti 0 zasuče rep za 180° (levo ali desno) torej z nosom v pozicijo vertikalno navzdol. Helikopter se iz navpičnega leta prevede v horizontalni let tako, da se manever zaključi na isti višini, kot se je začel. Manever oz. minimalna višina izvajanja manevra naj bo primerna pilotovemu znanju. Helikopter po manevru pristane na izhodiščno točko "H".
Luping
- Manever se izvaja od leve proti desni (ali obratno) glede na polje oz. v veter, če je prisoten.
- Helikopter vzleti iz "H" ter se pomakne levo ali desno od tekmovalnega polja. V horizontalnem letu nad poljem se helikopter prične vzpenjati vertikalno za 360° tako, da z gibanjem opiše krožnico. Helikopter se iz navpičnega leta prevede v horizontalni let tako, da se manever zaključi na isti višini, kot se je začel. Manever oz. minimalna višina izvajanja manevra naj bo primerna pilotovemu znanju. Helikopter po manevru pristane na izhodiščno točko "H".
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Za EXPERT program bi lahko vzeli program iz 3DX tekmovanja ???
Mislem da začetniki zmorejo kako rolo in luping ...
Sedaj so dobrodošla mnenja ...
Ogled Expert manevrov: http://www.fly3dx.com/setManoeuvres.php
Mislem da začetniki zmorejo kako rolo in luping ...
Sedaj so dobrodošla mnenja ...
Ogled Expert manevrov: http://www.fly3dx.com/setManoeuvres.php
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Lep pozdrav !
Zadnjic na sestanku kluba Modra ptica, smo se dogovorili za nov termin tekmovanja ( zaradi dopustov).
Skratka nov datum je 4.9.2011 , rezervni termin ( v primeru dezja) pa je 11.9.2011.
Dogovorili smo se tudi da na tekmo uvrstimo novo disciplino, tako imenovani funfly multikoptetjev.
V tej disciplini lahko sodelujejo vsi ki so lastniki "multirotornikov"
Podrobnosti pa bodo predstavljene s strani clanov foruma Coila in Capota malce kasneje.
Lep pozdrav.
P.s. Parki liki za expert program so ze definirani in so povzeti po 3dx_u.
Skratka v expet programu se bodo vozili isti liki kot na zadnji tekmi v Krtini.
Zadnjic na sestanku kluba Modra ptica, smo se dogovorili za nov termin tekmovanja ( zaradi dopustov).
Skratka nov datum je 4.9.2011 , rezervni termin ( v primeru dezja) pa je 11.9.2011.
Dogovorili smo se tudi da na tekmo uvrstimo novo disciplino, tako imenovani funfly multikoptetjev.
V tej disciplini lahko sodelujejo vsi ki so lastniki "multirotornikov"
Podrobnosti pa bodo predstavljene s strani clanov foruma Coila in Capota malce kasneje.
Lep pozdrav.
P.s. Parki liki za expert program so ze definirani in so povzeti po 3dx_u.
Skratka v expet programu se bodo vozili isti liki kot na zadnji tekmi v Krtini.
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Seme tisti liki ko so bli lansko leto so stari ... poglej si zgornji link, ki sem ga pripel ... boš videl razlike
Brezveze letet stare like, mislem da bi se morali zgledovati 3DX in Mastersu ... če bomo eno in isto leteli potem ne bo napredka ... samo moje mnenje
Brezveze letet stare like, mislem da bi se morali zgledovati 3DX in Mastersu ... če bomo eno in isto leteli potem ne bo napredka ... samo moje mnenje
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Ja, ja ok !
Problem je edino v tem da sem ljudem že rekel da se leti isti program kot prejšno tekmo in se tudi pripravljajo na ta program.
Zdej pa da rečemo da bo F3N pa ne bodo najbolj zadovoljni, šteks do.......
Tako da bo moglo ostati letos pri tistem programu, drugo bomo pa probali z F3N figurami. Boste pa lahko v Freestyu pokazali vse kar znate.
Pa sej to bo bolj funfly kot pa tekma itak se ve da sta pri nas ta huda carja ti pa karbonko. V bistvu bo to bolj obračun med vama, kar bo pa zelo zanimivo za publiko..........
LP
Problem je edino v tem da sem ljudem že rekel da se leti isti program kot prejšno tekmo in se tudi pripravljajo na ta program.
Zdej pa da rečemo da bo F3N pa ne bodo najbolj zadovoljni, šteks do.......
Tako da bo moglo ostati letos pri tistem programu, drugo bomo pa probali z F3N figurami. Boste pa lahko v Freestyu pokazali vse kar znate.
Pa sej to bo bolj funfly kot pa tekma itak se ve da sta pri nas ta huda carja ti pa karbonko. V bistvu bo to bolj obračun med vama, kar bo pa zelo zanimivo za publiko..........
LP
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Ok ni panike če ste se zmenli potem pripnem naslednje like
Evo v spodnjem fajlu so manevri zdej pa trenirite
Evo v spodnjem fajlu so manevri zdej pa trenirite
- Priponke
-
- setmanoeuvresexpert_180.pdf
- Manevri za expert
- (422.94 KiB) Prenešeno 160 krat
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Najprej en lep vročinski pozdrav vsem skupaj ( upam da bo tale vročina malce popustila do tekme )
Priprave za tekmo so že v polnem teku !
Lepo bi prosil, vse ki se nameravate udeležiti tekme, da se prijavite na mail od modre ptice ( objavljen v uradnem razpisu na, zaradi za hrano in pijačo, pa take pa to.
Prijave: [email protected]
Štarnina bo pa 15 Euro na osebek, da se malo porije stroške za tekmo.
Ker se pa po stari slovenski navadi najbrž ne bo noben prijavil do zadnjega momenta, bo prijava seveda možna tudi na samem kraju srečanja.
Tekmovalo se bo v 5 kategorijah :
- Junior ( za začetnike in pilote z manj izkušnjami )
- Sport ( za tiste ki znajo malo več )
- Expert ( za prekaljene mačke )
- Prosti program ( ni nobenih omejitev, ne kar se tiče starosti, ne izkušenj, ne letenja)
- Multirotorniki ( za modele z tremi ali več propelerji )
Pa lep pozdrav !
Priprave za tekmo so že v polnem teku !
Lepo bi prosil, vse ki se nameravate udeležiti tekme, da se prijavite na mail od modre ptice ( objavljen v uradnem razpisu na, zaradi za hrano in pijačo, pa take pa to.
Prijave: [email protected]
Štarnina bo pa 15 Euro na osebek, da se malo porije stroške za tekmo.
Ker se pa po stari slovenski navadi najbrž ne bo noben prijavil do zadnjega momenta, bo prijava seveda možna tudi na samem kraju srečanja.
Tekmovalo se bo v 5 kategorijah :
- Junior ( za začetnike in pilote z manj izkušnjami )
- Sport ( za tiste ki znajo malo več )
- Expert ( za prekaljene mačke )
- Prosti program ( ni nobenih omejitev, ne kar se tiče starosti, ne izkušenj, ne letenja)
- Multirotorniki ( za modele z tremi ali več propelerji )
Pa lep pozdrav !
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Mutiritorniki !
Ja novost, bo kot nek Show programček, premagovanje ovir, takšnih in drugačnih. Detajlen program bo skrivnost do pričetka tekme da boste imeli vsi enake možnosti.
Nori Modelar, računam nate da boš prišel na tekmo, če ne drugega v Freestyle kakšno z malim helikopterčkom odpeljat.
Lep pozdrav
Ja novost, bo kot nek Show programček, premagovanje ovir, takšnih in drugačnih. Detajlen program bo skrivnost do pričetka tekme da boste imeli vsi enake možnosti.
Nori Modelar, računam nate da boš prišel na tekmo, če ne drugega v Freestyle kakšno z malim helikopterčkom odpeljat.
Lep pozdrav
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Ojla kako je pa definirano v pravilih glede Flybarless oz. flybared helijev na tekmi?Oz. ali po pravilih flybarless heliji lahko tekmujejo? Nisem namreč nikjer v napisanem zasledil tega podatka.
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !