Align T-REX 700E

Akrobatski in 3D modeli
Odgovori
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky »

=D> Welcome in the club 700 ;)
Če ti bo Align FLB za*ebaval si vsami mini-Vbar :)
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Parky napisal/-a:=D> Welcome in the club 700 ;)
Če ti bo Align FLB za*ebaval si vsami mini-Vbar :)
ja bi mini v-bar vzel, najprej pa bomo videli, kako se 3G obnese...

Evo, mašina je že skoraj gotova. Bilo je naporno, precej dela #-o .... Res kvaliteten heli, ni kaj, rešitve so na višjem nivoju kot pri 600. Npr. vijakci ki nimajo navoja na mestu, kjer gredo skozi frejm (slabost pa je, da bo treba nabaviti rezervo pri Alignu pri eventualnih nesrečah). Brez zračnosti pašejo v luknje v frejmu, pull - pull toge povezave (2 mm bovden + karbon palica..), ojačitev kabine na mestu, kjer so gumica za pritrditev, kabina zelo dobro fiksirana (na 6 mestih), 2x uležajen TT, ...
Priponke
IMG_1062.JPG
IMG_1062.JPG (60.61 KiB) Pogledano 3972 krat
IMG_1058.JPG
IMG_1058.JPG (121.59 KiB) Pogledano 3972 krat
specijalni vijaki
specijalni vijaki
IMG_1059.JPG (76.11 KiB) Pogledano 3972 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Zdaj pa še "temne strani" - največja zajebancija je bilo pametno speljati kable motorja in krmilnika. Pri tako velikem heliju, pa taka gužva s kabli #-o . Drugi hec pa je bila montaža servomotorja za nick "elevator". Na milimeter zgužvan med motor in ležaj glavne gredi, potem pa še izvedba in nastavitve pull-pull povezave :roll: - samo za dobre živce.
Priponke
servo za nick v gužvi...
servo za nick v gužvi...
IMG_1061.JPG (116.53 KiB) Pogledano 3966 krat
IMG_1060.JPG
IMG_1060.JPG (148.53 KiB) Pogledano 3966 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

še malo pa bo =P~ =P~
Priponke
IMG_1063.JPG
IMG_1063.JPG (125.67 KiB) Pogledano 3963 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Phoinix napisal/-a: Če primerjamo fbl in pedle. Pedli imajo po defaultu zmanjšane sile iz kraka na servote ker se sile prenašajo nazaj preko vzvoda. Pri fbl so sile direktno iz kraka na servote, brez vzvoda.

Upam da je razumljivo... :-?
pri fbl verziji so prestavna razmerja servomotor - swashplate precej višja kot pri flybar verziji, tako da sile na servomotor niso veliko večje pri fbl. Tako je vsaj pri tem Trexu 700.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Tako, mašina je gotova. Precej zafrkancije z montažo akumulatorjev ter nastavitve mehanike + 3G-ja so vzele še kar nekaj časa.

Letalne lastnosti in zvok so =P~ =P~ ...

Opravljen je bil testni polet za osnovne nastavitve 3G-ja. Moč je brutalna, odzivnost ciklike in kolektiv sem moral precej zmanjšat (iz 13 na 10 stopinj), ker sem navajen na 600tko, ki je precej "zaspana" v primerjavi s tem :o .
Priponke
elektrarna...
elektrarna...
IMG_1071.JPG (109.53 KiB) Pogledano 4395 krat
3G+ostalo drobovje
3G+ostalo drobovje
IMG_1065.JPG (109.62 KiB) Pogledano 4395 krat
drobovje
drobovje
IMG_1064.JPG (117.41 KiB) Pogledano 4395 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

...
Priponke
IMG_1070.JPG
IMG_1070.JPG (107.42 KiB) Pogledano 4416 krat
IMG_1068.JPG
IMG_1068.JPG (111.36 KiB) Pogledano 4416 krat
IMG_1067.JPG
IMG_1067.JPG (91.4 KiB) Pogledano 4416 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Tako, nekaj poletov že ima za seboj, poštimal sem si ga tako, da je približno enako odziven kot 600-tka, da pri preklopu na letenje s 600 ne bo kot da si v drugem svetu...). Jive 80+HV je čisto OK, komaj mlačen tudi po "zmernem" nažiganju (tictoci, tesni zavoji, ozki funeli, itd.), interni BEC zaenkrat brez problemov obvladuje požrešno elektroniko. S 3G sem tudi zadovoljen, malo me pa skrbi obraba glavnega zobnika, malo mu je pinion v zobe izklesal svojo evolvento :P , upam da se bo obraba sedaj malo upočasnila. Skratka heli dober, v letalnih lastnostih ni ravno hude razlike v primerjavi s 600 klaso, razen v moči, motorček 700 MX je res naspidiran, sploh za moje softić 3D letenje z max. kolektivom 11 stopinj, ne pusti si zmanjšati obratov....
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
THE DOCTOR
Freak
Prispevkov: 853
Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33

Odgovor Napisal/-a THE DOCTOR »

Kolker vidim iz slik imaš še standardni zobnik.

Tole si kupi, je kot dan pa noč ti povem kar iz prve roke, ( pa še nobenmu ga ni v luftu razgnal, za razliko od ravnih zobov ), pa še 3X bolj potihom lavfa.

http://www.fast-lad.co.uk/store/h70021_ ... 12492.html
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Uporabniški avatar
MatejMusic
Freak
Prispevkov: 658
Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
Kraj: Cerklje

Odgovor Napisal/-a MatejMusic »

Sepravi da tale pinion gear za na motor lahko žene main gear z ravnimi vertikalnimi zobmi, čeprav ima pinion poševne?
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

THE DOCTOR napisal/-a:Kolker vidim iz slik imaš še standardni zobnik.

Tole si kupi, je kot dan pa noč ti povem kar iz prve roke, ( pa še nobenmu ga ni v luftu razgnal, za razliko od ravnih zobov ), pa še 3X bolj potihom lavfa.

http://www.fast-lad.co.uk/store/h70021_ ... 12492.html
ja je za razmislit. Zgleda sicer, da se je obraba ustavila oz. upočasnila, pinion je spoliral naležno - pogonsko površino zobnika in zobje so se prilagodili obliki zob piniona. Logo od Zdenka je precej bolj tih, ni kaj, Trex je v primerjavi prava ropotulja, sicer tudi zaradi večjega headspeeda, ki ga jaz furam ter dodatnih zobnikov TT-ja.

Samo ni mi jasno, kako poševno ozobljen pinion sede na zobnik z ravnimi zobmi :o ? Glavni zobnik zgleda enak kot je standardni.
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 26 Mar 2011, 20:52, skupaj popravljeno 2 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Trex kolekcija :P ...
Priponke
IMG_1072.JPG
IMG_1072.JPG (108.43 KiB) Pogledano 4144 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

bruhpilot napisal/-a: Samo ni mi jasno, kako poševno ozobljen pinion sede na zobnik z ravnimi zobmi :o ? Glavni zobnik zgleda enak kot je standardni.

Če dobro pogledaš fotko se vidi, da so poševni in se ujemajo.
Zadnjič spremenil Phoinix, dne 26 Mar 2011, 21:24, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

...pa res, na prvi pogled je pa slabo razvidno. Sicer pa je logično, da je tako :wink: . Poševni zobniki so dobri, bolj mirno deluje, večja sila se lahko prenaša kot pri enakem ravnem, slabost pa je aksialna komponenta sile....
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
THE DOCTOR
Freak
Prispevkov: 853
Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33

Odgovor Napisal/-a THE DOCTOR »

Ma ni slabosti, ti dej gor pa boš videl dan pa noč, res je veliko bolj tih, moj je bil prej tudi prava ropotuljca, ko sem pa zamenal zobnik je pa ratal prav zgleden heli( slišijo se samo rotorji fra,fra,fra).

LP
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

ja nič, bo treba nabavit, če praviš da je OK (ker sem v strojniškem fahu mi je tudi jasno, zakaj je boljše) ampak komaj naslednji mesec, ko se sprosti limit na MC :oops: #-o
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
johnnyZ
Razpravljalec
Prispevkov: 108
Pridružen: 25 Jan 2010, 07:45
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a johnnyZ »

Včaraj smo bruhpilot, helinut in moja malenkost "kurili" ampere nad Zrkovci pri Mariboru. Pohvala fantoma, res sta naštudirala svoji zverini (T-rexa 700 in 600), dobesedno trgala sta zrak. V primerjavi z njima je moj Bell UH-1(mini titan) pravi pritlikavec...
So pa tile veliki "električari" res požrešni. Za polnjenje baterij na terenu je priporočljiv oz. že skoraj nujen dodatni Pb akumulator...
Priponke
t-rex 700E in mali bell UH-1
t-rex 700E in mali bell UH-1
Slike-0086.jpg (168.39 KiB) Pogledano 4450 krat
bruhpilotova mobilna elektrarna
bruhpilotova mobilna elektrarna
Slike-0088.jpg (96.8 KiB) Pogledano 4450 krat
bell UH-1 &amp;quot;Huey&amp;quot;
bell UH-1 &quot;Huey&quot;
Slike-0087.jpg (153.14 KiB) Pogledano 4450 krat
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

johnnyZ napisal/-a: Za polnjenje baterij na terenu je priporočljiv oz. že skoraj nujen dodatni Pb akumulator...
Hehe, ampak najlepši je pa tvoj Bell..., pa lepo leti, nič ga ne premetava grdo po zraku, kot najine s helinutom :P . Kapo dol helinutu, kaj dela s helijem, pa komaj je ded prav začel s tem in nasploh z modelarstvom, pa ni več tudi ne tak rosno mlad :wink: ...

Dodatni aku je pa nujen, postrojenje na sliki vleče skupaj cca. 50 A, Pb akumulator je pa 80 Ah. Če bi to priklopili na avto, bi morali na koncu tiščat avdija po travniku :lol: #-o
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
Melly
Dr. Modelar
Prispevkov: 3879
Pridružen: 15 Feb 2007, 22:51
Kraj: Ankaran, Ocizla

Odgovor Napisal/-a Melly »

bruhpilot napisal/-a: Dodatni aku je pa nujen, postrojenje na sliki vleče skupaj cca. 50 A, Pb akumulator je pa 80 Ah. Če bi to priklopili na avto, bi morali na koncu tiščat avdija po travniku :lol: #-o
Tudi ta akumulator ne bo dolgo zdržal, če je navaden zagonski akumulator.
lp Melly
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

To ni navaden akumulator. To je Nemški akumulator - the Bosch 8) #-o . Nemška roba pa nikol ne crkne :roll: - če kdo verjame...OK, dost heca...kakšen pa bi naj bil akumulator?

Ta je star že 7 let, prej je služil v glavnem za zagon dizel motorja v avtu, ima že kar nekaj ciklov polnjenja 6S 5 Ah heli akutov za seboj, a prej sem vlekel iz njega ca. 38 A (priklopljene 3 polnilce).
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
Melly
Dr. Modelar
Prispevkov: 3879
Pridružen: 15 Feb 2007, 22:51
Kraj: Ankaran, Ocizla

Odgovor Napisal/-a Melly »

Jaz imam od Mastervolta (so take kot za sončne celice ali kaj podobnega) niso zagonske ampak so sposobne dajati velik tok (nazivni recimo 160Ah da 100A) recimo eno uro.

http://www.mastervolt.com/marine/produc ... gm-12-160/
Priponke
Pages from Mastervolt Pb 12V 90Ah ManualAGM100317.pdf
(247.04 KiB) Prenešeno 101 krat
lp Melly
Uporabniški avatar
THE DOCTOR
Freak
Prispevkov: 853
Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33

Odgovor Napisal/-a THE DOCTOR »

Meli, dej povedat kolk dote pa znaša tale 160 Ah mastervolt oziroma kje se ga da kupit, mene zelo interesira nekaj takega.

LP
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Uporabniški avatar
Melly
Dr. Modelar
Prispevkov: 3879
Pridružen: 15 Feb 2007, 22:51
Kraj: Ankaran, Ocizla

Odgovor Napisal/-a Melly »

THE DOCTOR napisal/-a:Meli, dej povedat kolk dote pa znaša tale 160 Ah mastervolt oziroma kje se ga da kupit, mene zelo interesira nekaj takega.

LP
Zamenjal za drugega...

Drugače pa vprašaj (pa 160Ah je u iber preveč, 90Ah bi bil dovolj, računaj paket 10S5000 ti porabi cca 20Ah torej ene 3 do 4 krat napolneš z 90Ah, če imaš recimo dva paketa, prideš na pisto, odletiš enega, polneš prvega letiš drugega... narediš vsaj 5 poletov 2+3, ker pa itak ne sprazneš do konca je realno ene 7 poletov):


MASTERVOLT ADRIA D.O.O.
DELAVSKA CESTA 24 , 4208 Šenčur
00386 4 279 11 44
00386 4 279 11 41
[email protected]


Delajo pa take baterije tudi Slovenci:

http://www.tab.si/teksti.php?id=45 (agm, gel)
Zadnjič spremenil Melly, dne 02 Apr 2011, 22:17, skupaj popravljeno 2 krat.
lp Melly
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky »

Melly pa kje si videl 10S :lol: :lol: :lol: hallllloooooo :P
Mi mamo vsak po 4x12S minimalno :car: Bi se mogl že skor na NEK ''vezat'' 8)
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Uporabniški avatar
Boeing
Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: 15 Nov 2004, 15:03
Kraj: Rogaška Slatina

Odgovor Napisal/-a Boeing »

Za deep ciklanje bi jaz vzel OPTIMA akku... sposobni velikih zagonskih tokov (ne rabiš), deep ciklanja (rabiš) in so neobčutljivi na pregloboko izpraznjenje (rabiš).

So pa dragi ko žafran, s tem da tudi ostali deep-cycle akumulatorji niso bohvekaj poceni....
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...
Odgovori

Vrni se na Elektro helikopterji