Align T-REX 700E

Akrobatski in 3D modeli
Odgovori
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Align T-REX 700E

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Tako, zamenjali smo elektrodistributerja za tistega s poceni elektriko, HK ima dovolj poceni dobre lipote - torej vsi pogoji za 700-tko so se izpolnili :D . T600 je čisto navdušil, Zdenkotov Logo 600 SE je naredil skomine =P~

V pričakovanju je Trex 700E kombo s servoti DS610 na cikliki in DS650 na repu ter 3G FBL. Servoti in "stock" GP780 so navdušili na T600. Regler bo Jive 80 HV, če bo treba, mu bomo še kakšno rebrce nalepili na hladilnik.

Po kratkem tuhtanju ali Logota 600 SE ali pa Aligna, je hitro tehtnica padla na Aligna, ki ima naslednje prednosti:

- čistokrvna 700tka :P
- lahko uporabim 6S 5000 lipote iz 600tke
- nekatere kvalitetnejše rešitve mehanike - (pull-pull povezave servotov, 3 kratno uležajenje motorne osi, so pa slabši glavni zobnik in pinion, Logo tu raztura
- TT
- Logo 600 SE v primerjavi deluje "plastično"
- malo cenejši od Logota
- T600 totalno navdušil - po velikem številu poletov sem zamenjal samo dva izrabljena linka, vse ostalo dela kot novo
- 3G sem vzel, ker je kombinacija GP780 giro in DS650 pri 600-tki zadetek v polno za moje 3D softiće. Jih z lahkoto obvladata in tudi pri hitrem vzvratnem letenju ne pomisli, da bi rep obrnilo.
Priponke
34349_650.jpg
34349_650.jpg (80.16 KiB) Pogledano 11455 krat
34346_650.jpg
34346_650.jpg (67.06 KiB) Pogledano 11455 krat
34345_650.jpg
34345_650.jpg (87.4 KiB) Pogledano 11455 krat
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 15 Mar 2011, 08:53, skupaj popravljeno 1 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
FlyByWire
Profesor
Prispevkov: 1254
Pridružen: 21 Mar 2009, 20:52
Kraj: LJ-BROD

Odgovor Napisal/-a FlyByWire »

Čestitke za nakup =D>
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Hvala :P

..tu bo pa treba 3 ležaje na motorju mazat #-o
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
FlyByWire
Profesor
Prispevkov: 1254
Pridružen: 21 Mar 2009, 20:52
Kraj: LJ-BROD

Odgovor Napisal/-a FlyByWire »

Hehehe,.. "prijetne brige" ;)
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

hehe, ja zagotovo se bo pojavila še kakšna bolj boleča, ampak pustimo se presenetit.

Pozabil sem napisat - notri je 700 MX 510 kV motorček.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
FlyByWire
Profesor
Prispevkov: 1254
Pridružen: 21 Mar 2009, 20:52
Kraj: LJ-BROD

Odgovor Napisal/-a FlyByWire »

Se ti zdi da bo JIVE 80 HV dovolj. Če se ne motim Align pakira 120HV Castle Creations ICE reglerje v nekatere svoje pakete.
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Ja, sem zasledil, da je 120 CC. Ampak na forumih zaslediš, da imajo 80 HV Jive-a in baje je čist OK. 80A pri 44 V da ca. 3200 - 3400 W, kar bi moralo zadostovat. Sicer pa z dodatnimi hladilnimi rebri lahko baje podvojiš max. tokove pri Jiveu, zato pa piše 80+.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
FlyByWire
Profesor
Prispevkov: 1254
Pridružen: 21 Mar 2009, 20:52
Kraj: LJ-BROD

Odgovor Napisal/-a FlyByWire »

Boš poročal kako se bo zadeva obnesla.
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Si mi dal mislit Fly-by-wire...bom kar dodatni hladilni element za Jive dal gor, sem ga že naročil. Ziher je ziher. Dosti letim razne tiktoke ipd. ki vlečejo enormno štroma, sploh če slabše izvajaš te figure (preveč kolektiva, premalo ciklike, namesto obratno ...), kar se mi včasih dogaja :oops:

BEC bo pa samo interni iz Jive, seveda bom imel dvojni BEC kabel, da bodo manjši padci napetosti pri špicah. Čeprav so enaki servoti kot pri 600, bodo tu obremenitve večje, dvojni BEC kabel imam tudi pri T600, ni problemov.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
FlyByWire
Profesor
Prispevkov: 1254
Pridružen: 21 Mar 2009, 20:52
Kraj: LJ-BROD

Odgovor Napisal/-a FlyByWire »

Ja sam sem rajši ko gre za elektroniko na varni strani, še "ta bulš"zadeve znajo kdaj kakšno ušpičit. Pri heliju se pa sploh ni za hecat, tudi T700E ni ravno najcenejši heli. Definitivno je fino, da imaš kaj rezerve in redundance.
T700 je res famozen ko ga vidiš v zraku, vsekakor ti ga privoščim, želim, da ti bo dobro služil =D>
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

ja, menda bom s hladilnikom na Ä‘ajvu 80+HV na dovolj varni strani.

Kar se pa velikosti tiče - saj ni kaj dosti večji od 600-tke....600 tka tudi fino zgleda v zraku. Največja razlika je med 500 in 600...
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
FlyByWire
Profesor
Prispevkov: 1254
Pridružen: 21 Mar 2009, 20:52
Kraj: LJ-BROD

Odgovor Napisal/-a FlyByWire »

Iskreno ne vem kako je z "Ä‘ajvom", glede na to da je KONTRONIKOV je vsekakor gut. Sem bolj navajen CC ICE, ki mi lepo služi.
Meni je kr razlika med T600 in T700. Seveda ne takšna kot je med T500 in T600 kot praviš. Na T700 gledam bolj skozi oči scale helijaša, sploh če bi uporabil kakšno hudo ohišje. No ja morda nekoč [-o<
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Uporabniški avatar
Melly
Dr. Modelar
Prispevkov: 3879
Pridružen: 15 Feb 2007, 22:51
Kraj: Ankaran, Ocizla

Re: Align T-REX 700E

Odgovor Napisal/-a Melly »

bruhpilot napisal/-a: - Logo 600 SE v primerjavi prav žalostno zgleda ker je ves "plastik-fantastik"
Tale je malo bosa.
lp Melly
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

...ker je plastičen frame, plastični gripi, ...ima ga kolega, res lepo leti.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky »

Bruhpilot samo v vednost med 600 in 700 klaso je razlika očitna, verjemi mi ;)
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Uporabniški avatar
THE DOCTOR
Freak
Prispevkov: 853
Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33

Odgovor Napisal/-a THE DOCTOR »

Hoj !

Interni bec ti močno odsvetujem, ker so Alignovi servti še kako pogoltni.

Interni bec se pri kontroniku uporablja za Futabine servote, ki imajo manjšo porabo od vseh ostalih.

Glede na to da je fbl in da bo špilal na 200 hz, bi jaz na tvojem mestu rajše dal 2LIFepo4 od Hyperiona ( tiste ta ploščate).

LP
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

hvala za info. To z becom me preseneča, saj tudi ext bec ne zagotavlja vec kot 6A. Kontronik pa prenese špice do 15A. V 600tki mi z enakimi servoti dobro dela, je pa res, da so menda pri 700 bolj obremenjeni. Pa fino je pri kontroniku, da imas dvojni kabel za manj upora.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
THE DOCTOR
Freak
Prispevkov: 853
Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33

Odgovor Napisal/-a THE DOCTOR »

Ja pri 700 ki "load" na disku od rotorja še enkrat večji kot pri 600-ki če izvajaš isti manever.

Temu primerno bo tudi poraba na servotih večja.

Recimo servote 8717 JR nihče ne fura na bec, ker so prepogoltni.

Meni pri Trex 700 skuri sprejemniške baterije 2 X 850 mAh v dveh poletih po 6 minut (ostane sicer še za 3/4 tretjega v baterijah). To pa pomeni povprečno porabo cca 6A !!!, pa imam gor Futabine servote ki slovijo po tem da niso tako pogoltni.

FBL je čisto nekaj drugega kot pedli, energije za servote gre 3X več, ker rudrce dejansko vseskozi delajo.

LP
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

ujoj, to pa je divja poraba. Fbl pa definitivno vec trosi kot pedli. Jah jaz sem pac mislil, da bo kontronik v redu, ker ga ima zdenko na sicer strecani 600 (enak disk rotorja), pa parky tudi na 700. Ja nic, bo treba se razmislit.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

T-rex 700: d = 1562 mm, m = 4,2 kg, obremenitev diska = 0,45 kg/m2
T-rex 600: d = 1350 mm, m = 3,3 kg, obremenitev diska = 0,43 kg/m2

Sama obremenitev diska (disc loading) je skoraj enak, če množimo z obremenitvenim faktorjem (g-ji) se vrednost pri obeh spremeni enako. No, saj mora biti, drugače bodo lastnosti med tema dvema helikopterjema popolnoma različne, kar ni ravno po želji modelarjev. Ker pa je 3D letenje kompromis med maso (vztrajnostjo) in specifično močjo ima T600 relativno slabše razmerje moč/masa 666 W/kg vs. 952 w/kg. Če hoče 700 leteti približno toliko "energično" mora svojo masno vztrajnost krotiti z večjim razmerjem moč-masa.
Podhranjeni Jetranger ima razmerje moč/masa samo 160 W/kg... vsekakor ni za 3D letenje :D


Kar se tiče samih sil pri krmiljenju (skica)

Ker so kraki prosto (vrtljivo) vpeti, ti omogočajo, da se sile vzpostavijo v ravnovesje in glava rotorja ni obremenjena kot bi bila sicer. Med letom se zaradi ravnovesja med zračnim uporom in centrifugalne sile, krak nekoliko zasuče nazaj. Po odčutku stopinjo ali dve. Vzgonska sila je tako izmaknjena iz vpetja kraka in povzroča moment, kateremu kontrira le krogljična povezava na gripu.
Večji kot bo upor (3D letenje, max korak) več bo krak zaostajal glede na vpetje in večja bo ročica, posledično tudi moment. Vzgon in upor (ročica) gresta eden z drugim, tako da zna biti porast linearen.

Če primerjamo fbl in pedle. Pedli imajo po defaultu zmanjšane sile iz kraka na servote ker se sile prenašajo nazaj preko vzvoda. Pri fbl so sile direktno iz kraka na servote, brez vzvoda.

T600/T700: večji kraki, večja vzgonska sila, sama inercija krakov; vse to prispeva k kratkočasni ogromni obremenitvi servomotorjev, sploh v fbl konfiguraciji.


Upam da je razumljivo... :-?
Priponke
centrifugalna lead-lag.jpg
centrifugalna lead-lag.jpg (65.77 KiB) Pogledano 10092 krat
Zadnjič spremenil Phoinix, dne 15 Mar 2011, 14:10, skupaj popravljeno 4 krat.
Uporabniški avatar
THE DOCTOR
Freak
Prispevkov: 853
Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33

Odgovor Napisal/-a THE DOCTOR »

Sej lahko da bi špilal čisto ok ( Kontronik slovi po zelo močnem in zanesljivem Becu in tudi po tem, da imajo tovarniške podatke precej nižje podane kot pa dejansko zadeva zdrži),
To so samo moja ugibanja.
Samo dej prej se še malo pozanimaj na RR forumu ali pa helifreaku preden greš v luft.
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Uporabniški avatar
Matt-X
Razpravljalec
Prispevkov: 60
Pridružen: 28 Sep 2009, 11:06
Kraj: Izola

Odgovor Napisal/-a Matt-X »

Še majhen nasvet. http://www.fast-lad.co.uk/store/direct_ ... 13827.html
To dobi tudi moj Nitro 8)
Gravity Fighter!!!
helinut
Razpravljalec
Prispevkov: 65
Pridružen: 19 Jul 2009, 06:21
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a helinut »

Čestitam za novega Rex-ija.Kako to, da si se tako na hitro odločil?
Upam, da ga kmalu vidimo v zraku.
T-REX 700 DFC, T-REX 600 ESP, T-REX 450 V2 ;-)
Futaba 14SG
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Evo, roba je doma!...(bil službeno odsoten par dni, potem pa to veselje =P~ ) Popredalčkano zloženo v škatlo, kot smo vajeni pri Alignu.

Motor 700 MX je divjak - 4000 W max. konstantna moč (90A), 6600 W v špicah (150A) :o :o , ubogi Jivek 80 HV bo trpel :P .

Align priporoča Kontronik Jive-a 80+HV ali CC ICE 80 HV za 3D letenje s kolektivom do 13 stopinj, pri max. kolektivih 13-14 stopinj pa je bolje vgraditi 120 HV verzije. Pravi pa, da 13-14 stopinj nič kaj ne izboljša efektivnosti helija, tako da bomo lepo ostali pod 13 stopinj, kar bo tudi dovolj za moje softić 3D letenje. Za rezervo na krmilniku imam tudi dodatni hladilnik, ki bi naj omogočil preživetje reglerja pri kratkotrajnih 160A!

Kvaliteta mehanike je na visokem nivoju, kot smo vajeni iz 500, 600 ESP. FBL 3G-ja pa še moram preizkusiti.

Priložen je ext. BEC za max. 6A. Logika pravi, da je interni BEC Kontronika boljša rešitev (močnejši, dvojni kabel, itd.), zato bom tudi tako naredil. Razmišljam eventualno o dvojnem BEC-u (interni + stock externi), kot je imel Phoinix, se mi pa ne dopade preveč ta varianta (več je tehnike, slabše je :roll: ).

Nič, počakat na večer, ali grdo vreme, potem pa veselo na delo. Zdaj pa raje letet s 600-tko 8)

@helinut: nabavil sem, ker je manjkal v zbirki (250, 450 manjkata, ampak bigger is better, veš iz prve roke...tako da zaenkrat zgleda, da bosta manjkala, razen če pride energetska kriza :P )
Priponke
IMG_1052.JPG
IMG_1052.JPG (122.51 KiB) Pogledano 10305 krat
IMG_1053.JPG
IMG_1053.JPG (111.52 KiB) Pogledano 10305 krat
IMG_1054.JPG
IMG_1054.JPG (80.4 KiB) Pogledano 10305 krat
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 19 Mar 2011, 12:21, skupaj popravljeno 2 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

še 3G škatlica....
Priponke
IMG_1051.JPG
IMG_1051.JPG (99.63 KiB) Pogledano 10303 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Odgovori

Vrni se na Elektro helikopterji