Stran 1 od 10

Align T-REX 700E

Objavljeno: 14 Mar 2011, 18:52
Napisal/-a bruhpilot
Tako, zamenjali smo elektrodistributerja za tistega s poceni elektriko, HK ima dovolj poceni dobre lipote - torej vsi pogoji za 700-tko so se izpolnili :D . T600 je čisto navdušil, Zdenkotov Logo 600 SE je naredil skomine =P~

V pričakovanju je Trex 700E kombo s servoti DS610 na cikliki in DS650 na repu ter 3G FBL. Servoti in "stock" GP780 so navdušili na T600. Regler bo Jive 80 HV, če bo treba, mu bomo še kakšno rebrce nalepili na hladilnik.

Po kratkem tuhtanju ali Logota 600 SE ali pa Aligna, je hitro tehtnica padla na Aligna, ki ima naslednje prednosti:

- čistokrvna 700tka :P
- lahko uporabim 6S 5000 lipote iz 600tke
- nekatere kvalitetnejše rešitve mehanike - (pull-pull povezave servotov, 3 kratno uležajenje motorne osi, so pa slabši glavni zobnik in pinion, Logo tu raztura
- TT
- Logo 600 SE v primerjavi deluje "plastično"
- malo cenejši od Logota
- T600 totalno navdušil - po velikem številu poletov sem zamenjal samo dva izrabljena linka, vse ostalo dela kot novo
- 3G sem vzel, ker je kombinacija GP780 giro in DS650 pri 600-tki zadetek v polno za moje 3D softiće. Jih z lahkoto obvladata in tudi pri hitrem vzvratnem letenju ne pomisli, da bi rep obrnilo.

Objavljeno: 14 Mar 2011, 19:13
Napisal/-a FlyByWire
Čestitke za nakup =D>

Objavljeno: 14 Mar 2011, 19:29
Napisal/-a bruhpilot
Hvala :P

..tu bo pa treba 3 ležaje na motorju mazat #-o

Objavljeno: 14 Mar 2011, 19:49
Napisal/-a FlyByWire
Hehehe,.. "prijetne brige" ;)

Objavljeno: 14 Mar 2011, 19:55
Napisal/-a bruhpilot
hehe, ja zagotovo se bo pojavila še kakšna bolj boleča, ampak pustimo se presenetit.

Pozabil sem napisat - notri je 700 MX 510 kV motorček.

Objavljeno: 14 Mar 2011, 20:32
Napisal/-a FlyByWire
Se ti zdi da bo JIVE 80 HV dovolj. Če se ne motim Align pakira 120HV Castle Creations ICE reglerje v nekatere svoje pakete.

Objavljeno: 14 Mar 2011, 20:48
Napisal/-a bruhpilot
Ja, sem zasledil, da je 120 CC. Ampak na forumih zaslediš, da imajo 80 HV Jive-a in baje je čist OK. 80A pri 44 V da ca. 3200 - 3400 W, kar bi moralo zadostovat. Sicer pa z dodatnimi hladilnimi rebri lahko baje podvojiš max. tokove pri Jiveu, zato pa piše 80+.

Objavljeno: 14 Mar 2011, 21:01
Napisal/-a FlyByWire
Boš poročal kako se bo zadeva obnesla.

Objavljeno: 14 Mar 2011, 21:03
Napisal/-a bruhpilot
Si mi dal mislit Fly-by-wire...bom kar dodatni hladilni element za Jive dal gor, sem ga že naročil. Ziher je ziher. Dosti letim razne tiktoke ipd. ki vlečejo enormno štroma, sploh če slabše izvajaš te figure (preveč kolektiva, premalo ciklike, namesto obratno ...), kar se mi včasih dogaja :oops:

BEC bo pa samo interni iz Jive, seveda bom imel dvojni BEC kabel, da bodo manjši padci napetosti pri špicah. Čeprav so enaki servoti kot pri 600, bodo tu obremenitve večje, dvojni BEC kabel imam tudi pri T600, ni problemov.

Objavljeno: 14 Mar 2011, 21:30
Napisal/-a FlyByWire
Ja sam sem rajši ko gre za elektroniko na varni strani, še "ta bulš"zadeve znajo kdaj kakšno ušpičit. Pri heliju se pa sploh ni za hecat, tudi T700E ni ravno najcenejši heli. Definitivno je fino, da imaš kaj rezerve in redundance.
T700 je res famozen ko ga vidiš v zraku, vsekakor ti ga privoščim, želim, da ti bo dobro služil =D>

Objavljeno: 14 Mar 2011, 21:48
Napisal/-a bruhpilot
ja, menda bom s hladilnikom na Ä‘ajvu 80+HV na dovolj varni strani.

Kar se pa velikosti tiče - saj ni kaj dosti večji od 600-tke....600 tka tudi fino zgleda v zraku. Največja razlika je med 500 in 600...

Objavljeno: 14 Mar 2011, 22:12
Napisal/-a FlyByWire
Iskreno ne vem kako je z "Ä‘ajvom", glede na to da je KONTRONIKOV je vsekakor gut. Sem bolj navajen CC ICE, ki mi lepo služi.
Meni je kr razlika med T600 in T700. Seveda ne takšna kot je med T500 in T600 kot praviš. Na T700 gledam bolj skozi oči scale helijaša, sploh če bi uporabil kakšno hudo ohišje. No ja morda nekoč [-o<

Re: Align T-REX 700E

Objavljeno: 15 Mar 2011, 08:35
Napisal/-a Melly
bruhpilot napisal/-a: - Logo 600 SE v primerjavi prav žalostno zgleda ker je ves "plastik-fantastik"
Tale je malo bosa.

Objavljeno: 15 Mar 2011, 08:48
Napisal/-a bruhpilot
...ker je plastičen frame, plastični gripi, ...ima ga kolega, res lepo leti.

Objavljeno: 15 Mar 2011, 09:07
Napisal/-a Parky
Bruhpilot samo v vednost med 600 in 700 klaso je razlika očitna, verjemi mi ;)

Objavljeno: 15 Mar 2011, 09:11
Napisal/-a THE DOCTOR
Hoj !

Interni bec ti močno odsvetujem, ker so Alignovi servti še kako pogoltni.

Interni bec se pri kontroniku uporablja za Futabine servote, ki imajo manjšo porabo od vseh ostalih.

Glede na to da je fbl in da bo špilal na 200 hz, bi jaz na tvojem mestu rajše dal 2LIFepo4 od Hyperiona ( tiste ta ploščate).

LP

Objavljeno: 15 Mar 2011, 10:06
Napisal/-a bruhpilot
hvala za info. To z becom me preseneča, saj tudi ext bec ne zagotavlja vec kot 6A. Kontronik pa prenese špice do 15A. V 600tki mi z enakimi servoti dobro dela, je pa res, da so menda pri 700 bolj obremenjeni. Pa fino je pri kontroniku, da imas dvojni kabel za manj upora.

Objavljeno: 15 Mar 2011, 10:42
Napisal/-a THE DOCTOR
Ja pri 700 ki "load" na disku od rotorja še enkrat večji kot pri 600-ki če izvajaš isti manever.

Temu primerno bo tudi poraba na servotih večja.

Recimo servote 8717 JR nihče ne fura na bec, ker so prepogoltni.

Meni pri Trex 700 skuri sprejemniške baterije 2 X 850 mAh v dveh poletih po 6 minut (ostane sicer še za 3/4 tretjega v baterijah). To pa pomeni povprečno porabo cca 6A !!!, pa imam gor Futabine servote ki slovijo po tem da niso tako pogoltni.

FBL je čisto nekaj drugega kot pedli, energije za servote gre 3X več, ker rudrce dejansko vseskozi delajo.

LP

Objavljeno: 15 Mar 2011, 11:00
Napisal/-a bruhpilot
ujoj, to pa je divja poraba. Fbl pa definitivno vec trosi kot pedli. Jah jaz sem pac mislil, da bo kontronik v redu, ker ga ima zdenko na sicer strecani 600 (enak disk rotorja), pa parky tudi na 700. Ja nic, bo treba se razmislit.

Objavljeno: 15 Mar 2011, 11:48
Napisal/-a Phoinix
T-rex 700: d = 1562 mm, m = 4,2 kg, obremenitev diska = 0,45 kg/m2
T-rex 600: d = 1350 mm, m = 3,3 kg, obremenitev diska = 0,43 kg/m2

Sama obremenitev diska (disc loading) je skoraj enak, če množimo z obremenitvenim faktorjem (g-ji) se vrednost pri obeh spremeni enako. No, saj mora biti, drugače bodo lastnosti med tema dvema helikopterjema popolnoma različne, kar ni ravno po želji modelarjev. Ker pa je 3D letenje kompromis med maso (vztrajnostjo) in specifično močjo ima T600 relativno slabše razmerje moč/masa 666 W/kg vs. 952 w/kg. Če hoče 700 leteti približno toliko "energično" mora svojo masno vztrajnost krotiti z večjim razmerjem moč-masa.
Podhranjeni Jetranger ima razmerje moč/masa samo 160 W/kg... vsekakor ni za 3D letenje :D


Kar se tiče samih sil pri krmiljenju (skica)

Ker so kraki prosto (vrtljivo) vpeti, ti omogočajo, da se sile vzpostavijo v ravnovesje in glava rotorja ni obremenjena kot bi bila sicer. Med letom se zaradi ravnovesja med zračnim uporom in centrifugalne sile, krak nekoliko zasuče nazaj. Po odčutku stopinjo ali dve. Vzgonska sila je tako izmaknjena iz vpetja kraka in povzroča moment, kateremu kontrira le krogljična povezava na gripu.
Večji kot bo upor (3D letenje, max korak) več bo krak zaostajal glede na vpetje in večja bo ročica, posledično tudi moment. Vzgon in upor (ročica) gresta eden z drugim, tako da zna biti porast linearen.

Če primerjamo fbl in pedle. Pedli imajo po defaultu zmanjšane sile iz kraka na servote ker se sile prenašajo nazaj preko vzvoda. Pri fbl so sile direktno iz kraka na servote, brez vzvoda.

T600/T700: večji kraki, večja vzgonska sila, sama inercija krakov; vse to prispeva k kratkočasni ogromni obremenitvi servomotorjev, sploh v fbl konfiguraciji.


Upam da je razumljivo... :-?

Objavljeno: 15 Mar 2011, 11:54
Napisal/-a THE DOCTOR
Sej lahko da bi špilal čisto ok ( Kontronik slovi po zelo močnem in zanesljivem Becu in tudi po tem, da imajo tovarniške podatke precej nižje podane kot pa dejansko zadeva zdrži),
To so samo moja ugibanja.
Samo dej prej se še malo pozanimaj na RR forumu ali pa helifreaku preden greš v luft.

Objavljeno: 15 Mar 2011, 13:47
Napisal/-a Matt-X
Še majhen nasvet. http://www.fast-lad.co.uk/store/direct_ ... 13827.html
To dobi tudi moj Nitro 8)

Objavljeno: 15 Mar 2011, 20:50
Napisal/-a helinut
Čestitam za novega Rex-ija.Kako to, da si se tako na hitro odločil?
Upam, da ga kmalu vidimo v zraku.

Objavljeno: 19 Mar 2011, 12:08
Napisal/-a bruhpilot
Evo, roba je doma!...(bil službeno odsoten par dni, potem pa to veselje =P~ ) Popredalčkano zloženo v škatlo, kot smo vajeni pri Alignu.

Motor 700 MX je divjak - 4000 W max. konstantna moč (90A), 6600 W v špicah (150A) :o :o , ubogi Jivek 80 HV bo trpel :P .

Align priporoča Kontronik Jive-a 80+HV ali CC ICE 80 HV za 3D letenje s kolektivom do 13 stopinj, pri max. kolektivih 13-14 stopinj pa je bolje vgraditi 120 HV verzije. Pravi pa, da 13-14 stopinj nič kaj ne izboljša efektivnosti helija, tako da bomo lepo ostali pod 13 stopinj, kar bo tudi dovolj za moje softić 3D letenje. Za rezervo na krmilniku imam tudi dodatni hladilnik, ki bi naj omogočil preživetje reglerja pri kratkotrajnih 160A!

Kvaliteta mehanike je na visokem nivoju, kot smo vajeni iz 500, 600 ESP. FBL 3G-ja pa še moram preizkusiti.

Priložen je ext. BEC za max. 6A. Logika pravi, da je interni BEC Kontronika boljša rešitev (močnejši, dvojni kabel, itd.), zato bom tudi tako naredil. Razmišljam eventualno o dvojnem BEC-u (interni + stock externi), kot je imel Phoinix, se mi pa ne dopade preveč ta varianta (več je tehnike, slabše je :roll: ).

Nič, počakat na večer, ali grdo vreme, potem pa veselo na delo. Zdaj pa raje letet s 600-tko 8)

@helinut: nabavil sem, ker je manjkal v zbirki (250, 450 manjkata, ampak bigger is better, veš iz prve roke...tako da zaenkrat zgleda, da bosta manjkala, razen če pride energetska kriza :P )

Objavljeno: 19 Mar 2011, 12:08
Napisal/-a bruhpilot
še 3G škatlica....