Align T-REX 700E

Akrobatski in 3D modeli
Odgovori
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Parky napisal/-a:Melly pa kje si videl 10S :lol: :lol: :lol: hallllloooooo :P
Mi mamo vsak po 4x12S minimalno :car: Bi se mogl že skor na NEK ''vezat'' 8)
tako je :P 8) oz. 4x2x6S :D - meja smrtno nevarne napetosti #-o

PS: :o Ponosno sporočam, da sem postal PROFESOR! =D> Na forumu, da ne bo pomote.... :oops:
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Ne vem, če sem že napisal, sicer se vidi iz slik - fino pri tem Trexu je, da se baterije enostavno vstavijo na vodila, od zadaj, tako da kabine ni potrebno snemati, krmilnik je montiran na odprtem zgoraj za glavno osjo, na maksimalnem prepihu - zelo dobro hlajenje.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
THE DOCTOR
Freak
Prispevkov: 853
Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33

Odgovor Napisal/-a THE DOCTOR »

Bruhpilot Živo !

A ga štajerci kej žgete, al heliji samo po poličkah sedijo.

Če me spomin ne vara furaš ti v 700Ki MX-a ter Jive 80 HV.

Dej mi povedat v katerem Modetu imaš nastavljeno ( 4 ali 10 ), pa kolk picha furaš ( 10,11,12,14 '?)

A si imel že modoče kdaj imel cut out ali pa kakšno podobno nesoglasje z reglerjem ( nekaj sem bral na HF-u da imajo eni mal težave s tem kombotom ) ?

Jaz imam isto kombinacijo naštimano za TDR-ja pa me malo zanima kako se ti kaj obnese.

Lep pozdrav
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Ne ne Dohtar [-X , žgemo, žgemo (kolk pač znamo :roll: ) :D . Rexić je skoraj vsakodnevno v luftu in to po večkrat :P . Zaenkrat niti enega problema, furam pa kolektiv 11 stopinj, počasi že razmišljam o povečanju na 12 8) . Na 11 polni kolektiv in naprej že da blazno hitrost s tistimi specialnimi zvoki....(pri 80% gasa na governorju). 700 MX motor se mi zdi res hud.

Mode je 4, 80 HV se komajda segreje na mlačno (ko je bilo hladneje, niti mlačen ni bil), dodatni hladilnik in prepih naredita svoje. Bomo videli, kaj bo na 12 stopinj pića, menda nič kaj hudo drugače. BEC samo interni in špila na dvojni kabel čisto v redu.

V navodilih od Aligna piše, da je za kolektiv do 13 stopinj primeren 80 amperski regulator (na izbiro sta pa CC ali Jive). Za 14 stopinj pa je zelo priporočljivo 120 A, piše pa tudi, da 14 stopinj nič ne izboljša efektivnosti helija. Mislim, da pa ima Jive 80 HV z dodatnim hladilnikom (in vetrom) res precej rezerve.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
THE DOCTOR
Freak
Prispevkov: 853
Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33

Odgovor Napisal/-a THE DOCTOR »

Thanx, no to je fino šlišat, pozitivne informacije.

Lep pozdrav na Štajersko
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

hvala, upam da bo tebi tudi dobro špilalo. Ti imaš motor previt, ne? bo še bolj hud, še več amperov...?
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
THE DOCTOR
Freak
Prispevkov: 853
Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33

Odgovor Napisal/-a THE DOCTOR »

Več amperov niti ne, samo izkotistek ima večji za ene par procentov, pa bolj ko greš proti 100 amperov, večja je razlika v izkoristku.

LP
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Včeraj obesili GPS gor -> max. horizontalna hitrost 168 km/h #-o . Brez obešenega GPS-a sigurno še kakih par km/h zraven, pri 11 stopinj kolektiva, governor na 80% gasa.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Danes ga malo nažigamo, potem pa zadeva naenkrat potihne v zraku, vrtljaji rotorja padejo...izvedem na hitro nekaj podobnega avtorotaciji, varno pristanem, vse celo :P (najprej sem se že psihično pripravil na kreširanje - spet po enem letu miru prek kreši #-o ). Vse videti normalno, motor se pa ne vrti :evil: , v delavnico, razšraufat, potem pa ta šok....

na lepem zlomilo 6 mm gred motorja, pri pinionu...
Priponke
IMG_1173.JPG
IMG_1173.JPG (135.28 KiB) Pogledano 3740 krat
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 17 Jul 2011, 12:56, skupaj popravljeno 1 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Vzrok ali posledica.....

Mogoče obraba glavnega zobnika in je pinion zarezal v zob in ja zablokiralo? :-k

Zdaj bo vsaj prilika, da vgradim poševne helical zobnike 8) Z motorjem pa še ne vem, kaj bom. Nova os najbrž ni dobavljiva, tudi oba ležaja okoli piniona sta šla k vragu.... ta tretji (izven motorja) je totalno zanič...
Priponke
IMG_1175.JPG
IMG_1175.JPG (97.68 KiB) Pogledano 3735 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
capo
Tekmovalec
Prispevkov: 356
Pridružen: 19 Sep 2005, 15:28
Kraj: okolica Domžal

Odgovor Napisal/-a capo »

uf, #-o

sreča, da je ostalo celo
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Ta, zadnja slika me spominja na okvaro iz preteklosti (glavni zobnik). Zgleda kot enkratna obraba, ne trajna - špekuliram; ko je odtrgalo motorski zobnik ga je stisnilo med glavnega in okvir trupa. Če je to to, si imel izredno srečo da ti je ostalo zadosti obratov za pristanek.
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Ja, na srečo je 3. ležaj na koncu osi še toliko držal pinion, da ga ni nekam zabrisalo in zablokiralo vrteče dele....Vrtljaje sem lahko nabil, na srečo sem imel kar nekaj višine na razpolago...

Update - motorna os za 700MX pri Fastladu je dobavljiva, naročena tudi zobnika 12/112 s poševnim ozobljenjem, da ne bodo bolela ušesa :P . Ni mi še jasno, kako bom izbil ležaje iz motorja, ampak bo že nekak, ali pa bo moral Dohtar priskočit na pomoč :wink: ...

Zdaj pa bo prav prišel rezervni 600 ESP heli, hehe. Pa da se malo umirimo z njim, 700E je precej bolj podivjan kot pa tastari 600ESP na 6S. Eden je vedno premalo :wink: , velja tu za avione, ....
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Evo, motor razstavljen, je enostaven za razstavljanje, upam da bo tudi sestavljanje tako. Največji problem bo po mojem zadeti utora na zgornji strani osi za vijaka, ki fiksirata os na rotor.

V pričakovanju nove osi in ležajev :D ...

Sumim, da je krivec za to nesrečo 3. ležaj na koncu motorne gredi, ki je čisto blokiran. 6,6 kW moči v špici pa seveda mora biti zadosti, da prelomi 6 mm kaljeno gred motorja. Bo treba bolj mazati ta ležajček :roll: . Na RC-bearings žal nisem zasledil v tej dimenziji ležaja kaj bolj kvalitetnega (npr. keramični).
Priponke
IMG_1176.JPG
IMG_1176.JPG (162.43 KiB) Pogledano 4224 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
THE DOCTOR
Freak
Prispevkov: 853
Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33

Odgovor Napisal/-a THE DOCTOR »

Kva pa če bi ti meni zdele dal motor v predelavo, ko čakaš lagerje ?

Imam glih 1,5mm drat doma, UF,UF !!! ali bi šel pa tudi 1,6mm glede na to da
imaš en ovoj manj kot jaz :D :D :D .


LP
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Uporabniški avatar
FlyByWire
Profesor
Prispevkov: 1269
Pridružen: 21 Mar 2009, 20:52
Kraj: LJ-BROD

Odgovor Napisal/-a FlyByWire »

Bruhpilot na BOCA bearings http://www.bocabearings.com/
si kaj preverjal?
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Uf, hvala Fly-By-Wire, seveda Boca B. se nisem spomnil včeraj, da bi pogledal. Ja, keramičnih 12x6x4 mm kolk češ, že naročam... Mika me tudi zamenjava motornih ležajev s keramičnimi :-k - vaše izkušnje?

@Dohtar hvala ti na ponudbi, ampak zaenkrat bi stari drot gonil, iz čisto praktičnih razlogov - nimam cajta te dni čisto nič #-o #-o , niti pošiljat na pošto. Bova drugič če boš še pri volji, sigurno bo še kaj crknilo in bo remont :roll: . Mašina je čisto enostavna za demontažo in razstavljanje, tako da ni problema. Tudi kar se tiče moči in izkoristka (motor se minimalno greje) je stock verzija zame čisto super...

Bolj me skrbi zadnje čase 3G, saj mi včasih (sicer poredko) napravi presenečenje z neuglednim tail-kickom (za ene 15 - 20 stopinj), bo treba kaj drugega gor nalimat. Ne vem, če je tudi pri TT statika ali kaj, pri GP-780 girotih na 500 in 600 z TT ni bilo teh problemov...Mogoče bodo to izboljšali poševni zobniki, bo manj vibracij, baje je 3G zelo občutljiv na vibracije...

Moram pa videt najprej tvojega naspidiranega 700MX v kombinaciji s TDR-om =P~ =P~ =P~
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
FlyByWire
Profesor
Prispevkov: 1269
Pridružen: 21 Mar 2009, 20:52
Kraj: LJ-BROD

Odgovor Napisal/-a FlyByWire »

Jaz ti na žalost iz izkušenj z keramičnimi ležaji nimam kaj prida povedat, ker je nažalost moj projekt T600 Jet Ranger malce zastal, kjer sem mislil uporabit previti 600M "motosaki" by dottore z boca bearings keramičnimi ležaji . Vendar kot zgleda se bom kmalu lotil testa dotične žverce, ker sem se vseeno odločil nadaljevati moj scale projekt.
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Jaz sem sicer naletel nekaj ur na novih ležajih, ampak je to vseeno premalo da bi vedel ali je bolje kot prej. Delajo, to je vse kar lahko rečem... oz. bomo vedeli če crkne. :D
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Evo poševni zobniki vgrajeni. Fast-lad je res fast, hehe. V nedeljo naročeno, danes že zadeva v zraku.

No, kot ste eni že itak ugotovili, razlika je več kot očitna - skoraj kot dan in noč, heli tih, da ga komaj slišiš :wink: , prej pa takšna ropotulja :P . Ostali ravni zobniki od TT pa povzročajo presenetljivo malo hrupa. 3 kratno uležajenje motorja baje precej dodatno pripomore k mirnemu teku (sem bral na ami-forumih), kajti baje pri 600-tki ni tako drastične razlike kot pri tem.

Zdaj je pa zadeva veliko bolj elegantna v zraku 8) .
Priponke
IMG_1178.JPG
IMG_1178.JPG (125.15 KiB) Pogledano 3783 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Po tem, ko nisem mogel naročiti keramičnih ležajev pri Boca B., ker enostavno ni možno izbrati načina transporta in te spletna trgovina ne spusti naprej - če bodo hoteli prodajati, si bodo morali to porihtati :roll: - ne vem sicer, kako ste vi nabavljali..... Malo sem čital o keramičnih ležajih na tujih forumih, pa niso ravno ne vem kako navdušeni uporabniki, morda imajo nekaj daljšo življenjsko dobo (tekalne površine - obroči so še vedno vsaj pri tamanjših kovinske), tudi niso večni in ko enkrat crknejo, zablokirajo do konca - keramika se razleti. Kovinske Cr-Ni kroglice pa opozarjajo prej s čudnimi zvoki, ko postanejo "kvadratne" :D .

Tako da me keramični ležaji zaenkrat niso prepričali, da bi šel v nabavo :roll:

Danes sem malo letal z 600ESP in zadeva je hudo podhranjena :o , ko se enkrat navadiš na power 700MX mašine, bo treba razmišljat malo o novi 600E :-k . 6S na 600-tki je premalo za divjanje... Padli pa so vseeno čist OK, čeprav je treba lupinge malo bolj popravljat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
klemen7
Profesor
Prispevkov: 1178
Pridružen: 21 Jun 2008, 18:28
Kraj: Dolenja Trebuša/Ljubljana

Odgovor Napisal/-a klemen7 »

poskuši pogledat po ebayju :) mislem da boca b. tudi gor prodaja svoje ležaje.
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

mah, bolj kot berem forume, manj je želje za keramične ležaje :wink: . Eni imajo celo izkušnje, da ravno tak hitro crknejo...nema ništa :D
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
Melly
Dr. Modelar
Prispevkov: 3879
Pridružen: 15 Feb 2007, 22:51
Kraj: Ankaran, Ocizla

Odgovor Napisal/-a Melly »

rcbearings.co.uk
lp Melly
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Melly napisal/-a:rcbearings.co.uk
Hvala Melly, so že v favorites :wink:
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Odgovori

Vrni se na Elektro helikopterji