SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
Če ti rep z povečanjem vrtljajev začne suvati levo desno, imaš občutljivost gyra najbrž pre močno, ali kar sploh ne nastavljeno. Gyro ima 2 konektorja za v sprejemnik, eden je glavni, ki ga vtakneš v kanal za smer in drugi za občutljivost, ki ga vtakneš običajno v sosednji (5)kanal. Končne stopnje na tem(5) kanalu POČASI zmanjšuj, dokler rep ne neha tresti. Velikokrat (ne pa obvezno) je pri pravilni dolžini ročice serva za rep, prava nastavitev nekje pri 70%.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
hvala za odgovore, res je bilo to kar je rekel Brane, občutljiost gyrota sem imel preveč visoko nastavljeno, sedaj jo imam okoli 65% in mi rep drži kot pribito na mestu. Tudi zamik sem popravim z substrimom swasha malo v desno tako da je zdaj vodoraven, danes popoldan bom sprobal z križem ga dvigniti in bom poročal kako mi je uspelo, še enkrat hvala za odgovore.
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
Žio sem malo pozzno zasledil tvoj klic na pomoč..Res je da ,kot je povedel brane...če boš še kaj poteboval sem iz ng..ajd
mej se
-
- Začetnik
- Prispevkov: 1
- Pridružen: 23 Sep 2013, 12:59
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
Spoštovani!
Zanima me oz. iščem nekoga, ki je modelar in se ukvarja s krmilnimi napravami in izhaja oz. je vsaj iz Štajerske, najboljše pa bi bilo, če je kar iz Maribora. Najprej sem svoj primer zaupal gospodu - prvi naslov, ki mi je nekako odgovarjal; avio modelarski klub - le ta mi je pri opisu svojega problema odpisal, da predvideva, da je za mene pravilna izbira multikopter. Napisal mi je tudi, da če se nikoli nisem ukvarjal z RV napravami, naj se podviga ne lotim sam.
Zdaj pa kaj sploh rabim. Najprej sem napisal, da helikopter z montirano kamero, ki bi lahko lebdel tudi poševno - ta gospod iz avio kluba me je popravil, da torej rabim multikopter ampak kot rečeno OPREMLJEN Z KAMERO. Moja prvotna želja je bila, da bi bil narejen direkten prenos iz te kamere na PC, kjer bi v živo videl, kaj se snema med letenjem. Ker pa mi je ta gospod svetoval, da če nimam izkušenj z RV napravami, naj se stvari ne lotevam sam - bi zato potreboval ne le ta model, ampak še modelarja. Stvar bi morala bit sposobna letet 7m(max) nad zemljo in da jo morda kak veter ne bi preveč oviral.
Za čas in opravljeno storitev, bi se pozneje pogodila. Ta gospod iz avio kluba je napisal, da ste modelarji sami dobri ljudje in da bi mi kdo opravil takšno uslugo že za pivo ali dva - to bi se zmenli kasneje. Najbolj veselilo bi me (- ker ne vem, če bom vsaki dan na forumu), če imate kak opisan model doma in ste mi pripravljeni pomagat, če mi lahko pišete kar direktno na moj e- naslov: [email protected]
Zanima me oz. iščem nekoga, ki je modelar in se ukvarja s krmilnimi napravami in izhaja oz. je vsaj iz Štajerske, najboljše pa bi bilo, če je kar iz Maribora. Najprej sem svoj primer zaupal gospodu - prvi naslov, ki mi je nekako odgovarjal; avio modelarski klub - le ta mi je pri opisu svojega problema odpisal, da predvideva, da je za mene pravilna izbira multikopter. Napisal mi je tudi, da če se nikoli nisem ukvarjal z RV napravami, naj se podviga ne lotim sam.
Zdaj pa kaj sploh rabim. Najprej sem napisal, da helikopter z montirano kamero, ki bi lahko lebdel tudi poševno - ta gospod iz avio kluba me je popravil, da torej rabim multikopter ampak kot rečeno OPREMLJEN Z KAMERO. Moja prvotna želja je bila, da bi bil narejen direkten prenos iz te kamere na PC, kjer bi v živo videl, kaj se snema med letenjem. Ker pa mi je ta gospod svetoval, da če nimam izkušenj z RV napravami, naj se stvari ne lotevam sam - bi zato potreboval ne le ta model, ampak še modelarja. Stvar bi morala bit sposobna letet 7m(max) nad zemljo in da jo morda kak veter ne bi preveč oviral.
Za čas in opravljeno storitev, bi se pozneje pogodila. Ta gospod iz avio kluba je napisal, da ste modelarji sami dobri ljudje in da bi mi kdo opravil takšno uslugo že za pivo ali dva - to bi se zmenli kasneje. Najbolj veselilo bi me (- ker ne vem, če bom vsaki dan na forumu), če imate kak opisan model doma in ste mi pripravljeni pomagat, če mi lahko pišete kar direktno na moj e- naslov: [email protected]
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 52
- Pridružen: 04 Avg 2006, 09:04
- Kraj: Celje
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
Zdravo
Na srečanju ta vikend sem spoznal gospoda, ki izdeluje te naprave, prav tako, pa tudi opravlja storitve snemanja iz zraka.
Če še nisi našel, ti lahko posredujem podatke.
Na srečanju ta vikend sem spoznal gospoda, ki izdeluje te naprave, prav tako, pa tudi opravlja storitve snemanja iz zraka.
Če še nisi našel, ti lahko posredujem podatke.
Problem z Align T-Rex 450
Pozdravljeni!
Kupil sem rabljen helikopter, ki je mešanica Align in HK. Ogrodje je Alikn elektronika pa v večini HK.
Po vzletu helikopter dobi neke vibracije oz. se začne guncati. Zgodilo se mi je že, da je po posledično malo bol trdem pristanku, helikopter letel nekaj časa normalno, ampak že samo po menjavi baterije se je problem vrnil. Kraki trackajo lepo, rep drži smer, tako da predvidevam, da gyro(Futaba 401) deluje. Tudi gyro gain sem spreminjal v vse extreme, ampak ni spremembe.
Občutek imam, da je problem mehanski ampak mi potem ni jasno, kako da je v primeru po pristanku letel povsem normalno.
Spodaj je link videa, za boljško predstavo problema:
http://www.youtube.com/watch?v=_GPW6T6_Hh0
Vsaka pomoč bo dobrodošla, se zahvaljujem v naprej!
Lp, Žan
Kupil sem rabljen helikopter, ki je mešanica Align in HK. Ogrodje je Alikn elektronika pa v večini HK.
Po vzletu helikopter dobi neke vibracije oz. se začne guncati. Zgodilo se mi je že, da je po posledično malo bol trdem pristanku, helikopter letel nekaj časa normalno, ampak že samo po menjavi baterije se je problem vrnil. Kraki trackajo lepo, rep drži smer, tako da predvidevam, da gyro(Futaba 401) deluje. Tudi gyro gain sem spreminjal v vse extreme, ampak ni spremembe.
Občutek imam, da je problem mehanski ampak mi potem ni jasno, kako da je v primeru po pristanku letel povsem normalno.
Spodaj je link videa, za boljško predstavo problema:
http://www.youtube.com/watch?v=_GPW6T6_Hh0
Vsaka pomoč bo dobrodošla, se zahvaljujem v naprej!
Lp, Žan
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
Prenizki vrtljaji/pretrdi blažilci v glavi rotorja.
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
Hvala za odgovor!
Obrate sem spreminjal ze prej v kombinaciji z pitchem pa nisem uspel izbolšat. Kje pa bi dobil dobre blažilce?
Obrate sem spreminjal ze prej v kombinaciji z pitchem pa nisem uspel izbolšat. Kje pa bi dobil dobre blažilce?
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
Poleg helija se ponavadi dobi dve vrsti, črne in sive. Če se prav spomnim bi mogli biti sivi bolj mehki.
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
Zraven nisem dobil nič podobnega, ker sem kupil rabljenega. Se te gumice nahajajo nekje na Feathering Shaftu, torej nekje na Rotor Gripu?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... p_Set.html
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... p_Set.html
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
V centralnem delu glave ga imaš. Takole približno izgleda:
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
Super!
Hvala za vse odgovore, bom spremenil omenjeno in upam da bo zadeva rešena!
Čene bom pa še malo pojamral!:)
Lp, Žan
Hvala za vse odgovore, bom spremenil omenjeno in upam da bo zadeva rešena!
Čene bom pa še malo pojamral!:)
Lp, Žan
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
Lahko za začetek dvigneš vrtljaje. Precej nizko se zdijo.
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
Bom poskusil najprej to, sicer sedaj nimam naštimanih fiksnih obratov, ampak se mi spreminjajo zvezno.
Pred časom sem se z nekom menil in je predlagal grafe:
Pitch: 40 45 50 75 100
Throttle: 00 65 80 90 100
Se zdijo te krivulje ok?
Pred časom sem se z nekom menil in je predlagal grafe:
Pitch: 40 45 50 75 100
Throttle: 00 65 80 90 100
Se zdijo te krivulje ok?
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
Koliko pa imaš na krakih koraka (stopinj) ko daš kolektiv na 100%?
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
Ne vem, bom ob prvi priliki pomeril in si obenem bolje pregledal blade gripe in gumice!
Pa se javim z podatki, hvala še enkrat za vso pomoč!
Pa se javim z podatki, hvala še enkrat za vso pomoč!
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
Jaz sem imel podobne teževe in res je problem v teh gumicah. Zdaj kako izbrati prave Tisti ki hočejo bolj odziven helikopter, 3 D-jaši namerno vgrajujejo trše, vendar tak helikopter, ne prenese tako nizkih vrtljajev kot jih imaš ti, torej, kot so ti že svetovali, dvigni osnovne vrtljaje in problem bo rešen.
Druga možnost je, da poiščeš mehkejše gumice (profi helikopteraši jim pravijo demperji) in s tem narediš glavo bolj gibko. Tak helikopter je manj odziven (bolj gumijast) primernejši za začetnika in miren bo ne glede na to, koliko vrtljajev bo imel rotor.
Pri HK glavi ni čisto tako kot je na sliki, obstaja še distančnik med ležajem in podložko, ki pritiska ob gumico.... če ta distančnik (seveda na obeh straneh) za nekaj desetink mm skrajšaš, boš zmanjšal stisnjenost gumice in povečal gibkost glave.
Druga možnost je, da namesto originalnih gumic uporabiš O ringe ustrezne dimenzije, v HK glavo pašejo O ringi standardnih dimenzij, žal ne vem dimenzij, pomeri in boš vedel katere rabiš. V vsakem primeru pa gumice namaži z mastjo. Seveda ni rečeno, da bo z O ringi glava mehkejša (je pa zelo verjetno), a če ni druge variante je vredno poizkusiti. Vsekakor nekaj opcij imaš.
Druga možnost je, da poiščeš mehkejše gumice (profi helikopteraši jim pravijo demperji) in s tem narediš glavo bolj gibko. Tak helikopter je manj odziven (bolj gumijast) primernejši za začetnika in miren bo ne glede na to, koliko vrtljajev bo imel rotor.
Pri HK glavi ni čisto tako kot je na sliki, obstaja še distančnik med ležajem in podložko, ki pritiska ob gumico.... če ta distančnik (seveda na obeh straneh) za nekaj desetink mm skrajšaš, boš zmanjšal stisnjenost gumice in povečal gibkost glave.
Druga možnost je, da namesto originalnih gumic uporabiš O ringe ustrezne dimenzije, v HK glavo pašejo O ringi standardnih dimenzij, žal ne vem dimenzij, pomeri in boš vedel katere rabiš. V vsakem primeru pa gumice namaži z mastjo. Seveda ni rečeno, da bo z O ringi glava mehkejša (je pa zelo verjetno), a če ni druge variante je vredno poizkusiti. Vsekakor nekaj opcij imaš.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
Hitman napisal/-a:Ne vem, bom ob prvi priliki pomeril in si obenem bolje pregledal blade gripe in gumice!
Pa se javim z podatki, hvala še enkrat za vso pomoč!
Torej si začel nastavitve kolektiva z samo krivuljo na komandi, ne s koti na krakih? Klasična nastavitev bi rekla, da nastaviš 0Âş na srednji poziciji kolektiva(50), minimum nekje -3Âş in maksimum (100) nekje 11-13Âş.
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
Sem šel pomerit! Ja nastavljal sem po krivulji na komandi!
Mislim da imam minimum nekje -3Âş mogoče malenkost manj, na 100% pa imam 14,3Âş!
Pripenjam pa še sliko mojega blade gripa, jaz nimam takih gumic se mi zdi!
Mislim da imam minimum nekje -3Âş mogoče malenkost manj, na 100% pa imam 14,3Âş!
Pripenjam pa še sliko mojega blade gripa, jaz nimam takih gumic se mi zdi!
- Priponke
-
- 2013-10-23 19.27.46.jpg (100.57 KiB) Pogledano 5112 krat
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
Kote boš sigurno moral nastaviti. "Gumice" imaš v robu centralnega dela (niso vidne).
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
Hvala za izčrpen odgovor! V prejšnjem postu sem pripel sliko moje glave, ki je sicer Alignova ampak ista kot HK 450 V2. Jaz sem bil vedno mišlenja da le je grip premehak da to ni ok, nekako bol mlahavo izpade!:)Brane napisal/-a:Jaz sem imel podobne teževe in res je problem v teh gumicah. Zdaj kako izbrati prave Tisti ki hočejo bolj odziven helikopter, 3 D-jaši namerno vgrajujejo trše, vendar tak helikopter, ne prenese tako nizkih vrtljajev kot jih imaš ti, torej, kot so ti že svetovali, dvigni osnovne vrtljaje in problem bo rešen.
Druga možnost je, da poiščeš mehkejše gumice (profi helikopteraši jim pravijo demperji) in s tem narediš glavo bolj gibko. Tak helikopter je manj odziven (bolj gumijast) primernejši za začetnika in miren bo ne glede na to, koliko vrtljajev bo imel rotor.
Pri HK glavi ni čisto tako kot je na sliki, obstaja še distančnik med ležajem in podložko, ki pritiska ob gumico.... če ta distančnik (seveda na obeh straneh) za nekaj desetink mm skrajšaš, boš zmanjšal stisnjenost gumice in povečal gibkost glave.
Druga možnost je, da namesto originalnih gumic uporabiš O ringe ustrezne dimenzije, v HK glavo pašejo O ringi standardnih dimenzij, žal ne vem dimenzij, pomeri in boš vedel katere rabiš. V vsakem primeru pa gumice namaži z mastjo. Seveda ni rečeno, da bo z O ringi glava mehkejša (je pa zelo verjetno), a če ni druge variante je vredno poizkusiti. Vsekakor nekaj opcij imaš.
Sem pa definitivno bol med začetniki, 3D je še daleč, torej mehke gumice here I come!:)
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
Bom jutri popravil kote in razstavil glavo, da pridem do gumic!Phoinix napisal/-a:Kote boš sigurno moral nastaviti. "Gumice" imaš v robu centralnega dela (niso vidne).
Will report when completed!
Hvala strokovnjaki!
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
Poskusi prvo le dvignit krivuljo gasa v vsaki točki za 5%. Preveri korak na sredini kolektiva.
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
Bom jurti to naredil pa poročam!:)
Re: SPLOŠNO - *** POTREBUJEM POMOČ *** ... --- ... ***
Sm zrihtou tko kot smo govoril in so problemi res v 99% zginl! Samo še občasno se mal potrese ampak to je vrjetno lahko več faktorjev, verjetno tudi zaradi atmosferskih vplivou!:)
Edino kar je zdej mal zoprn, ko heli vzleti je throttle stick že nekje na 75% in je mal zoprn tko letet. Na teh obratih so komande, predvsem thr/pit, veliko bol odzivne oz. živčne!:)
Hitrost rotorja je scary!
Nalagam video na YT in ga bom postou ko bo naložen!
Edino kar je zdej mal zoprn, ko heli vzleti je throttle stick že nekje na 75% in je mal zoprn tko letet. Na teh obratih so komande, predvsem thr/pit, veliko bol odzivne oz. živčne!:)
Hitrost rotorja je scary!
Nalagam video na YT in ga bom postou ko bo naložen!