Henseleit TDR
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Jest mal počasi robo skupaj grabim za rigida, sicer se bom pa še veliko bolj načakal kot vidva, HA,HA,HA
Zaenkrat mi je uspelo nabrati :
AC3x, BLS 251, 3X BLS950 ( MKS),2reciver paketa Lifepo4 850mah, ICE120HV,MX motor Align ( ki mu pa glihkar dajem malo navdiha, v obliki 1,6mm drata )
Skratka manjka mi samo še najbolj bistveno,,,TDR
Zaenkrat mi je uspelo nabrati :
AC3x, BLS 251, 3X BLS950 ( MKS),2reciver paketa Lifepo4 850mah, ICE120HV,MX motor Align ( ki mu pa glihkar dajem malo navdiha, v obliki 1,6mm drata )
Skratka manjka mi samo še najbolj bistveno,,,TDR
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Hahaha lepa lepa na kok kV ga boš pa navil ???THE DOCTOR napisal/-a: motor Align ( ki mu pa glihkar dajem malo navdiha, v obliki 1,6mm drata )
Skratka manjka mi samo še najbolj bistveno,,,TDR
Jest bom mel pa mini V-bar 5.1 (tanov SW), BLS 3x451+251, �ajv80HV + Payro ... blejde bom pa kar Radixe 710 vzel vsi ostali mi ne odgovarjajo ...
Aja pa še S-busek bom gor prlimu
Only the best stuffk
Zadnjič spremenil Parky, dne 16 Mar 2011, 20:07, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Kva pa vem janezek henseleitov najbolj priporoča tud na svoji strani zapisan 520kV Pyrota ... pa 13-14T zobnik. Folk daje pa najpogostej od 500-560kV gor, čeprov si vidu da tud moj 450kV Pyro je poku k svina na 65%
Tle je sam fora zobnikov ... kakor sva se z Robyem pogovarjala je skor bolje met več zob na motorju kakor manj, sej sam veš če maš švoh zobniček bojo pl. glavni zobniki trpel...
Po mojem bi blo 480kV obtimalno , jest bom dal 15-16T zobnik
Med 450-520kV nekaj vzem
Tle je sam fora zobnikov ... kakor sva se z Robyem pogovarjala je skor bolje met več zob na motorju kakor manj, sej sam veš če maš švoh zobniček bojo pl. glavni zobniki trpel...
Po mojem bi blo 480kV obtimalno , jest bom dal 15-16T zobnik
Med 450-520kV nekaj vzem
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Malce sem se pozanimal kako je z KV-jem in moj zakljucek je sledec:
Ce motor nese med 3000- 4000W stalne obremenitve je pametno ciljati na visji KV, ker z manjsim pinionom povecas navor in pri taki moci ni nobene bojazni da pobere zobnike ker tukaj tudi spice redko presezejo 6000W
Ce pa motor nese vec kot pa recimo 5000W stalne obremenitve bi pa jaz ciljal 450-480KV, predvsem zato ker ima vecji pinion kontakt z vecimi zobmi hkrati na glavni zobnik in se na vecji povrsini prenasajo sile naprej.
tukaj tudi ni nobene bojazni da ti bi zmankalo navora ker tukaj pa spice presegajo tudi 9000W.
Ce bi jaz previjal motor z 1,6mm zico bi ga navil cimblizje 450KV ker mislim da bi tak motor z lahkoto nesel vec kot 7500W stalne obremenitve da o spicah sploh ne govorim.
Pary premisli o Janovih rotorjih ker pravijo da ni nobene razlike med njimi in Radixi pa se bolje se vidijo v zraku ker so beli, pa se cena je bolj prijazna zepu
Ce motor nese med 3000- 4000W stalne obremenitve je pametno ciljati na visji KV, ker z manjsim pinionom povecas navor in pri taki moci ni nobene bojazni da pobere zobnike ker tukaj tudi spice redko presezejo 6000W
Ce pa motor nese vec kot pa recimo 5000W stalne obremenitve bi pa jaz ciljal 450-480KV, predvsem zato ker ima vecji pinion kontakt z vecimi zobmi hkrati na glavni zobnik in se na vecji povrsini prenasajo sile naprej.
tukaj tudi ni nobene bojazni da ti bi zmankalo navora ker tukaj pa spice presegajo tudi 9000W.
Ce bi jaz previjal motor z 1,6mm zico bi ga navil cimblizje 450KV ker mislim da bi tak motor z lahkoto nesel vec kot 7500W stalne obremenitve da o spicah sploh ne govorim.
Pary premisli o Janovih rotorjih ker pravijo da ni nobene razlike med njimi in Radixi pa se bolje se vidijo v zraku ker so beli, pa se cena je bolj prijazna zepu
˙ʇı ʞ�ǝɹq 'ǝʞoɹq ʇ,uı� ʇı ɟı
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
No kola :
Tukajle je primerjava "tovarniško navitih" mopedov ALIGN MX 470Kv, ter Scorpion 4035-560kv.
Kot vidite ga Align povozi Scorpiona na celi črti in to kar konkretno, mislim da bo previt presegel izkoristek 90% in se bo lahko primerjal z motorjem 4225 "limited edition".
Za enkrat sem zelo zadovoljen z motorjem, izredno miren tek, dobra konstrukcija ( 8 mm masivni lagerji )
Meritve so frišne in so bile opravljene pravkar, zdej pa spat.
LP
Tukajle je primerjava "tovarniško navitih" mopedov ALIGN MX 470Kv, ter Scorpion 4035-560kv.
Kot vidite ga Align povozi Scorpiona na celi črti in to kar konkretno, mislim da bo previt presegel izkoristek 90% in se bo lahko primerjal z motorjem 4225 "limited edition".
Za enkrat sem zelo zadovoljen z motorjem, izredno miren tek, dobra konstrukcija ( 8 mm masivni lagerji )
Meritve so frišne in so bile opravljene pravkar, zdej pa spat.
LP
- Priponke
-
- Fotografija903.jpg (46.27 KiB) Pogledano 4874 krat
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Se strinjam z Robijevem postom ...
Drugače pa zanimiv test Seme , me prov zanima koliko bi pyro s totim drotom pahnil od sebe
PS: A tele si mislu Roby ... http://www.cr-modelltechnik.de/hliefe1.htm ?
Če bi, bi taČrne vzel ...
Drugače pa zanimiv test Seme , me prov zanima koliko bi pyro s totim drotom pahnil od sebe
PS: A tele si mislu Roby ... http://www.cr-modelltechnik.de/hliefe1.htm ?
Če bi, bi taČrne vzel ...
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Operacija "navdih" se je začela :
Razstavil sem motorček, moram reči da je šel zelo lepo narazen, navit je bil z drotkom 9 X 0,35 7+6 delta, katerega bo pa zamenjal 7+6 /1,6mm drotek.
Lagerje ima16/8/5 spredaj in zadaj, kar je zelo vzpodbudno, laminati0,2mm, kar je tudi vrhunsko, magneti v obliki "lunce", majhna reža med statorjem in magneti, skratka vse kar mora imeti "vrhunski motor".
Ležaje pa bom zamenjal za ABEC7 orange seal boca, čeprav so tudi ti ležaji ki so zraven "japonski", kar tudi ni švoh.
kv bom pustil 470, ga ne gom spreminjal, tako da bom videl dejansko razliko kaj da previt motor.
LP
Razstavil sem motorček, moram reči da je šel zelo lepo narazen, navit je bil z drotkom 9 X 0,35 7+6 delta, katerega bo pa zamenjal 7+6 /1,6mm drotek.
Lagerje ima16/8/5 spredaj in zadaj, kar je zelo vzpodbudno, laminati0,2mm, kar je tudi vrhunsko, magneti v obliki "lunce", majhna reža med statorjem in magneti, skratka vse kar mora imeti "vrhunski motor".
Ležaje pa bom zamenjal za ABEC7 orange seal boca, čeprav so tudi ti ležaji ki so zraven "japonski", kar tudi ni švoh.
kv bom pustil 470, ga ne gom spreminjal, tako da bom videl dejansko razliko kaj da previt motor.
LP
- Priponke
-
- Fotografija906.jpg (53.97 KiB) Pogledano 4693 krat
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
nekaj linkov za pomoč/info, ko jih dobite:
gradnja:
http://www.rcheliaddict.co.uk/henseleit ... hread.html
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=166585
nasveti pri gradnji:
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=263841
nosilec motorja (crocozaun):
http://www.rc-network.de/forum/showthre ... =crocozaun
TDR dodatki:
http://www.cr-modelltechnik.de/rizub.htm
vbar nastavitve:
http://www.helifreak.com/showthread.php ... light=vbar
TDR setupi:
http://www.helifleet.com/henseleit-three-dee-rigid/i58
TDR servo izbira:
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=251265
TDR karbonsko podvozje:
http://www.heli-innovations.de/?page_id=126
Veliko uporabnih nasvetov/stvari za previjanje motorja:
http://www.powercroco.de/
p.s
jaz bom pa najveretneje vzel ta motor:
http://www.scorpionsystem.com/catalog/m ... _4035_500/
ostalo pa BLS251, 3x BLS253, minivbar, PowerJive 120HV
gradnja:
http://www.rcheliaddict.co.uk/henseleit ... hread.html
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=166585
nasveti pri gradnji:
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=263841
nosilec motorja (crocozaun):
http://www.rc-network.de/forum/showthre ... =crocozaun
TDR dodatki:
http://www.cr-modelltechnik.de/rizub.htm
vbar nastavitve:
http://www.helifreak.com/showthread.php ... light=vbar
TDR setupi:
http://www.helifleet.com/henseleit-three-dee-rigid/i58
TDR servo izbira:
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=251265
TDR karbonsko podvozje:
http://www.heli-innovations.de/?page_id=126
Veliko uporabnih nasvetov/stvari za previjanje motorja:
http://www.powercroco.de/
p.s
jaz bom pa najveretneje vzel ta motor:
http://www.scorpionsystem.com/catalog/m ... _4035_500/
ostalo pa BLS251, 3x BLS253, minivbar, PowerJive 120HV
sem ja, moj pride julija.
barvilo za obarvati zobnike v črno:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
Še hitri priključki za kabino:
http://shop.strato.de/epages/61255664.s ... verschluss
barvilo za obarvati zobnike v črno:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
Še hitri priključki za kabino:
http://shop.strato.de/epages/61255664.s ... verschluss
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Ales Z Bravo !!!!
Več nas bo bolj bo luštno
Aja glede motorja bi ti bolj priporočal MX 700, jaz ti ga pa pevijem za male pare.
Scorpioni 4035 serija se zelo grejejo in posledično crkujejo ležaji .
Glede konstrukcije pa je alignov motor veliko boljši aod 4035 boljši, bolj učinkovit ventilator, večji diameter, krajši rotor. Poglej si krivuljo izkoristka malo višje. Bom pa pripopopal še krivuljo previtega aligna, takoj ko ga previjem.
Pa še to če boš Škorpiona hotel rastaviti in previti, je to praktično nemogoče, ker stator ni pobarvan z epoxi barvo in se pri rastavljanju razsloji.
Če že na vsak način hočeš škorpiona potem kupi 4525 Limited, ker je veliko hujši od 4035.
Ne bo pa veliko motorjev ki bo prišlo blizu previtemu alignu, glede na 1,6mm drat bi morl lavfat hladen kot špricer, na Ebayu jih pa dobiš za male pare /( cca 150 USD)
Tegale zbida pa boš dobil odličen motor za pameten denar
http://cgi.ebay.com/700E-SUPER-COMBO-RC ... 3f082802c0
Več nas bo bolj bo luštno
Aja glede motorja bi ti bolj priporočal MX 700, jaz ti ga pa pevijem za male pare.
Scorpioni 4035 serija se zelo grejejo in posledično crkujejo ležaji .
Glede konstrukcije pa je alignov motor veliko boljši aod 4035 boljši, bolj učinkovit ventilator, večji diameter, krajši rotor. Poglej si krivuljo izkoristka malo višje. Bom pa pripopopal še krivuljo previtega aligna, takoj ko ga previjem.
Pa še to če boš Škorpiona hotel rastaviti in previti, je to praktično nemogoče, ker stator ni pobarvan z epoxi barvo in se pri rastavljanju razsloji.
Če že na vsak način hočeš škorpiona potem kupi 4525 Limited, ker je veliko hujši od 4035.
Ne bo pa veliko motorjev ki bo prišlo blizu previtemu alignu, glede na 1,6mm drat bi morl lavfat hladen kot špricer, na Ebayu jih pa dobiš za male pare /( cca 150 USD)
Tegale zbida pa boš dobil odličen motor za pameten denar
http://cgi.ebay.com/700E-SUPER-COMBO-RC ... 3f082802c0
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
to da se škorpijončki grejejo je res minus. Zdaj pri seriji HKIII naj bi bilo to urejeno, kakšnih resnih testov pa še nisem zasledil. V primeru, da bodo še zmeraj (pre)vroči bom res vrgel uč na alignov MX motorček.
TDRja sem že imel dolgo časa nagledanega, vendar sem se šele pred kratkim odločil, da bi imel 90 klaso helija. Odločitev je enostavna, če se pogleda konkurenco; kjer so veliki problemi z obrabami zobnikov in ostalih vitalnih delov, slabo dobavljivostjo rezervnih delov in visoko ceno slednjih. V končni računici pa je razlika med mikado/avant... premajhna, da bi kupoval "slabše" in potem več vlagal not.
TDRja sem že imel dolgo časa nagledanega, vendar sem se šele pred kratkim odločil, da bi imel 90 klaso helija. Odločitev je enostavna, če se pogleda konkurenco; kjer so veliki problemi z obrabami zobnikov in ostalih vitalnih delov, slabo dobavljivostjo rezervnih delov in visoko ceno slednjih. V končni računici pa je razlika med mikado/avant... premajhna, da bi kupoval "slabše" in potem več vlagal not.
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33