HK 250gt
Jep, mal je asfalt pel.
Neke hude škode ni. Po nekem čudnem naključju se ni zvila ena sama os (niti feathering shaft ).
Šli so Alignovi karbonci, repne lopatice, head block je zvilo (blade gripi so zgleda še ok), pa one-way bearing je neslo. Body ga je onesel s par razpokami in odlomljenim stabilizatorjem, ko se bo poflikalo ne bo opazno.
Sem bil kar rahlo presenečen, glede na to da je priletel direkt na asfalt, pa še mrzlo je.
Videa crasha ni, se je pa snemalo. Bom prilimal link ko bo.
edit: Še video: http://www.youtube.com/watch?v=iK-pHDi4Owk
Neke hude škode ni. Po nekem čudnem naključju se ni zvila ena sama os (niti feathering shaft ).
Šli so Alignovi karbonci, repne lopatice, head block je zvilo (blade gripi so zgleda še ok), pa one-way bearing je neslo. Body ga je onesel s par razpokami in odlomljenim stabilizatorjem, ko se bo poflikalo ne bo opazno.
Sem bil kar rahlo presenečen, glede na to da je priletel direkt na asfalt, pa še mrzlo je.
Videa crasha ni, se je pa snemalo. Bom prilimal link ko bo.
edit: Še video: http://www.youtube.com/watch?v=iK-pHDi4Owk
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
Če ne moreš drugače rešiti situacije in je trk neizbežen, potem seveda, throttle cut in upaš na najbolje.mongo56 napisal/-a:Če veš da bo poknalo, mislim, da boljše alternative ni.
Prišparaš vsaj zobnik, če že ne kaj drugega.
Je pa problem ker se rep ustavi skupaj z motorjem.
To da se rep ustavi z motorjem ni problem, ampak edini način da lahko narediš avtorotacijo na tako malem modelu. Če bi bila glavni in repni prenos skupaj bo rep odžiral inercijo glavnemu, kar pomeni da bo samo še padel na tla. Repnega rotorja razen za smer tako ali tako ne rabiš. Ni motorja ni navora. Ostane kjer je.
Danes sem dobil hk250gt.
Očitno gre za novo verzijo .
Izdelek je na oko prepričljiv.
Kabina je sedaj lepa in prožna. Pa še čez se vidi.
Isti dizajn kot pri novem hk500gt.
p.s. pod haubo je sicer še t250se ... Samo za pogled.
LP
Očitno gre za novo verzijo .
Izdelek je na oko prepričljiv.
Kabina je sedaj lepa in prožna. Pa še čez se vidi.
Isti dizajn kot pri novem hk500gt.
p.s. pod haubo je sicer še t250se ... Samo za pogled.
LP
- Priponke
-
- PB030003.JPG (173.09 KiB) Pogledano 4020 krat
-
- PB030007.JPG (140.58 KiB) Pogledano 4020 krat
-
- PB030014.JPG (144.26 KiB) Pogledano 4020 krat
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
... ja malo obstal... Ko pa imam toliko stvari za porihtat .
Ma, naj mi pride kdo malo pomagat, pa bo hitreje!
Sem ravno dobil Kontronik Mini Jazz in Scorpiona, to bom dal notri v 250SE, iz SE-ja pa originalna regler in motor v HK-ja.
Upam, da bom do konca tedna.
Aja, za @Phoinix-a, pinceta je priložena!
Ma, naj mi pride kdo malo pomagat, pa bo hitreje!
Sem ravno dobil Kontronik Mini Jazz in Scorpiona, to bom dal notri v 250SE, iz SE-ja pa originalna regler in motor v HK-ja.
Upam, da bom do konca tedna.
Aja, za @Phoinix-a, pinceta je priložena!
- Priponke
-
- PB160004_resize.jpg (253.37 KiB) Pogledano 3793 krat
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
Re: HK 250gt
Mogoče sem naredil eno neumnost...
V malih oglasih je bil ugoden komplet copterx 250 s FBL glavo in elektroniko RTF, zraven še kup delov in nesestavljen HK250GT...za 50€
Upam, da ga nisem biksnil z nakupom. Do sedaj sem letel Picollo V2 in Wasp4. Sicer oba s FP, wasp je velikosti serije 250.
Sam nimam nobenih ambicij po 3D letenju, zgolj osnovno letenje. Na modelu je copterx 3x1000 FBL enota, po posnetkih sodeč delujejo ti modeli z njo stabilni. Bo to primerno zame? Sicer mi multirotorji ne delajo težav, helije pa letim v simulatorju že dalj časa.
V malih oglasih je bil ugoden komplet copterx 250 s FBL glavo in elektroniko RTF, zraven še kup delov in nesestavljen HK250GT...za 50€
Upam, da ga nisem biksnil z nakupom. Do sedaj sem letel Picollo V2 in Wasp4. Sicer oba s FP, wasp je velikosti serije 250.
Sam nimam nobenih ambicij po 3D letenju, zgolj osnovno letenje. Na modelu je copterx 3x1000 FBL enota, po posnetkih sodeč delujejo ti modeli z njo stabilni. Bo to primerno zame? Sicer mi multirotorji ne delajo težav, helije pa letim v simulatorju že dalj časa.
Re: HK 250gt
Če zadeva deluje se verjetno nisi kaj preveč nasankal
Re: HK 250gt
Upam da res ne. Učeraj sem snel stabilizacijsko enoto z modela in se poigral z nastavitvami preko PC-ja. Zgleda da deluje normalno. Malce sem se brskal po zalogi materiala in našel motor in regulator za drugi model, tudi kopiji futabine 401 sta se našli, lipotov je tudi nekaj na zalogi, samo še čas rabim...Phoinix napisal/-a:Če zadeva deluje se verjetno nisi kaj preveč nasankal
Re: HK 250gt
Danes sem delno sestavil model. Imam edino eno težavo. Pri glavnem zobniku naj bi bili dve podložki, ena z majhno luknjo in ena malenkost večja, ki gre na os, potem pa zobnik. Problem se pojavi, ko nataknem podložko na os in potem še zobnik, mi vijak s podložko blokira ležaj, da bi se os vrtela v eno smer prosto. Če pa odstranim podložko z osi, pa gre zadeva lepo skupaj, edino zobnik se dotika ležaja na okvirju. Ima, kdo kako idejo, kaj naredit? Sem pregledal navodila od align-a in copterx-a pa so različna, za HK250GT pa jih sploh ni. Do sedaj sem sestavil večji del modela, s copterx-a moram še sneti FBL glavo in postaviti na ta model, repni rotor pa je tudi že sestavljen, samo imam nekatere dele v delavnici.
Servomotorji so HKSCM9-5, FBL elektronika je Copterx CX-3X1000, FBL glava je od Tarot-a.
Servomotorji so HKSCM9-5, FBL elektronika je Copterx CX-3X1000, FBL glava je od Tarot-a.