MSHeli PROTOS
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
Danes sem končno uspel sprobat protosa.
Prvi polet na 90% governer noro .S 13 stopinjami pitcha mu sploh ne padejo obrati pa še zvok ko ga zategneš je hud.
Pol pa je pršu drugi polet.Ga dvignem umirim dam na idle2 pa se mi začne na polno vrtet u desno.Uklopu atr ter dol padu.
Zgleda da se je solid-Gju sfudlalo.U bistvu popravlja bol kot ne samo v eno smer.
Na srečo sem sam mešalne ročice polomu pa flybar zviu.
Hm zej bo pa treba na drug gyro počakat pa skup spravt use.
Edini heli s katerim sem se dans naletu je blade 400!!!!!(zej ko sem mixerje obrnu se dajo se ornk tik-toki delat)
Prvi polet na 90% governer noro .S 13 stopinjami pitcha mu sploh ne padejo obrati pa še zvok ko ga zategneš je hud.
Pol pa je pršu drugi polet.Ga dvignem umirim dam na idle2 pa se mi začne na polno vrtet u desno.Uklopu atr ter dol padu.
Zgleda da se je solid-Gju sfudlalo.U bistvu popravlja bol kot ne samo v eno smer.
Na srečo sem sam mešalne ročice polomu pa flybar zviu.
Hm zej bo pa treba na drug gyro počakat pa skup spravt use.
Edini heli s katerim sem se dans naletu je blade 400!!!!!(zej ko sem mixerje obrnu se dajo se ornk tik-toki delat)
Moj je pa v petek dol padu...
Okoli 16.00 temperatura 4 stopinje, prvi paket malo za ogrevanje, drugi malo bolj ostro, luping in samo izklop motorja na pol figure, nekako končam vodoravno dva metra nad tlemi z izklopljenim pogonom in brez obratov, plosko na tla.
Nima niti praske le oba medeninasta podaljška sta se zlomila.
Ne vem ali je bilo premrzlo ali kaj...
Pa toliko je bilo na tujih forumih debat ali plastika (ojačana s karbonom) zdrži, pa ugrejde, da je treba delat...
Plastični gripi so bili močnejši od medenine fi 3 mm.
Jutri naredim nova kosa (spet iz medenine)... pa še kakšnega na zalogo.
Okoli 16.00 temperatura 4 stopinje, prvi paket malo za ogrevanje, drugi malo bolj ostro, luping in samo izklop motorja na pol figure, nekako končam vodoravno dva metra nad tlemi z izklopljenim pogonom in brez obratov, plosko na tla.
Nima niti praske le oba medeninasta podaljška sta se zlomila.
Ne vem ali je bilo premrzlo ali kaj...
Pa toliko je bilo na tujih forumih debat ali plastika (ojačana s karbonom) zdrži, pa ugrejde, da je treba delat...
Plastični gripi so bili močnejši od medenine fi 3 mm.
Jutri naredim nova kosa (spet iz medenine)... pa še kakšnega na zalogo.
- Priponke
-
- protos buum.jpg (80.41 KiB) Pogledano 3718 krat
-
- forni heli pad.jpg (89.8 KiB) Pogledano 3718 krat
lp Melly
Ni problema rezernih delov je dovolj na zalogiKarbonko napisal/-a:Danes sem končno uspel sprobat protosa.
Prvi polet na 90% governer noro .S 13 stopinjami pitcha mu sploh ne padejo obrati pa še zvok ko ga zategneš je hud.
Pol pa je pršu drugi polet.Ga dvignem umirim dam na idle2 pa se mi začne na polno vrtet u desno.Uklopu atr ter dol padu.
Zgleda da se je solid-Gju sfudlalo.U bistvu popravlja bol kot ne samo v eno smer.
Na srečo sem sam mešalne ročice polomu pa flybar zviu.
Hm zej bo pa treba na drug gyro počakat pa skup spravt use.
Edini heli s katerim sem se dans naletu je blade 400!!!!!(zej ko sem mixerje obrnu se dajo se ornk tik-toki delat)
lp Melly
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Hoj Meli !
A si imel mogoče od Jetija senzor za štrom in napetost namontiran med reglerjem in baterijo ?
A imaš napajanje za servote exstra ali jih goniš preko beca na reglerju?
Mogoče bi to lahko bil razlog za odpoved motorja ( če je odneslo senzor ) ? Samo ugibam.
Lep pozdrav
A si imel mogoče od Jetija senzor za štrom in napetost namontiran med reglerjem in baterijo ?
A imaš napajanje za servote exstra ali jih goniš preko beca na reglerju?
Mogoče bi to lahko bil razlog za odpoved motorja ( če je odneslo senzor ) ? Samo ugibam.
Lep pozdrav
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Verjetno je ugasnil krmilnik (ni bilo senzorja), ker ni bilo dovolj hlajenja.
Najprej sem ugasnil governor in vozim lepo na V krivuljo. Low voltage cutoff imam izklopljen.
Sedaj sem naredil luknjo v kabinco in danes odletel 30 minut brez problemov
s senzorjem, super, ko gledaš porabo, pa lahko poletiš še eno ali dve minuti.
BEC v krmilniku je switching 4A konstantno...
So pa danes prišli MKS servoti na carino...
Najprej sem ugasnil governor in vozim lepo na V krivuljo. Low voltage cutoff imam izklopljen.
Sedaj sem naredil luknjo v kabinco in danes odletel 30 minut brez problemov
s senzorjem, super, ko gledaš porabo, pa lahko poletiš še eno ali dve minuti.
BEC v krmilniku je switching 4A konstantno...
So pa danes prišli MKS servoti na carino...
- Priponke
-
- luknja.jpg (65.18 KiB) Pogledano 4093 krat
lp Melly
Danes sem končno spet letu s protosom in na srečo ne potrebujem zaenkrat novih rezervnih delov.
Najprej sem imel na reglerju governer naštiman na 100% kar je absolutno preveč če uporabljaš 6s baterijo.Zaenkrat bo imam na 80%.
Nekateri se pritožujejo čez cikliko, da je prepočasna, kar je sicer res če padle priviješ na manj kot 92.5mm.Sam sem jih dal na 94mm in zdej se rola tak ko treba.
Za zvok pa itak ne rabim govorit ko je tk nor da...
Oprema:
3x Hiteck HS5245 MG
Futaba BLS251
Futaba 601 (pride spartanc)
Kontronik jazz 80A
stock motor (mal se greje)
Kokam H5 6S 2100 mAh (bo treba večjo amperažo nabavt)
Pa še par slik:
Najprej sem imel na reglerju governer naštiman na 100% kar je absolutno preveč če uporabljaš 6s baterijo.Zaenkrat bo imam na 80%.
Nekateri se pritožujejo čez cikliko, da je prepočasna, kar je sicer res če padle priviješ na manj kot 92.5mm.Sam sem jih dal na 94mm in zdej se rola tak ko treba.
Za zvok pa itak ne rabim govorit ko je tk nor da...
Oprema:
3x Hiteck HS5245 MG
Futaba BLS251
Futaba 601 (pride spartanc)
Kontronik jazz 80A
stock motor (mal se greje)
Kokam H5 6S 2100 mAh (bo treba večjo amperažo nabavt)
Pa še par slik:
Danes mi je Melly posodil Protosa za testno vožnjo in je res super. Do sedaj sem vozil samo 450 helije in pri prehodu na 500 je res opazna razlika. Je dosti bolj stabilen in "mala malica" za peljat v primerjavi s Trex-om. Čeprav je bil veter se sploh ni opazilo pri letenju. Ciklik smo nastavili nekje na 7 stopinj, kolektiv na 11, v pedlih so bile uteži in je bil precej počasen na cikliku. Potem ko sem šel nazaj na trexa sem imel občutek kot, da je "na igli".
http://www.youtube.com/watch?v=O2rrN2OMv1U
Hja, ko imaš gumijast jermen v alu cevi je pač statika, ozemljitev ne more škoditi.
Če povežeš eno žico od booma do ohišja (ima 30% karbona in je prevodno), potem pomeriš med boomom (recimo tam kjer je graviran napis) in vijakom na motorju nekje 1000 do 2000 ohmov upornosti...
Hja, ko imaš gumijast jermen v alu cevi je pač statika, ozemljitev ne more škoditi.
Če povežeš eno žico od booma do ohišja (ima 30% karbona in je prevodno), potem pomeriš med boomom (recimo tam kjer je graviran napis) in vijakom na motorju nekje 1000 do 2000 ohmov upornosti...
lp Melly
Hja težišče še ujamem, če je pack čisto nazaj. Se pa pozna teža napram 6s2500. Zame, ki še ne znam, tako dobro leteti kot ti, je 6s3300 prava izbira, saj imam daljše čase letenja (z 2x 6s3300 evo25 in 1x zippyH 6s3300 nekje od 6 do 8 minut). Zadnjič je tudi Denys letel s 3300 ... Če pa dam notri 6s2500 je pa "lahkoten".
lp Melly
Evo, sem še en nov lastnik Protosa. Sem zelo zadovoljen. Sem že imel prvo manjšo nesrečo, za kar sem sam kriv. Danes sem prvič z njim delal bočne tik-toke in nekje pri petem zaporednem so kar naenkrat padli obrati in je izgledalo kot, da je ugasnil v zraku. Na srečo sem bil nekje 5m nad tlemi in sem dokaj vredu auto-pristal. Razlog... premalu sem napel jermen in je pri ful kolektivu in ciklike je zdrsnil iz glavnega zobnika. Na srečo ni bilo škode... sem zategnil jermen in gas dalje. Sem ga namenoma malo manj zategnil, ker se mi je zdelo, da se motor precej greje (nekje 60-70C). Drugače pa je res dober zvok na blejdih v primerjavi s 450ko. Zdej pa se še morem odločit kaj nabavit LiFe ali Lipo.
v troje gre lažje
http://www.youtube.com/watch?v=O5tQyzaqVd0&NR=1
tudi meni se dopade ta model helikopterja , samo prepričat se morm da letalski modeli niso vse in je potrebno razširiti obzorje.
Verjetno po dopustih, ko pridejo umerjen jesenski čas in dalši večeri da to vejo modelarstva nekoliko bolj naštudiram.
http://www.youtube.com/watch?v=O5tQyzaqVd0&NR=1
tudi meni se dopade ta model helikopterja , samo prepričat se morm da letalski modeli niso vse in je potrebno razširiti obzorje.
Verjetno po dopustih, ko pridejo umerjen jesenski čas in dalši večeri da to vejo modelarstva nekoliko bolj naštudiram.