Tyrann 450 Basic ARF
Imaš krmilnik nastavljen (mid timing, pravi izklop lipo, počasen vklop..., nič bremz).
Si probal brez motorja, samo krmilnik in servote?
Mogoče, kakšen servo vleče preveč toka in se greje bec... (ti je že Denys napisal)
Potem lahko odklopiš servote in probaš samo motor (obremenjen)...
Če se še vedno preveč greje pa bo treba novega.
Moj alignov krmilnmik 35X (motor 430xl) se na 80% gasa malenkost ogreje po 6x6minutah poletov. Turnigy pa se še manj ogreje (motor 2215).
Si probal brez motorja, samo krmilnik in servote?
Mogoče, kakšen servo vleče preveč toka in se greje bec... (ti je že Denys napisal)
Potem lahko odklopiš servote in probaš samo motor (obremenjen)...
Če se še vedno preveč greje pa bo treba novega.
Moj alignov krmilnmik 35X (motor 430xl) se na 80% gasa malenkost ogreje po 6x6minutah poletov. Turnigy pa se še manj ogreje (motor 2215).
lp Melly
Soft start vklopi če se ti zobniki kaj smilijo. Za vse helikopterje je to obvezna nastavitev. Taka nastavitev na močnejših sisitemih bi pomenila razpad helikopterja v trenutku, če se nebi že prevrnil vmes. Se je že zgodilo, ko se je regler malo po svoje sprogramiral.
Nastavi potem nižji timing in preizkusi zadevo. Kako si povem nastavil krivuljo?
Nastavi potem nižji timing in preizkusi zadevo. Kako si povem nastavil krivuljo?
Zakaj imaš soft start izklopljen? Če prehitro zavrti na začetku, lahko pobere glavni zobnik...SUKHOI napisal/-a:Na reglerju imam nastavljeno takole:
1.Brake function off
2.Rechargeable battery type 3-cell Lipo
3.Soft start izklopljen
4.Timing hard 22-30 stopinj
5. Switching frequency 8Khz
6. Active speed controller 20000 RPM
Governor izklopi (active speed controler)..., mislim ,da se zaradi governorja pregreva.
MID TIMING...
lp Melly
Glej.
Najprej dam počasi na ročki gas šele potem vklopim konstantne vrtljaje tako, da zobnikom ne bo hudega.
Če pa izklopim active speed controler pa ne bom mogel uporabljati konstantnih vrtljajev.
Soft start imam vklopljen sem se zmotil.
Najprej dam počasi na ročki gas šele potem vklopim konstantne vrtljaje tako, da zobnikom ne bo hudega.
Če pa izklopim active speed controler pa ne bom mogel uporabljati konstantnih vrtljajev.
Soft start imam vklopljen sem se zmotil.
Počasi se daleč pride, hitr pa še dlje.
http://www.micra-tech.com
LP Miha
http://www.micra-tech.com
LP Miha
SUKHOI napisal/-a: Če pa izklopim active speed controler pa ne bom mogel uporabljati konstantnih vrtljajev.
Kot so ti že kolegi pred menoj povedali, ne uporabljaj funkcije konstantnih vrtljajev če nimaš kvalitetnega reglerja. Še enkrat povdarjam, nizko cenovni reglerji delujejo v konstantnih obratih nezanesljivo in potratno glede na to, koliko pomagajo.
Na alignovem ESC sem doživel kar nekaj odklopov, po spremembi na krivuljo pa niti enega več. Sicer se pregreval ni, ampak, tvoj tudi ni align.
Krivuljo lahko tudi nastaviš tako, da boš glede na potrebno moč pri določenem nastavnem kotu lopatice imel konstante vrtljaje.
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Hoj !
-Če čutiš potrebo po boljšem reglerju ga ti kar nadomesti.
-Konec koncev če ti bo regulator ostal,ga lahko še vedno prodaš ( ker se kvalitete ni problem znebit ).
-Med reglerji za helikopterje imata primat Kontronik Jazz ter cenovno malo bolj ugoden ter podobno kvaliteten Jeti Spin pri kateremu rabiš še spin box.
- Obadva znata gonit motorje od 2 pa do 16 polov, kar pa glih ne velja za ostale proizvajalce.
- Priporočal bi ti Jazz 40-6 -18 ali Jeti spin 33
Obadva delujeta brez problema pri kar hudih obremenitvah ter z vklopljenim Governerjem ( mogoče pri kontroniku governer deluje malce bolje kot pri Jetiju ampak to res malenkostno )
Je pa dejstvo da bolj ko bo regler odprt proti 100 procentom manj se ti bo grel(skratka treba je čimbolj trofit tisti zobnik na motoju da boš na rotoju dobil tiste obrate ki bi jih rad in da bo regulator takrat odprt na 95%) .
-Če čutiš potrebo po boljšem reglerju ga ti kar nadomesti.
-Konec koncev če ti bo regulator ostal,ga lahko še vedno prodaš ( ker se kvalitete ni problem znebit ).
-Med reglerji za helikopterje imata primat Kontronik Jazz ter cenovno malo bolj ugoden ter podobno kvaliteten Jeti Spin pri kateremu rabiš še spin box.
- Obadva znata gonit motorje od 2 pa do 16 polov, kar pa glih ne velja za ostale proizvajalce.
- Priporočal bi ti Jazz 40-6 -18 ali Jeti spin 33
Obadva delujeta brez problema pri kar hudih obremenitvah ter z vklopljenim Governerjem ( mogoče pri kontroniku governer deluje malce bolje kot pri Jetiju ampak to res malenkostno )
Je pa dejstvo da bolj ko bo regler odprt proti 100 procentom manj se ti bo grel(skratka treba je čimbolj trofit tisti zobnik na motoju da boš na rotoju dobil tiste obrate ki bi jih rad in da bo regulator takrat odprt na 95%) .
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Kaj pa teli:
http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... ts_id=4608
http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... 0_heli_bec
http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... 2_heli_bec
http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... ts_id=4608
http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... 0_heli_bec
http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... 2_heli_bec
Počasi se daleč pride, hitr pa še dlje.
http://www.micra-tech.com
LP Miha
http://www.micra-tech.com
LP Miha
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Kaj pa če bipoizkusil s krivuljo ?
Recimo 100-90-80-90-100.
To bi tudi mogo zadostovat za večino potrb ki jih imamo modelarji, če governer ne deluje v redu se da tudi s tem marsikaj rešit.
Kar se tiče jetijev advance plus jim governer ne deluje najbolje, tako da ne boš kaj prida naredil če ga kupiš.
LP S
Recimo 100-90-80-90-100.
To bi tudi mogo zadostovat za večino potrb ki jih imamo modelarji, če governer ne deluje v redu se da tudi s tem marsikaj rešit.
Kar se tiče jetijev advance plus jim governer ne deluje najbolje, tako da ne boš kaj prida naredil če ga kupiš.
LP S
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Če imaš vklopljen governor sploh ne rabiš krivulje za gas. Samo nastaviš na vseh točkah enako. Jaz imam 80-80-80-80-80 na Kontronik Jazzu in dela odlično. Smisel governorja je ravno v tem, da on skrbi za to, da so obrati konstanti. Zato mu moraš pustit nekaj rezerve pri gasu, da ga lahko dodaja, ko ga potrebuje, da s tem vzdržuje obrate. Če imaš vklopljen governor in še krivuljo ga samo zmedeš in ne bo deloval pravilno.
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Tukajle so linki od forumov za katere sva se pogovarjala v Krtini.
Probaj če boš najdel kakšno temo ki je že bila na to vižo, če pa ne, se logiraj in povprašaj.
www.runryder.com
www.helifreak.com
www.ezonemag.com
Ja če imaš vklopljen governer bohnedaj programirat kakšne krivulje ker sploh ne bo delal v redu.
Skratka če imaš gas reguliran z governerjem potem nej bo krivulja oziroma ravna črta recimo 80,80,80,80,80
Če pa boš uporabljal linearen gas ( takšnega kot uporabljaš za letalo ) pa nastavi recimo 100,90,80,90,100
Probaj če boš najdel kakšno temo ki je že bila na to vižo, če pa ne, se logiraj in povprašaj.
www.runryder.com
www.helifreak.com
www.ezonemag.com
Ja če imaš vklopljen governer bohnedaj programirat kakšne krivulje ker sploh ne bo delal v redu.
Skratka če imaš gas reguliran z governerjem potem nej bo krivulja oziroma ravna črta recimo 80,80,80,80,80
Če pa boš uporabljal linearen gas ( takšnega kot uporabljaš za letalo ) pa nastavi recimo 100,90,80,90,100
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol