Align T-REX 500

Akrobatski in 3D modeli
Odgovori
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky »

Align T-REX 500 NITRO :lol: os-37 + 30% popra gre kt hudič :lol: :lol: :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=lyVv9NVfbh0
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
vikob
Začetnik
Prispevkov: 9
Pridružen: 14 Jul 2009, 19:29

Odgovor Napisal/-a vikob »

Lep pozdrav

Imam T-rex 500 ESP in imam naslednji problem.
Ko heli lebdi in dodam pitch oziroma throttle mi rep trzne.
Giro je Futaba 401 servo pa 9257.
Normal TC- 0.50,80,90,100
Idle1 TC-100,90,85,90,100
Normal PC-42,46,50,75,100
Idle 1 PC-0,25,50,75,100

Hvala za odgovore
Lp
Viktor
T-REX 500 ESP
CYPHER 3D
T-REX 250
Spektrum DX 6
Uporabniški avatar
denys
Freak
Prispevkov: 681
Pridružen: 06 Jun 2007, 16:23
Kraj: Koper

Odgovor Napisal/-a denys »

Samo gyro gain malo znižaj, pa bo.
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

TREX500 napisal/-a:Ali vozi kdo v bližini Maribora - Štajerske, Prekmurja TREX 500.
Vsaka informacija mi je dobrodošla.
Uporabniški avatar
uničevalec
Razpravljalec
Prispevkov: 96
Pridružen: 02 Feb 2007, 16:13
Kraj: Celi svet
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a uničevalec »

L.p.

Nabavil sem T-rex 500 in sem ga tudi danes probal! Heli prav lepo stoji v zraku težava pa nastane ko želim premikati repni del takrat pa začne helija trzat sem ter tja in postane nestabilen! Repni del začne premikati sem ter tja nekaj cm! Gyro je Futaba 401! Kaj bi lahko bilo narobe??? Je pa res da je gyro star nekje 4 leta vendar skoraj nič uporabljen ker sem ga imel prej na Raptorju ki pa nisem dosti letel! Je možno da je pokvarjen?
Čmarko

SAM DA ROPOTA
Uporabniški avatar
THE DOCTOR
Freak
Prispevkov: 853
Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33

Odgovor Napisal/-a THE DOCTOR »

Odvisno kakšne so vibracije ?

Ali je "wobll" ta pomeni da se cel heli trese kot žolca.
Ali "wag" to pa pomeni da gre gre rep z večjo hrekvenco levo desno.

No za whoble je zdravilo višji obrati ali mehkejše gume v glavi, za wag pa zmanjšana občutljivost giroskopa.

LP
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Uporabniški avatar
uničevalec
Razpravljalec
Prispevkov: 96
Pridružen: 02 Feb 2007, 16:13
Kraj: Celi svet
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a uničevalec »

L.P.

Po moje gre za "wag" vibracije ker dokler ne uporabim repnega dela heli leti zelo lepo brez treslajev ga lahko peljem naprej in nazaj ravno tako levo in desno takoj ko pa želim delati z repnem delu pa ga začne trest!
Ima mogoče vezo to da imam gyro pritrjen z ježkom???
Čmarko

SAM DA ROPOTA
križnikm
Razpravljalec
Prispevkov: 163
Pridružen: 20 Feb 2006, 11:41
Kraj: Tabor

Odgovor Napisal/-a križnikm »

Žiroskop obvezno pritrdiš na mehaniko z obojestransko peno in dodatno zavaruješ še z ježkom! Nikoli nisem eksperimentiral katero peno uporabiš jaz sem vedno tisto, ki je namenjena prav za tovrstni namen.
Uporabniški avatar
uničevalec
Razpravljalec
Prispevkov: 96
Pridružen: 02 Feb 2007, 16:13
Kraj: Celi svet
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a uničevalec »

L.P.

Ko uporabim repni del se gyro obnaša kot servo ki ima motnje!Ga bom poskusil pritrdit še z to peno pa bom videl če bo kakšna razlika!
Čmarko

SAM DA ROPOTA
križnikm
Razpravljalec
Prispevkov: 163
Pridružen: 20 Feb 2006, 11:41
Kraj: Tabor

Odgovor Napisal/-a križnikm »

Pa kot je že THE DOCTOR omenu ne pozabi nastaviti primerne občutljivosti!
Uporabniški avatar
mato
Freak
Prispevkov: 971
Pridružen: 22 Dec 2004, 15:56
Kraj: Slovenj Gradec

Odgovor Napisal/-a mato »

uničevalec napisal/-a:L.P.

Ko uporabim repni del se gyro obnaša kot servo ki ima motnje!Ga bom poskusil pritrdit še z to peno pa bom videl če bo kakšna razlika!
Če pa prideš na novo pisto, imamo pa v klubu že precej odličnih heli pilotov, ki ti bodo brez problema pomagali pri nastavitvah.
Lp Matej
Uporabniški avatar
uničevalec
Razpravljalec
Prispevkov: 96
Pridružen: 02 Feb 2007, 16:13
Kraj: Celi svet
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a uničevalec »

L.P.

Hvala vsem za informacije in za vašo pomoč!V SG-ju se pa vsekakor vidimo kej!
Čmarko

SAM DA ROPOTA
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Postal sem srečni lastnik novega Trexa 500 8)

Eno vprašanje za Trex experte - kaj narediti z vodili za štango, ki povezuje ročico servomotorja za rep in ročico na repnem rotorju? Prosto se mi sprehajajo po cevi in to se mi ne zdi ravno high-tech rešitev :roll: .

Sicer je pa heli res v nulo naštudiran, vsaka čast poševnookim!...
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
Moho
Freak
Prispevkov: 558
Pridružen: 17 Jan 2007, 20:57
Kraj: Medvode

Odgovor Napisal/-a Moho »

Živjo!

Zatakneš kos vezice...pa ne bo šlo nikamor! :wink:

Lp Moho
Uporabniški avatar
FlyByWire
Profesor
Prispevkov: 1269
Pridružen: 21 Mar 2009, 20:52
Kraj: LJ-BROD

Odgovor Napisal/-a FlyByWire »

Rešitvi sta vsaj dve, kapljica CA lepila ali pa selotejp,...
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Hvala, bomo probali.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Ne morem kaj, da ne bi napisal par besed. Najbrž so že zgodbe o Trexih zlajnane, vendar ne morem zadržat :D

Zelo zadovoljen s tem helijem, odzivnost in preciznost je res top. Pri flipih super drži nagib in smer, tudi hitrost rotacije pri raznih flipih in rolah je navdušujoča. Vsak cent svoje cene si zasluži - svaka čast tajvancem =D> =D> =D> =D> . Nabavil sem superior combo (Align servoti (Savox) DS510 in DS520, gyro GP 780, regler 60A, motor 1600 kV). Celice so 6S 2800 mAh firme Storm (nabavil pri Kitajcih tri komade za 50 EUR, pri nas (EU) daaaleč predrago za potrošno robo), kar zadostuje za 5 min akro in 6 min bolj nežnega letenja, pri tem se spraznijo za cca. 70%. 3 paketi celic in dva polnilca zadostujeta praktično za non-stop letenje, s pavzami za živce :wink: . Napram Blejdu 400 (ki sem ga tudi spremenil v dober heli) je moč brutalna :o :o
Priponke
Trex_2.JPG
Trex_2.JPG (107.08 KiB) Pogledano 3579 krat
naj bo še tu....
naj bo še tu....
Trex_1.JPG (111.19 KiB) Pogledano 3579 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Glede na to, da hitro vrteči (zaprti) kroglični ležaji še zdaleč niso večni in je mazanje zelo dobrodošlo, kakšne imate izkušnje s 5-imi ležaji v cevi Trexa 500 ESP. Vsaj do 3 sredinskih ležajev je zelo težko priti, oz. bi bilo treba razstaviti celi tail boom. To se mi pa res ne ljubi delat na vsakih par poletov :roll: Narediti par lukenj v cev za mazanje ali pustiti, da crkne, pa potem menjat, hmm? Se mi zdi, da mi eden od teh ležajev včasih že piska, po komaj 2-3 urah letenja... :roll: :roll: Če ne bom pa zabrisal ven te blesave zobnike in kardan ter namestil dobri stari jermen. Tam prideš lepo do vseh kuglagerjev z lahkoto zraven.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

:roll: :roll: :roll: pa je po začetnem navdušenju sledilo razočaranje nad tem helikopterjem igračo:

Po enem mesecu uporabe (vsakodnevno letenje povprečno cca. 15 min na dan), 3 štarti na dan:

- na lepem se je skuril (seveda v zraku) stock Align regler - odpovedal BEC, motor delal na relativno majhnih obratih, ni bilo možno izklopiti preko komande - NEVARNO!!? - na srečo (nekontrolirano) skeširal v smreko, minimalna škoda na heliju, na tleh kadilo iz reglerja, pa se mi je zdelo, da bi moral biti to dober regler (konec koncev ta heli in njegove komponente niso ravno poceni...)
- vse tri 6S 2800 mAh celice (firme Storm) so že rahlo napihnjene, sicer še moč ni opazno padla, nikoli (niti enkrat!!) praznil pod 70% kapacitete, oz. pod 22,5 V, vedno balanciral, nikoli polnil z večjim tokom od 2,8 A (1C), stil letenja: akro recimo temu "soft 3D", tu in tam kakšen oster poteg v velikim šlukom amperov. Vsaka je stala ca. 50 EUR - 150 EUR na mesec za celice??????!!!!! #-o :o :o

... pa sem mislil, da so problemi samo z velikimi avioni z bencinskimi motorji (odpovedi elektronike za vžig itd..):

Zaključki iz 10 mesečne heli kareire:
1. mama je imela dva sinova, eden je bil pameten, drugi pa modelar :lol: :D :D : Stroški takega helija so precej višji, kot vzdrževanje Audija A6 letnik 2003 #-o #-o
2. Še dobro, da nisem bil tak idiot, da bi nabavil elektro 600 klaso ali pa BOG NE DAJ total idiot - 700 Elektro klaso #-o #-o #-o
3. Čeprav 50 EUR ni tako veliko za 6S 2800 mAh še vedno občutno predrago za totalno potrošno robo.
4. Več je tehnike, slabše je.... še nikoli ni bilo drugače
5. Dražja elektronika, dalj časa drži - SPLOH NE DRŽI!!! Pri Blejdu 400 je stock elektronika (cenen 25 A regler, ki je velikokrat skusil svojo 25 A mejo, stock cheap servoti za 10 EUR) - zdržali 120 ur letenja, nato res vse skupaj po vrsti crknilo, z stock žirotom vred.), drag žiro servo 5084 od Hiteca crknil po treh tednih, 60 A Align regler, ki ni skusil več kot 35A crknil po enem mesecu!!)
6. Daleč najbolj zdržljiv "heli": Lama V3 - po enem letu pogoste uporabe do sedaj crknile ščetke na enem elektromotorju
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
Roby
Tekmovalec
Prispevkov: 408
Pridružen: 18 Nov 2004, 13:56
Kraj: Poljanska dolina

Odgovor Napisal/-a Roby »

Ce mislis da je Align in Hitec top of the line roba glede elektronike je cas da se zbudis!
Ce bi rad imel mir kupis top zadeve kot so:
- Kontronikiov regulator JIVE 80LV ki ima vgrajen najbolsi BEC in najbilsi governor alternativa je se CastleCreation Ice 75 vndar je brez BECa
- motor PYRO 600 ali Scorpion
- servoti absolutno Futaba
- gyiro futaba GY 520 ali Spartan Qark

Temu se rece top zadeve in da z temi imas potem mir!!!
Zacni malce brati tuje forume in bos izvedel da je se precej podobnih primerov.

Koliko denarja toliko muzike!

Kar se pa tice lezajev jih pa furas da crknejo nato pa jih zamenjas z bilj kvalitetnimi in jih ne bo potrebno mazat (tudi tukaj se zelo pozna da dajejo v kite najslabse lezaje kar jih dobijo). Sam sem imel T600Nitro in je bilo enako po nekih 20-tih poletih sem moral zamenjati vse lezaje z bolj kvalitetnimi potem je bil pa mir.
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

bruhpilot napisal/-a: - na lepem se je skuril (seveda v zraku) stock Align regler - odpovedal BEC, motor delal na relativno majhnih obratih, ni bilo možno izklopiti preko komande - NEVARNO!!?

Kako to misliš, da ni možno izklopiti preko komande? Če je to dobesedno tako, potem si nekaj izredno narobe naredil pri nastavitvah oddajnika ali reglerja.

Nižji obrati načeloma pomenijo, da se bo regler pregreval. Enako smo že ugotovili mnogi, saj so reglerji najbolj učinkoviti od srednjih 90% gasa navzgor, v tem območju so hladni kot špricer. Če želiš leteti z nižjimi obrati moraš to urediti mehansko z zobniki.

Elektronika za helikopterje je draga, ampak če kupiš v redu je to to, za kar nekaj časa. Rek: "nimam denarja, da bi šparal" pri RC helikopterjih še kako velja.
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

hja, tega najbolj ne verjamem, moje izkušnje so drugačne. Hitec ima kvalitetne servote, uporabljam na velikih letalih, pa ni problemov, samo enkrat je en crknil, na Pittsu pa imajo že okoli 90 ur miganja!! Preden sem nabavil Hitec 5084, sem bral po forum od amijev itd, kako so z njimi zadovoljni. Pa sem kupil. Nihče ga ni šimfal, nihče ni imel težav, meni je crknil po treh tednih na Blejdu 400, skuril ga je Futabin GY 401 na DS mode.

Jaz nisem zaverovan v ta zveneča imena - saj ne delajo Kontronika bogovi ampak enaki zmotljivi človečki, nič ne zaupam tem dragim stvarem ala Kontronik, tudi tiste crknejo - izkušnje iz prve roke (in od modelarskih kolegov). 23 let se že ukvarjam z modelarstvom. Grem stavit, da so v Kontroniku ravno tako isti elementi, čipi itd. made in China ali made in Taiwan, kot v Alignovem reglerju. Očitno pa je Alignov regler res repa, če crkne po nekje 120 poletih.

Najmanj od vsega zaupam nemški elektroniki, ta je v mojem letalskem modelarstvu po defaultu vedno zatajila (vsak vžig od 3W-ja in Kinga ter Emcotec DPSI - toliko o kvaliteti Made in Germany!).
Nerad dam toliko denarja za te igrače, tudi se mi vseeno zdi, da je ceneje imeti dva Align reglerja, enega vedno v garanciji na popravilu, :lol: :lol: , ker meni tako hitro crknejo (mesečno naredim s helijem vsaj 150 štartov!), brezplačno porihtaš :lol:, kot pa dati 200 EUR za en Kontronik regler, za katerega ne verjamem, da je neuničljiv.

Ležaje sem porihtal, tiste, do katerih sem imel dostop in se vrtijo preko 10.000 /min sem naoljil, mehanika je tako OK, niso bili krivi ležaji v cevi.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Phoinix napisal/-a:
bruhpilot napisal/-a: - na lepem se je skuril (seveda v zraku) stock Align regler - odpovedal BEC, motor delal na relativno majhnih obratih, ni bilo možno izklopiti preko komande - NEVARNO!!?

Kako to misliš, da ni možno izklopiti preko komande? Če je to dobesedno tako, potem si nekaj izredno narobe naredil pri nastavitvah oddajnika ali reglerja.
...Midva pa se nisva najbolje razumela....sem se najbrž nejasno izrazil

Izklop motorja = Throttle hold in grem stavit, da imaš nastavljenega in ga uporabljaš tudi ti.

ja, te puhlice o nisem tako bogat,..... načeloma držijo, ampak ti Align Comboti bi naj imeli solidno tehniko za povprečne uporabnike (kot sem jaz). Sploh pa ne gre za nek cenen heli, če pa je Align kao top klasa. Krivulja motorja, ki sem jo uporabljal je bila 100-85-100. Pitch je bil -12, +12.

Ne iskat napak pri mojem postopanju, verjemite, da je tehnika vzdrževana 100%.

Regler je bil komaj topel tudi sedaj, v najbolj vročih dneh, se pa je motor precej grel. Ves čas delovanja je dajal vtis dobrega reglerja, nobene potrebe nisem čutil po kakšnem Kontroniku itd., Je pa začel kazat čudne znake že prej, ki pa sem jih zaradi neizkušenosti z elektro modeli morda spregledal. Večkrat sem moral priklopiti napetost, da je startup reglerja pravilno potekel, a to je bilo samo, kadar je bil heli pred poletom v vročem avtu, tako sem osumil visoko začetno temperaturo in kakšno termično zaščito v reglerju. Čudno mi je bilo, saj se regler lahko med delovanjem bolj segreje. Vendar tudi po tem je regler normalno deloval, do danes.
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 18 Jul 2010, 00:30, skupaj popravljeno 1 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
Roby
Tekmovalec
Prispevkov: 408
Pridružen: 18 Nov 2004, 13:56
Kraj: Poljanska dolina

Odgovor Napisal/-a Roby »

Zakaj pa jokas po forumu ce ti je skoda denarja za konkretno elektroniko!
Potem pa kupuj Aligna in Hiteca in veselo zbijaj #-o

Sam imam heli 700-size 4K vrednosti in imam notri same preizkuseno najbolse komponente (Kontronik JIVE 120+HV,Scorpion motor, gyro AC-3X, repni servo Futaba BLS 251, ciklic servoti JR 8717) ker mi ga je skoda zabiti zaradi tehnicno pomanklive elektonike (to sem ze dal cez na Protosu 500 ker sem kupoval 2x).

Za repni servo ti priporocam BLS 257 ali cenejsi S9257 od Futabe in bo zaneslivo deloval na GY 401!
GY 401 ni skuril tvojega servota ampak servo ni bil zmozen opravljati svoje naloge, GY 401 je svojo nalogo opravljal ko je ravnal rep enako kot to dela na dobrem servotu!!!
Na helikopterjih morajo servoti malce bolj garati kot pa na avijonckih in je bistveno bolj pomembno da delujejo 100%

Forumi ki so namenjeni helikopterjem in izves veliko koristnega pa so:
http://rc.runryder.com
http://www.helifreak.com/
Uporabniški avatar
zosek
Tekmovalec
Prispevkov: 219
Pridružen: 08 Avg 2008, 13:47
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a zosek »

Sploh pa ne gre za nek cenen heli, če pa je Align kao top klasa. Krivulja motorja, ki sem jo uporabljal je bila 100-85-100. Pitch je bil -12, +12.
Align definitivno ni top klasa. Je pa nekaj vmes med dobrim in poceni in prav zaradi tega je najbolj popularen, kar pa še ne pomeni, da je dober.

Kar se tiče regulatorja, tudi sam sem imel pred kratkim odpoved, in res, ko gre regulator te helikopter pač ne uboga več - pri meni niso delovale nobene krivulje, tako da sem moral počakati da se je baterija do konca spraznila. Pri 30 stopinjah zunaj +toplota od baterije in pod kaputažo je prišla baterija ven skoraj okrogla. Ampak zaradi tega je ne mislim vreči v smeti. Sem jo lepo napolnil, sprazni in še enkrat napolnil, jutri pa ima nov let, tako da bom videl kako se bo obneslo. Ne vidim razloga zakaj hočeš kupovati nove baterije, samo ker so malo napihnjene.
brrrm brrrm
Odgovori

Vrni se na Elektro helikopterji