Align T-REX 500
Align T-REX 500
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Se oproščam za fotke
tukaj si lahko ogledate film !!!
http://vids.myspace.com/index.cfm?fusea ... D=20951393
Lp
tukaj si lahko ogledate film !!!
http://vids.myspace.com/index.cfm?fusea ... D=20951393
Lp
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Ja tole je res kar si napisal ... A vendar: Align je imel ta čas opravka 450 in 600 ter 600n, tako da ni nič zamudil samo zaposlen je bil
Drugače naj povem da tale 500ka je sicer malo manjša kot hurricane ...
Baje pride na trg po novem letu v prvih mescih
Sicer se pa tudi Align obada z T-Rex 700 ki naj bi bila elektro 90ka samo,
kar mene niti ne zanima (preveč štroma požre) 90ka mora bit nitro drgač ni nič od helija da nekaj piska po zraku
Lp
Drugače naj povem da tale 500ka je sicer malo manjša kot hurricane ...
Baje pride na trg po novem letu v prvih mescih
Sicer se pa tudi Align obada z T-Rex 700 ki naj bi bila elektro 90ka samo,
kar mene niti ne zanima (preveč štroma požre) 90ka mora bit nitro drgač ni nič od helija da nekaj piska po zraku
Lp
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
To bi bila lahko dolga debata, kaj je bolje ali da se dere, ali da je tih ko miš Meni je slednji bol všeč, ker slišim aerodinamiko delat, ne en
umazan pocast motor, ki se dere ko jeshar
Na pa sem vrgu kosto...
Se pa strinjam, elektro še ni pripravljen ne finančno ne po času letenja na 90 ali 60 klaso. Bodo moral še kaj boljšega odkrit od lipo in life.
umazan pocast motor, ki se dere ko jeshar
Na pa sem vrgu kosto...
Se pa strinjam, elektro še ni pripravljen ne finančno ne po času letenja na 90 ali 60 klaso. Bodo moral še kaj boljšega odkrit od lipo in life.
In preparation for mass production!
T-REX 500 - Equipped with the standard power:
425 carbon fiber blades
500 L brushless motors
6S 50A ESC
Flight weight about 1690-1750 g
----------------------------------------------------------------------------
500L brushless motor with different test configurations:
4 S3200mAh battery:
Violent 3D - flying time of about 5.5 minutes
General 3D/F3C - flying time of about 8 minutes
5 S3200mAh battery:
Violent 3D - flying time of about 5.5 - 6 minutes
General 3D/F3C - flying time of about 9 minutes
6 S2100-2200mAh battery:
Violent 3D - flying time of about 4.5 minutes
General 3D/F3C - flying time of about 8 minutes
6 S2100-2500mAh battery:
Violent 3-D - flying time of about 5 minutes
General 3D/F3C - flying time of about 8.5 - 9 minutes
Alan Szabo Jr. : Test flight
http://www.thetrexforums.com/videos/500/trex500-003.swf
lp,S
T-REX 500 - Equipped with the standard power:
425 carbon fiber blades
500 L brushless motors
6S 50A ESC
Flight weight about 1690-1750 g
----------------------------------------------------------------------------
500L brushless motor with different test configurations:
4 S3200mAh battery:
Violent 3D - flying time of about 5.5 minutes
General 3D/F3C - flying time of about 8 minutes
5 S3200mAh battery:
Violent 3D - flying time of about 5.5 - 6 minutes
General 3D/F3C - flying time of about 9 minutes
6 S2100-2200mAh battery:
Violent 3D - flying time of about 4.5 minutes
General 3D/F3C - flying time of about 8 minutes
6 S2100-2500mAh battery:
Violent 3-D - flying time of about 5 minutes
General 3D/F3C - flying time of about 8.5 - 9 minutes
Alan Szabo Jr. : Test flight
http://www.thetrexforums.com/videos/500/trex500-003.swf
lp,S
- Priponke
-
- 3.jpg (60.81 KiB) Pogledano 15518 krat
-
- 2.jpg (80.44 KiB) Pogledano 15518 krat
-
- 1.jpg (87.9 KiB) Pogledano 15518 krat
fly it like u stole it
Saphir a bo tvoj ???
Kakor pišejo ljudje bodo 2-verziji prva bo imela G10 frame, druga pa pač CF frame ...
Motor bo 1600kV in ne 2100kV kakršen je bil video od Alana Sz.
Zraven bo pripadajoč motorju 500L, regulator 60Amp od Aligna seveda!
Cena v USA cca. 560$$$ v UK cca. 320 funtov v Europi bo pomojem koli 500€
To samo tako informativno
Kakor pišejo ljudje bodo 2-verziji prva bo imela G10 frame, druga pa pač CF frame ...
Motor bo 1600kV in ne 2100kV kakršen je bil video od Alana Sz.
Zraven bo pripadajoč motorju 500L, regulator 60Amp od Aligna seveda!
Cena v USA cca. 560$$$ v UK cca. 320 funtov v Europi bo pomojem koli 500€
To samo tako informativno
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Ah preveč dela da bi šel še enkrat delat večjega brata Turbinčka iz nule,
čeprav bi bila izdelava mnogo bolj preprosta kot pri Turbinčku iz razloga,ker je toleranco H6 na lezaju ki ima 20 mm premer veliko lažje zadeti kot pa pri ležaju ki ima 6mm premer. Teh toleranc pa je na vseh sestavnih delih okrog 60. Pa navoj M3 je tudi 100x lažje vrezat kot M 1,4.
M1,4 samo grdo pogledaš sveder pa ga ni več, kar je pa najhuje pa je da ti ostane v komadu .
Mogoče si bom naredil kakšen tuning, bom še videl če bo potrebno.
Si ga bom raje kupil pa bo
Je pa nekaj res tisto kar sam narediš ter vložiš ogromno truda ter časa na koncu najboj ceniš.
Lep pozdrav seme
čeprav bi bila izdelava mnogo bolj preprosta kot pri Turbinčku iz razloga,ker je toleranco H6 na lezaju ki ima 20 mm premer veliko lažje zadeti kot pa pri ležaju ki ima 6mm premer. Teh toleranc pa je na vseh sestavnih delih okrog 60. Pa navoj M3 je tudi 100x lažje vrezat kot M 1,4.
M1,4 samo grdo pogledaš sveder pa ga ni več, kar je pa najhuje pa je da ti ostane v komadu .
Mogoče si bom naredil kakšen tuning, bom še videl če bo potrebno.
Si ga bom raje kupil pa bo
Je pa nekaj res tisto kar sam narediš ter vložiš ogromno truda ter časa na koncu najboj ceniš.
Lep pozdrav seme
"The one"
"Freestyler"
R90V2
T14MZ
"Freestyler"
R90V2
T14MZ