GAUI Hurricane 550 / 550CF - Gradnja & Flight test
Hvala za informacije. Te LITE V2 naj bi bile zadnji hit, ne? Malo me moti sposobnost, čeprav je 20C. Zato sem se spogledoval z malo večjimi, okrog 5000 za vsak slučaj. Ciljam na 6S 5250 LITE. 699g in 91A trajne amperaže. LITE V2 4270mAh prenesejo samo 85 trajne.
Koliko ti obremenjuješ FP celice?Si že kako poškodoval s tem? Če bom iz njih izganjal hudiča želim imeti malo več prostora pri odpornosti.
Omogoča emergency BEC? Hudo se sliši. Mogoče veš kje bi ga lahko ugodno dobil? Gledal sem eno nemško stran, kjer prodajajo 80-6-18 za 165€.
Scale greš? Khm, je pekel zmrznil? Kaj se ti je zgodilo? Te je Jetak premamil? Kaj si pa ogleduješ?
Čist presenetu...
Koliko ti obremenjuješ FP celice?Si že kako poškodoval s tem? Če bom iz njih izganjal hudiča želim imeti malo več prostora pri odpornosti.
Omogoča emergency BEC? Hudo se sliši. Mogoče veš kje bi ga lahko ugodno dobil? Gledal sem eno nemško stran, kjer prodajajo 80-6-18 za 165€.
Scale greš? Khm, je pekel zmrznil? Kaj se ti je zgodilo? Te je Jetak premamil? Kaj si pa ogleduješ?
Čist presenetu...
BECov imaš malo morje , najbolj ceap varianta je od Aligna
Mislim da ni potrebe po 5250mAh ... tistih 85Amp trajne je čisto dovolj,
maš pa potem kratkotrajno še dost nad 100Amp
Odvisno kaj hočeš: Lahki setup za čimbolj naspidirano vožnjo ali pa malo težje baterije in daljši leti izbira je tvoja ...
Saphir:Vidim da že šparaš za nov model
PS: Pekel se iz moje strani šele ogreva
Mislim da ni potrebe po 5250mAh ... tistih 85Amp trajne je čisto dovolj,
maš pa potem kratkotrajno še dost nad 100Amp
Odvisno kaj hočeš: Lahki setup za čimbolj naspidirano vožnjo ali pa malo težje baterije in daljši leti izbira je tvoja ...
Saphir:Vidim da že šparaš za nov model
PS: Pekel se iz moje strani šele ogreva
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Po eni strani ravno bežim od samostojnih BEC-ov. Imam Alignovega 3A in 6A. Bom še stestiral ali se mi sploh splača, drugače bo le en izvor za RX komponente.
Več amperaže hočem imeti samo zaradi manjšega trpinčenja baterije, ne zaradi drugega. Po drugi strani imam pa s 5S 5350, katere že imam, povsem dovolj amperaže: 91A. Bom prvo preizkusil mojo zasedbo SPIN 66, 5S 5350 in 500 lopate, pa da vidim koliko bo trpljenja na 2000 rpm. Brez BEC-a bo kar lahka zasedba.
Edina stvar, ki je še nepreizkušena je Jeti SPIN 66 na malo večjih obratih. Do sedaj sem imel malenkost pregrevanja (85°C pri 1630 RPM), bom stestiral na 2000.
Pekel se ogreva? Hehe, ne me basat, scalerji prihajajo na plano.
Več amperaže hočem imeti samo zaradi manjšega trpinčenja baterije, ne zaradi drugega. Po drugi strani imam pa s 5S 5350, katere že imam, povsem dovolj amperaže: 91A. Bom prvo preizkusil mojo zasedbo SPIN 66, 5S 5350 in 500 lopate, pa da vidim koliko bo trpljenja na 2000 rpm. Brez BEC-a bo kar lahka zasedba.
Edina stvar, ki je še nepreizkušena je Jeti SPIN 66 na malo večjih obratih. Do sedaj sem imel malenkost pregrevanja (85°C pri 1630 RPM), bom stestiral na 2000.
Pekel se ogreva? Hehe, ne me basat, scalerji prihajajo na plano.
Ko sem prejle pisal "FP EVO Lite V2 4270 6S = 582g" -me je teh 582 g kar bodlo v oči. Ti imaš željo po še večjem paketu Sicer nisem na tekočem kaj se uporablja na modelih te velikosti ampak ti povem, da svojega Rexa s 3,2 kile kar dobro "premetavam" (collective management je prisoten !) in so 4900 oz. 5000-ke po letu samo mlačne oz. zmerno tople. Na žalost nimam (še) loggerja...tako od oka se lahko izračuna povprečna poraba --> 3200mAh v 4:20 , torej povprečna poraba 44 A. V "špicah" so celice deklarirane z 170 oz. 240 A !!! . Če mene vprašaš, rezerve je dovolj.
BEC vzemi Alignov 6A in si "zmagal". Kot backup pusti BEC na reglerju vklopljen. Kar pa se tiče cene je bil nedolgo nazaj pri Primožu (Lindinger) 170 EUR. Koliko je pri Mibu?
Kaj bo...spogledujem se s Petrom Klepcem in ...drugega pa poznaš ...
BEC vzemi Alignov 6A in si "zmagal". Kot backup pusti BEC na reglerju vklopljen. Kar pa se tiče cene je bil nedolgo nazaj pri Primožu (Lindinger) 170 EUR. Koliko je pri Mibu?
To je že dolgoOOOooo tiha želja.... Ker pa je kerozin (hmmmm ) zaenkrat finančno prevelik zalogaj je elektro odlična začasna alternativaPhoinix napisal/-a: Scale greš? Khm, je pekel zmrznil? Kaj se ti je zgodilo? Te je Jetak premamil? Kaj si pa ogleduješ?
Čist presenetu...
Kaj bo...spogledujem se s Petrom Klepcem in ...drugega pa poznaš ...
- Priponke
-
- Brnik15_s5-hpe.jpg.96930.jpg (27.32 KiB) Pogledano 4273 krat
-
- Peter_Klepec_bell206.jpg (15.72 KiB) Pogledano 4273 krat
fly it like u stole it
Takoj ko dobim novo mašino bom stestiral kako se moja dosedanja konfiguracija obnaša na višjih obratih. Gas na 100%, preverjanje obratov, potem pa na 80% za governor mode. Kak zobniček več na motorju, pa bo. Drugače pa na helifreaku javljajo od 3300 do nekje 4000mAh celice, 5xxx bo res veliko 5S, 6S, vse bo pokazal eagletree. Ta moj heli bi moral včeraj prit, kolikor imam planov z njim
Za 6S celice bi moral še balanser dokupit. Problem bo poenotit celotno floto v vseh priključkih.
Je to kaka posebna funkcija Jazzov, da je lahko BEC vklopljen? Nazadnje sem izvedel, da moram obvezno iz BEC reglerja potegniti ven rdečo, če uporabljam samostojni BEC, drugače bo šmelcalo... Pri mibu je 207€, Lindinger 216€.
Glede na tvoje razmetavanje po zraku je scale zadnja stvar kar sem pričakoval
Pol ti tudi proti turbinam stremiš... dragooo ja. Zaenkrat res ne mislim "novega avta" kopovat v obliki helikopterja. Boš rexa 600 oblekel? Kar precej lupinic je na trgu. Boš delal iz lupine ven, ali že pobarvan kit komplet?
Če boš pa jetaka delal, pa moraš enkrat mimo prit, da ti razkažem v kaj se spuščaš
Za 6S celice bi moral še balanser dokupit. Problem bo poenotit celotno floto v vseh priključkih.
Je to kaka posebna funkcija Jazzov, da je lahko BEC vklopljen? Nazadnje sem izvedel, da moram obvezno iz BEC reglerja potegniti ven rdečo, če uporabljam samostojni BEC, drugače bo šmelcalo... Pri mibu je 207€, Lindinger 216€.
Glede na tvoje razmetavanje po zraku je scale zadnja stvar kar sem pričakoval
Pol ti tudi proti turbinam stremiš... dragooo ja. Zaenkrat res ne mislim "novega avta" kopovat v obliki helikopterja. Boš rexa 600 oblekel? Kar precej lupinic je na trgu. Boš delal iz lupine ven, ali že pobarvan kit komplet?
Če boš pa jetaka delal, pa moraš enkrat mimo prit, da ti razkažem v kaj se spuščaš
Tele Kontronik reglerji so kar dragi, so pa tudi kvaliteni in dobri , če jih Amiji na veliko furajo pol so že dobri
Turbince so čist preveč drage, to bomo na stara leta letel ko bo heli prek 3m da ga bomo sploh lahko vidl
PS: hitr spedeni tole augusto
Turbince so čist preveč drage, to bomo na stara leta letel ko bo heli prek 3m da ga bomo sploh lahko vidl
PS: hitr spedeni tole augusto
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
.
. .
. . .
Hurricane 550 CF
V zelo kratkem času (5 dni) je do mojega naslova prišlo obvestilo carinske pošte. Kot otrok, ki se zapodi pod božično drevo, sem trgal, rezal in napenjal vidne živce, kaj je dobri deda prinesel - sicer veliko prezgodaj ali prepozno, ampak take dogodke si naredimo sami
Velika škatla...
Svetleče, ki te bom pošmirglal, svetleče...
Bling, celotna CNC glava.
Repno ALU glavčino in pitch slider sem donaročil. Skupaj okrog $35, ampak je baje dobra naložba. Tega cukrčka bo deležen tudi stari Hurry.
Kopljem dalje
Temu bi se lahko reklo Turbinski elektro motor Zvok ki ga daje od sebe je res naj Running cool in moč je pa še "obstranski" atribut.
500 lopate, CF. Začuda nepoškodovane, glede na znanje in storitve carinske pošte.
CF. Izgleda lepo, eh, črno je črno, samo da bo funkcionalno. Togost se išče upam da se najde.
Tomideli, plastik fantastik glava ima novi ALU swash, stari hurry bo vesel
Zvečer se pa lotim prvih delov. Upam da bo do Krtina eventa že zihtan. Starejšemu Hurrikanu se je iztekel 40 urni resurs, mora na servis
Skratka, zadevica je tu, Jure srečen. V tej temi bom kar nadaljeval build; celotno razstavljanje, pregled in sestavljanje, elektronske komponente in še kaj.
Komentarčke pa prosim da se posta v istoimensko temo s pripisom - KOMENTARJI.
. .
. . .
Hurricane 550 CF
V zelo kratkem času (5 dni) je do mojega naslova prišlo obvestilo carinske pošte. Kot otrok, ki se zapodi pod božično drevo, sem trgal, rezal in napenjal vidne živce, kaj je dobri deda prinesel - sicer veliko prezgodaj ali prepozno, ampak take dogodke si naredimo sami
Velika škatla...
Svetleče, ki te bom pošmirglal, svetleče...
Bling, celotna CNC glava.
Repno ALU glavčino in pitch slider sem donaročil. Skupaj okrog $35, ampak je baje dobra naložba. Tega cukrčka bo deležen tudi stari Hurry.
Kopljem dalje
Temu bi se lahko reklo Turbinski elektro motor Zvok ki ga daje od sebe je res naj Running cool in moč je pa še "obstranski" atribut.
500 lopate, CF. Začuda nepoškodovane, glede na znanje in storitve carinske pošte.
CF. Izgleda lepo, eh, črno je črno, samo da bo funkcionalno. Togost se išče upam da se najde.
Tomideli, plastik fantastik glava ima novi ALU swash, stari hurry bo vesel
Zvečer se pa lotim prvih delov. Upam da bo do Krtina eventa že zihtan. Starejšemu Hurrikanu se je iztekel 40 urni resurs, mora na servis
Skratka, zadevica je tu, Jure srečen. V tej temi bom kar nadaljeval build; celotno razstavljanje, pregled in sestavljanje, elektronske komponente in še kaj.
Komentarčke pa prosim da se posta v istoimensko temo s pripisom - KOMENTARJI.
Začetek projekta sem se lotil kar pri repu. Trup praktično nimam kaj razstavjati, ker so ga dali skupaj tako dobro, da je precej težko odvijačiti vse zveze
Novi GAUI repni rotor. Daleč od vsega videnega do sedaj. GAUI ima na gripih glavnega rotorja nekaj težavic z razstavljanjem. Potrebno je segreti grip da laho ležaje potegnemo iz gripa, pri repnih gripih pa gre to precej enostavno.
Za razliko od prejšne variante plastičnega gripa, ima ta namesto dveh radialnih ležajev, enega radialnega in enega aksialnega. To reši težavo zatikanja komande repa pri višjih obratih (HS > 2300 RPM). Seveda je bil ležaj suh, zato je nujno potrebno mazanje preden ga zavrtimo.
Prav tako se jim je uspelo izogniti težavam, ki jih je doživel kvazi ponudnik GAUI delov HDX. Glava repnega rotorja je bila tako slabo konstruirana, da je med letenjem v nekaj primerih odtrgalo grip z lopatico. Vijaki niso bili lepljeni! V izogib težavam priporočam lepljenje vijakov z modrim loctite.
Viola, rep je zrihtan. CNC pitch slider teče veliko bolj gladko, tako da je rep praktično brez kakršne koli zračnosti.
Ker sem v kompletu dobil Hurricana s kratkim tail boomom, sem to napako popravil z daljšo vrianto. Na kar gre opozoriti je, da o tem nisem vedel nič, dokler nisem odprl škatle. Daljnemu HK se verjetno fučka kaj so dali not, sicer se pa meni tudi. Za 15€ se da nadgraditi v daljšo različico.
Na HF mi do danes še niso znali tehtno argumentirati zakaj bi bila krajša različica boljša od daljše, zato bom še nekaj časa ostal na daljši.
Novi GAUI repni rotor. Daleč od vsega videnega do sedaj. GAUI ima na gripih glavnega rotorja nekaj težavic z razstavljanjem. Potrebno je segreti grip da laho ležaje potegnemo iz gripa, pri repnih gripih pa gre to precej enostavno.
Za razliko od prejšne variante plastičnega gripa, ima ta namesto dveh radialnih ležajev, enega radialnega in enega aksialnega. To reši težavo zatikanja komande repa pri višjih obratih (HS > 2300 RPM). Seveda je bil ležaj suh, zato je nujno potrebno mazanje preden ga zavrtimo.
Prav tako se jim je uspelo izogniti težavam, ki jih je doživel kvazi ponudnik GAUI delov HDX. Glava repnega rotorja je bila tako slabo konstruirana, da je med letenjem v nekaj primerih odtrgalo grip z lopatico. Vijaki niso bili lepljeni! V izogib težavam priporočam lepljenje vijakov z modrim loctite.
Viola, rep je zrihtan. CNC pitch slider teče veliko bolj gladko, tako da je rep praktično brez kakršne koli zračnosti.
Ker sem v kompletu dobil Hurricana s kratkim tail boomom, sem to napako popravil z daljšo vrianto. Na kar gre opozoriti je, da o tem nisem vedel nič, dokler nisem odprl škatle. Daljnemu HK se verjetno fučka kaj so dali not, sicer se pa meni tudi. Za 15€ se da nadgraditi v daljšo različico.
Na HF mi do danes še niso znali tehtno argumentirati zakaj bi bila krajša različica boljša od daljše, zato bom še nekaj časa ostal na daljši.
Precej lepše od "plastik fantastik" glave, kot bi se Parky izrazu. Spremembo bo v kratkem doživel tudi starejši.
Od tu sem nadaljeval. Lotil sem se glave. Vso sem kompletno razstavil, še enkrat ugotovil da bi RTF glava mogoče delala kako uro, potem bi se pa razblinila. Modri loctite dela čudeže.
V tej fazi je primerjava že malenkost bolj smiselna.
New & Old...
Glava se bistveno ni spremenila, le da je novejši swash, CNC seesaw in novi, lažji pedli. Starejši swash je doživel že dve prenovi, ker se je vmes eni seriji prepogosto dogajalo da se je med letom ležaj razstavil. Problem seveda nastane ker helikopter ni več krmarljiv preko swasha.
Swash, kot je prišelv kompletu, je bil suh in ni tekel najbolj gladko. Nekaj kapljic mehaničnega olja direktno na krogljični ležaj je problem rešilo.
CNC Seesaw ni tam samo zaradi lepšega izgleda, odpravil je tudi nekaj zračnosti v mehanizmu.
Sedaj pa končujem montažo servomotorjev. Vsi so na mestu, povezovalne push/pull palčke pa naredim takoj, ko dobim CNC dele. Danes sva se s kitajčkom celo sporazumela in pričakujem pošiljko v nekaj dneh.
Za razliko od prejšne variante, bo ta hurrican imel repni servo na boomu, kar naj bi zagotavljalo bolj direktno komando in manj možnosti za induciranje vibracij z rotorja v servomotor. Drugi hurricane ima ne le dolgo palico, tudi dvakrat je prepognjena na poti do servomotorja montiranega v trupu.
Vmes sem največ časa posvečal pravemu razmaku motorskega zobnika od 42T zobnika. Kako dobro sem rešil zračnost se bo pokazalo pri obrabi.
Naj še omenim, da namesto 13T tokrat uporabljam 15T. Teoretično pridem iz 13T 5S (2080 RPM @ 100%) na 15T 5S (2400 @100%) ali 15T 6S (2885 @100%). Seveda bom poganjal to na 80%, governor, kjer bo 20% za kompenziranje obremenitev.
Khm, simon, bo zadost? Koliko imaš ti na rexu 600?
Takole pa izgleda ustvarjalni nered na koncu dneva...
Od tu sem nadaljeval. Lotil sem se glave. Vso sem kompletno razstavil, še enkrat ugotovil da bi RTF glava mogoče delala kako uro, potem bi se pa razblinila. Modri loctite dela čudeže.
V tej fazi je primerjava že malenkost bolj smiselna.
New & Old...
Glava se bistveno ni spremenila, le da je novejši swash, CNC seesaw in novi, lažji pedli. Starejši swash je doživel že dve prenovi, ker se je vmes eni seriji prepogosto dogajalo da se je med letom ležaj razstavil. Problem seveda nastane ker helikopter ni več krmarljiv preko swasha.
Swash, kot je prišelv kompletu, je bil suh in ni tekel najbolj gladko. Nekaj kapljic mehaničnega olja direktno na krogljični ležaj je problem rešilo.
CNC Seesaw ni tam samo zaradi lepšega izgleda, odpravil je tudi nekaj zračnosti v mehanizmu.
Sedaj pa končujem montažo servomotorjev. Vsi so na mestu, povezovalne push/pull palčke pa naredim takoj, ko dobim CNC dele. Danes sva se s kitajčkom celo sporazumela in pričakujem pošiljko v nekaj dneh.
Za razliko od prejšne variante, bo ta hurrican imel repni servo na boomu, kar naj bi zagotavljalo bolj direktno komando in manj možnosti za induciranje vibracij z rotorja v servomotor. Drugi hurricane ima ne le dolgo palico, tudi dvakrat je prepognjena na poti do servomotorja montiranega v trupu.
Vmes sem največ časa posvečal pravemu razmaku motorskega zobnika od 42T zobnika. Kako dobro sem rešil zračnost se bo pokazalo pri obrabi.
Naj še omenim, da namesto 13T tokrat uporabljam 15T. Teoretično pridem iz 13T 5S (2080 RPM @ 100%) na 15T 5S (2400 @100%) ali 15T 6S (2885 @100%). Seveda bom poganjal to na 80%, governor, kjer bo 20% za kompenziranje obremenitev.
Khm, simon, bo zadost? Koliko imaš ti na rexu 600?
Takole pa izgleda ustvarjalni nered na koncu dneva...
Ena najhitrejših graden se je danes zaključila. Jutri opraviva še testni let, potem pa gasa.
Zaenkratbo za moč skrbel JETI 66. Z meritvami sem določil, da amperaža izbrane servo zasedbe ne preseže 2A, tako da bo delo prevzel BEC na JETIju samem. Pogonske baterije bodo do prihoda naročenih FP EVO25 3300mAh 6S, kar EVO LITe 5S. Malo bolj nežno gibanje kolektiva pa bo vse v redu
V teh pogonski zasedbi, ter eagletree-jem tehta 2485 g, kar je slabih 200g manj od plastičnega HurriSharka.
Trudil sem se skriti žice kar se da, kjer se ni dalo, pa bo snake skin doprinesel k neopaznosti.
Kar se tiče dobrega starega plastičarja. Letel je 40 ur, 240 štartov, brez kreša iz moje strani. Doživel je dva manjša, ampak se ni nič konkretnega polomilo.
Po toliko časa letenja ga bom popolnoma razstavil, pregledal vsako komponento, tudi servo zobničke razstavil bom motor, ki je dolgo časa zanesljivo delal, potem pa v lupino in tja kamor spada, v zrak.
Zaenkratbo za moč skrbel JETI 66. Z meritvami sem določil, da amperaža izbrane servo zasedbe ne preseže 2A, tako da bo delo prevzel BEC na JETIju samem. Pogonske baterije bodo do prihoda naročenih FP EVO25 3300mAh 6S, kar EVO LITe 5S. Malo bolj nežno gibanje kolektiva pa bo vse v redu
V teh pogonski zasedbi, ter eagletree-jem tehta 2485 g, kar je slabih 200g manj od plastičnega HurriSharka.
Trudil sem se skriti žice kar se da, kjer se ni dalo, pa bo snake skin doprinesel k neopaznosti.
Kar se tiče dobrega starega plastičarja. Letel je 40 ur, 240 štartov, brez kreša iz moje strani. Doživel je dva manjša, ampak se ni nič konkretnega polomilo.
Po toliko časa letenja ga bom popolnoma razstavil, pregledal vsako komponento, tudi servo zobničke razstavil bom motor, ki je dolgo časa zanesljivo delal, potem pa v lupino in tja kamor spada, v zrak.
Po hitri gradnji sem danes postavil novorojen zrakomlat v svoj element. Prvo presenečenje je bil zvok, ki je popolnoma drugačen od tega, kar sem vajen na plastičnem.
Obrati glavnega rotorja so trenutno nastavljeni na slabih 2000, okrog 1950 indikacije. Za 100 sem jih že dvignil za jutrišnji trening. Moram rečt, da se precej bolj "drži tirov", v kolektivu pa me čaka nekaj več "umpfa". Do prihoda 6S baterij se bo treba zadovoljiti s tem.
Ciklično je nekoliko bolj živ. Edini popravek bo na repni komandi. Pričakoval sem malenkost več živahnosti, ampak to je le stvar nastavitev GY401.
Novi ptič je s testnim letom izpolnil moja pričakovanja. Zdi se, da se bodo 3D pričakovanja le še bolj potrdila z novim reglerjem in 6S lipo baterijami.
Obrati glavnega rotorja so trenutno nastavljeni na slabih 2000, okrog 1950 indikacije. Za 100 sem jih že dvignil za jutrišnji trening. Moram rečt, da se precej bolj "drži tirov", v kolektivu pa me čaka nekaj več "umpfa". Do prihoda 6S baterij se bo treba zadovoljiti s tem.
Ciklično je nekoliko bolj živ. Edini popravek bo na repni komandi. Pričakoval sem malenkost več živahnosti, ampak to je le stvar nastavitev GY401.
Novi ptič je s testnim letom izpolnil moja pričakovanja. Zdi se, da se bodo 3D pričakovanja le še bolj potrdila z novim reglerjem in 6S lipo baterijami.
Kot je pred kratkim imel probleme že Miha, je danes meni med testnim letom razneslo CNC tail head na mestu vijaka.
Lebdel sem na dobrih 3 metrih, ko je kar naenkrat počilo. Hurricana je naspidiralo v vrtenje v levo. Ugasnem motor, da se malenkost umiri, potem pa vlečem kolektiv dokler je šlo. Hurrican je cel, z izjemo fina, gripa in repnih lopatic. Poškodovan je tudi tail casing, ker so vibracije povzročile zasuk in striženje pina.
HS je bil na 1900 RPM, CNC rep pa je naletel samo 3 ure. Med tem je bil zaradi firbca dvakrat razstavljen in pregledan, takrat je bil brez vidnih napak v materialu.
Glede na to da aktivno nisem letel več kot dva meseca, smatram testni let za uspešnega Mašina je pristala brez dodatnih poškodb.
Lebdel sem na dobrih 3 metrih, ko je kar naenkrat počilo. Hurricana je naspidiralo v vrtenje v levo. Ugasnem motor, da se malenkost umiri, potem pa vlečem kolektiv dokler je šlo. Hurrican je cel, z izjemo fina, gripa in repnih lopatic. Poškodovan je tudi tail casing, ker so vibracije povzročile zasuk in striženje pina.
HS je bil na 1900 RPM, CNC rep pa je naletel samo 3 ure. Med tem je bil zaradi firbca dvakrat razstavljen in pregledan, takrat je bil brez vidnih napak v materialu.
Glede na to da aktivno nisem letel več kot dva meseca, smatram testni let za uspešnega Mašina je pristala brez dodatnih poškodb.
A dej no Phoinix spet si usadu sej ne se hecam...
Ja nimaš kaj to je pa krhek material, lahko ti povem da so imeli Raptor 50 Raptor 90 in Synergy iste probleme na začetku
Še dobro da je bilo v lebdenju , škoda je minimalna, tk da sestav pa let, da me boš premagal v Junior programu (joke)
Ja nimaš kaj to je pa krhek material, lahko ti povem da so imeli Raptor 50 Raptor 90 in Synergy iste probleme na začetku
Še dobro da je bilo v lebdenju , škoda je minimalna, tk da sestav pa let, da me boš premagal v Junior programu (joke)
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Identična slika. Odtrgan vijak in odtrgana lopatica.
Zgodilo se je že nekaj uporabnikom, ampak ni pogosto to. Precej bolj pogosta varianta za hurricana je zloglasen HDX rep. Očitno so ga izboljšali.
Smily, boš povedal kako se obnese ko ga dobiš.
@Parky: Hehe, na srečo nisem usadu, tko da ti bom lahko neka zdrava konkurenca
Zaenkrat sem dal rep gor od starejšega hurricana, v upanju na boljše čase.
Zgodilo se je že nekaj uporabnikom, ampak ni pogosto to. Precej bolj pogosta varianta za hurricana je zloglasen HDX rep. Očitno so ga izboljšali.
Smily, boš povedal kako se obnese ko ga dobiš.
@Parky: Hehe, na srečo nisem usadu, tko da ti bom lahko neka zdrava konkurenca
Zaenkrat sem dal rep gor od starejšega hurricana, v upanju na boljše čase.